Новото "Порше Панамера" официално е най-бързата серийна лимузина

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (37)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 4257 Неутрално

    Безспорно добра кола, каквато обикновеният човек никога няма да кара. От тази гледна точка новина за Фиат, Хюндай или Шкода е по-интересна за хора като мен.

    Еретик
  2. 2 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 964 Неутрално

    Ех, мечти, мечти

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  3. 3 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 466 Любопитно

    Не е ли новата Тесла S третият най-бърз сериен автомобил, като първи четириместен, след две двуврати? 0-100 за 2.7 срещу 3.6 за Поршето

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  4. 4 Профил на Бо По
    Бо По
    Рейтинг: 558 Неутрално

    Обзалагам се, че на драг тест 400 м новата Тесла ще отнесе Панамерата като воевода македонска наденица

  5. 5 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1387 Весело

    До коментар [#4] от "bpcorp":

    на 400 м, дори може би и на километър, но опитите на Нордшлафе бяха опожарителни

  6. 6 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 584 Весело

    До коментар [#3] от "fpyyh":

    Разбирам, че си фен на електрокарите, но на този етап интересната информация за тях е колко пробег могат да осигурят при тотална консумация /трафик, климатик/отопление, чистачки, светлини и т.н./ и за колко време се зареждат. После идват другите неща... За сега /до кога не е ясно/ истината е в ДВГ. Не те ли кефи нещо от показаната красавица с характер на звяр?

  7. 7 Профил на pipon
    pipon
    Рейтинг: 430 Неутрално

    Дневник ,па пишете глупости
    Най бързата не е Тесла , не е Порше ,Ламбо , Ферари .....
    Хърватска е и е електрическа ,произвежда се и се продава , при това на доста висока цена Екипът е от млади иноватори (истински не псевдо ,кат' в техно парка )
    https://www.youtube.com/watch?v=KHNBtWxBXag
    Дневник , драснете някой ред за БГ електрическия хармони ***** (самоцензурирам се )

  8. 8 Профил на Бо По
    Бо По
    Рейтинг: 558 Неутрално

    "Панамера Турбо" ще се лансира за поне 153 хиляди евро. Новия модел на Тесла струва 135 000 долара а по нищо не отстъпа на панамерата. Е за мен изборът би бил ясен стига да имах средствата

  9. 9 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Кола за отличници в нормалните страни и за комунета - крадци у нас ....

  10. 10 Профил на Yadada
    Yadada
    Рейтинг: 617 Весело

    От утре вече и в България

    БКП = БСП = СДС = ДПС = НДСВ = ГЕРБ = Мафия! The Revolution Will Not Be Televised
  11. 11 Профил на komitata80
    komitata80
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Когато първата Панамера излезна на пазара, много хора се чудеха що е това то Порше с 4 врати, и предричаха неуспех. Оказа се обаче доста сполучлив маркетингов ход, и продажбите го доказват. За съжаление е доста скъп автомобил...

  12. 12 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 3204 Неутрално

    Поршето е разкошно но Tesla Model S P100D L - най-новата със 100КВт батерия изминава над 300 мили (близо 500км) с едно зареждане и прави 0-100км/ч за 2.5сек. Има два багажника и може да качи 5 възрастни + 2 деца. Освен това има автопилот който може да те кара в 99% от пътя без дори да пипаш кормилото. Което е опасно и не бива да се прави но ти позволява да се отпуснеш и повечето от времето да не внимаваш в пътя. И всичко това за $137К. Натоварена с всички възможни екстри е $154К

    https://www.youtube.com/watch?v=DDgaBRVIpCA

    California Über Alles
  13. 13 Профил на StanDim
    StanDim
    Рейтинг: 458 Весело

    [quote#11:"komitata80"]много хора се чудеха що е това то Порше с 4 врати, и предричаха неуспех[/quote]
    И аз бях един от тях. Бъзиках се, че в най-скоро време очаквам и Порше баничарка. Но както казвате - много премерен ход.
    Относно статията - чудесен автомобил, за хора с възможности.

  14. 14 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Хубаво е да виждаш, че една легенда като Порше се развива и прави модерни лимузини. На електрическите автомобили ще им трябват поне още 10-20 г. докато достигнат функционалността и автономността на тези с ДВГ.

  15. 15 Профил на Dr.Jotker
    Dr.Jotker
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Тесла! Тесла!

  16. 16 Профил на Dr.Jotker
    Dr.Jotker
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Но има нещо в предницата, което не ми харесва. Фаровете погледнати отпред ми приличат малко като на смешното порше бокстер, също маската под фаровете е много рехава, а гледката зад нея нелицеприятна. Черна точка.

  17. 17 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 627 Неутрално

    С всяко подобрение Панамера заприличва все повече на лидера днес - Тесла. Браво на Илон Мъск!

    Navigare Necesse Est
  18. 18 Профил на Shkembechorba
    Shkembechorba
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#4] от "bpcorp":

    Ами нормално е, Тесла има максимална мощност при 0 оборота, докато бензиновият двигател трябва да се развърти.

  19. 19 Профил на BlueBoss
    BlueBoss
    Рейтинг: 378 Неутрално

    Стига с тая Тесла....
    Понеже всички сте тръгнали масово да си я купувате и Мъск се замислил дали да не открие завода в България, че да ви насмогне на щенията.
    Никой не отрича технологичните предимства на електомобилите като теслата, но все пак тук се говори за кола с ДВГ и постиженията на конструкторите от една марка коли, които са променили индустрията през годините.
    Като пък сте решили да се правите на разбирачи да ви предложа по-бърза опция и аз: http://www.hennesseyperformance.com/vehicles/dodge/charger/2015-dodge-charger-hellcat-hpe1000-upgrade/
    Не е електрическа, но според мен дава доста по-добра наслада от шофирането за разлика от електрокара на Мъск!

  20. 20 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 259 Весело

    До коментар [#18] от "Shkembechorba":

    Има я, но едва ли може да я използва, защото гумите ще се запалят...

  21. 21 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6218 Неутрално

    Не е лошо, като за 300 000 лв.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  22. 22 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 259 Неутрално

    До коментар [#19] от "BlueBoss":

    Ако се вярва на приказките на Мъск, целта му е да електрифицира всички видове автотранспорт, докато е жив... И да се разходи до Марс, ако остане време...
    Изглежда за него парите са единствено средство за постигане на целите.
    Едва ли би било проблем за Тесла да направят суперавтомобил в няколко бройки, който да доставя наслада и на най-разлигавения шейх... Просто не им трябва... засега.
    Ако го закъсат съвсем с парите, новият Бонд може да кара и Тесла, а Мъск пак да се снима в Железният човек...

    Мисля си, че е време старите автомобилни производители да спират разработките на нови ДВГ и да се заемат с ЕД и софтуер... При това растящо население, може и усъвършенстването на концепцията за обществен транспорт да е още по-смислено.

  23. 23 Профил на Лис
    Лис
    Рейтинг: 515 Весело

    [quote#7:"pipon"]Хърватска е и е електрическа ,произвежда се и се продава , при това на доста висока цена Екипът е от млади иноватори (истински не псевдо ,кат' в техно парка ) [/quote]
    Пипон, Римак не е от същият клас автомобили

    Ако знаеш, че не можеш да имаш нещо вечно, наслаждавай му се дакато го имаш.
  24. 24 Профил на testimone
    testimone
    Рейтинг: 289 Весело

    До коментар [#3] от "fpyyh":

    За да има по едно най за всички и да няма сърдити, Панамера е най-бързата Лимузина, Тесла - най-бързият сериен автомобил, друг има най-бързата джипка и така нататък...

  25. 25 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 3204 Неутрално

    Скоро никой няма да бие Тесла по бързина. Не виждам на хоризонта кола с 4 врати и 5 пътници да направи 2.5сек до 100.
    Но за съжеление Тесла може и да не оцелее. Това е страшно труден бизнес. Тесла все още продават на загуба. Нямат дилършипи, което е необичайно за САЩ и има както хубави страни така и лоши. Аз им пожелавам да успеят но не е 100% сигурно. Трябва да почакаме няколко години и да видим.
    За мене Поршето в тази последна версия е най-красивото Порше до момента. Наистина силуета му прилича много на Тесла но има овече детайли. Изненадан съм как само малка проняна на наклона на покрива го направиха да изглежда от костенурка на елегантен автомобил И стоповете много добре се впистват в цялата линия. И вътре ми харесва много. Чисто като естетика за мене е много красив автомобил. Сега малко напомня на Рапид, който всички смятат за един от най-красивите коли. И въпреки това си запази стила на Порше. Браво на дизайнерите!

    California Über Alles
  26. 26 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 458 Неутрално

    [quote#4:"bpcorp"]Обзалагам се, че на драг тест 400 м новата Тесла ще отнесе Панамерата като воевода македонска наденица [/quote]

    Бърза, не е точно в смисъл 400м Неслучайно се споменава време за обиколка на Нордшлайфе, най-бързата кола трабва да е добре балансирана, да завива и да спира, освен да ускорява.

    Аз останах малко разочарован точно от спирачките на Тесла, иначе въртящият и момент е уникален

  27. 27 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Дизеловият вариант дали ще го предложат в САЩ?

  28. 28 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1266 Неутрално

    ПОРШ, не е за 4 врати, ако капацитета се премести на PANAM с две, няма да сгреши V.W.,
    Ем ш се купуа повече поради по-ниската стойност.

  29. 29 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1266 Неутрално

    А ко са го напрайли отпред муцуната, кой ги знай...
    Цялата кола е вдигната поне с 5 сантиметра и изглежда кофти.

  30. 30 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Е правете разлика между най-бързо ускоряваща и най-бърза като цяло..
    Едното е за любимия на американците драг.. дугото е цялостна комбинация от ускорение, баланс, управление и пр.. нещо което именно се тества на Н***г..
    И аз съм фен на тесла, но в случая порше са прави.. макар и статията да е леко неточна.
    Това не омаловажава факта какво представляват тесла ес и екс..

  31. 31 Профил на Miguel Ramierez
    Miguel Ramierez
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Като говорим за големи тупалки, всеки карал или дори возило се на Audi S8 4.0T би се усъмнил в това твърдение. Особено с висока скорост и завои. За съжаление списанията и вестниците са пълни с PR и вече се съмнявам, че имат общо с истината. Предпочитам да усетя наживо.

    1.618
  32. 32 Профил на Miguel Ramierez
    Miguel Ramierez
    Рейтинг: 289 Неутрално

    На тесларите ще кажа само, че автомобилът е окачване, задвижване и разпределение на масите, чак след това двигател. Също така топ ДВГите все още имат живот на таз планета. Аз карам 8 цилиндров със спортно окачване и има много секс в него. Също и звук. Особено в България ще им се радваме доста време още, преди да посмее някой да тръгне към морето с теслата. Аз лично знам Тесли, които седят в София. И в чужбина също. Особено в Австралия, където има доста, но извън градовете нямат шанс с тия 300 км реален пробег, за на да 300 рискуваш да останеш на пътя по някое време.

    1.618
  33. 33 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 684 Неутрално

    относно големите двигатели.
    Преди 3-4 години на едно летище четох статия за мерцедеси S класа с двигатели от 190 - 200 к.с. Полюбопитствах - идеята бе повече от логична! Било е констатирано че тези автомобили, като служебни, пътуват най-често между летището и офиса на фирмата или хотела, и по-малкият двигател се справял чудесно със задълженията си да придвижи луксозния автомобил с прилична скорост.
    Та колко от четиривратите Панамери трябва да ускоряват до 100 км за 3-4 сек.?

  34. 34 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 684 Неутрално

    [quote#32:"muc20504037"]На тесларите ще кажа само, че автомобилът е окачване, задвижване и разпределение на масите, чак след това двигател.[/quote]
    Абсолютно точно, и затова са ми забавни новините за супер автомобили от Китай, Русия... Супер автомобили, появили се от нищото с претенции да изместят Ферари, Ламборгини, Порше 911, Нисан ГТ-Р.

    Но друго - тепърва електромобилът ще извърши революция. Електромоторите, разположени в главините на колелата ще позволят съвсем нов дизайн с много по-добро използване на обемите, съответно при по-малки размери по-обемно купе, почти масово задвижване с 4Х4, съответно и рязко подобряване на поведението на пътя.
    Първите автомобили бяха като файтоните, Тесла не е по-различна от класическия автомобил. Революцията тепърва предстои.

  35. 35 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1266 Неутрално

    Ем лимузина, ем най-бърза...това е глупост!

  36. 36 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 259 Неутрално

    До коментар [#32] от "muc20504037":

    Така е, но защо мислите, че в Теслите масите не разпределени оптимално?
    Във всеки случай поне центърът на тежестта им е по-ниско от автомобил с ДВГ.

    В България може и да има опастност да останеш на пътя, но в Норвегия няма...
    Когато мутрите в България започнат да сменят немските коли с Тесли, както в Калифорния, може и тук да инсталират някоя и друга зарядна станция...

  37. 37 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 259 Неутрално

    До коментар [#34] от "historama":

    Мотори в колелата имат предимства, но и много недостатъци.
    Ако не се открият скоро някакви свръхпроводници, мощните моторите ще продължапат да са много тежки.
    Освен това ще понасят много вредни въздействия в колелата.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK