Разход от 2.5 л/100 км при 462 коня мощност за хибридното "Порше Панамера"



Придвижване в електрически режим в продължение на до 50 километра, мощност от 462 конски сили и среден разход на гориво от 2.5 л/100 км предлага плъгин хибридната версия на новото поколение на "Порше Панамера", която ще дебютира на автосалона в Париж. На ток лимузината ще поддържа до 140 км/ч.


За задвижването на хибридната "Панамера" са отговорни електрически мотор с мощност 136 конски сили с 400 Нм въртящ момент и нов 2.9-литров V6 бензинов агрегат (330 коня, 450 Нм.). Това е достатъчно спринтът до 100 км/ч да отнема 4.6 секунди, а максималната скорост да е 278 км/ч.

Разход от 2.5 л/100 км при 462 коня мощност за хибридното "Порше Панамера"

© Порше


Скоростната кутия е осемстепенна автоматична с двоен съединител, а задвижването е на четирите колела. Енергията за електрическия мотор идва от акумулатори с течно охлаждане и капацитет 14.1 киловатчаса при 9.4 за предшественика. От стандартен контакт те се зареждат за почти шест часа.


Водачът може да избира между няколко режима на шофиране - комфортен, спортен, подчертано спортен, електрически, хибриден, запазващ заряда на батерията и зареждащ акумулаторите.

Приборното табло е с различан визия, съобразена с хибридния характер на колата. Специфични функции има и мултимедийната система

© Порше

Приборното табло е с различан визия, съобразена с хибридния характер на колата. Специфични функции има и мултимедийната система


Поръчки за хибридната "Панамера" вече се приемат при стартова цена за Германия от 107 553 евро. Първите доставки в Европа ще са факт през април следващата година.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (40)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    Лелееее 2,5/100. Петроладжиите изтръпнаха. И това от 2.9-литров V6 бензинов агрегат (330 коня, 450 Нм.), а акто остане само едно моторче от дърворезачка за авариен режим хептен ще се спъхнат.

  2. 2 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3406 Весело

    К'во се хвалят тия от Порше???
    Те не могат дори самовар да направят!!!

  3. 3 Профил на vloti
    vloti
    Рейтинг: 693 Неутрално

    На магистрала си дава нормален разход. В града пести драстично.

  4. 4 Профил на Petak
    Petak
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Когато мине София-Любляна, например /че е 1000 км и лесно се смята/ с 25 литра, с разрешената скорост на магистралата и без преспиване в Белград за презареждане на батериите, да ми се обадят. Да не стане като с онзи Приус, дето го тестваха от ТопГияр и се оказа, че реално харчи повече от БМВ М3.

  5. 5 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1968 Весело

    До коментар [#2] от "4ort":

    Остави самовара, ами тези Порше колко дивизии имат? Знаят ли че с 2 ракети ще им направят завода на стъкло?

    Живеем във времена на суши, фондю и жулиен, а аз продължавам да обичам кюфтенца с пържени картофки и баничка с боза. Моята простотия край няма!
  6. 6 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 502 Весело

    Не са уточнили, че за постигане на този разход, водачът трябва да е късокрак и да управлява автомобила с изтеглена докрай назад седалка

    Stef
  7. 7 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1301 Неутрално

    50 км на ток, 50 км на бензин, среден разход 2,5 . То така и баба знае.

    Мачкай климатичния чейндж!
  8. 8 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1195 Весело

    Хареса ми, сега остана да спечеля една - две обществени поръчки ще си взема една. Да си джиткам, един вид.

  9. 9 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 480 Неутрално

    2,5 литра за първите 100км е ясно. За следващите 100, 200, 300 и т.н. по-добре да не питаме, нали?

  10. 10 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 396 Весело

    Ако изминавам разстоянието от Златните мостове, примерно, до НДК, разходът ще го докарам 0,000 л / 100 км...
    Даже с празна батерия да съм в началото... Може и малко ток да имам накрая.

  11. 11 Профил на Petak
    Petak
    Рейтинг: 551 Неутрално

    2.5 литра харчи, когато двегателят е изключен и е само на батерии. След това си харчи като Порше

  12. 12 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8727 Неутрално

    Ако е 5 л гориво на 100 км - това никак не е лошо постижение за този голям автомобил

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  13. 13 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1318 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Може да изтръпне само някой голям наивник, вярващ на рекламите

    Реалния разход ще е около 8-10, а ако се кара, както трябва да се кара едно Порше, поне 25

  14. 14 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 687 Неутрално

    Защо ли хибрид ми звучи като хермафродит?
    Абе или правиш електричка като Тесла или си продължаваш с остарялата технология.

  15. 15 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 502 Неутрално

    Тази кола не е за тези, които смятат да се движат с разход от 5/100 - за тях има 15 годишни премиуми, "нов внос" на газ.

    Умен и красив жълтопаветник.
  16. 16 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Аааааааааа ХАХАХАХАХАХАХА
    2,5 л/100 км

    МУААААААААХАХАХАХАХАХАХА

    14 киловатчаса батерия и 182 киловата електромотор - значи при даване на пълна газ (това е Порше все пак, не е Приус!) батерията ще бъде изсмукана за по малко от 5 минути!!!!!!!
    И после отиваме на "2.9-литров V6 бензинов агрегат 330 коня" - сами смятайте какъв би бил разхода
    От Порше по-добре да дават разхода на минути, а не на час

  17. 17 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 431 Весело

    [quote#16:"cristo_n"]батерията ще бъде изсмукана за по малко от 5 минути!!!!!!![/quote]
    ++++++++

    Дори за 4 минути и 36 секунди

    ...
  18. 18 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#17] от "blurred":

    Аз около 4 мин. и 60 секунди го изкарах (ама закръглявах доста), но не ми се занимаваше аудиторията с тези подробности
    Поздрави!

  19. 19 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3443 Неутрално

    Тази панамера дали ще се предлага в САЩ?
    Защото със сигурност с тези каталожни данни за 2,5л разход на 100 км ще отнесат още някоя хубава глобичка. Е на всяка една продадена панамера ще има поне един граждански иск за подвеждаща реклама

  20. 20 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2638 Неутрално

    [quote#13:"niakoi_si"]Реалния разход ще е около 8-10, а ако се кара, както трябва да се кара едно Порше, поне 2[/quote]


    Ако някой разполага с достатъчно мангизи да си напазарува бегачка, защо да се охарчва за 2,9 литра двигаел. Къде по-убедително звучи 4,8 литра битурбо!

    I Want To Believe
  21. 21 Профил на don_spiridon
    don_spiridon
    Рейтинг: 396 Весело

    [quote#18:"cristo_n"]Аз около 4 мин. и 60 секунди го изкарах ([/quote]
    Някой май си мисли че минутата има 100 секунди

  22. 22 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 570 Весело

    Ше си го купя , и ше му тура газова оредба . Некак си требва да избия "107 553" в евро

  23. 23 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 551 Любопитно

    [quote#9:"krasi_kara"]2,5 литра за първите 100км е ясно. За следващите 100, 200, 300 и т.н. по-добре да не питаме, нали?[/quote]
    Дори за първите 100км., ме съмнява разходът (при това СРЕДНИЯ) да е 2.5л, но с такива ИДИОТСКИ уловки, просто не им прави чест...Едно време имаше едни дръжкофони, с голям надпис на мижавия говорител - 2х100W....до това ниво са слезнали и Порше....

  24. 24 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 490 Весело

    "Разход от 2.5 л/100 км при 462 коня мощност"

    И като знаем , че швабите не лъжат , ама изобщо...

    Karla , Майти Готическа Принцеса!
  25. 25 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3825 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    На мен концепцията на плъг-ин хибридите ми харесва. Особено, ако наблегнат на по-голяма батерия. По-скоро се чудя, защо не правят електрическа кола, с някакво малко бензиново двигателче, да кажем 15-20 киловата за аварийни нужди..., че ако закъсаш някъде заради изтощена батерия, да можеш да се добереш самостоятелно до контакт.
    Иначе, това Порше на снимката, не му разбирам смисъла, поне аз.

    Бивш tww09306483.
  26. 26 Профил на adasha
    adasha
    Рейтинг: 225 Весело

    [quote#16:"cristo_n"]Порше по-добре да дават разхода на минути[/quote]

    Един собственик на Хъмви казваше, че не гори по много - 4-5 литра на 10 км

  27. 27 Профил на adasha
    adasha
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#25:"tww09306483"]с някакво малко бензиново двигателче[/quote]

    Със бензиновото двигателче идва и скоростна кутия, трансмисии, диференциали... По-гъвкава беше концепцията при Фискер Кармата - бензиново двигателче дозарежда директно батерията, но за съжаление те не изплуваха.

  28. 28 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 480 Неутрално

    [quote#27:"adasha"]По-гъвкава беше концепцията при Фискер Кармата - бензиново двигателче дозарежда директно батерията, но за съжаление те не изплуваха.[/quote]

    Тя тази система отдавна е измислена и работи. Онези огромните самосвали из мините например са на такъв принцип - дизелов генератор и електродвигатели (защото трудно се прави трансмисия, която да понесе натоварванията).

  29. 29 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3825 Неутрално

    До коментар [#27] от "adasha":

    Колегата с пост номер 28, ме е изпреварил. Няма нужда от такова усложняване. Двигателчето върти генератора, който дава ток на електромотора или батерията. Нещо подобно е също при най-големите кораби, които имат по няколко винта. Винтовете се въртят от електромотори, няма дълги кардани, валове и прочие.

    Бивш tww09306483.
  30. 30 Профил на Гавраилов
    Гавраилов
    Рейтинг: 227 Неутрално

    Хубаво се изказвате против хибрида, но в статията не беше казано нещо наистина важно, а че най-евтината версия, или така наречена базова на Панамера е именно хибрида. Дизела и другите 2 бензинови мотори са по-скъпи от хибридчето.

  31. 31 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    До коментар [#17] от "blurred":


    До коментар [#18] от "cristo_n":

    не мога да разбера защо е това подигравателно отношение.
    Щом можете да зичислите за колко време ще изпразни батерията значи сте достатъчно технически грамотни да знаете че това "лек" хибрид и освен за подобряване на гамата с цел да се вместят в CAFE стандарта в САЩ и който е подобен в Европа, има за цел да използва батрията за "Торк филър" Да добавя въртящ момент когато е необходимо и да регенерира когато може.
    Имам колега с такава Панамера от 2015г, прави около 8-10/100 разход. И не съм сигурен дали неговия хибрид се зарежда.
    Ако имаш гараж и я зареждаш всяка вечер ще можеш да я караш почти изключително в електрически режим. В САЩ средното каране е 40 мили (60км) на ден. В Европа едва ли е 30км. В Коя част на София трябва да живееш и къде ще работиш че да направиш 30км на ден? Всеки ден. И като се почне с фантазиите за "яко" каране ... къде карате яко в София като отивате на работа? Аз колкото пъти съм карал в София всички се движат с 40-50км повечето от времето. Или вие си купувате кола която е перфектна за тези два пъти когато ще ходите до морето или до Гърция и останалите 95% от карането не ви интересуват?
    Кой ще го кара това Порше така че да му изчерпи батерията за 4 или 10 минути? Вие карали ли сте в Германия в град някога? Дори на Аутобаните скоростта е ограничена на около 50% от пътя. Не повече от 50% от пробега можеш да караш без ограничение. А в някоя друга държава в Европа да сте били? Там как е? Ще караш по-бързо от 140 и никой няма да те спре?
    Ако си шофьор на ТИР ще караш по 1000км на ден ама я се поинтересувайте с колко карат те.

    California Über Alles
  32. 32 Профил на adasha
    adasha
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#29] от "tww09306483":

    За едно и също нещо говорим Не си спомням къде гледах ремаркета с генератор за електрички. 95% от времето си караш градско колата на батерия, ако имаш дълго пътуване и няма станции по пътя си закачаш ремаркето и си решаваш проблема с пробега.

  33. 33 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    До коментар [#19] от "historama":

    Най-вероятно ще се продава. Трябва им за да влезнат в CAFE стандарта за средна икономия на колите които предлагат. Има дор напълно електрически Фолксвагени от всички модели и също и хибриди. Без това не могат да се вмъкнат в стандарта а знаеш какво стана с дизелите. Тук дизел в следващите 40, 50 години няма да продават.
    Въобще не е лоша кола. Един колега кара такава от предишния модел. За съжеление не им се продават добре. Снобите тука когато искат да са хипита си купуват Тесла. Порше има име на по-съзтезателна марка и този хибрид не се връзва с имиджа им. Затова и колегата го взе за на лийз оценен на $78К. Всички други вариации тръгват от $90К. И колкото и да е срамно - 80% от всички продадени Поршета в САЩ са Кайен. Не можеш да свалиш Американеца от камиона и това си е.

    California Über Alles
  34. 34 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3825 Неутрално

    До коментар [#32] от "adasha":

    Хмм... За ремарке, не съм виждал и не съм се сетил, че могат да направят такава хитрина. Малко се губи чара на една Тесла примерно, която си тегли ремаркето... Ама, пълно щастие няма.

    Бивш tww09306483.
  35. 35 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3443 Неутрално

    [quote#31:"Pontif А"]не мога да разбера защо е това подигравателно отношение. [/quote]
    подигравателното отношение е заради хипотетичния разход от 2,5 л. За мен целта на хибридите е повече да се намалят вредните емисии, най-вече при ускоряването, когато моментният разход се увеличава няколкократно, и оттам евентуалното снижение на разхода на гориво. Но 2,5 л! Това не може да се случи за този почти 2 тонен автомобил! (за мен моментът на истината настъпва пред колонката на бензиностанцията).

  36. 36 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    До коментар [#35] от "historama":

    2.5 е според Европейският цикъл вероятно. Може би подобни данни ще даде и на Американският цикъл. Това са доста изкуствено създадени режими. Като добавиш и презаредена батерия и ще се получи под 3. Това че е 400кс няма никакво значение, защото в тези режими никой не използва пълната мощност на колата. Аз съм сигурен че в София със заредена батерия ще имаш разход около 3 ако караш нормално.
    На мене просто не ми се връзва Поршето с тази технология защото е кола за по-спортно каране а не за икономии. Има чудесни Фордове и Тойоти които използват същата технология и имат същия разход и струват между $25К и $30К. За ежедневна градска кола те правят повече смисъл ... поне за мене.

    California Über Alles
  37. 37 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 396 Неутрално

    До коментар [#34] от "tww09306483":

    За Тесла това просто не е необходимо, защото имат бързи зарядни станции нагъсто, а малките е-коли са предимно за ежедневни пътувания до работа и обратно и нямат нужда от голям пробег.

  38. 38 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 574 Неутрално

    До коментар [#7] от "БМЗ":

    Ами и 7 л/100км разход да дава с тея коне е супер кола

  39. 39 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Аз съм имал досег с части от интериора и мога да кажа, че качеството е на мн високо ниво. Като цяло съм фен на Порше

  40. 40 Профил на adasha
    adasha
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#34] от "tww09306483":

    http://gajitz.com/little-generator-trailer-lets-electric-cars-go-the-distance/
    Закачен за лийфа изглежда поносимо, на теслата ще е много по-грозно.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK