Безспорно добра кола, каквато обикновеният човек никога няма да кара. От тази гледна точка новина за Фиат, Хюндай или Шкода е по-интересна за хора като мен.
Разбирам, че си фен на електрокарите, но на този етап интересната информация за тях е колко пробег могат да осигурят при тотална консумация /трафик, климатик/отопление, чистачки, светлини и т.н./ и за колко време се зареждат. После идват другите неща... За сега /до кога не е ясно/ истината е в ДВГ. Не те ли кефи нещо от показаната красавица с характер на звяр?
Дневник ,па пишете глупости
Най бързата не е Тесла , не е Порше ,Ламбо , Ферари .....
Хърватска е и е електрическа ,произвежда се и се продава , при това на доста висока цена Екипът е от млади иноватори (истински не псевдо ,кат' в техно парка ) https://www.youtube.com/watch?v=KHNBtWxBXag
Дневник , драснете някой ред за БГ електрическия хармони ***** (самоцензурирам се )
"Панамера Турбо" ще се лансира за поне 153 хиляди евро. Новия модел на Тесла струва 135 000 долара а по нищо не отстъпа на панамерата. Е за мен изборът би бил ясен стига да имах средствата
Когато първата Панамера излезна на пазара, много хора се чудеха що е това то Порше с 4 врати, и предричаха неуспех. Оказа се обаче доста сполучлив маркетингов ход, и продажбите го доказват. За съжаление е доста скъп автомобил...
Поршето е разкошно но Tesla Model S P100D L - най-новата със 100КВт батерия изминава над 300 мили (близо 500км) с едно зареждане и прави 0-100км/ч за 2.5сек. Има два багажника и може да качи 5 възрастни + 2 деца. Освен това има автопилот който може да те кара в 99% от пътя без дори да пипаш кормилото. Което е опасно и не бива да се прави но ти позволява да се отпуснеш и повечето от времето да не внимаваш в пътя. И всичко това за $137К. Натоварена с всички възможни екстри е $154К
[quote#11:"komitata80"]много хора се чудеха що е това то Порше с 4 врати, и предричаха неуспех[/quote]
И аз бях един от тях. Бъзиках се, че в най-скоро време очаквам и Порше баничарка. Но както казвате - много премерен ход.
Относно статията - чудесен автомобил, за хора с възможности.
Хубаво е да виждаш, че една легенда като Порше се развива и прави модерни лимузини. На електрическите автомобили ще им трябват поне още 10-20 г. докато достигнат функционалността и автономността на тези с ДВГ.
Но има нещо в предницата, което не ми харесва. Фаровете погледнати отпред ми приличат малко като на смешното порше бокстер, също маската под фаровете е много рехава, а гледката зад нея нелицеприятна. Черна точка.
Стига с тая Тесла....
Понеже всички сте тръгнали масово да си я купувате и Мъск се замислил дали да не открие завода в България, че да ви насмогне на щенията.
Никой не отрича технологичните предимства на електомобилите като теслата, но все пак тук се говори за кола с ДВГ и постиженията на конструкторите от една марка коли, които са променили индустрията през годините.
Като пък сте решили да се правите на разбирачи да ви предложа по-бърза опция и аз: http://www.hennesseyperformance.com/vehicles/dodge/charger/2015-dodge-charger-hellcat-hpe1000-upgrade/
Не е електрическа, но според мен дава доста по-добра наслада от шофирането за разлика от електрокара на Мъск!
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Ако се вярва на приказките на Мъск, целта му е да електрифицира всички видове автотранспорт, докато е жив... И да се разходи до Марс, ако остане време...
Изглежда за него парите са единствено средство за постигане на целите.
Едва ли би било проблем за Тесла да направят суперавтомобил в няколко бройки, който да доставя наслада и на най-разлигавения шейх... Просто не им трябва... засега.
Ако го закъсат съвсем с парите, новият Бонд може да кара и Тесла, а Мъск пак да се снима в Железният човек...
Мисля си, че е време старите автомобилни производители да спират разработките на нови ДВГ и да се заемат с ЕД и софтуер... При това растящо население, може и усъвършенстването на концепцията за обществен транспорт да е още по-смислено.
[quote#7:"pipon"]Хърватска е и е електрическа ,произвежда се и се продава , при това на доста висока цена Екипът е от млади иноватори (истински не псевдо ,кат' в техно парка ) [/quote]
Пипон, Римак не е от същият клас автомобили
Ако знаеш, че не можеш да имаш нещо вечно, наслаждавай му се дакато го имаш.
За да има по едно най за всички и да няма сърдити, Панамера е най-бързата Лимузина, Тесла - най-бързият сериен автомобил, друг има най-бързата джипка и така нататък...
Скоро никой няма да бие Тесла по бързина. Не виждам на хоризонта кола с 4 врати и 5 пътници да направи 2.5сек до 100.
Но за съжеление Тесла може и да не оцелее. Това е страшно труден бизнес. Тесла все още продават на загуба. Нямат дилършипи, което е необичайно за САЩ и има както хубави страни така и лоши. Аз им пожелавам да успеят но не е 100% сигурно. Трябва да почакаме няколко години и да видим.
За мене Поршето в тази последна версия е най-красивото Порше до момента. Наистина силуета му прилича много на Тесла но има овече детайли. Изненадан съм как само малка проняна на наклона на покрива го направиха да изглежда от костенурка на елегантен автомобил И стоповете много добре се впистват в цялата линия. И вътре ми харесва много. Чисто като естетика за мене е много красив автомобил. Сега малко напомня на Рапид, който всички смятат за един от най-красивите коли. И въпреки това си запази стила на Порше. Браво на дизайнерите!
[quote#4:"bpcorp"]Обзалагам се, че на драг тест 400 м новата Тесла ще отнесе Панамерата като воевода македонска наденица [/quote]
Бърза, не е точно в смисъл 400м Неслучайно се споменава време за обиколка на Нордшлайфе, най-бързата кола трабва да е добре балансирана, да завива и да спира, освен да ускорява.
Аз останах малко разочарован точно от спирачките на Тесла, иначе въртящият и момент е уникален
Е правете разлика между най-бързо ускоряваща и най-бърза като цяло..
Едното е за любимия на американците драг.. дугото е цялостна комбинация от ускорение, баланс, управление и пр.. нещо което именно се тества на Н***г..
И аз съм фен на тесла, но в случая порше са прави.. макар и статията да е леко неточна.
Това не омаловажава факта какво представляват тесла ес и екс..
Като говорим за големи тупалки, всеки карал или дори возило се на Audi S8 4.0T би се усъмнил в това твърдение. Особено с висока скорост и завои. За съжаление списанията и вестниците са пълни с PR и вече се съмнявам, че имат общо с истината. Предпочитам да усетя наживо.
На тесларите ще кажа само, че автомобилът е окачване, задвижване и разпределение на масите, чак след това двигател. Също така топ ДВГите все още имат живот на таз планета. Аз карам 8 цилиндров със спортно окачване и има много секс в него. Също и звук. Особено в България ще им се радваме доста време още, преди да посмее някой да тръгне към морето с теслата. Аз лично знам Тесли, които седят в София. И в чужбина също. Особено в Австралия, където има доста, но извън градовете нямат шанс с тия 300 км реален пробег, за на да 300 рискуваш да останеш на пътя по някое време.
относно големите двигатели.
Преди 3-4 години на едно летище четох статия за мерцедеси S класа с двигатели от 190 - 200 к.с. Полюбопитствах - идеята бе повече от логична! Било е констатирано че тези автомобили, като служебни, пътуват най-често между летището и офиса на фирмата или хотела, и по-малкият двигател се справял чудесно със задълженията си да придвижи луксозния автомобил с прилична скорост.
Та колко от четиривратите Панамери трябва да ускоряват до 100 км за 3-4 сек.?
[quote#32:"muc20504037"]На тесларите ще кажа само, че автомобилът е окачване, задвижване и разпределение на масите, чак след това двигател.[/quote]
Абсолютно точно, и затова са ми забавни новините за супер автомобили от Китай, Русия... Супер автомобили, появили се от нищото с претенции да изместят Ферари, Ламборгини, Порше 911, Нисан ГТ-Р.
Но друго - тепърва електромобилът ще извърши революция. Електромоторите, разположени в главините на колелата ще позволят съвсем нов дизайн с много по-добро използване на обемите, съответно при по-малки размери по-обемно купе, почти масово задвижване с 4Х4, съответно и рязко подобряване на поведението на пътя.
Първите автомобили бяха като файтоните, Тесла не е по-различна от класическия автомобил. Революцията тепърва предстои.
Така е, но защо мислите, че в Теслите масите не разпределени оптимално?
Във всеки случай поне центърът на тежестта им е по-ниско от автомобил с ДВГ.
В България може и да има опастност да останеш на пътя, но в Норвегия няма...
Когато мутрите в България започнат да сменят немските коли с Тесли, както в Калифорния, може и тук да инсталират някоя и друга зарядна станция...
Мотори в колелата имат предимства, но и много недостатъци.
Ако не се открият скоро някакви свръхпроводници, мощните моторите ще продължапат да са много тежки.
Освен това ще понасят много вредни въздействия в колелата.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Костадин Иванов
Рейтинг: 4257 НеутралноБезспорно добра кола, каквато обикновеният човек никога няма да кара. От тази гледна точка новина за Фиат, Хюндай или Шкода е по-интересна за хора като мен.
Еретикpariah
Рейтинг: 964 НеутралноЕх, мечти, мечти
- A witty saying proves nothing. Voltairefpyyh
Рейтинг: 466 ЛюбопитноНе е ли новата Тесла S третият най-бърз сериен автомобил, като първи четириместен, след две двуврати? 0-100 за 2.7 срещу 3.6 за Поршето
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеБо По
Рейтинг: 558 НеутралноОбзалагам се, че на драг тест 400 м новата Тесла ще отнесе Панамерата като воевода македонска наденица
deymus
Рейтинг: 1387 ВеселоДо коментар [#4] от "bpcorp":
на 400 м, дори може би и на километър, но опитите на Нордшлафе бяха опожарителни
m_style
Рейтинг: 584 ВеселоДо коментар [#3] от "fpyyh":
Разбирам, че си фен на електрокарите, но на този етап интересната информация за тях е колко пробег могат да осигурят при тотална консумация /трафик, климатик/отопление, чистачки, светлини и т.н./ и за колко време се зареждат. После идват другите неща... За сега /до кога не е ясно/ истината е в ДВГ. Не те ли кефи нещо от показаната красавица с характер на звяр?
pipon
Рейтинг: 430 НеутралноДневник ,па пишете глупости
Екипът е от млади иноватори (истински не псевдо ,кат' в техно парка )
Най бързата не е Тесла , не е Порше ,Ламбо , Ферари .....
Хърватска е и е електрическа ,произвежда се и се продава , при това на доста висока цена
https://www.youtube.com/watch?v=KHNBtWxBXag
Дневник , драснете някой ред за БГ електрическия хармони ***** (самоцензурирам се )
Бо По
Рейтинг: 558 Неутрално"Панамера Турбо" ще се лансира за поне 153 хиляди евро. Новия модел на Тесла струва 135 000 долара а по нищо не отстъпа на панамерата. Е за мен изборът би бил ясен стига да имах средствата
Коки
Рейтинг: 571 НеутралноКола за отличници в нормалните страни и за комунета - крадци у нас ....
Yadada
Рейтинг: 617 ВеселоОт утре вече и в България
БКП = БСП = СДС = ДПС = НДСВ = ГЕРБ = Мафия! The Revolution Will Not Be Televisedkomitata80
Рейтинг: 233 НеутралноКогато първата Панамера излезна на пазара, много хора се чудеха що е това то Порше с 4 врати, и предричаха неуспех. Оказа се обаче доста сполучлив маркетингов ход, и продажбите го доказват. За съжаление е доста скъп автомобил...
Pontif
Рейтинг: 3204 НеутралноПоршето е разкошно но Tesla Model S P100D L - най-новата със 100КВт батерия изминава над 300 мили (близо 500км) с едно зареждане и прави 0-100км/ч за 2.5сек. Има два багажника и може да качи 5 възрастни + 2 деца. Освен това има автопилот който може да те кара в 99% от пътя без дори да пипаш кормилото. Което е опасно и не бива да се прави но ти позволява да се отпуснеш и повечето от времето да не внимаваш в пътя. И всичко това за $137К. Натоварена с всички възможни екстри е $154К
California Über Alleshttps://www.youtube.com/watch?v=DDgaBRVIpCA
StanDim
Рейтинг: 458 Весело[quote#11:"komitata80"]много хора се чудеха що е това то Порше с 4 врати, и предричаха неуспех[/quote]
И аз бях един от тях. Бъзиках се, че в най-скоро време очаквам и Порше баничарка. Но както казвате - много премерен ход.
Относно статията - чудесен автомобил, за хора с възможности.
ambros
Рейтинг: 501 НеутралноХубаво е да виждаш, че една легенда като Порше се развива и прави модерни лимузини. На електрическите автомобили ще им трябват поне още 10-20 г. докато достигнат функционалността и автономността на тези с ДВГ.
Dr.Jotker
Рейтинг: 458 НеутралноТесла! Тесла!
Dr.Jotker
Рейтинг: 458 НеутралноНо има нещо в предницата, което не ми харесва. Фаровете погледнати отпред ми приличат малко като на смешното порше бокстер, също маската под фаровете е много рехава, а гледката зад нея нелицеприятна. Черна точка.
Schopenberg
Рейтинг: 627 НеутралноС всяко подобрение Панамера заприличва все повече на лидера днес - Тесла. Браво на Илон Мъск!
Navigare Necesse EstShkembechorba
Рейтинг: 462 НеутралноДо коментар [#4] от "bpcorp":
Ами нормално е, Тесла има максимална мощност при 0 оборота, докато бензиновият двигател трябва да се развърти.
BlueBoss
Рейтинг: 378 НеутралноСтига с тая Тесла.... /charger/2015-dodge-charger-hellcat-hpe1000-upgrad e/
Понеже всички сте тръгнали масово да си я купувате и Мъск се замислил дали да не открие завода в България, че да ви насмогне на щенията.
Никой не отрича технологичните предимства на електомобилите като теслата, но все пак тук се говори за кола с ДВГ и постиженията на конструкторите от една марка коли, които са променили индустрията през годините.
Като пък сте решили да се правите на разбирачи да ви предложа по-бърза опция и аз: http://www.hennesseyperformance.com/vehicles/dodge
Не е електрическа, но според мен дава доста по-добра наслада от шофирането за разлика от електрокара на Мъск!
tie_interceptor
Рейтинг: 259 ВеселоДо коментар [#18] от "Shkembechorba":
Има я, но едва ли може да я използва, защото гумите ще се запалят...
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6218 НеутралноНе е лошо, като за 300 000 лв.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.tie_interceptor
Рейтинг: 259 НеутралноДо коментар [#19] от "BlueBoss":
Ако се вярва на приказките на Мъск, целта му е да електрифицира всички видове автотранспорт, докато е жив... И да се разходи до Марс, ако остане време...
Изглежда за него парите са единствено средство за постигане на целите.
Едва ли би било проблем за Тесла да направят суперавтомобил в няколко бройки, който да доставя наслада и на най-разлигавения шейх... Просто не им трябва... засега.
Ако го закъсат съвсем с парите, новият Бонд може да кара и Тесла, а Мъск пак да се снима в Железният човек...
Мисля си, че е време старите автомобилни производители да спират разработките на нови ДВГ и да се заемат с ЕД и софтуер... При това растящо население, може и усъвършенстването на концепцията за обществен транспорт да е още по-смислено.
Лис
Рейтинг: 515 Весело[quote#7:"pipon"]Хърватска е и е електрическа ,произвежда се и се продава , при това на доста висока цена Екипът е от млади иноватори (истински не псевдо ,кат' в техно парка ) [/quote]
Ако знаеш, че не можеш да имаш нещо вечно, наслаждавай му се дакато го имаш.Пипон, Римак не е от същият клас автомобили
testimone
Рейтинг: 289 ВеселоДо коментар [#3] от "fpyyh":
За да има по едно най за всички и да няма сърдити, Панамера е най-бързата Лимузина, Тесла - най-бързият сериен автомобил, друг има най-бързата джипка и така нататък...
Pontif
Рейтинг: 3204 НеутралноСкоро никой няма да бие Тесла по бързина. Не виждам на хоризонта кола с 4 врати и 5 пътници да направи 2.5сек до 100.
California Über AllesНо за съжеление Тесла може и да не оцелее. Това е страшно труден бизнес. Тесла все още продават на загуба. Нямат дилършипи, което е необичайно за САЩ и има както хубави страни така и лоши. Аз им пожелавам да успеят но не е 100% сигурно. Трябва да почакаме няколко години и да видим.
За мене Поршето в тази последна версия е най-красивото Порше до момента. Наистина силуета му прилича много на Тесла но има овече детайли. Изненадан съм как само малка проняна на наклона на покрива го направиха да изглежда от костенурка на елегантен автомобил И стоповете много добре се впистват в цялата линия. И вътре ми харесва много. Чисто като естетика за мене е много красив автомобил. Сега малко напомня на Рапид, който всички смятат за един от най-красивите коли. И въпреки това си запази стила на Порше. Браво на дизайнерите!
p911
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#4:"bpcorp"]Обзалагам се, че на драг тест 400 м новата Тесла ще отнесе Панамерата като воевода македонска наденица [/quote]
Неслучайно се споменава време за обиколка на Нордшлайфе, най-бързата кола трабва да е добре балансирана, да завива и да спира, освен да ускорява.
Бърза, не е точно в смисъл 400м
Аз останах малко разочарован точно от спирачките на Тесла, иначе въртящият и момент е уникален
historama
Рейтинг: 684 НеутралноДизеловият вариант дали ще го предложат в САЩ?
convince
Рейтинг: 1266 НеутралноПОРШ, не е за 4 врати, ако капацитета се премести на PANAM с две, няма да сгреши V.W.,
Ем ш се купуа повече поради по-ниската стойност.
convince
Рейтинг: 1266 НеутралноА ко са го напрайли отпред муцуната, кой ги знай...
Цялата кола е вдигната поне с 5 сантиметра и изглежда кофти.
P.S.
Рейтинг: 458 НеутралноЕ правете разлика между най-бързо ускоряваща и най-бърза като цяло..
Едното е за любимия на американците драг.. дугото е цялостна комбинация от ускорение, баланс, управление и пр.. нещо което именно се тества на Н***г..
И аз съм фен на тесла, но в случая порше са прави.. макар и статията да е леко неточна.
Това не омаловажава факта какво представляват тесла ес и екс..
Miguel Ramierez
Рейтинг: 289 НеутралноКато говорим за големи тупалки, всеки карал или дори возило се на Audi S8 4.0T би се усъмнил в това твърдение. Особено с висока скорост и завои. За съжаление списанията и вестниците са пълни с PR и вече се съмнявам, че имат общо с истината. Предпочитам да усетя наживо.
1.618Miguel Ramierez
Рейтинг: 289 НеутралноНа тесларите ще кажа само, че автомобилът е окачване, задвижване и разпределение на масите, чак след това двигател. Също така топ ДВГите все още имат живот на таз планета. Аз карам 8 цилиндров със спортно окачване и има много секс в него. Също и звук. Особено в България ще им се радваме доста време още, преди да посмее някой да тръгне към морето с теслата. Аз лично знам Тесли, които седят в София. И в чужбина също. Особено в Австралия, където има доста, но извън градовете нямат шанс с тия 300 км реален пробег, за на да 300 рискуваш да останеш на пътя по някое време.
1.618historama
Рейтинг: 684 Неутралноотносно големите двигатели.
Преди 3-4 години на едно летище четох статия за мерцедеси S класа с двигатели от 190 - 200 к.с. Полюбопитствах - идеята бе повече от логична! Било е констатирано че тези автомобили, като служебни, пътуват най-често между летището и офиса на фирмата или хотела, и по-малкият двигател се справял чудесно със задълженията си да придвижи луксозния автомобил с прилична скорост.
Та колко от четиривратите Панамери трябва да ускоряват до 100 км за 3-4 сек.?
historama
Рейтинг: 684 Неутрално[quote#32:"muc20504037"]На тесларите ще кажа само, че автомобилът е окачване, задвижване и разпределение на масите, чак след това двигател.[/quote]
Абсолютно точно, и затова са ми забавни новините за супер автомобили от Китай, Русия... Супер автомобили, появили се от нищото с претенции да изместят Ферари, Ламборгини, Порше 911, Нисан ГТ-Р.
Но друго - тепърва електромобилът ще извърши революция. Електромоторите, разположени в главините на колелата ще позволят съвсем нов дизайн с много по-добро използване на обемите, съответно при по-малки размери по-обемно купе, почти масово задвижване с 4Х4, съответно и рязко подобряване на поведението на пътя.
Първите автомобили бяха като файтоните, Тесла не е по-различна от класическия автомобил. Революцията тепърва предстои.
convince
Рейтинг: 1266 НеутралноЕм лимузина, ем най-бърза...това е глупост!
tie_interceptor
Рейтинг: 259 НеутралноДо коментар [#32] от "muc20504037":
Така е, но защо мислите, че в Теслите масите не разпределени оптимално?
Във всеки случай поне центърът на тежестта им е по-ниско от автомобил с ДВГ.
В България може и да има опастност да останеш на пътя, но в Норвегия няма...
Когато мутрите в България започнат да сменят немските коли с Тесли, както в Калифорния, може и тук да инсталират някоя и друга зарядна станция...
tie_interceptor
Рейтинг: 259 НеутралноДо коментар [#34] от "historama":
Мотори в колелата имат предимства, но и много недостатъци.
Ако не се открият скоро някакви свръхпроводници, мощните моторите ще продължапат да са много тежки.
Освен това ще понасят много вредни въздействия в колелата.