Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Благодарение на въздушното окачване, при клиренсът може да се повиши с 3.5 см до 15.6 см, като височината се запазва, докато скоростта е под 35 км/ч.
Карам Ситроен С5 и съм се възползвал от тази възможност само ведъж, когато ме бяха блокирали на паркинг.
Никога не бих ползвал колата в този режим, за да си правя офроуд разходки
Тази Е-класа е поредният опит да се продаде приличащ на високопроходим автомобил
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
С височината на клиърънса си(150 мм) това дори не се доближава до моделите на Волво и Ауди, да не говорим Субару, които пък може би са лидери в този клас. С тази височина влиза точно в класа на Fiat Panda, което го прави да изглежда малко смешно с претенциите си за "All-Terrain". За български магистрали е чудно.
Хората застаряват и трудно сядат и стават в ниските коли затова производителите правят високи коли в които се сяда и става в почти изправено положение с висик център на тежестта
Кой кара още С5, дори и произв. 2013 год.!? Сред най-бързо губещите топ 6 цена модели...
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
От 3-години това чакам. 2017 е годината на истината...
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
Абе..., да си кажа, че с кеф бих се метнал в една С5-ца, ама с двигател 3.0 дизел...! Из Франция се намират доста добри екземпляри, на под 100хил. километра, ама и цените им си ги бива!
Между другото, във Франция, за манипулиран километраж, шамарите са големи и затова коли с история, държат цена...!
Преди година и половина ми попадна една С5, 2013 г. производство, 240 к.с. - това беше добро. Отделно задницата е супер, но с тази пенсионерска предница (трябваше да "затворят" наполовина големите предни очи - фарове)?!
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
До коментар [#3] от "100 Рублей за Доллар":
Това само показва че:
1. Преводача не го бива много в превеждането.
2. Не разбира нищо от автомобили. Ако в оригинала бяха сложили "моделът е вече с крила и може да преодолява пропасти с ширина до 3 метра", сигурно и това щеше да преведе.
А иначе всичко е вярно, защото е "буквален" превод.
До коментар [#20] от "historama":
Mazda CX-7 2010 година е един от най-несполучливите модели. Японците още не могат да се оправят с проблемите (http://www.carcomplaints.com/Mazda/CX-7/). От 2012 г. не се продава вече( нова ). Изобщо бягай от нея, ако не искаш проблеми.
[quote#22:"mandzo"]От 2012 г. не се продава вече( нова ). Изобщо бягай от нея, ако не искаш проблеми. [/quote]
2012г. е спряна от производство, и е заместена с СХ5 - автомобили с новото поколение мотори скайактив. Доколкото имам информация СХ7 е била предназначена повече за американския пазар, в Европа са чакали дизелов вариант (бензиновият 2,5 е идвал малко голям и лаком, а 2,3 е бил по-малко сполучлив) За Америка СХ7 е сменена с с малко по-голямата СХ9. Може и да е имало някакни проблеми с 2,3, но много по-малки отколкото при 2л ТДИ на ФВ,при който турбото се сменяше по-често от накладките на спирачките.
Не съм фен на джиповете, но започвам да се замислям заради приклякането при седаните.
Турбото все още им идва твърде високо-технологичен елемент на някои марки нищо, че заради лИбовта си към дизелите го произвеждат в големи количества...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
goshe55
Рейтинг: 576 НеутралноКрасота
"Русия е бензиностанция маскирана като държава!"****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 1984 ВеселоКато цяло качената на кокили E-класа е с 2.9 см. по-висока от комбито на модела....
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!penetrating
Рейтинг: 9320 НеутралноЛада-нива, познах я!
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertЗнаех си аз, че копират
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 1984 ВеселоБлагодарение на въздушното окачване, при клиренсът може да се повиши с 3.5 см до 15.6 см, като височината се запазва, докато скоростта е под 35 км/ч.
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Карам Ситроен С5 и съм се възползвал от тази възможност само ведъж, когато ме бяха блокирали на паркинг.
Никога не бих ползвал колата в този режим, за да си правя офроуд разходки
Тази Е-класа е поредният опит да се продаде приличащ на високопроходим автомобил
deymus
Рейтинг: 1387 ВеселоСупер, а ако има с добър бензинов мотор ще е супер
И остана да спечеля от тотото за да си я позволя.
Petleshev
Рейтинг: 2905 НеутралноТекнаха ми лигите...! Изглежда много обещаващо...!
Бивш tww09306483.foxa5
Рейтинг: 520 НеутралноКлиарънс от 15.6 не е кой знае какво, иначе автомобила си е трепач отвсякъде.
whatever
Рейтинг: 463 НеутралноС височината на клиърънса си(150 мм) това дори не се доближава до моделите на Волво и Ауди, да не говорим Субару, които пък може би са лидери в този клас. С тази височина влиза точно в класа на Fiat Panda, което го прави да изглежда малко смешно с претенциите си за "All-Terrain". За български магистрали е чудно.
abdulhazred
Рейтинг: 815 НеутралноМного пенсионерска задница и интериор, но това им е таргета на Мерцедес за този автомобил така или иначе.
deymus
Рейтинг: 1387 НеутралноДо коментар [#9] от "Kik Minev":
И на мен ми направи впечатление, че не са споменали Аутбак, който е бенчмарка тук.
442
Рейтинг: 1530 НеутралноЯвно и германците нещо не им се поправят пътищата, щото не вярвам мерцедес да пускат този модел специално за България.
dearblue
Рейтинг: 564 НеутралноХората застаряват и трудно сядат и стават в ниските коли затова производителите правят високи коли в които се сяда и става в почти изправено положение с висик център на тежестта
hamiltonf
Рейтинг: 4688 ВеселоДо коментар [#3] от "100 Рублей за Доллар":
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.Кой кара още С5, дори и произв. 2013 год.!? Сред най-бързо губещите топ 6 цена модели...
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 1984 Весело[quote#14:"hamilton F1"]Кой кара още С5, дори и произв. 2013 год.!? [/quote]
, т.е. УНИКАТ, на който цената му само расте
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Който не иска да кара "премиум" автомобил "нов внос от Швейцария" на 10-15 години и 130 000 км
Лис
Рейтинг: 515 ВеселоВсички говорите така, сякаш парите са ви в джоба и само чакате да си купите кола от магазина.
Ако знаеш, че не можеш да имаш нещо вечно, наслаждавай му се дакато го имаш.hamiltonf
Рейтинг: 4688 ВеселоДо коментар [#16] от "Лис":
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.От 3-години това чакам. 2017 е годината на истината...
Petleshev
Рейтинг: 2905 НеутралноДо коментар [#14] от "hamilton F1":
Бивш tww09306483.Абе..., да си кажа, че с кеф бих се метнал в една С5-ца, ама с двигател 3.0 дизел...! Из Франция се намират доста добри екземпляри, на под 100хил. километра, ама и цените им си ги бива!
Между другото, във Франция, за манипулиран километраж, шамарите са големи и затова коли с история, държат цена...!
hamiltonf
Рейтинг: 4688 НеутралноДо коментар [#18] от "tww09306483":
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.Преди година и половина ми попадна една С5, 2013 г. производство, 240 к.с. - това беше добро. Отделно задницата е супер, но с тази пенсионерска предница (трябваше да "затворят" наполовина големите предни очи - фарове)?!
historama
Рейтинг: 684 Неутрално"..."Мерцедес" се включва в сегмента на високопроходимите комбита, досега запазена марка за "Волво" и "Ауди"...
Мисля че имаше една Мазда СХ7, още някъде в далечната 2007г., нещо като високопроходимо комби със все пак сериозен клирен от 205мм?
mandzo
Рейтинг: 391 НеутралноДо коментар [#3] от "100 Рублей за Доллар":
Това само показва че:
1. Преводача не го бива много в превеждането.
2. Не разбира нищо от автомобили. Ако в оригинала бяха сложили "моделът е вече с крила и може да преодолява пропасти с ширина до 3 метра", сигурно и това щеше да преведе.
А иначе всичко е вярно, защото е "буквален" превод.
mandzo
Рейтинг: 391 НеутралноДо коментар [#20] от "historama":
). Изобщо бягай от нея, ако не искаш проблеми.
Mazda CX-7 2010 година е един от най-несполучливите модели. Японците още не могат да се оправят с проблемите (http://www.carcomplaints.com/Mazda/CX-7/). От 2012 г. не се продава вече( нова
historama
Рейтинг: 684 Неутрално[quote#22:"mandzo"]От 2012 г. не се продава вече( нова ). Изобщо бягай от нея, ако не искаш проблеми. [/quote]
2012г. е спряна от производство, и е заместена с СХ5 - автомобили с новото поколение мотори скайактив. Доколкото имам информация СХ7 е била предназначена повече за американския пазар, в Европа са чакали дизелов вариант (бензиновият 2,5 е идвал малко голям и лаком, а 2,3 е бил по-малко сполучлив) За Америка СХ7 е сменена с с малко по-голямата СХ9. Може и да е имало някакни проблеми с 2,3, но много по-малки отколкото при 2л ТДИ на ФВ,при който турбото се сменяше по-често от накладките на спирачките.
Не съм фен на джиповете, но започвам да се замислям заради приклякането при седаните.
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 1984 Весело[quote#23:"historama"]2л ТДИ на ФВ,при който турбото се сменяше по-често от накладките на спирачките. [/quote]
Това също се отнася за автомобилите "нов внос"....
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!АХ-АХ-АХ
stef
Рейтинг: 411 ЛюбопитноДо коментар [#24] от "100 Рублей за Доллар":
нищо, че заради лИбовта си към дизелите го произвеждат в големи количества...
StefТурбото все още им идва твърде високо-технологичен елемент на някои марки