"Мерцедес" качи и Е-класата на кокили

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на goshe55
    goshe55
    Рейтинг: 576 Неутрално

    Красота

    "Русия е бензиностанция маскирана като държава!"
  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 1984 Весело

    Като цяло качената на кокили E-класа е с 2.9 см. по-висока от комбито на модела....

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  4. 4 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9320 Неутрално

    Лада-нива, познах я!
    Знаех си аз, че копират

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  5. 5 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 1984 Весело

    Благодарение на въздушното окачване, при клиренсът може да се повиши с 3.5 см до 15.6 см, като височината се запазва, докато скоростта е под 35 км/ч.

    Карам Ситроен С5 и съм се възползвал от тази възможност само ведъж, когато ме бяха блокирали на паркинг.
    Никога не бих ползвал колата в този режим, за да си правя офроуд разходки
    Тази Е-класа е поредният опит да се продаде приличащ на високопроходим автомобил

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  6. 6 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1387 Весело

    Супер, а ако има с добър бензинов мотор ще е супер
    И остана да спечеля от тотото за да си я позволя.

  7. 7 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2905 Неутрално

    Текнаха ми лигите...! Изглежда много обещаващо...!

    Бивш tww09306483.
  8. 8 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Клиарънс от 15.6 не е кой знае какво, иначе автомобила си е трепач отвсякъде.

  9. 9 Профил на whatever
    whatever
    Рейтинг: 463 Неутрално

    С височината на клиърънса си(150 мм) това дори не се доближава до моделите на Волво и Ауди, да не говорим Субару, които пък може би са лидери в този клас. С тази височина влиза точно в класа на Fiat Panda, което го прави да изглежда малко смешно с претенциите си за "All-Terrain". За български магистрали е чудно.

  10. 10 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Много пенсионерска задница и интериор, но това им е таргета на Мерцедес за този автомобил така или иначе.

  11. 11 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1387 Неутрално

    До коментар [#9] от "Kik Minev":

    И на мен ми направи впечатление, че не са споменали Аутбак, който е бенчмарка тук.

  12. 12 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    Явно и германците нещо не им се поправят пътищата, щото не вярвам мерцедес да пускат този модел специално за България.

  13. 13 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Хората застаряват и трудно сядат и стават в ниските коли затова производителите правят високи коли в които се сяда и става в почти изправено положение с висик център на тежестта

  14. 14 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4688 Весело

    До коментар [#3] от "100 Рублей за Доллар":

    Кой кара още С5, дори и произв. 2013 год.!? Сред най-бързо губещите топ 6 цена модели...

    Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.
  15. 15 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 1984 Весело

    [quote#14:"hamilton F1"]Кой кара още С5, дори и произв. 2013 год.!? [/quote]

    Който не иска да кара "премиум" автомобил "нов внос от Швейцария" на 10-15 години и 130 000 км , т.е. УНИКАТ, на който цената му само расте

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  16. 16 Профил на Лис
    Лис
    Рейтинг: 515 Весело

    Всички говорите така, сякаш парите са ви в джоба и само чакате да си купите кола от магазина.

    Ако знаеш, че не можеш да имаш нещо вечно, наслаждавай му се дакато го имаш.
  17. 17 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4688 Весело

    До коментар [#16] от "Лис":

    От 3-години това чакам. 2017 е годината на истината...

    Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.
  18. 18 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2905 Неутрално

    До коментар [#14] от "hamilton F1":

    Абе..., да си кажа, че с кеф бих се метнал в една С5-ца, ама с двигател 3.0 дизел...! Из Франция се намират доста добри екземпляри, на под 100хил. километра, ама и цените им си ги бива!
    Между другото, във Франция, за манипулиран километраж, шамарите са големи и затова коли с история, държат цена...!

    Бивш tww09306483.
  19. 19 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4688 Неутрално

    До коментар [#18] от "tww09306483":

    Преди година и половина ми попадна една С5, 2013 г. производство, 240 к.с. - това беше добро. Отделно задницата е супер, но с тази пенсионерска предница (трябваше да "затворят" наполовина големите предни очи - фарове)?!

    Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.
  20. 20 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 684 Неутрално

    "..."Мерцедес" се включва в сегмента на високопроходимите комбита, досега запазена марка за "Волво" и "Ауди"...

    Мисля че имаше една Мазда СХ7, още някъде в далечната 2007г., нещо като високопроходимо комби със все пак сериозен клирен от 205мм?

  21. 21 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 391 Неутрално

    До коментар [#3] от "100 Рублей за Доллар":
    Това само показва че:
    1. Преводача не го бива много в превеждането.
    2. Не разбира нищо от автомобили. Ако в оригинала бяха сложили "моделът е вече с крила и може да преодолява пропасти с ширина до 3 метра", сигурно и това щеше да преведе.

    А иначе всичко е вярно, защото е "буквален" превод.

  22. 22 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 391 Неутрално

    До коментар [#20] от "historama":
    Mazda CX-7 2010 година е един от най-несполучливите модели. Японците още не могат да се оправят с проблемите (http://www.carcomplaints.com/Mazda/CX-7/). От 2012 г. не се продава вече( нова ). Изобщо бягай от нея, ако не искаш проблеми.

  23. 23 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 684 Неутрално

    [quote#22:"mandzo"]От 2012 г. не се продава вече( нова ). Изобщо бягай от нея, ако не искаш проблеми. [/quote]
    2012г. е спряна от производство, и е заместена с СХ5 - автомобили с новото поколение мотори скайактив. Доколкото имам информация СХ7 е била предназначена повече за американския пазар, в Европа са чакали дизелов вариант (бензиновият 2,5 е идвал малко голям и лаком, а 2,3 е бил по-малко сполучлив) За Америка СХ7 е сменена с с малко по-голямата СХ9. Може и да е имало някакни проблеми с 2,3, но много по-малки отколкото при 2л ТДИ на ФВ,при който турбото се сменяше по-често от накладките на спирачките.

    Не съм фен на джиповете, но започвам да се замислям заради приклякането при седаните.

  24. 24 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 1984 Весело

    [quote#23:"historama"]2л ТДИ на ФВ,при който турбото се сменяше по-често от накладките на спирачките. [/quote]

    АХ-АХ-АХ Това също се отнася за автомобилите "нов внос"....

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  25. 25 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 411 Любопитно

    До коментар [#24] от "100 Рублей за Доллар":

    Турбото все още им идва твърде високо-технологичен елемент на някои марки нищо, че заради лИбовта си към дизелите го произвеждат в големи количества...

    Stef




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK