"Сузуки" SX4 S-Cross получи по-внушителна визия



Сузуки" подложи на промяна популярния си модел SX4 S-Cross. Основните новости са отпред, където впечатляват голямата хромирана радиаторна решетка с вертикални ребра, новите фарове и различната броня. Отзад различна е графиката на стоповете.


След фейслифта SX4 S-Cross запазва дължината си от 4.30 метра, но ширината е увеличена с два сантиметра до 1.78 метра. Със сантиметър е повишен клиренсът, който вече е 18 см. Междуосието остава 2.60 метра.

"Сузуки" SX4 S-Cross получи по-внушителна визия

© Сузуки


Обновеният модел ще използва и нови мотори. Най-интересният сред тях е еднолинтровият бензинов с турбо с мощност 112 к.с. и 170 Нм максимален въртящ момент, дебютирал в "Балено".

"Сузуки" SX4 S-Cross получи по-внушителна визия

© Сузуки


Търсещите малко повече мощност, могат да я открият в 1.4-литровия бензин със 140 к.с. и 220 Нм максимален въртящ момент, познат от "Витара" S. Дизелът е 1.6-литров (120 к.с. и 320 Нм).




Освен с предно предаване, кросоувърът ще продължи да се предлага и със системата за задвижване на четирите колела Allgrip.


В салона на обновения SX4 S-Cross веднага прави впечатление мултимедийна система със 7-инчов, реагиращ на допир дисплей. Промени има и в материалите в интериора.

"Сузуки" SX4 S-Cross получи по-внушителна визия

© Сузуки


Кросоувърът както и до сега предлага минимум 430 литра багажен обем, като след сгъването на облегалките на задните седалки той скача до 1269 л.

Ключови думи към статията:

Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 522 Неутрално

    Нещо за автоматични кутии дали се предвижда?
    Или пак ще са само за Америка?

    Умен и красив жълтопаветник.
  2. 2 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    "Освен с предно предаване, кросоувърът ще продължи да се предлага и със системата за задвижване на четирите колела Allgrip."

    Кросоувър само с предно!!! Кросоувър за асфалт в сухо време.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  3. 3 Профил на pete_damyanov
    pete_damyanov
    Рейтинг: 227 Неутрално

    Страхотно изглежда, и ще е със същите екстри като новата Витара, която е страхотна. Единствения проблем на Витара и стария С-крос бяха по-немощните двигатели, което виждам, че тук е коригирано. Двигател като този на ВитараС е друго нещо.

  4. 4 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 531 Неутрално

    [quote#1:"WALL-E"]Нещо за автоматични кутии дали се предвижда?
    Или пак ще са само за Америка? [/quote]

    имат "автомати"..както за бензина , така и за дизела...

    но само толкова..нямат Продажби , чувал съм , че унгарската сглобка ..особено с автоматик била много зле...

    Сузуки и 52 000 лв Не са думи от едно изречение !

    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=ewzmx7&f1=1

  5. 5 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    Мускули...
    Добре, че предишния беше бая грозен. Този май наживо няма да изглежда зле...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  6. 6 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Т'ва си заприлича на Лада и това си е.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  7. 7 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Отвън е добре, но досега, в колкото Сузуките съм се качвал, в толкова ме е шашвала евтината и гадна пластмаса по таблото и вратите.

    Предишното поколение на SX4 беше близнак на Fiat Sedici (даже май дизелите бяха на Фиат, пък бензините на Сузуки). За този нищо не пише по темата?

  8. 8 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 715 Неутрално

    [quote#2:"quatro_4x3"]Кросоувър само с предно!!! Кросоувър за асфалт в сухо време. [/quote]
    ми да, кросоувърите не са офроудъри.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  9. 9 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Кой им прави сега двигателите на Сузуки? Или поне, чия разработка са?

  10. 10 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2786 Неутрално

    "... нови мотори. Най-интересният сред тях е еднолинтровият бензинов с турбо с мощност 112 к.с. ..."!

    И, какво му е толкова интересното? ЕднолиНтров, да бе...! За града може и да става, от там нататък, високи обороти и шум, висок разход! С четири човека и багаж, всяко изкачване ще е мъка! Предполагам, че ще е с три цилиндъра... Не, благодаря!
    Не мога да разбера политиката на повечето японски марки, да слагат едни слабички двигателчета на големи купета, където мощността се достига при 4-5 хиляди оборота... А цената, като за истинска кола!
    Както каза и някой по-горе, таблата и пластмасите им са отвратителни, че и не само на Сузуки. Повечето японски и корейски марки, изглеждат еднакво смотано и еднообразно...!

    Бивш tww09306483.
  11. 11 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 482 Неутрално

    [quote#10:"tww09306483"]И, какво му е толкова интересното? ЕднолиНтров[/quote]Еми това е "интересното"! Не казват "хубав", казват само, че е интересно и аз съм напълно съгласен с това

    Иначе, разковничето е във ТУРБОТО! Карал ли си кола с 1,2 литровия TSI на Фолксваген? От опит ти казвам, че с този двигател Шкода Октавия с 4-ма едри мъже и пълен багажник просто лети! И дърпа яко от 1200-1300 оборота, не 4-5000 хиляди както пишеш. Но 1 литър на кросоувър с големите му гуми и насрещно съпротивление е вече леко прекалено.

  12. 12 Профил на Чоко и Боко
    Чоко и Боко
    Рейтинг: 647 Любопитно

    [quote#10:"tww09306483"]Не мога да разбера политиката на повечето японски марки, да слагат едни слабички двигателчета на големи купета[/quote]

    Преди десетина години се возих на едно мицубиши в щатите. Не му запомних името престиж или нещо такова, но беше 1.6, а доста голямо. Автоматик и климатик лятото и всяко изкачване беше бая проблем. Наистина странна идея е това.

    Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
  13. 13 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 482 Неутрално

    [quote#10:"tww09306483"]Повечето японски и корейски марки, изглеждат еднакво смотано и еднообразно...! [/quote]
    Ааааа, сега ми стана ясно - ти нищо не разбираш от коли... Не си се качвал в модели от средния и горния клас на Мазда, Хонда, Тойота...

  14. 14 Профил на xfactor
    xfactor
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Всички производители се смахнаха вече на тема производство на все по малки и слаби двигатели.Не виждам купетата да олекват със същото темпо, затова ми се струва пазарно увлечение.

  15. 15 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2494 Неутрално

    бе хубаво ,ама нашите зърнари са свикнали на най голямото и скъпото ,а именно или Мерцедес най висок клас или Порше кайен

  16. 16 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2786 Неутрално

    До коментар [#13] от "cristo_n":

    Да разбирам...? Какво има да му се разбира, то се вижда!
    Единствено новата Мазда, разчупи стереотипа...! Впечатление ми е правила и Хонда Леджънт, ама цената е зверска и по-добре нещо европейско и висок клас, за тия пари!
    Изобщо, винаги съм смятал японските коли, за доста прехвалени! Да не говорим за резервни части, че имам доста приятели, които си скубят косите покрай Нисан, Митсубиши, Хонда и какви ли още не, не толкова от цените, колкото от това, че е цяло чудо да улучиш, това което трябва!
    Последния пресен пример, с мой колега! Жило, за съединител, за Мазда 3 - цена 980 (деветстотин и осемдесет) лева, честито!

    Бивш tww09306483.
  17. 17 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 435 Неутрално

    [quote#14:"xfactor"]затова ми се струва пазарно увлечение[/quote]


    По-скоро еко нормите ги принуждават. За да не бълват много гадости на празен ход и ниски обороти, намаляват обема, но пък, за да има все пак някакъв живец, надуват по една или повече турбини.

  18. 18 Профил на Книжовник
    Книжовник
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Отпред единствено не ми харесва решетката. Напомня ми на Волга. Иначе е ОК. Карах и се возих на предния - 1.6 бензин с предно предаване и ръчна скоростна кутия. Отзад е много тясно, на завоите се усеща центробежната сила и пътниците се чувстват некомфортно. Таванът е нисък и купето е лошо обезшумено. Иначе по окачването са добре за България. Вози твърдичко, но са практични и здрави.

  19. 19 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 589 Неутрално

    Карал съм предишното SX4 - Една от най ужасните коли за управление които съм пробвал.

  20. 20 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Сузуки са симпатични, но предната решетка е малко в стила на прочутата, примиум марка Санг Йонг

    generator
  21. 21 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 450 Любопитно

    До коментар [#19] от "Big_Villager":

    И аз карах ново SX4 дизел - изобщо не съм впечатлен - нещо подобно на Шкода... стегнато и дървено...

    Stef
  22. 22 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 787 Любопитно

    [quote#20:"conTXT"]малко в стила на прочутата, примиум марка Санг Йонг [/quote]
    Санг Йонг - прочут и премиум, ти сериозно ли?

  23. 23 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 450 Любопитно

    До коментар [#22] от "Гарван":

    Мисля, че имаше ирония в коментара му

    Stef
  24. 24 Профил на carebean
    carebean
    Рейтинг: 290 Неутрално

    Абе не е лошичък, не бих го върнал Отделно, че Сузуки са здрави!

  25. 25 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1267 Любопитно

    До коментар [#16] от "tww09306483":

    Човече, много далеч си от истината, много... Щото на прехвалените европейски производители частите са много евтини, нали? Пък колко се чупят да не говорим... А твоят приятел с Маздата (каквато карам и аз) ще си намери евтино жило, има го, който търси - намира...

  26. 26 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2786 Неутрално

    До коментар [#25] от "Г.Е.М.":

    Тъй де, който търси намира...! Ама смисъла на една кола е да я ползваш, не да търсиш с месеци някаква дреболия! Или поне, аз си мисля така.
    Европейските прозводители на коли, както и азиатските, ми се струва, че не е много правилно да се наричат производители! По скоро сглобяват коли под някаква марка, с части от други производители! И нивото на качество на влаганите части е според пазара на който ще се продава, това е голата истина според мен!
    Глобализация и максимализиране на печалбата, кратко и ясно! Автомобилния производител не се вълнува от интереса и емоцията на клиента, гони си печалбата! Ама, както казвате, не ги разбирам тия работи...!

    Бивш tww09306483.
  27. 27 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 458 Неутрално

    прекрасно, но без автомат не бих й се радвал

  28. 28 Профил на xfactor
    xfactor
    Рейтинг: 374 Неутрално

    И аз не се вживявам много. Но имах възможност да карам Хонда CRV с 2.2 TD и след това същия с последния двигaтел, който измести цитирания. 1.6 TD - имал същите параметри - мощност и въртящ момент. Ами не, съжалявам - няма ги.

  29. 29 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1189 Неутрално

    Много грозна предница

    Знанието е сила, информацията - власт
  30. 30 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    СУДЖУЦЕТО са го барнали, малко на "понтияка" ми ми замяза нещо, ама не е...

  31. 31 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#4:"США дурак"]чувал съм , че унгарската сглобка...
    ----------------
    Ходова част Фиат/Жигули,ск.кутия/ръчна Фиат...

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  32. 32 Профил на бай кольо
    бай кольо
    Рейтинг: 217 Неутрално




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK