
© Пежо
Производителят на автомобили, мотопеди и велосипеди "Пежо" ще представи на автосалона в Париж първото си сгъваемо електрическо колело. Това ще се случи 124 години, след като марка пуска първото си подобно превозно средство. Разработката от 1892 година е създадена от капитан Анри Жерар, който смята, че сгъваемото колело може да е от полза за армията.
От 2009 година насам "Пежо" предлага електрически велосипеди, като има десетина подобни модела. Сгъваемото колело с електрическо задвижване eF01 има предимството да е много компактно и когато не се кара може да се бута лесно, като куфар на колелца. © Пежо
Помислено е и за интеграция на велосипеда в автомобилите "Пежо", като моделът 5008 ще е първият, който в багажника ще има обособено място за колелото и изход за зареждане на батериите му. При работещ двигател на колата, акумулаторите се зареждат за около два часа, като могат да черпят ток и от електрическата мрежа.
Електрическият велосипед eF01 тежи 17 кг и може да достигне скорост от 20 км/ч. Само на ток изминава до 30 километра, като велосипедистът може да го кара и като разчита само на мускулите на краката си. Има и вариант електромоторът да подпомага въртенето на педалите. © Пежо
Спирането се осигурява от дискови спирачки. Велосипедът eF01 ще бъде пуснат в продажба през първото шестмесечие на следващата година.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5758 Неутралнонещо за цената?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!krummm
Рейтинг: 646 НеутралноСупер!
442
Рейтинг: 1359 ВеселоМного мързеливо. Това съсипва цялата концепция на велосипеда, нали човек кара велосипед за да се раздвижи малко все пак, това отива нещо като електропед !!!
edin drug
Рейтинг: 2370 Неутралнотакива ,че и по хубави китайците предлагат от години ,че и в пъти по евтини
4ort
Рейтинг: 2242 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
Колкото на самовар.
ostin22
Рейтинг: 672 НеутралноТуй нещо що не е в каре "реклама"?
There is no way to happiness, happiness is the way!Vonegat
Рейтинг: 1366 НеутралноФренците са го измислили!
Мога да преглътна грубата сила, но грубият разум е нещо непоносимо.КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5758 НеутралноДо коментар [#5] от "4ort":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!от кои ?
Хи-хи
Рейтинг: 1879 НеутралноИ к'во му е революционното - балканче с акумулатор
5ar8
Рейтинг: 227 ВеселоМечта....
5ar8volodia123
Рейтинг: 344 НеутралноО-о, ние такива отдавна правим, но чушкопекът излезе по-рентабилен и се насочихме в индустрията с домашни печени чушки!
Beyond
Рейтинг: 1148 Неутралноhttp://www.peugeotdesignlab.com/sites/default/file s/2016-09/eF01-peugeotdesignlab-principale.jpg
TAKE THE RED PILL!Минуса
Рейтинг: 572 НеутралноДо коментар [#3] от "442":
Не е точно така. Основното предимство на електровелосипеда е че "изравнява" терена.
Иначе и на обикновен може да се кара мързеливо ако включиш на голяма скорост.
vkiril
Рейтинг: 227 НеутралноГоляма грозотия, но пък сгъваема....
traveler1
Рейтинг: 1071 Неутрално[quote#3:"442"]Много мързеливо. Това съсипва цялата концепция на велосипеда, нали човек кара велосипед за да се раздвижи малко все пак, това отива нещо като електропед !!! [/quote]
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО3-та година карам педелек на КТМ, със задвижване на BionX, и тъй като ползвам велосипед от 7 годишен(т.е. от преди 40г.), мога уверено да кажа че се родих втори път с това колело. Електромотора само подпомага, което е удивително удобно при потегляне в градски условия по кръстовищата, а при достигане на 25км/ч спира да подпомага, като с мускули можеш да вдигнеш колкото искаш. Помагането на баир също е изключително удобно.
За пръв път карам марково колело, и уверено мога да кажа че на друго едва ли ще се кача повече, защото разликата е от тук до небето, но го разбираш чак когато се качиш на него.
dj x2805
Рейтинг: 491 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
www.soundcloud.com/x2805солена
traveler1
Рейтинг: 1071 НеутралноПоздравявам всички, които дръзнаха да зарежат колите си и да ползват велосипед в града, но най-много ме кефят млади момичета и майки с деца, които пренебрегнаха мързела си, и избраха този толкова популярен по нормалните страни( и по труден от автомобила!) метод за придвижване, вместо да джиткат с колите си в градската джунгла.
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОtraveler1
Рейтинг: 1071 НеутралноДо коментар [#16] от "dj x2805":
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОАми не е вярно!
Едно такова колело струва колкото няколко месеца комшията ми плаща за цигари(за него и жена му).
Но приоритетите са различни при различните хора. Въпрос на култура, разбирания и пр. и пр.
dj x2805
Рейтинг: 491 НеутралноДо коментар [#18] от "traveler1":
.
www.soundcloud.com/x2805Да тук си много прав.
И аз си взех велосипед и жена ми и детето
Но за съжаление без автомобил не може
v_l
Рейтинг: 417 НеутралноДо коментар [#3] от "442":
Тука става дума за неüо, което може да замени градския транспорт или колата в някаква степен. Не е само за раздвижване. Мен до работа и обратно ми е 19км. Като мина през магазина - 25. Мога да го извъртя разбира се и сам, но не всеки ден имам желание за това, а с годините със сигурност желанието няма да нараства. Само че скоростта е малко ниска. Не се ли постига поне 30-35 км/ч с добавената сила на колоездача е бавно.
traveler1
Рейтинг: 1071 НеутралноДо коментар [#19] от "dj x2805":
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОАз не отричам нуждата от автомобил, но само ако се кара някакъв по-голям багаж или поне двама души. Наскоро открих, че ползвайки основно велосипед за града за два месеца съм зареждал само 1 път, което автоматично означава повече пари в джоба ми и по-малко данъци и акцизи за хрантутниците и крадците от държавния бюджет.
Андрешко
Рейтинг: 605 НеутралноАко в сгънато положение наистина лесно се придвижва като куфар на колела и не заема много място, комбинацията на това колело с метрото ще бъде най-бързият начин за придвижване на голямо разстояние в града.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5758 НеутралноДо коментар [#18] от "traveler1":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!може ли в цифри ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5758 НеутралноДо коментар [#22] от "Андрешко":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!зависи как ще ти го таксуват.
stenlyaka
Рейтинг: 1289 НеутралноПреди доста години , когато като дете гордо карах ''Балканче'' ( сгъваемо ) , в квартала се появи едно дете с ''Корекомско'' колело !
По-късно се светнахме че е марка ''Пежо'' , със скоростен лост по средата на двойната рамка , цели 3 скорости !
Сигурно с месеци съм го сънувал !
Искам да кажа , че Пежо е класика при велосипедите
historama
Рейтинг: 3505 НеутралноВъв Варна направиха една .икиджийска велоалея, в повечето участъци широка едва 50 см, планирана и направена по отвратителен начин, и пак върши работа, десетки велосипедисти я ползват. Какво ли щеше да е ако я бяха построили както трябва? Велосипедът няма да замени автомобила, но достатъчно ще е ако в някои случаи го заменим с велосипед. В Париж съм виждал много елегантни млади дами да се придвижват с велосипед, или с малки скутери. И самочуствието им изобщо не страда от това.
Дългия
Рейтинг: 1386 ВеселоСупер е, аз съм с електрическо колело от 2013г. из София - ми родих се няколко пъти, за спестените пари и нерви да не говорим. А това е въпрос на приоритети за всеки един от нас, просто повечето хора (които нямат физически проблеми) ги мързи да се движат по принцип, за страха от колите да не говорим. Та исках да кажа, че който иска, намира и начин...
stenlyaka
Рейтинг: 1289 НеутралноДо коментар [#26] от "historama":
Че защо да страда ?
Поддържат форма , не се вкисват в задръстването и в нередки случай велосипеда струва повече от половината таралясници в движението .....
historama
Рейтинг: 3505 НеутралноЩе направя реклама на една варненска фирма за асемблирани електровелосипеди, основана от млади ентусиасти. Използвани са много добри компоненти - 2 вида електромотори -за самостоятелно придвижване и за подпомагане на колоездача, хидравлични дискови спирачки, на цена от 1600 до 3 000 лв. някои от велосипедите достигат до 50 км/ч (малко множко). Като изключим общо взето по-малко удобната седалка, те биха заместили и електроскутерите.
historama
Рейтинг: 3505 Неутрално[quote#3:"442"] Това съсипва цялата концепция на велосипеда, нали човек кара велосипед за да се раздвижи малко все пак, това отива нещо като електропед !!! [/quote]
ако го ползваш за да се придвижиш до офиса, ще е малко неприятно да пристигнеш там позапотен.
Дългия
Рейтинг: 1386 НеутралноДо коментар [#30] от "historama":
С електрическо колело рискът да отидеш на работа вмирисан е нулев, лично пробвано с години...
traveler1
Рейтинг: 1071 Неутрално[quote#23:"КМЕТ В СЯНКА"]може ли в цифри ?
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО[/quote]
Ама може разбира се.
www.ebay.de, Пишете e-bike и ще получите чудесна информация като чисто ново китайче е около 450-500Е, а марковите са от 1200 до към 2000 - говорим за електровелосипед.
Продават се тука и в България, но не претендирам за изчерпателност, просто потърсете. Това което на мен ми харесва и съм готов да платя за него, тук не го намерих. Между впрочем моето колело беше втора употреба купено от Австрия, на само 200 км, но с доста по-ниска цена от магазина(около 1/3)
Ако говорим за обикновен марков велосипед чисто нов есенно време като почнат намаления за сезона от 500-600 Е, може да се намери за 200-300Е максимум.
За съжаление нашите дилъри тук имат много странно отношение към нас като клиенти и в частност ценообразуването е някак си неадекватно, и отношението им не е съвсем коректно(освен като не ви е близък!)
БМЗ
Рейтинг: 1469 НеутралноДо коментар [#3] от "442":
А ти като искаш да спортуваш, никой не те спира да въртиш педалите.
Апокалипсисът апокалиптиченКато стигнеш до баир ще те питам дали електрическото коело е безполезно.
blaf
Рейтинг: 572 НеутралноТакива китайски сгъваеми електро колелета има от десетина години...
man_un
Рейтинг: 1363 НеутралноНа училище:
-Деца, кой ви е любимият предмет?
Иванчо:
-Колелото, госпожо.
valtoro
Рейтинг: 941 НеутралноЗа качеството на пежо няма спор,
но цената е западно европейска !!!
nix1130
Рейтинг: 485 НеутралноБраво в колелетата са най-добри. От там са тръгнали все пак.
coxo
Рейтинг: 497 НеутралноНе е лошо това колелце, но ми се струва малко overdesigned. Електрическите колела държат висока цена, а като прибавим и традиционно скъпите, заради механизмите сгъваеми колела, няма да питам колко ще струва това Пежо. Безспорно са удобни за пренасяне в градския транспорт и в самолети, но съотношението маса/цена/скорост все още ме спират да си взема сгъваемо. Бромптън са доста компактни и на прилична цена, но са бавни, а спортен Алекс Мултън с титаниева рамка може да стигне GBP 18 хил., което го прави само мечта. София е приличен град за колоездене откъм релеф, но кошмарните пътища и неуките шофьори, които и много често са "употребили" убиват цялото удоволствие.
Viktor Petrov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#29] от "historama":
Коя е фирмата/марката?
quatro_4x3
Рейтинг: 1378 Неутрално[quote#17:"traveler1"] но най-много ме кефят млади момичета и майки с деца, които пренебрегнаха мързела си,[/quote]
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.Да возиш детето си на велосипед сред колите е абсолютно безотговорно!!! Трябва да бъдат глобявани, а не да те кефят. Но от фен на нещо разум трудно може да се очаква, важни са емоциите!
quatro_4x3
Рейтинг: 1378 Неутрално[quote#18:"traveler1"]Но приоритетите са различни при различните хора. Въпрос на култура, разбирания и пр. и пр.[/quote]
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.Ползването на велосипед е въпрос на култура?????? Помислих, че си фен на велосипедите, но очевидно става въпрос за маниакално състояние!
coxo
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#40] от "quatro_4x3":
Безотговорно е да караш на 10см от колоездач или да профучиш със 150 покрай него, за да видиш какво ще стане, да отвориш вратата без да погледнеш, да сваляш някоя мацка като я притиснеш в бордюра, да ми пресечеш пътя, защото съм с колело, нищо, че се движа с 50-60км/ч.
quatro_4x3
Рейтинг: 1378 Неутрално[quote#22:"Андрешко"]Ако в сгънато положение наистина лесно се придвижва като куфар на колела и не заема много място, комбинацията на това колело с метрото ще бъде най-бързият начин за придвижване на голямо разстояние в града.[/quote]
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.Изминаваш 5-10-15 км до работа, сядаш потен(особено лятото) в офиса и цял ден смърдиш на пот на околните! Какво по-хубаво от това?! За теб няма да е проблем, човек слабо усеща собствената си миризма.
Viva la Evolution
Рейтинг: 1414 НеутралноАко и това е 6 бона - не благодаря. Има по-добри предложения, за 1/3 от цената. Е не са сгъваеми, но са практични.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "coxo
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#40] от "quatro_4x3":
А пропо, не е лошо да си прочетеш правилника за пръв път и да разбереш, че колоездачите са участници в движението с пълно право да са върху пътното платно. Аман от джигити!
quatro_4x3
Рейтинг: 1378 Неутрално[quote#42:"coxo"]Безотговорно е да караш на 10см от колоездач или да профучиш със 150 покрай него, [/quote]
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.Ти не си ли падал с велосипед и не си ли виждал друг да пада?! Какво става тогава с детето, което возиш?
Viva la Evolution
Рейтинг: 1414 Неутрално[quote#40:"quatro_4x3"]Да возиш детето си на велосипед сред колите е абсолютно безотговорно!!! Трябва да бъдат глобявани, а не да те кефят. Но от фен на нещо разум трудно може да се очаква, важни са емоциите![/quote]
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Отиди в някоя нормална страна и тогава ще осъзнаеш, колко не си прав. Даже в съседна Румъния, велосипедистите са 10-тина пъти повече от в България, въпреки че там правилата за движение явно са само пожелателни и не се спазват от никой от участниците в движението. Ние сме най-големите мизерници на Европа, но да като напълно не задръстим София с леки коли, няма да потърсим алтернативен метод за придвижване.
coxo
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#46] от "quatro_4x3":
В Дания или Холандия майките возят по половин детска градина в карго байкове или във велоремаркета и за тях явно не е проблем, освен това са измислени и детски столчета, както и каски. Както казах, при нас проблемите идват от безотговорни шофьори, които не те смятат за човек, когато си на колело и лошите пътища.
quatro_4x3
Рейтинг: 1378 Неутрално[quote#45:"coxo"]А пропо, не е лошо да си прочетеш правилника за пръв път и да разбереш, че колоездачите са участници в движението с пълно право да са върху пътното платно. Аман от джигити![/quote]
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.Много вероятно е да го зная по-добре от тебе! Дори името не знаеш, не е правилник, а ЗАКОН ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА! А правилникът е за прилагането му.
Никъде не съм отрекъл правата на велосипедистите. Преди да коментираш, първо да беше проумял какво съм написал.
Опасно и безотговорно е да возиш на велосипед детето си сред автомобилите. Какви права и какви джигиди ти дрънчат в главата. Да не си падал на скоро с велосипеда???
quatro_4x3
Рейтинг: 1378 Неутрално[quote#48:"coxo"]Както казах, при нас проблемите идват от безотговорни шофьори, които не те смятат за човек, когато си на колело и лошите пътища.[/quote]
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.Като има проблеми, ще си пазиш детето, а не да го навираш малоумно и безотговорни в тях! Когато България стане като Дания и Холандия, ще коментираме отново, но друга ситуация.
Viva la Evolution
Рейтинг: 1414 НеутралноДо коментар [#49] от "quatro_4x3":
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Пич, ако се хлъзнеш по тази плоскост, на края ще стигнеш до извода, че въобще е опасно да имаш дете. Отиди в Нидерландия, както ти казаха по-горе и ще видиш причудливи велосипеди с по 2-3-4 деца накачулени в/на тях. В България съм виждал повече инциденти с велосипедисти, от колкото в Нидерландия, въпреки че там велосипедисти са на практика всички.
quatro_4x3
Рейтинг: 1378 Неутрално[quote#47:"Георги"]Отиди в някоя нормална страна и тогава ще осъзнаеш, колко не си прав. Даже в съседна Румъния,[/quote]
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.Коментирам ситуацията в България!!! България не само не е нормална държава, а е по-скоро противоположното на западните държави.
quatro_4x3
Рейтинг: 1378 Неутрално[quote#51:"Георги"]В България съм виждал повече инциденти с велосипедисти, от колкото в Нидерландия, въпреки че там велосипедисти са на практика всички.[/quote]
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.За това говоря.
quatro_4x3
Рейтинг: 1378 Неутрално[quote#51:"Георги"]Отиди в Нидерландия, както ти казаха по-горе и ще видиш причудливи велосипеди с по 2-3-4 деца[/quote]
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.Не съм бил там, но в Лондон няма седмица без убит поне 1 велосипедист! Със счупени кости и само понатъртени не зная колко са. Долу-горе същото е с мотоциклетите. Това при положение, че навсякъде има велосипедни алеи или ленти по платното и никой не шофира дивашки като в България!
quatro_4x3
Рейтинг: 1378 Неутрално[quote#51:"Георги"]Пич, ако се хлъзнеш по тази плоскост, н[/quote]
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.Да добавя. Познавам доста, които ходят на работа с велосипед или мотоциклет, но няма нито един(!) от тях, който да не е претърпял поне веднъж инцидент! Познавам и такива, които вече се отказаха. Двама бяха много ентусиазинани, но вече не са. Единия лежа в болница над 20 дена и като излезе не иска да чуе за велосипед. Инцидентът е бил по негова вина.
hamiltonf
Рейтинг: 4882 ВеселоДо коментар [#51] от "Георги":
Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....Холандците са на друго ниво. Чудно ми стана като видях за първи път 3-етажни паркинги за колела...
marker
Рейтинг: 700 НеутралноДо коментар [#15] от "traveler1":
Напълно съм съгласен с теб.
Велосипедът е средство за предвижване и всичко, което е в помощ на тази му основна функция е добро. А който отдава предпочитание на физическото усилие, за него има велоергонометър.
Впрочем съвременните ел. велосипеди само подпомагат, а не изключват физическото въртене на педалите. Жена ми ползва такъв и е изключително доволна.
traveler1
Рейтинг: 1071 НеутралноДо коментар [#51] от "Георги":
:
286247_128.jpg
286246_126.jpg
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОТи остави обикновените хора, ами виж датската принцеса
https://cache1.24chasa.bg/Images/Cache/247/Image_5
https://cache2.24chasa.bg/Images/Cache/246/Image_5
Ние да не сме някакви по-висши същества от тях, че водим отрочетата си с автомобил при това само за двеста метра от в къщи до училището, или просто сме толкова комплексирани, че приемаме това абсурдно действие за показване на някакъв по-висш статус, какъвто е явно, че не притежаваме.
traveler1
Рейтинг: 1071 НеутралноДо коментар [#55] от "quatro_4x3":
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОЗаради точно това твое мислене, вече нямам желание да се кача на кола да шофирам в България, понеже заради такива елементарни логики и обяснения, куцо, кьораво и сакато се е набримчило на автомобил и джитка все едно други няма на пътното платно, а пред блоковете няма 1кв.м празно пространство от напаркирали таралясници. Няма как да разбереш, че не велосипеда и водача му са проблем, а автомобила и неговия водач, дори няма да си направя труда да ти обяснявам защо! Няма как да го разбереш, въпреки че си ходил дори в Англия!
Теориите ти са кухи, да не кажа глупави, пък да лепиш етикети на кой какъв е без да го познаваш издава пълна липса на първите 7г. комуникация с родителите ти.
И за да си разочарован напълно, ще споделя че В Пловдив, от как направиха веломрежата не е чак толкова важно каква кола караш(всеки цървул е с мерцедес или бмв!), а какъв велосипед КАРАШ, и все повече стават наистина истинските(вкл и български маркови) велосипеди за сметка на чисто китайските, което мен определено ме радва, предвид отвратителното качество на последните.
И да, ползването на велосипед за градски превоз, при положение, че имаш кола е точно въпрос на КУЛТУРА!
historama
Рейтинг: 3505 НеутралноДо коментар [#39] от "Viktor Petrov":
Елджой на латиница ElJoy
https://www.google.bg/?gws_rd=ssl#q=eljoy+bikes
Николай Теллалов
Рейтинг: 442 НеутралноРеволюционен?
властта ражда паразитиОх това проституиране с думички...
Дългия
Рейтинг: 1386 ЛюбопитноДо коментар [#59] от "traveler1":
Много хубаво му го казахте, браво! И аз имам кола, която седи в гараж и се ползва за извънградско с цялото семейство, но да търкаляш цял автомобил, в който се возиш сам само, за да ти е удобно на теб е проява на висш егоизъм и незачитане на останалите около теб. Никой не е длъжен да проектира шосета с по 10 ленти само и само Сульо и Пульо да джиткат по тях със своите таралясници, да не говорим за финансовата и екологична страна на въпроса... Ама с Бай Ганьовското си мислене още дълги години ще търпим терора на автоталибаните. Вчера, 15.09 показа какво ни очкава цялата следваща година - задръствания, смрад, нерви и никакви изгледи това (все някога) да се промени...
fpyyh
Рейтинг: 402 Неутралнотакъв велосипед + метро би било идеално, особено ако се събере в размера на разрешения багаж, защото стигнем ли до втори билет и като сме двама, автомобилът рязко става по-евтин.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеТорбалан
Рейтинг: 730 Весело[quote#8:"КМЕТ В СЯНКА"]от кои ?[/quote]
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reaganсъветски, сделан, боклук, каквито харесваш
nenad
Рейтинг: 442 Весело[quote#41:"quatro_4x3"]Ползването на велосипед е въпрос на култура?[/quote]
Точно така е - всеки наш избор е част от определен тип култура!
Какво те дразни в това, предположението, че си "некултурен", понеже не считаш карането на велосипед за смислено? Спри да се дразниш, всяко нещо е елемент от някаква култура, просто колегата е в сегмента на еко-велосипедната култура, ти в някакъв друг тип. Лошо няма, стига да не се избиваме на пътя заради културните си особености!
Е, да кажа, че и аз съм велосипедист и фактът, че все повече сънародници се обръщат към този тип средство за придвижване ме кефи. Кефи ме и новият велосипед на Пежо, нищо, че не е моят тип машинка, щом ще върши работа на някого, това е добре!
nenad
Рейтинг: 442 Любопитно[quote#57:"marker"]А който отдава предпочитание на физическото усилие, за него има велоергонометър. [/quote]
Предполагам, че си почитател и на пластмасовите жени, след като за теб "велоергоНОметърът" е добрият заместник на класическия велосипед?
historama
Рейтинг: 3505 Неутрално[quote#49:"quatro_4x3"]Опасно и безотговорно е да возиш на велосипед детето си сред автомобилите.[/quote]
За България със сигурност! В България джигитът уважава само по-голямото от него - камион, ТИР, и пак не винаги!
Все пак е дадено едно начало с велоалеите - къде по-добре, къде не, както и с тази дискусия. На първо време достатъчно ще е едно 5% да слязат от колите си, и това веднага ще се почуства в някои градове.
Между другото вече се появиха и някои много елегантни велосипеди, особено дамски, които също привличат погледи като хубавите коли.