[quote#1:"КМЕТ В СЯНКА"]някакви цени ? [/quote]
Ще стане същото както
с мобилните телефони
Много скъпи в началото.
Само по-заможните мутри
можеха да си ги позволят
Сега са по джоба дори на
безработните и клошарите...
Това да се чува !!!
Нефто-газовите рентиери
ще ритнат камбаната
под сладкото жужене
на електро мобилите и
електро скутерите.....
За съжаление не отписвайте все още ''петроладжиите'' . И мен не ме кефят , но големите хафтомобилни и други компании изскачат на пазара с много интересни инженерни решения.
Бош например вече експериментира с директно впръскване на вода в цилиндрите. ( нищо ново , впрочем ) Бъдещето ще бъде на електрически хафтомобили , захранвани от изключително ефективни и екологични двг - генератори с много висок коеф. на преобразуване и нисък разход
"...Мотопедът има няколко режима за каране, асистент за движение назад..."
А защо не и за настрани? Или и това е една "концептуална", чиято цел е на, вижте к'во можем, а не колко ще продадем. И сигурно цената на скутера ще е колкото на БМВ 1
Ние тва бошовото отдавна го знаем. Ние отдавна усетихме, че колите в България вървят повече от тези на запад и това е благодарение на бензинджииниците, те първи въведоха тази иновация, да сипват вода в горивото ни.
Петроладжиите не ги отписвайте, бензина за леките коли е съвсем малък процент от използваемостта на петролните продукти. Всичкото найлони, бои, гуми, други химически продукти, се произвеждат от/с петролни съставки и делът им е много по-голям от бензина. При горивата далаверите са другаде, например местното законодателство, което защитава монополното положение на сигурно единствената губеща (или работеща на нула) рафинерия в света.
А по темата - моторетката е яка и идеална за града. Не замърсява въздуха, пробега и е достатъчен, може да се шерва под наем градско (като велосипедите), може да се паркира на много повече места от автомобил.
"...5 години след лансирането на своя първи електрически автомобил, Renault, пионер в областта на електрическите автомобили и европейски пазарен лидер, предаде ключовете на 100-хилядния си електромобил - Renault ZOE, продаден на г-н Асмунд Гилебо, 41-годишен норвежец. За да извлече най-доброто от своето ZOE, той получи 5-годишен договор за презареждане от Fortim, както и 100 000 минути презареждане от Grønn kontakt, два местни енергийни доставчика.
През първата половина на 2016, Renault е продал над 15 000 електрически автомобила (без Twizy), ръст от 32% спрямо предходната година. Този успех затвърждава лидерската позиция на Renault на пазара в Европа, особено за лекотоварни автомобили. Един на всеки четири електромобила, движещ се по европейските пътища, е Renault. Във Франция половината от електромобилите са Renault. Основните пазари на Renault за електрически автомобили са Франция, Норвегия, Великобритания и Германия.
Най-продаваният електромобил в Европа е ZOE с над 23% пазарен дял. При лекотоварните Kangoo ZE е лидер за трета поредна година.
Renault намаляват дела на дизеловите си автомобили...."
15 хиляди евро,хахах средният българин за толкова пари ще си купи 5 коли бе.
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
[quote#12:"deymus"]Е това ми се струва множко, за тези пари можеш да си вземеш чисто ново Харли. [/quote]
И скутера е с цена като НОВ
Впрочем,подобни диалози биха могли
да се проведат и на тема - бойлери
и легени за къпане.
Някой по-придирчив може да възрази
че с парите за 1 бойлер може да си
купи позлатен леген за къпане.
Тук въпросът е за технологичния
прогрес,който е необратим.
[quote#16:"Hawaii"]И скутера е с цена като НОВ [/quote]
Само че този скутер е с възможности за градска моторетка (100 км пробег), но с характеристики за скутер от много висок клас, нещо като БМВ петица при колите. Имам чувството, че германците ни казват какво могат да конструират, но нямат никакво желание да преструктурират производството си.
Колко процента от целият пазар на автомобили в България са продажбите на нови коли!? 5% или по-малко!?
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
Цяла Азия е пълна с електрически скутери с пробег около 35км. Вдигат около 60км/ч. Много са евтини, под $1500. Което ми се струва по-практично за града. В София ще караш цял ден и няма да можеш да навъртиш 35км. Зареждат се за 4, 5 часа.
[quote#19:"Зарзават"]България са продажбите на нови коли!? 5% или по-малко!? [/quote]
Това е резултат на фискалната политика у нас, която облагодетелства вносителите на употребявани коли у нас. Гарантирано от ГЕРБ.
А вносът на употребявани автомобили е най-добрата формула за легализиране на парите от сенчестия сектор (проституция, дрога)
"...При своеобразния фейслифт на C evolution са добавени нови разцветки и богат набор от светодиодни светлини..."
Германска му ти работа!
1. Фейслифт на нещо, което не знаем дали е било комерсиаризирано?
2. Богат номер от светодиодчета - нещо като коледна елха, за Дядо Коледа. А дали са му сложили нещо далеч по-практично от разните му "асистенти"? Напр. АВS ? Нещо много необходимо за добро спиране на скутера!
Я кажи българина с какви пари ще купува нови коли, да припомня средната нетна заплата в страната е 750 лева или 375 евро. Колко струва една нова кола среден клас!? Поради това над 95% от пазара е на коли втора употреба.
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
[quote#24:"Зарзават"]Я кажи българина с какви пари ще купува нови коли, да припомня средната нетна заплата в страната е 750 лева или 375 евро.[/quote]
Сложно "пич", много сложно! Преди 2 дена до яз. Копринка имаше сборище на една много специална категория булгаристанци. Показаха една агитка, която крещеше с пяна на устите против санкциите на ЕС срещу Россия!
Втора агитка яростно скачаше върху знамената на НАТО и ЕС.
Не видях третата агитка (не може да е липсвала) да крещи с кръвясали очи мигновено да изплатим 620 млн евро на гладните двойни освободители.
Ами как да ти обясня, че с такива идиоти ще сме най-бедните велитния клуб на света - ЕС?
[quote#16:"Hawaii"]Тук въпросът е за технологичния
прогрес,който е необратим.[/quote]
Да, ама не: " Първите прототипи на електрически коли са били създадени още през 1835 г.[6] Електрическите автомобили са популярни в края на 19 век и началото на 20 век, докато напредъкът в технологиите на двигателите с вътрешно горене и масовото производство на евтини бензинови автомобили довеждат до спад в използването на електрически транспортни средства".
Докато енергоемкоста на батерията е на порядък по-малка от тази на бензина, електромобилите нямат шанс да се наложат.
[quote#20:"Pontif А"]В София ще караш цял ден и няма да можеш да навъртиш 35км.[/quote]
Ех, като започнете да плямпате изобщо не се усещате! От Надежда до Младост 4 например са към 16км, т.е. ако живееш в Надежда и ходиш на работа в Бизнес Парка тези 35км пробег освен да си ги носиш под мишница друго не виждам. И това е пример избран напосоки върху картата на София...
Или ще излезеш с номера как отиваш на работа и там го включваш да се зарежда? И като станете 100 такива скутера ще е "фееерично", нали?
Имах такъв скутер. Китайски с оловни батерии. Дори преди да се повреди едната изминаваше поне 40 км в София.
Е, един път забравих да го заредя и малко преди да стигна в офиса престана да вози по нагорнище, после и на равно, та трябваше да му помагам с крака... Но стигнах!
Като повечето китайски стоки, не изкара много...
Всичко е чудесно, даже цената приляга (за средния европеец, не за нас, тук и 5000Е са ни много), обаче тръпки ме побиват кто си помисля колко са безшумни тия скутери. Тези с ДВГ поне пърпорят и си нащрек да видиш откъде ще изкочи. Може би електрическите трябва да издават изкуствено генериран звук от двигател.
Няма да повярвате, но, дори когато ме виждаха, че се приближавам, не можеха да осмислят, че се движа към тях и то бързо... Дори когато използвах клаксона, се стряскаха, но пак не можеха да възприемат, че скутерът се движи, но не бръмчи. Оглеждаха се за коли и не се пазеха.
А иначе нямаше никакъв шанс да ме чуят, ако ги приближавах в гръб. Самият мотор шуми по-малко от гумите.
[quote#33:"tie_interceptor"]Няма да повярвате, но, дори когато ме виждаха, че се приближавам, не можеха да осмислят, че се движа към тях и то бързо... Дори когато използвах клаксона, се стряскаха, но пак не можеха да възприемат, че скутерът се движи, но не бръмчи[/quote]
Доста образно, хаха. Самият аз веднъж почти легнах на предния капак на един Приус. Изобщо не се съмнявам, ще ни трябва може би поне едно поколение, за да се промени асоциативния модел "лек автомобил/мотор - шум от ДВГ - мирис на изгорели газове".
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3845 Неутралнонякакви цени ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Hawaii
Рейтинг: 5736 Весело[quote#1:"КМЕТ В СЯНКА"]някакви цени ? [/quote]
Ще стане същото както
с мобилните телефони
Много скъпи в началото.
Само по-заможните мутри
можеха да си ги позволят
Сега са по джоба дори на
безработните и клошарите...
Това да се чува !!!
Нефто-газовите рентиери
ще ритнат камбаната
под сладкото жужене
на електро мобилите и
електро скутерите.....
442
Рейтинг: 1256 НеутралноПетроладжиите тихичко приплакват. Ама така е, като започнеш да взимаш скъпо на умни хора, те ти намират цаката. 123 $ за барел даже им беше евтино.
pipon
Рейтинг: 419 НеутралноЗа съжаление не отписвайте все още ''петроладжиите'' . И мен не ме кефят , но големите хафтомобилни и други компании изскачат на пазара с много интересни инженерни решения.
Бош например вече експериментира с директно впръскване на вода в цилиндрите. ( нищо ново , впрочем ) Бъдещето ще бъде на електрически хафтомобили , захранвани от изключително ефективни и екологични двг - генератори с много висок коеф. на преобразуване и нисък разход
historama
Рейтинг: 636 Неутрално"...Мотопедът има няколко режима за каране, асистент за движение назад..."
А защо не и за настрани? Или и това е една "концептуална", чиято цел е на, вижте к'во можем, а не колко ще продадем. И сигурно цената на скутера ще е колкото на БМВ 1
442
Рейтинг: 1256 ВеселоДо коментар [#4] от "pipon":
Ние тва бошовото отдавна го знаем. Ние отдавна усетихме, че колите в България вървят повече от тези на запад и това е благодарение на бензинджииниците, те първи въведоха тази иновация, да сипват вода в горивото ни.
еморето
Рейтинг: 426 НеутралноИ кое е качествено новото при BMW? Удължен пробег заради доста по-големи батерии. Така няма да бият скоро двг-тата.
The_Curious
Рейтинг: 740 НеутралноПетроладжиите не ги отписвайте, бензина за леките коли е съвсем малък процент от използваемостта на петролните продукти. Всичкото найлони, бои, гуми, други химически продукти, се произвеждат от/с петролни съставки и делът им е много по-голям от бензина. При горивата далаверите са другаде, например местното законодателство, което защитава монополното положение на сигурно единствената губеща (или работеща на нула) рафинерия в света.
Nothing else, but more or less the bitter truth!А по темата - моторетката е яка и идеална за града. Не замърсява въздуха, пробега и е достатъчен, може да се шерва под наем градско (като велосипедите), може да се паркира на много повече места от автомобил.
vtl53383951
Рейтинг: 271 НеутралноДо коментар [#8] от "The_Curious":
Ама защо пишеш такива глупости :))
Ето ти една статистика - http://www.statista.com/statistics/307194/top-oil-consuming-sectors-worldwide/
historama
Рейтинг: 636 Неутрално"...5 години след лансирането на своя първи електрически автомобил, Renault, пионер в областта на електрическите автомобили и европейски пазарен лидер, предаде ключовете на 100-хилядния си електромобил - Renault ZOE, продаден на г-н Асмунд Гилебо, 41-годишен норвежец. За да извлече най-доброто от своето ZOE, той получи 5-годишен договор за презареждане от Fortim, както и 100 000 минути презареждане от Grønn kontakt, два местни енергийни доставчика.
През първата половина на 2016, Renault е продал над 15 000 електрически автомобила (без Twizy), ръст от 32% спрямо предходната година. Този успех затвърждава лидерската позиция на Renault на пазара в Европа, особено за лекотоварни автомобили. Един на всеки четири електромобила, движещ се по европейските пътища, е Renault. Във Франция половината от електромобилите са Renault. Основните пазари на Renault за електрически автомобили са Франция, Норвегия, Великобритания и Германия.
Най-продаваният електромобил в Европа е ZOE с над 23% пазарен дял. При лекотоварните Kangoo ZE е лидер за трета поредна година.
Renault намаляват дела на дизеловите си автомобили...."
Virgin
Рейтинг: 688 Неутрално[quote#1:"КМЕТ В СЯНКА"]някакви цени ? [/quote]
15 хиляди евро.
deymus
Рейтинг: 729 НеутралноДо коментар [#11] от "Virgin":
Е това ми се струва множко, за тези пари можеш да си вземеш чисто ново Харли.
Зарзават
Рейтинг: 322 Весело15 хиляди евро,хахах средният българин за толкова пари ще си купи 5 коли бе.
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".Hawaii
Рейтинг: 5736 Весело[quote#13:"Зарзават"]15 хиляди евро,хахах средният българин за толкова пари ще си купи 5 коли бе.[/quote]
5 коли НА СТАРО искаш да кажеш.
Дето само с преразхода на бензин
ще те увътрят с още толкова
само за 1 петилетка
Колкото и да крякате,бъдещето е
на електромобилите.
Бог да прости Държавите-Бензоколонки
historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#5:"historama"]И сигурно цената на скутера ще е колкото на БМВ 1 [/quote]
15 000 евро.
Е, малко съм се поувлякъл. По-евтино е от БМВ 1.
Hawaii
Рейтинг: 5736 Неутрално[quote#12:"deymus"]Е това ми се струва множко, за тези пари можеш да си вземеш чисто ново Харли. [/quote]
И скутера е с цена като НОВ
Впрочем,подобни диалози биха могли
да се проведат и на тема - бойлери
и легени за къпане.
Някой по-придирчив може да възрази
че с парите за 1 бойлер може да си
купи позлатен леген за къпане.
Тук въпросът е за технологичния
прогрес,който е необратим.
Boicho Stankov
Рейтинг: 210 НеутралноДо коментар [#11] от "Virgin":
Доста висока цена. Електрическият кросов КТМ (също 160км) е 11350 евро.
historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#16:"Hawaii"]И скутера е с цена като НОВ [/quote]
Само че този скутер е с възможности за градска моторетка (100 км пробег), но с характеристики за скутер от много висок клас, нещо като БМВ петица при колите. Имам чувството, че германците ни казват какво могат да конструират, но нямат никакво желание да преструктурират производството си.
Зарзават
Рейтинг: 322 НеутралноДо коментар [#14] от "Hawaii":
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".Колко процента от целият пазар на автомобили в България са продажбите на нови коли!? 5% или по-малко!?
Pontif
Рейтинг: 2160 НеутралноЦяла Азия е пълна с електрически скутери с пробег около 35км. Вдигат около 60км/ч. Много са евтини, под $1500. Което ми се струва по-практично за града. В София ще караш цял ден и няма да можеш да навъртиш 35км. Зареждат се за 4, 5 часа.
California Über Allesvaltoro
Рейтинг: 909 НеутралноХубаво скутерче, но за тези пари
можеш да си купиш нова кола !!!
historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#19:"Зарзават"]България са продажбите на нови коли!? 5% или по-малко!? [/quote]
Това е резултат на фискалната политика у нас, която облагодетелства вносителите на употребявани коли у нас. Гарантирано от ГЕРБ.
А вносът на употребявани автомобили е най-добрата формула за легализиране на парите от сенчестия сектор (проституция, дрога)
historama
Рейтинг: 636 Неутрално"...При своеобразния фейслифт на C evolution са добавени нови разцветки и богат набор от светодиодни светлини..."
Германска му ти работа!
1. Фейслифт на нещо, което не знаем дали е било комерсиаризирано?
2. Богат номер от светодиодчета - нещо като коледна елха, за Дядо Коледа. А дали са му сложили нещо далеч по-практично от разните му "асистенти"? Напр. АВS ? Нещо много необходимо за добро спиране на скутера!
Зарзават
Рейтинг: 322 НеутралноДо коментар [#22] от "historama":
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".Я кажи българина с какви пари ще купува нови коли, да припомня средната нетна заплата в страната е 750 лева или 375 евро. Колко струва една нова кола среден клас!? Поради това над 95% от пазара е на коли втора употреба.
historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#24:"Зарзават"]Я кажи българина с какви пари ще купува нови коли, да припомня средната нетна заплата в страната е 750 лева или 375 евро.[/quote]
Сложно "пич", много сложно! Преди 2 дена до яз. Копринка имаше сборище на една много специална категория булгаристанци. Показаха една агитка, която крещеше с пяна на устите против санкциите на ЕС срещу Россия!
Втора агитка яростно скачаше върху знамената на НАТО и ЕС.
Не видях третата агитка (не може да е липсвала) да крещи с кръвясали очи мигновено да изплатим 620 млн евро на гладните двойни освободители.
Ами как да ти обясня, че с такива идиоти ще сме най-бедните велитния клуб на света - ЕС?
Oggie Petkov
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#4] от "pipon":
Това за което говориш може да се осъществи с газови турбини, но не и с ДВГ. Максималният теоретичен КПД на ДВГ доколкото си спомням беше 29%.
оstavime
Рейтинг: 582 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!15 000 хил. Евро.
Луд народ!
tigervi
Рейтинг: 473 Неутрално[quote#16:"Hawaii"]Тук въпросът е за технологичния
Eddie lives... somewhere in time!прогрес,който е необратим.[/quote]
Да, ама не: " Първите прототипи на електрически коли са били създадени още през 1835 г.[6] Електрическите автомобили са популярни в края на 19 век и началото на 20 век, докато напредъкът в технологиите на двигателите с вътрешно горене и масовото производство на евтини бензинови автомобили довеждат до спад в използването на електрически транспортни средства".
Докато енергоемкоста на батерията е на порядък по-малка от тази на бензина, електромобилите нямат шанс да се наложат.
krasi_kara
Рейтинг: 475 Неутрално[quote#20:"Pontif А"]В София ще караш цял ден и няма да можеш да навъртиш 35км.[/quote]
Ех, като започнете да плямпате изобщо не се усещате! От Надежда до Младост 4 например са към 16км, т.е. ако живееш в Надежда и ходиш на работа в Бизнес Парка тези 35км пробег освен да си ги носиш под мишница друго не виждам. И това е пример избран напосоки върху картата на София...
Или ще излезеш с номера как отиваш на работа и там го включваш да се зарежда? И като станете 100 такива скутера ще е "фееерично", нали?
krasi_kara
Рейтинг: 475 НеутралноИнтересно, че не споменават колко всъщност тежи този "скутер", защото 20-30кг в повече на мотор/скутер не е същото като 200-300кг в повече на кола?
tie_interceptor
Рейтинг: 253 НеутралноДо коментар [#29] от "krasi_kara":
Но стигнах!
Имах такъв скутер. Китайски с оловни батерии. Дори преди да се повреди едната изминаваше поне 40 км в София.
Е, един път забравих да го заредя и малко преди да стигна в офиса престана да вози по нагорнище, после и на равно, та трябваше да му помагам с крака...
Като повечето китайски стоки, не изкара много...
testimone
Рейтинг: 269 НеутралноВсичко е чудесно, даже цената приляга (за средния европеец, не за нас, тук и 5000Е са ни много), обаче тръпки ме побиват кто си помисля колко са безшумни тия скутери. Тези с ДВГ поне пърпорят и си нащрек да видиш откъде ще изкочи. Може би електрическите трябва да издават изкуствено генериран звук от двигател.
tie_interceptor
Рейтинг: 253 НеутралноДо коментар [#32] от "testimone":
Няма да повярвате, но, дори когато ме виждаха, че се приближавам, не можеха да осмислят, че се движа към тях и то бързо... Дори когато използвах клаксона, се стряскаха, но пак не можеха да възприемат, че скутерът се движи, но не бръмчи. Оглеждаха се за коли и не се пазеха.
А иначе нямаше никакъв шанс да ме чуят, ако ги приближавах в гръб. Самият мотор шуми по-малко от гумите.
testimone
Рейтинг: 269 Неутрално[quote#33:"tie_interceptor"]Няма да повярвате, но, дори когато ме виждаха, че се приближавам, не можеха да осмислят, че се движа към тях и то бързо... Дори когато използвах клаксона, се стряскаха, но пак не можеха да възприемат, че скутерът се движи, но не бръмчи[/quote]
Доста образно, хаха. Самият аз веднъж почти легнах на предния капак на един Приус. Изобщо не се съмнявам, ще ни трябва може би поне едно поколение, за да се промени асоциативния модел "лек автомобил/мотор - шум от ДВГ - мирис на изгорели газове".