Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    Хубави мускули, и все пак смятам, че англичани и италианци имат повече финес в дизайна на спортните автомобили

  2. 2 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 767 Неутрално

    Любима марка, любим модел. Страхотно окачване и двигател.
    Автомобил съобразен с американските условия и пътища.
    Не е твърде подходящ за Европа. Полицията в щатите ги цени.

  3. 3 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 629 Неутрално

    Въпрос на вкус, американската школа в автомобилостроенето е уникална сама по себе си. На мен лично периода от ВСВ до петролната криза 1974 ми е любим. Като младеж четох една книга на Артър Хейли-"Колела", все още много интересно четиво, въпреки, че е писана 1968 година.

  4. 4 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2331 Весело

    И аз харесвам американските "muscle cars" много. Определено повече от италианските или японските спортни автомобили. "Camaro" ми е любимият модел.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  5. 5 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 832 Неутрално

    До коментар [#2] от "gmbh":

    Хахаха страхотно окачване каза, те затова в Сток вариант не могат да вземат 3 поредни завоя, без да поднесат.
    Прекалено повлияни от американската поп култура има тук, като качества и показатели, не могат да се сравняват с европейски и японски коли.

  6. 6 Профил на bombov_saruyar
    bombov_saruyar
    Рейтинг: 780 Весело

    Грубоватият външен вид е приемлив но грозния интериор говори само едно - дървари.

    Ако по пътя напред, не помним как сме стигнали до тук, няма да стигнем там, за където сме тръгнали.
  7. 7 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 767 Неутрално

    До коментар [#5] от "deymus":

    Отворко, ако покараш автомобил близо 40г и практически назнайваш нещо от атомоб. спорт/не от джигитсво/, пак ми пиши.

  8. 8 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2025 Неутрално

    [quote#5:"deymus"]Хахаха страхотно окачване каза, те затова в Сток вариант не могат да вземат 3 поредни завоя, без да поднесат. [/quote]

    До коментар [#5] от "deymus":

    Имаме професор сред нас! Знае за завоите и окачването ...
    Гледай около 10та минута има сравнение на БМВ М4 и Камаро СС на писта карани от Ранди Побст - един от най-добрите пилоти в САЩ, койт дава коментар завой след завой как се държат колите.

    https://www.youtube.com/watch?v=D87tO7VUs2I

    След това има тест по нормални пътища.
    Двете коли са равни както на писта така по всички други показатели. При субективните показатели Камарото е по-лесно за каране и има много по-директно усещане в кормилото и динамиката при завои.

    Ето и цените им:

    2016 Chevrolet Camaro Starts at $26,695; $37K for V-8 Camaro SS
    2016 MBW M4 $66,700 http://www.caranddriver.com/bmw/m4

    Камарото е почти два пъти по евтино! Всеки бачкатор може да си го купи. За подръжка дори и не могат да се сравняват. Дали ти харесва или не е въпрос на личен вкус. На мене БМВ ми харева повече (на вид) но не и за два пъти повече пари.

    California Über Alles
  9. 9 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 832 Весело

    До коментар [#7] от "gmbh":

    я имаме медиум, който знае нещо за мен кажи сега, кога ще ми излезе късмета да те видя на живо, за да се посмея повече?

  10. 10 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 832 Весело

    До коментар [#8] от "Pontif А":

    добър опит но не ти се получи
    Камарото с най-предна позиция е 52-ро
    https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
    ако очакваш от американец да похвали чужда кола си в голяма грешка, затова и ти показвам нещо независимо. Една писта, фирмени шофьори и много сълзи за разбирачи като теб и оня от наскар.
    Нали помниш какво стана с "великия" Кен Блок когато се пробва в ВРЦ!?!?

  11. 11 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#10] от "deymus":
    WRC е скука откакто японците се махнаха.

  12. 12 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1019 Весело

    Обичам ги! И след като свърши бензинът пак ще ги обичам!

  13. 13 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    Коли за хора на които не им пука за природата. 😏

    Апокалипсисът апокалиптичен
  14. 14 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4243 Неутрално

    [quote#4:"Тюфлекчия"] Определено повече от италианските или японските спортни автомобили[/quote]
    защо ли си мисля, че са различни категории автомобили? Поне външно.

  15. 15 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2331 Весело

    До коментар [#14] от "historama":

    Естествено че са различни. Аз и за това уточнявам, че "американските muscle cars" ми харесват повече от "италианските или японските спортни автомобили". Тоест ако ще си купувам толкова мощна и непрактична кола ще избирам между Шевролет и Додж примерно, а не между Ламборгини и Нисан. Както някой би казал, че харесва лаптопи повече от стационарни компютри, или лютеницата повече от туршията. Все пак за разлика от някои други не се имам за толкова голям специалист, че да седна да се обяснявам в най-тесни спецификации и да меря междуосия.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  16. 16 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2025 Неутрално

    [quote#10:"deymus"]добър опит но не ти се получи
    Камарото с най-предна позиция е 52-ро[/quote]

    До коментар [#10] от "deymus":

    На Нюрнбургринг? Това е критерии за тебе? Тази специфична писта? Или която и да е писта? Ти по това ли си избираш колите? На кое място са по най-бърза обиколка на писта?
    Май не си най-острия нож в чекмеджето.
    Едното е кола за $30,000 която можеш да караш в България и Украйна и каквото и да се счупи ще ти струва $150. Другото е малко по-хубава кола която обаче с опциите струва на $70,000 и един сенсор ако трябва да и смениш струва над $2000.
    Но за тебе критерия е коя кола е по-бърза на точно тази писта с фабрична подготовка и фабрични шофьори? На 12 години ли си?
    Аз ти пратих този пост за да ти покажа че говориш глупусти за динамиката на Американските автомобили. Рециклираш спомени от 1975г които не са валидни сега. Догледай клипа до края и ще видиш че на нормален път Камарото има по-добра динамика, по-приятен звук, по-лесно се кара бързо - не всеки е фабричен пилот нали.
    Я вземи едно БМВ от 1975г и виж на какво прилича. Ако е останало нещо от ламарините му то ще са конци, докато който и американски автомобил да погледнеш дори и от 50те години можеш да го запалиш и да го караш. Камарото има ЛТ1 мотор Шеви Смол-Блок. До сега ГМ са направили над 100 милиона от тези двигатели. До сега не съм чул да има счупен или блокирал или без мощност. Взимаш такъв мотор на 35-40 години и 200,000 мили от гробницата. Слагаш го в колата и пали и тръгва. А разхода на бензин е колкото на БМВ м4. Да не говорим че въпреки че е 6.2 литра V8 е по-лек и по-малък външно от инлайн 6 + турбо на БМВ.
    Но както повечето хорица в България и ти си повярвал че на света не съществува интелигентен живот освен в Германия. Едва ли аз ще те разубедя.

    California Über Alles
  17. 17 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2331 Весело

    [quote#16:"Pontif А"]Но както повечето хорица в България и ти си повярвал че на света не съществува интелигентен живот освен в Германия.[/quote]

    ++++++++++

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  18. 18 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 832 Весело

    [quote#16:"Pontif А"]Но както повечето хорица в България и ти си повярвал че на света не съществува интелигентен живот освен в Германия. Едва ли аз ще те разубедя. [/quote]
    Ето, показа се колко ти наточен ножа на теб, хем не ми четеш постовете ( или не ги разираш не знам и не ме интересува), хем се опитваш да ме учиш[email protected]?!? нонсенс
    Не бил чувал за блокирал двигател, сам ли не разбираш несъстоятелността на това твърдение?!?!
    Специфичната писта Нюрбургринг - хахахахааа наивник, вярвай си на наскар шофьора, който показва колите също на писта, но казваш тя не е "специфична". И все пак, ако Нюрбургринг не беше нещо специално, нямаше да се бутат там американците да са първи. Но ти знаеш по-добре.
    Да спомена ли, че по нашенски послъга с цените за Камарото СС или сам ще си признаеш? Цената, която си дал не е за СС, а за ентри модела.
    А най-безумното от всичко е, че спориш за "спортни" автомобили, но не те интересува спортното им представяне

  19. 19 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1364 Весело

    90% от заможните американци карат европейски спортни автомобили.
    Целевата публика на "масъл кари"-те са младежи-любители на светофарните гонки с тънки бюджети. Ако не ги лансираха във всеки първи холивудски екшън, никой нямаше и да чувал за тях....

    Знанието е сила, информацията - власт
  20. 20 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1537 Неутрално

    [quote#1:"stanislavdi"]Хубави мускули, и все пак смятам, че англичани и италианци имат повече финес в дизайна на спортните автомобили
    [/quote]
    След като Додж е собственост на FCA (FIAT Chrysler Automobiles), предполагам, че в дизайна има и италианска намеса.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  21. 21 Профил на Mr.Strong
    Mr.Strong
    Рейтинг: 515 Неутрално

    харесвам ги, имат страхотно излъчване дори и с това жълто и зелено, дето са ги боядисали.

  22. 22 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 849 Неутрално

    До коментар [#16] от "Pontif А":

    Не забравяй, че БМВто М4 дава същите резултати като Камаро обаче при 4л/100км по-нисък разход! Да, софистицираната техника струва пари, но пък спестяваш чудовищните данъци в Европа, които чакат Камарото с тая кубатура.


    [quote#16:"Pontif А"]спомени от 1975г които не са валидни сега[/quote]

    Ама бяха валидни буквално до вчера! Американските мъсъл кари бяха пълни дървета - от европейска гледна точка - като изработка, возене, управление, разход, всичко... Затова сега това Камаро е на платформата на Кадилак АТС за европейски купета и седани на европейския офис ан ГМ (Опел Инсигния и т.н.). Пък управлението на Камарото приличало на БМВто може би защото... е същото - на ЦетЕф Фридрихсхафен...

    От там и критиката: това вече не са американски масъл кари а еврокупета и се губел американския флейвър, фиилинг и т.н.

  23. 23 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2025 Неутрално

    [quote#22:"iazdakaja"]Не забравяй, че БМВто М4 дава същите резултати като Камаро обаче при 4л/100км по-нисък разход![/quote]

    До коментар [#22] от "iazdakaja":

    В общи линии е така. 4/100 ралика е малко оптимистично в реалния живот. Отдавна се доказа че турбо моторите показват големи разлики в стандартизираните ЕПА тестове но не и в реалния живот. През 2016г разликата в ефективността на моторите е под 2, 3% без значение дали е турбо или атмосферен. Разхода идва от теглото на колата от ефективността на трансмисия, диференциал и от гумите. Като имаш предвид че 80% от колите използват ZF, Tremec или Aisin и ситуацията с диференциалите е подобна... да се правят децларации че BMW M4 е повече от 10% по-икономично е просто несериозно. Отиди на Real world MPG from real drivers и ще видиш че точно тези две коли имат еднакъв разход.
    А това с таксите си е Европейска работа. В САЩ ти слагат допълнителна газ гъзлер такса за разход на гориво не на обем на мотора. Те в Европа също дават предимство на дизелете и субсидират нафтата ама в резултат цяла Европа мирише на стар Икарус. Така че това с тасите не доказва нищо. Европейските и Японски производители внасят коли в САЩ без никъкви такси докъто Американските коли в Европа се обмитяват. Ако нямаше мита щеше да видиш много повече от тези Американски "дървета" в Европа. Тогава за под €25,000 щеше да можеш да си купиш Форд Мустанг или Шеви Камаро и колкото и да са работнически и отвратителни ... повярвай ми, доста щяха да ги карат. Какво можеш да купиш в ЕС за €25К? Разбирам че това са различни пазари но ако трябва да избирам между ФВ Поло и Мустанг .. не знам, някъкси клоня към Мустанга колкото и да е противен.
    НИкой не спори че Германските автомобили са може би най-добри в момента. Но да се подценяват останалите - САЩ, Япония, Корея особено сега когато всичко е толкова интернационално ми се струва малко аматьорско.

    California Über Alles




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.