Новият "Хюндай" i30 ще дебютира в Париж



Отговорът на "Хюндай" на променящите се съвременни ценности и предпочитания на клиентите към технологични решения, индивидуален стил и мултифункционалност. Така от компанията представят новото поколение на модела си в голф-класа i30.


Дизайнът на колата се определя като неподвластен на времето и балансиран. Моделът пък има амбицията да е точният автомобил за всеки. Колата ще има и спортна версия, която ще носи означението N.


"Хюндай" i30 има коефициент на въздушно съпротивление от 0.30, като новите елементи са клапа зад радиаторната решетка и въздушните завеси от всяка страна на предната броня, които намаляват турбуленциите в колесните ниши.




В салона се използват качествени материали и дори алуминиеви акценти. Плаващият екран на опционалния осеминчов навигационен сензорен екран на арматурното табло интегрира всички функции, свързани с навигация, медии и свързаност.

Новият "Хюндай" i30 ще дебютира в Париж

© Хюндай


Новото поколение i30 предлага също безжично индуктивно зареждане (Qi стандарт) за мобилни телефони и USB порт. Новата навигационна система идва със 7-годишен безплатен абонамент за услуги TomTom LIVE.


На мултифункционалния волан с три спици са изведени бутони за най-често използваните функции. Багажният обем на i30 е минимум 395 литра, като достига до 1301 литра при сгънати седалки.


Автомобилът ще използва бензинови и дизелови двигатели с малък работен обем и турбокомпресор. Клиентите могат да избират между новия 1.4 T-GDI четирицилиндров двигател с турбокомпресор със 140 к.с., трицилиндровият двигател с турбокомпресор 1.0 T-GDI със 120 к.с. или четирицилиндровия 1.4 MPI със 100 к.с.

Новият "Хюндай" i30 ще дебютира в Париж

© Хюндай


Дизеловото предложение е 1.6-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор с три мощности: 95, 110 и 136 к.с. Двигателите вървят или с 6-степенната механична трансмисия, или със 7-степенна трансмисия с двоен съединител.


Шасито на "Хюндай" i30 е преработено, за да осигури динамично шофиране с висок комфорт на возията. Сред системите за безопасност присъстват автономно аварийно задействане на спирачките, интелигентен круизконтрол, предупреждение за "сляпо петно", предупреждение за преминаващи отзад автомобили, система за придържане на избраната лента и т.н.


Новият "Хюндай" i30 ще дебютира в Париж

© Хюндай


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Само като се сетя, какъв път извървяха за 25 години, от куцото Пони до това на снимките и Дженезис!Браво, комплименти!

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  2. 2 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#1] от "soul":

    Наистина. Кто си помислиш, че бяха нарицателно за евтин и чупещ се автомобил, а до къде стигнаха. Адмирации за южнокорейците.

    Every cradle is a grave.
  3. 3 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 455 Любопитно

    Ууу немчугите пак са вдигнали кръвно...
    Пак ще има инспекция и вайкане от VW боса, както преди 5 години:
    http://jalopnik.com/5844809/watch-volkswagens-ceo-complain-about-hyundais-superior-interior

    Stef
  4. 4 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#3] от "stef":

    Германците никога не са били добри в интериорните решения на колите. Виж, французите от друга страна трудно има кой да ги бие в тази категория.

    Every cradle is a grave.
  5. 5 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3038 Неутрално

    Като гледам задницата, въобще не ги е досрамяло, да си откраднат от Голф-а...! Което не значи, че са станали добри, колкото него.
    Предполагам ще са скъпи и с дървено возене, както останалите Хюндаи в ниския клас.
    Не са подминали общата тенденция, да сложат един голям таблет в средата на таблото. Лично на мен, не ми допада.
    Нямаше да е лошо, да се отпуснат малко повече с избора на двигател и малко по големи кубатури, ама явно така ще е за напред при всички производители.

    Бивш tww09306483.
  6. 6 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 555 Неутрално

    Това новото А3 ли е!??

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  7. 7 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 419 Неутрално

    До коментар [#5] от "tww09306483":
    Да, и от Пасат са крали......в седалките се сяда със задника напредСлучайно да знаете кой е шеф на дизайна на Хюндай-Кия?

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  8. 8 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1538 Неутрално

    Доста добре.
    Лесно е да се каже, че са копирали оттук-оттам, но не са.
    Рядко досега корейска кола ми е харесвала толкова.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  9. 9 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3038 Неутрално

    До коментар [#7] от "soul":

    Въобще не ме вълнува, кой им бил дизайнера, защото няма да си правя снимка с него, нито с Хюндая...!
    И въобще, когато говоря за коли, не влагам никаква емоция. Кола, като кола... Трябва да те вози от точка А, до точка Б, с минимални разходи и проблеми. Не залагам на някоя конкретна марка, по-скоро модела трябва да е добър...!

    Бивш tww09306483.
  10. 10 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    До коментар [#7] от "soul":

    Петер Шрайер
    На актуалния Kia Ceed дизайнът примерно много ме кефи.
    И отвън, и отвътре колата е добре измислена, елегантна, но без да се жертва практичност. Братчето i30 има една снижаваща се линия на покрива отзад, която изяжда мястото за главите на пътниците на задните седлаки, но явно това е цената да имаш два модела коли на една и съща техническа база. Трябва да оригиналничиш с дизайн.

  11. 11 Профил на tiger
    tiger
    Рейтинг: 411 Неутрално

    До коментар [#4] от "Ватник":
    Доста крайно твърдение...

  12. 12 Профил на бай кольо
    бай кольо
    Рейтинг: 213 Весело
  13. 13 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 254 Неутрално

    "7-годишен безплатен абонамент за услуги TomTom LIVE"

    Едно нещо не се научи ЕВРОПЕЕЦА... като предлага автомобили,
    и КИА и Хюндай сега предлагат по 7 години БЕЗПЛАТНО обновление на картите, като тук иде реч за ТОМТОМ, за сметка на това, незнам за нито един, повтарям нито един европейски производител който да предлага след първата година безплатен ъпдейт!
    Всяко едно посещение в чужбина в сервиза за обновление на картите ти е от порядъка на 180 евро.
    Но така ще да е докато еврееца е алчен все да му КИХАТ, корееца знае много добре и как да привлече клиента да му закупи неговия автомобил!!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK