Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    С най-добри чувства, г-н Пауновски, посетете музея на Татра в Копривжнице. Не си спомням да сте пускал снимки от там. Там видях неща, които не съм предполагал че съществуват в предвоенна Чехия/Словакия. Не съм наясно с историята на сливането . Разделянето на държавите всички знаем.

  2. 2 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    Тази "Империя" е страхотна! Благородно завиждам на този, който я притежава!

  3. 3 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1853 Неутрално

    Бижута !

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  4. 4 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1901 Любопитно

    [quote#1:"Alexander97"]Не съм наясно с историята на сливането .[/quote]
    Преди ВСВ са ДВЕ самостоятелни държави.
    По времето на ВСВ са в чертите на райха .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  5. 5 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1901 Любопитно

    До коментар [#1] от "Alexander97":


    [quote#1:"Alexander97"] Не съм наясно с историята на сливането . Разделянето на държавите всички знаем.[/quote]
    Извинявай, ето какво казва Уикито:
    """През 1918, Словакия се обединява с чешките земи Бохемия и Моравия и заедно сформират Чехословакия. По време на хаоса след разпадането на Австро-Унгария Словакия за кратко време (през 1919 г.) става Словашка съветска република.

    В периода между двете световни войни страната е част от Чехословакия. През 1938 Мюнхенското споразумение слага край на Чехословакия и Словакия се обособява като отделна държава – Първа словашка република, начело с Йозеф Тисо. Новата държава има формална независимост, но е стриктно контролирана от Нацистка Германия. Това не остава без вътрешна съпротива, водеща до Словашкото национално въстание през 1944, силно подкрепено от учещите там български студенти, в чиято признателност е издигнат и паметник.

    След Втората световна война Чехословакия отново се обединява и попада в съветската сферата на влияние. Като член на социалистическия лагер, подписва Варшавския пакт през 1955. През 1969, след Пражката пролет, държавата Чехословакия става федерация от Чешката и Словашката социалистически републики.

    След края на комунизма през 1989 и след Нежната революция Словакия и Чехия поемат по свой отделен път от 1 януари 1993. През май 2004 Словакия се присъединява към Европейския съюз. През същата година се присъединява и към НАТО. """

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  6. 6 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2084 Неутрално

    Хубаво е да се гледат тези стари бижута.

  7. 7 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    Чардо, знам че си много наясно с автомобилите. Случайно да си попадал в музея на Татра? Там видях Бръмбъра на Ф. Порше, направен доста преди да се появи в Германия, та затова питам.
    Татрата беше от1928 г! Хитлер още не е на власт, за да поръча народния автомобил.
    Благодаря за историческата справка!

  8. 8 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3110 Неутрално

    Някой да знае предимствата и недостатъците на шофирането на кола с двигател сложен отзад,като на "Порше"?
    Хвърлил съм око на един "Boxster".

  9. 9 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 1763 Неутрално

    До коментар [#8] от "deaf":
    [quote#8:"deaf"]"Порше"[/quote]

    Порше е философия и начин на живот !
    Не търси недостатъци колега !
    Радвай му се и на добър път !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  10. 10 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3110 Неутрално

    [quote#9:"'ΕΡΕΒΟΣ"]Порше е философия и начин на живот ! [/quote]

    До коментар [#9] от "'ΕΡΕΒΟΣ":

    Благодаря! Точно това ме привлече в него!

    Иначе съм чувал,че при заледен път по – трудно се управлява кола,ако двигателят и е отзад. Но ако е само това,е бял кахър...

  11. 11 Профил на whiterabbit
    whiterabbit
    Рейтинг: 536 Неутрално

    "Рено Селта Куатре" се прави между 1934 и 1938 година. Моделът е издържан в стила на американските модели от този период. Моторът е четирицилиндров с 34 коня.

    Не бях чувал за нея. Все пак, между 34-та и 38-а са произведени 44 000 бройки. Викали са ѝ "Топката", заради закръглените форми на първите модели. Renault Celtaquatre на български се произнася Селтакатр.

  12. 12 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    Много яко, голяма радост за окото

  13. 13 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1134 Весело

    До коментар [#8] от "deaf":Карал съм VW доста време и не намирам никаква разлика.Най-ми беше кеф,когато при влизане в закрити паркинги охраната ме караше,да отворя задния капак за проверка(мислейки ,че е багажник),отварях го и ги питах,как ми е двигателя.

  14. 14 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3110 Весело

    До коментар [#13] от "Sabbath":

    Специално на модела "Boxster" на "Порше" има багажник и отзад,(и отпред)! Виж в нета,ако не вярваш. Двигателят всъщност е разположен точно зад седалките. И нали е роудстар,тоест само с две места,та се освободило място за багажник и отзад. Тарикатско.

  15. 15 Профил на Десетолевка
    Десетолевка
    Рейтинг: 431 Неутрално

    До коментар [#14] от "deaf":

    Ако не се лъжа името Boxter идва от факта, че двигателя е компактен и за разлика от повечето поршета не е разположен отзад, а по средата. Това му придава тази странна форма, но има и друго предназначение - разпределянето на тежестта между предната и задната ос, което е предимството на роудстърите при завои. Не са бързи, но са много забавни за каране.
    При 911 двигателя е отзад за по-добро сцепление на задните гуми, защото там целта е ускорение и скорост. И колкото и нетрадиционно да е това разположение, с времето са доказали, че фолмулата им работи.

  16. 16 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3110 Неутрално

    До коментар [#15] от "Десетолевка":

    Само да те коригирам – името му е BoxSter. Изпуснал си "S" буквата. Порових се в речниците и май наистина се превежда като компактен,пълноценен,истински,чист автомобил (двигател).

    Не знам,но за мен 204к.с. означава бърза кола!

    Пак остава въпросът защо автомобилните компании предпочитат да инсталират двигателя отпред!? Може би е просто навик,от който не могат да се откажат. Така навремето за дълъг период е бил пренебрегван дизеловият двигател,за сметка на бензиновият.

    911 е много,много скъпо (за джоба ми)! Да му се не види...

  17. 17 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    Снимка 8 - автомобилът се казва Вандерер, защото е немски, не Уондърър......

    Знанието е сила, информацията - власт
  18. 18 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3900 Весело

    Яка ретро-класика на четири колела-

  19. 19 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    [quote#16:"deaf"]Пак остава въпросът защо автомобилните компании предпочитат да инсталират двигателя отпред!? [/quote]

    До коментар [#16] от "deaf":

    Защото отпред е по/лесно да се охлаждат от насрещния въздух, а освен това е лесно да доведат топлия въздух в салона през зимата. Мисля, че и предния двигател е сериозна защита на хората при челен удар (да не случва никому).

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.