Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3167 Весело

    Хондай със спортни гени? Хм.

  2. 2 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    До коментар [#1] от "Lemmy":

    Защо не?

    California Über Alles
  3. 3 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3167 Весело

    До коментар [#2] от "Pontif А":

    Бе де да знаеш. От всеки дженезиз свирка не става, но има шанс 1:1000 все пак.

  4. 4 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    До коментар [#3] от "Lemmy":

    Всяка кола е някакъв компромис между цена, надеждност, динамика, лукс и безопасност. Само глупаците или тези които не разбират от коли си мислят че има най-хубава кола.

    California Über Alles
  5. 5 Профил на bodomir
    bodomir
    Рейтинг: 254 Неутрално

    Каквото и да си говорим, Хюндай са доста напред с материала. Южнокорейците дръпнаха с крадене на дизайн, подобряване на качеството и много пари за маркетинг и реклама.
    Само на наш Ганьо не можеш да му обясниш, че има и други коли освен "беемве тройка" с голям ауспух.

  6. 6 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Добра е колата. Който не я харесва, просто да не си купува или да не се вози в нея.

  7. 7 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3167 Неутрално

    До коментар [#4] от "Pontif А":

    Не знам дали Хондай са компромис, немам лични впечатления, но досега "спортните" им опити са complete joke. Дай Боже да зарадват почитателите си.

  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4604 Весело

    До коментар [#3] от "Lemmy":


    Ами, все пак участват във WRC!?

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  9. 9 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1393 Неутрално

    До коментар [#1] от "Lemmy":

    Базираният им в Германия отбор се справя добре в WRC.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  10. 10 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    [quote#7:"Lemmy"]Не знам дали Хондай са компромис, немам лични впечатления, но досега "спортните" им опити са complete joke. Дай Боже да зарадват почитателите си.[/quote]

    До коментар [#7] от "Lemmy":

    Аз отдавна не съм почитател нито на марки нито на коли.
    Да караш спортна кола всеки ден означава че пишката ти е много малка. Да си мечтаеш да караш спортна кола всеки ден означава че никога не си карал спортна кола.
    Аз имам спортна кола - малка компетишън Миата, която е фън за един час през уикенда. 99г модел с мотор от 2001, компетишън клъч, окачване и спирачки, 4-2-1 хеадъри, хард дог рол бар, с твърд покрив е и всички брейсес от Мосс Миата. Така че на писта освен ако не си много добър или с нещо поне на ниво Порше 911 ще те изпотя доста. Особено ако съм с трак гуми. Цялото това удоволствие ми струва $4К + още около $3К за подобрения. Страхотен фън но да я карам тази кола всеки ден трябва да съм малоумен.
    Всеки ден карам Дженесис 2015 на който ти се подиграваш. Както казах - компромис! Струва ми $17.500 за 3 години по 15000 мили на година + абсолютно цялата подръжка за 3 години е безплатна. Голяма е колкото БМВ 7. Всичко е кожа и дърво с отворени пори и втъркан сребърен прах. Стъклен покрив. Аудиото е 23 спикъра Лексикон. Колегата ми е маняк на Поршета и реши да вземе на лийз Порше Панамера. Плати $46К за две години по 12000 мили. И няма повечето от екстрите които аз имам. Като трябва да пътуваме по дълго винаги ходим с моята кола защото е по-удобна.
    Знам че всеки арпаджик ще си даде лявата ръка за да има Панамера а Дженесис няма да приеме дори и да му го подаряваш. Но за мене нещата не седят така. Колата е много удобна и елегантна. 333кс прави 0-100 за 5.8 сек. Харчи ми градско 12-13/100 което е абсолютно нормално за такава кола. Аз много добре разбирам че това не е престижна марка и пред никой не можеш да се фукаш с нея. Но повярвай ми, в Калифорния и с Панамера на никой не можеш да се изфукаш. Да не говорим че на мене отдавна ми е минало времето да се фукам. Както ти обясних - компромис. А дали Хюндай ще наравят спортна кола или не, честно казано въобще не ме интересува. Аз съм доволен че не живея на място където колата определя собственика - Митьо Форда или Гошо Пижото, беше тя.

    California Über Alles
  11. 11 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#10] от "Pontif А":

    Добре казано. Само се чудя, защо в Германия струва 65 500 евро? На какво се дължи тази огромна разлика в цената?

  12. 12 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 627 Весело

    Хубав файтон, не ще и съмнение...и типично за Хюхдай яко копиране на дизайн. Предназначен е за паралии- фукльовци и откачалки

  13. 13 Профил на Grizacha ot Razgrad
    Grizacha ot Razgrad
    Рейтинг: 627 Любопитно

    [quote#6:"a4kataaa"]Добра е колата.[/quote]

    До коментар [#6] от "a4kataaa":

    Да така е но не е за нашите пътища,много е ниска.

  14. 14 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    [quote#11:"a4kataaa"]защо в Германия струва 65 500 евро? [/quote]

    До коментар [#11] от "a4kataaa":

    Това ми се струва доста. Да не грешиш нещо? Тук с всички екстри е $46,000 но това е V6 3.8L по-малкия мотор. Вероятно в Германия това е цената за V8 5L.
    Германия прави малко дъмпинг в САЩ, затова и Поршетата дори са по-евтини в САЩ. Работех с колега от Германия, който в началото на 2000 си купи Бокстер от Калифорния. Разправяше че дори с разноските по шипинга и таксите пак му излизала по-евтина от в Германия. Но разликата която ти цитираш е доста голяма. Вероятно такси.
    Между другото е доста свестна кола. Не вярвай на глупостите които ти разправят за Хюндай. Сега са друга компания. Аз на времето имах Лексъс, когато всички се подиграваха и им викаха Тойоти. Сега всички ги признават за сериозна марка но .. станаха доста скъпи и аз не бих платил толкова.

    California Über Alles
  15. 15 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 488 Неутрално

    [quote#14:"Pontif А"]Да не грешиш нещо?[/quote]
    За този автомобил говорим, нали http://www.hyundai.de/Modelle/Alle-Modelle/Genesis.html

    На мен лично марката ми харесва, но по финансови причини съм се насочил към i10. Месечната и вноска по лизинга е колкото месечна карта за градски транспорт в Берлин.

  16. 16 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    До коментар [#15] от "a4kataaa":

    Da това е модела и е точно V6. Аз мислех че в Европа не ги продават. Кой е този модел i10? Вероятно тука е под друго име. Чух че от догодина вече няма да има Дженесис а i80 ako не се лъжа.

    California Über Alles
  17. 17 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#16] от "Pontif А":

    кликни с мишката на бутона MODELLE и ще може да ги разгледаш всички

  18. 18 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    До коментар [#17] от "a4kataaa":

    ОК. Немският ми е никакъв но ще се справя. Разгледах Дженесиса. Има малки разлики. На моя няма толкова контроли на задната конзола между седалките. Не можеш от там да управляваш стереото. И задните седалки имат само вентилация и утопление но не и масаж. Само на предните има. И (без да разбирам немски) май този модел е 4х4. Моя е само с задно предаване. Това може да обясни разликата в цената.
    i10 май не съм виждал тука. Изглежда на големина като Форд Фиеста нали. Мисля че тук най-малкият модел е Велостер. Нали знаеш, тук се продават по-големите модели. Място колкото искаш, паркинги има навсякъде. А и се кара много и хората предпочитат по-големи коли. Дори Фолксваген го схванаха това и всичките им "Американски" модели са по-големи но по-лошо оборудвани от Европейските. Този i10 e доста симпатична кола. Особено за града. По-евтин ли е от сравнимите Германски коли?

    California Über Alles
  19. 19 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#18] от "Pontif А":

    Сега погледнах, наистина е 4х4.
    За i10 зависи с кои Германски коли го сравняваш. Не съм експерт, но мисля, че германския му конкурент е Фолксваген Поло. Спрямо него е по евтин с над 2 000 евро. Спрямо Опел Адам и Опел Корса е по евтин отново с 2 000 евро.
    Спрямо Форд Фиеста са на еднаква цена.
    Дребосъка е много разпространен тука.

  20. 20 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    До коментар [#19] от "a4kataaa":

    Ами ето ти го и компромиса - €2К на €10К кола са 20%. Само ти можеш да си решиш дали да дадеш 20% за Поло. Поне в САЩ според данни от потребителите Хюндай и Киа са по-надждни от Фолксваген. В класа на малките коли 20% са €2К но колкото по-нагоре отиваш тази разлика става по-голяма. Дженесис е горе долу в класа на БМВ7 или Ауди 7 или 8 или Мерцедес Е. Разбира се че тези коли са по-хубави но ... Разликата в динамиката или ефективността на мотора или трансмисията е не повече от 10-15%. И тази разлика можеш да усетиш при скорости с които почти никой не кара. До 140, 150км са абсолютно сравними. Аз 99.9% от времето карам под тези скорости. За лукс пак разликата не е повече от 10%. Мерцедес има 18 вида масаж на седалките аз имам 7. Мисля че задника ми ще оцелее и със 7. Но аз имам 10 години и 100,000 мили гаранция а Германските коли са наполовината! Моята кола струва $46К Германските почват от $80К. Аз предпочитам разликата от $40К да я дам за образованието на сина ми вместо за БМВ.
    Има и друг аспект - подръжката. На мене всеки сервис, смяна на масло , ротация на гуми, филтри ... всичко ми е безплатно за 3 години. При Германските сравними марки е над $500 всеки път. Ами какво да ти кажа - устройва ме. За моя начин на живот и на каране това е правилния компромис за мене. За други хора е друг.
    И не е толкова въпрос на пари а на това как си харчиш парите! Аз правя около $200К което не е необичайно за Силикон Вали. След таксите това са малко повече от $10К на месец. Този Дженесис съм го взел за 3 години без нито стотинка подръжка за по-малко от две месечни заплати. Нека говедарите които ми се присмиват да си помислят добре върху този факт. Тук не е необходимо винаги да караш кола за максимум пари които можеш да отделиш. Аз имам познат в София, който кара Тойота Ленд Крузер и заплатата му е 2000лв на месец. За мене това е безумие! В същото време един от хората с които работя кара Тойота Камри - средно голям модел в САЩ - с всички опции е около $37К. За този колега знам че има над $60 милиона лични пари и две къщи в Калифорния и две в Тексас. Както всички хора в Америка той има и други коли но нищо екзотично.
    Познавам човек който е главен анастезиолог в болница и заплатата му е минимум $350К. По груба преценка има поне $10М в банка ако не и повече. Кара Хонда Акорд. Сигурен съм че майсторетата в Софето и в Перник ще му се присмиват.

    California Über Alles
  21. 21 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 488 Неутрално

    [quote#20:"Pontif А"]В същото време един от хората с които работя кара Тойота Камри [/quote]
    И аз съм забелязал подобни неща при нас. В квартали където най евтините къщи са по 500К евро, хората да карат коли от нисък клас като Поло или Фиеста. В същото време, в по проблемни квартали в които живеят от новите германци, масово са паркирани БМВ 7, АУДИ А 7 или 8 и така.
    А това с гаранцията при немските коли е наистина така, особено са Фолксваген. Едва след скандала в САЩ си увеличиха гаранцията на 5 години в опит да привлекат клиенти.
    Казваш, че всичко ти е безплатно по подръжката. Имаш предвид самата работа по смяната или и консумативите?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.