Новото поколение на "Хонда Сивик Тайп Ар" дебютира на автосалона в Париж, но все още като прототип. Серийният модел ще бъде показан догодина, вероятно на изложението в Женева.
Изложеният в Париж прототип, показва кола, която е по-ниска и по-широка от сегашния автомобил. Моделът има и "по-мускулести" очертания. © Георги Пауновски
Агресивната броня в предната част е подчертана от олекотен карбонов сплитер. Допълнителните въздуховоди добавят широчина към бронята.
Легендарната червена 'H' емблема, типична за Type R моделите, е разположена над отвор за въздух с нов дизайн. Върху капака се намира още един нов въздухозаборник с трапецовидна форма.
Карбонови "пристилки" вървят по продължението на цялата колесна база между 20-инчовите лети джанти. Калниците са силно раздути. © Хонда
Допълнителен карбонов дифузер минава под по-широката задна броня и обрамчва трите накрайника на изпускателната система. Централният от тях е с по-малък диаметър, и е подчертан с ярък червен металик. Задната част на прототипа завършва с огромен спойлер.
оstavime
Рейтинг: 561 НеутралноНовата, като старата.
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!Smoke
Рейтинг: 635 РазстроеноНе им дойде акъла и продължават с тази изкилиферчена задница. Що за идиотщина е точно по средата на задното стъкло да курдисаш някаква простотия, уж играеща ролята на спойлер. Спойлер, ама друг път, само затруднява обзора назад.
niko
Рейтинг: 452 Весело"Пристилки"...доообре...
I'm part of the problem...stef
Рейтинг: 499 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "Smoke":
StefТо почти няма нова кола с добра видимост назад вече, разчита се на камера... и върши добра работа между другото...
stttt
Рейтинг: 506 Неутралномалко уродлива... ама те разбирачите така я обичат