Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    Концептуалните автомобили почти никога не показват реални концепции, а са само в полето на PR изявите. Преди 30-тина години, по подобни изложения се показваха извънземни автомобли, като дизайн, харчещи по 1-2 литра на 100 км. 30 години по-късно, такива коли на пазара няма. Лошо впечатление прави германската автомобилна индустрия, показваща прототипи, които и днес не са конкурентни на Тесла.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2081 Неутрално

    Който го може го може. А тези "Инфинити-та", определено ми влизат трайно под кожата и много вероятно е следващата ми кола да е такава.

  3. 3 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 362 Любопитно

    Тия снимки с телефон ли са правени, че са толкоз ситни?

  4. 4 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 997 Неутрално

    До коментар [#1] от "Георги":

    Абе като гледаме продажбите, то Тесла-та не е конкурентноспособна на германските производители.

  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4765 Неутрално

    БМВ най-накрая я "оправиха" тази смешна Х2

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  6. 6 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2725 Весело

    Ситуацията сега с колите е като с телефоните преди десет години.

    На традиционните автомобилни компании ще им се наложи да свикнат с предстоящото им репозициониране като айде не девета, ама най-много шеста дупка на кавала. Да четат историята на Нокиа и RIM и да се сещат.

    Софтуер бейби, софтуер

    Use your Illusion
  7. 7 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    И Рено и Майбах ме впечатляват с дизайна си, но са за улици без тротуари.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  8. 8 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2696 Неутрално

    Майбахът ми е фаворит!
    Другият Мерцедес със светещата решетка е мноого смешен!

    I Want To Believe
  9. 9 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 2102 Весело

    Сн. 15 - Тойота Ярис а на сн.3 - цървено БМВ като за комуне.

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  10. 10 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2556 Неутрално

    Повечето снимки показват плоскомуцунест дизайн на предниците в комбинация с акулски хриле. И тази мода ще отмине.

  11. 11 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2959 Неутрално

    Само Хонда Сивик Тайп R лови окото!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  12. 12 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    Това на деветата снимка верно ли е Рено бе?

    Обичам да грухтя и плюскам.
  13. 13 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    До коментар [#6] от "evlampi":

    Абе по принцип да, ама доста по-бавно ще стане, отколкото с телефоните. Просто шоферския култ е трудно изкореним и пред него дори оня смешен култ към блекберитата на секретарките и менажерчетата е като детска лиготия.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  14. 14 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 7190 Неутрално

    Хубави концепции. Понякога мяркам нещо подобно на пътя, но винаги си е изненада...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  15. 15 Профил на 952
    952
    Рейтинг: 666 Весело

    [quote#12:"Свинчуга"]Това на деветата снимка верно ли е Рено бе?[/quote]

    Вярно.

    Франсетата са крали яко дизаин от Лада...

    Колко жалко, че всички, които знаят как трябва да се управлява България, са заети да пишат разни неща по форумите...
  16. 16 Профил на robotrop
    robotrop
    Рейтинг: 237 Весело

    Едно врме кви концептуални автомобили имаше, ехеееееееееееееее

  17. 17 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 618 Неутрално
  18. 18 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    [quote#4:"Virgin"]Абе като гледаме продажбите, то Тесла-та не е конкурентноспособна на германските производители.[/quote]
    Тесла има проблем с количествата батерии, от които се нуждае. В момента, всички произведени батерии по света, да се насочат към заводите на Тесла, пак няма да стигнат. Но Гигафабриката скоро ще почне да работи и тогава германските фенове на бръмчащи и пушещи двигатели, ще се оттечат в канала. Факт е че към днешна дата, няма нито един читав германски електромобил.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  19. 19 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1194 Неутрално

    Трезор беше любимата ми марка цигари навремето! Бих искал пак да запаля една...


    До коментар [#12] от "Свинчуга":

  20. 20 Профил на nibelungs
    nibelungs
    Рейтинг: 302 Неутрално

    До коментар [#4] от "Virgin":

    скоро Тесла направи предварително набиране на клиенти за новия си модел-с цена, която могат вече да си позволят да платят повече клиенти.Всеки от записалите се трябваше да внесе 1500 долара авансово. Интересът беше огромен и записалите се толкова много, че въпросът сега е дали Тесла ще може да произведе и достави толкова много от автомобилите си в срок. С такова постижение-да има опашка от чакащи за новия модел- не може да се похвали нито Мерцедес нито бавариците, нито Ауди

  21. 21 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 997 Неутрално

    До коментар [#20] от "nibelungs":

    Аз не отричам че имат отличен маркетинг.
    От друга страна компанията трупа по 300 милиона долара загуби на тримесечие.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.