Гамата на "Дачия" беше променена според клиентските желания

Гамата на "Дачия" беше променена според клиентските желания

© Дачия



Основните модели на "Дачия" - "Логан" (седан и комби) и "Сандеро" (нормалната версия и изпълнението "Степуей") бяха представени обновени на автосалона в Париж. Най-впечатляващите новости отвън са свързани с променението радиаторни решетки и въвеждането на светлинен подпис, от LED светлини, които прави автомобилите лесно разпознаваеми и на тъмно.


Във фаровете са вкарани четири светещи правоъгълника, насложени един върху друг, докато отзад моделите на "Дачия" се отличават по четирите светещи квадрата. Обновената гама на "Логан" и "Сандеро" се екипират с предна броня с по-модерен дизайн и хромирани детайли за радиаторната решетка. Леко пипнати са и задните брони.


Всичко вече е там, където му е мястото




При преработването на интериора стремежът е бил да се махнат всички дреболии, които досега правеха моделите на "Дачия" дразнещо различни. След анализ на обратната връзка от клиентите, клаксона, например, вече се задейства с натискане на средната част на волана, а не с бутон на лоста за мигачите.


Гамата на "Дачия" беше променена според клиентските желания

© Дачия


Разположените на странни места в купето бутоните за предните и задните електрически стъкла вече са там, където на повечето коли - върху панелите на вратите. За водача, стъклото има функция за опериране с едно докосване.


За по-удобно пътуване между предните седалки може да се поръча подвижен подлакътник. Нов е и 12-волтовият изход в задната част на колата, който позволява на пътниците да зареждат електронни устройства.


Гамата на "Дачия" беше променена според клиентските желания

© Дачия


В интериора на четирите модела могат да се видят по-елегантни и по-модерни хромирани пръстени със сатенен ефект на вентилационните отвори, имитация на карбон по облицовката и централната конзола.


Воланът при най-високите нива на оборудване е облечен в кожа. Моделите в гамата идват с нови платнени тапицерии.


Нов базов мотор и автоматик за "Дъстър"


Новите системи за сигурност и комфорт включват камера за движение на заден ход и асистент за потегляне по наклон, оборудване, което купувачите търсят. "Логан" и "Сандеро" във всичките си изпълнения могат да се поръчат с нов базов бензинов двигател.


Гамата на "Дачия" беше променена според клиентските желания

© Дачия


Той е еднолитров, 3-цилиндров, с мощност 75 конски сили и отговаря на екостандарта Евро 6. В сравнение с досегашния базов мотор, новият е с почти 10% по-икономичен.


Гамата на "Логан" и "Сандеро" може да се поръча и с доказалите качествата си турбомотори с 90 конски сили на бензин и пропан-бутан, както и с 1.5-литровите дизели със 75 или 90 конски сили. Отскоро, като алтернатива на механичните скоростни кутии се предлага роботизираната трансмисия Easy-R.


Гамата на "Дачия" беше променена според клиентските желания

© Дачия


Добра новина за почитателите на единствения кросоувър в гамата на "Дачия" - "Дъстър" е възможността дизеловата версия със 110 конски сили и предно предаване да се поръча с автоматичната скоростна кутия с двоен съединител.


Поредни пазарни рекорди


Иначе продажбите на "Дачия" не спират да растат, като в края на август беше поставен нов рекорд – 391 хиляди доставени автомобила или със 7.3% по-добър резултата спрямо първите осем месеца на миналата година. В Европа доставките са 288 477 бройки – нов рекорд и увеличение от 12.5 на сто.


От възраждането на марката през 2004 година, са продадени над четири милиона автомобила "Дачия", главно в Европа и Средиземноморския район.


Гамата на "Дачия" беше променена според клиентските желания

© Дачия


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1582 Неутрално

    За служебни стават, нищо повече. Сори, имаме две служебни такива и не можах да им стана фен.

  2. 2 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    Критикуват ги, че били коли без емоция.

  3. 3 Профил на Никола Николов
    Никола Николов
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Тези от Дачия явно все още не са проумели, че мултимедията не трябва да се слага толкова ниско, а вместо това да е възможно по-високо и близо до нивото на очите...

  4. 4 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 889 Неутрално

    Румънците правят нещо, ние дремем !!!

  5. 5 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 371 Весело

    Ако ги направят прекалено добри, никой няма да купува Renault...

  6. 6 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8838 Неутрално

    Виждал съм ги навсякъде в Европа и Турция. Очевидно се налагат на пазара, значи има защо...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  7. 7 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    Тия препускат, а ние стоим по пейките и чоплим семки...
    Поне да тичахме след тях и да им дишахме праха, но и това не правим.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  8. 8 Профил на vinetu
    vinetu
    Рейтинг: 423 Неутрално

    3 звезди на Euro NCap ..

    https://sites.google.com/site/demokraturailidictatura/
  9. 9 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    [quote#5:"tie_interceptor"]Ако ги направят прекалено добри, никой няма да купува Renault...[/quote]Именно. И въпреки всичко, пак се радват на добри продажби.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  11. 11 Профил на ТОТО
    ТОТО
    Рейтинг: 461 Неутрално

    До коментар [#10] от "mtmvb":

    Не си много остроумен, а по - скоро досаден.

  12. 12 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 371 Неутрално

    До коментар [#9] от "volarok":

    На всичкото отгоре за Renault има отстъпка 8%, а за Dacia няма, въпреки че в България се продават от едни и същи дилъри...

  13. 13 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    До коментар [#10] от "mtmvb":

    Ако правехме коли на нивото на Дачия, щяхме да сме по-добре...!
    Ако правим, като румънците, също щяхме да сме по-добре...!
    За Кънев не знам, ама със настоящия премиер нещата не вървят на добре...! Всичко възможно прави човека, че да набута властта в ръцете на комунягите! И..., май ще успее!

    Бивш tww09306483.
  14. 14 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 393 Неутрално

    До коментар [#4] от "valtoro":

    Дачия всъщност не е румънска фирма, а е собственост и реализирана визия на Рено Груп. В голяма част от света моделите, които познаваме като Дачия се продават под марката на Рено. В Русия май ще или вече се продават под марката Москвич (!).

    В Румъния се намират производствените линии за голяма част от моделите на марката но има други места по света, където същите модели се сглобяват. Индия, Латинска Америка, отскоро май и Мароко, и пр.

  15. 15 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1463 Неутрално

    [quote#6:"penetrating"]Виждал съм ги навсякъде в Европа и Турция. Очевидно се налагат на пазара, значи има защо...[/quote]

    Като китайските стоки - евтини. Първите модели( след като Рено са собственик) вече ги няма по пътищата. Не издържаха и 10 години. Както едни китайски обувки ги носиш 2-3 месеца, а едни Тимбърланд може да ги носиш и 10 години!

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  16. 16 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    [quote#13:"tww09306483"]Ако правим, като румънците, също щяхме да сме по-добре...! [/quote]Румънците на два пъти правиха лустрация. Логично е да са по-напред от нас.[quote#14:"shisharko"]В Русия май ще или вече се продават под марката Москвич[/quote]Лада.

  17. 17 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2332 Весело

    "След анализ на обратната връзка от клиентите, клаксона, например, вече се задейства с натискане на средната част на волана, а не с бутон на лоста за мигачите. Разположените на странни места в купето бутоните за предните и задните електрически стъкла вече са там, където на повечето коли - върху панелите на вратите.”

    Остава да преместят скоростния лост в багажника!

    I Want To Believe
  18. 18 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 216 Неутрално

    До коментар [#3] от "Никола Николов":

    Хайде хайде, от фолксваген груп сумати години слагаха точно мултимедията ниско, па никой нищо не им каза, понеже са немска марка, тук понеже иде реч за дачиа и само критикуваме.

  19. 19 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#5:"tie_interceptor"]Ако ги направят прекалено добри, никой няма да купува Renault... [/quote]
    Именно заради това, Рено никога няма да направи Дачия прекалено добри

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  20. 20 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Господин Пауновски, кога ще спрете да пишете чисто рекламни, ПОРЪчКОВИ СТАТИИ?! Цялата статийка е просто преразказ на каталога на дачия, няма един коментар, една забележка, едно сравнение?!

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  21. 21 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 216 Неутрално

    До коментар [#15] от "quatro_4x3":

    За такива "башибозуци" като теб само 10+ -годишни премиум "нов внос" ще те оправят, а на УМНИТЕ" хора остави да си сменят и КАРАТ евтините дачии на всеки 5-6 години.
    Ти и затова и не ги ВИЖДАШ премиум човеко, защото тия които са ги закупили навремето са си купили следващата ПО НОВА генерация, а па ти си лапай мухи и си чакай автоджамбазина да ти докара 10-12 годишния нов внос!

  22. 22 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 477 Неутрално

    До коментар [#21] от "Levski Levov":

    т.е. всичката енергия вложена в производството на Дачия се губи след 5-6 години защото заминават за скрап/рециклиране. Не е ясно доколко добре ги рециклират така, че още боклук на сметището на всеки 5-6 години от Дачия.
    Специално Дачия най-често биват връщани на ГТП в Германия поради дефекти. Може да се дължи на това, че купувачите на Дачия са на бюджет и не си пипат колите преди да отидат на преглед с надеждата просто да минат, докато притежателите на премиум автомобилите ги поддържат преди да отидат на прегледа. Така премиум автомобилите не ги връщат от прегледите.
    Който купува евтини стоки не цели да поддържа, а да подменя. Затова и няма да намериш евтина поддържана стока, освен на сметището.

  23. 23 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1196 Неутрално

    До коментар [#21] от "Levski Levov":

    Луевски, ма верни ли си сменяш дачиите на 5 години - това първо. И второ - смяташ ли, че животът на една кола е нормално да бъде 5 години. И накрая - 5 години, лизинг към 20 000, по 4000 на година, малко множко ми се струва.

  24. 24 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3326 Неутрално

    До коментар [#6] от "penetrating":


    [quote#6:"penetrating"]Виждал съм ги навсякъде в Европа и Турция. Очевидно се налагат на пазара, значи има защо... [/quote]
    Има-евтини са и се изплащат,докато трае лизинга.После обаче идват разходите.И има ги там,където Рено има добра дистрибуторска мрежа-затова си ги виждал и тук и в Турция.Аз,лично бих предпочел Шкода например,но всеки си решава.

  25. 25 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3326 Неутрално

    До коментар [#14] от "shisharko":


    [quote#14:"shisharko"]Дачия всъщност не е румънска фирма, а е собственост и реализирана визия на Рено Груп. В голяма част от света моделите, които познаваме като Дачия се продават под марката на Рено. В Русия май ще или вече се продават под марката Москвич (!). [/quote]За сега там са Рено.Аз лично съм виждал Рено Дъстър.За Латинска Америка са пак Рено.

  26. 26 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 474 Неутрално

    До коментар [#15] от "quatro_4x3":

    тимбърланд също се прави в китай (поне част от моделите). общо взето обикновено получаваш за каквото плащаш.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  27. 27 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8838 Неутрално

    До коментар [#24] от "yanne":

    Само съм ги виждал, не съм карал и не знам как е. В Турция бях взел едно Рено флуенс под наем и не ми хареса. В Майорка беше Фиат, става за седмица. Шкода карах в Италия и беше ОК. Дачия не са ми предлагали, но гледам, че е популярна
    Не е като бентлито - него по-малко го купуват

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  28. 28 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3155 Неутрално

    [quote#7:"pariah"]Тия препускат, а ние стоим по пейките и чоплим семки... [/quote]
    идват избори!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK