Новото "Порше" за пистите

Новото "Порше" за пистите

© Порше



Порше" 911 GT3 Cup е най-новият спортен автомобил на марката, който ще се включи в пистови надпревари от следващата година. Последното поколение на най-произвеждания състезателен автомобил за сериите GT, използва четирилитров, шестцилиндров двигател с мощност 485 конски сили.


Новото GT3 Cup предлага по-добри динамични характеристики, по-голяма ефективност, повишена издръжливост и намалени разходи в хода на експлоатацията. Промени в аеродинамиката, отпред и отзад, повишават силата на притискане към пътя, сцепление и цялостното представяне.

Новото "Порше" за пистите

© Порше


От предишното поколение на автомобила е взет 184-сантиметровият заден спойлер, като непроменен остава и размерът на гумите – 18 цола, 270 мм отпред и 310 мм отзад. "Порше" GT3 Cup е изградено върху рама от алуминий, стомана и композитни материали, което позволава теглото да е скромните 1200 кг.


В същото време защитната клетка за водача е допълнително подсилена, нова разработка са и седалките. На покрива е поставен по-голям люк за евакуация, съобразен с новите изисквания на FIA.




911 GT3 Cup се произвежда на същата поточна линия като стандартното 911 в завода на "Порше" в Щутгарт-Зуфенхаузен. Спортните настройки пък се правят в центъра в Вейзах.

Новото "Порше" за пистите

© Порше


Преди да бъде доставен на клиентите, всеки автомобил се тества от професионален пилот. От 1998 година насам, са произведени 3031 автомобила 911 GT3 Cup, на базата на моделите 996, 997 и 991.


През следващата година, новата генерация на колата ще се използва основно в сериите Porsche Mobil 1 Supercup, Porsche Carrera Cup Deutschland, както и на надпревари в Северна Америка. През 2018 година 911 GT3 Cup ще се включи и в други шампионати.

Новото "Порше" за пистите

© Порше

Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1646 Неутрално

    Ммммммм, мяза. Голяма пейка са му сложИли отзад, направо ТРЕПАЧ.

  2. 2 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    Не мерси. Ще чакам 991 GT3 R и 991 RSR

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  3. 3 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Решението на Порше да предлага готов състезателен автомобил, който е фабрично сглобен е страхотно!

  4. 4 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5904 Неутрално

    Явно не се търсят много Шегичка

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  5. 5 Профил на Котаракът в чизми
    Котаракът в чизми
    Рейтинг: 164 Весело

    До коментар [#4] от "penetrating":

    Докато го има 9ff, тия нема да се търсят много-много.

    Законите са като наденичките. По-добре да не виждаш как се правят. /Ото фон Бисмарк/
  6. 6 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 873 Неутрално

    До коментар [#5] от "Котаракът в чизми":

    мхм защото е бъкано с 9FF по състезания.
    явно бъркаш тунерски автомобил и такъв изграден по стандартите за състезания.

  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5904 Неутрално

    До коментар [#5] от "Котаракът в чизми":

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2376 Весело

    [quote#1:"442"]Голяма пейка са му сложИли отзад, направо ТРЕПАЧ.[/quote]

    “От предишното поколение на автомобила е взет 184-сантиметровият заден спойлер, като непроменен остава и размерът на гумите – 18 цола”

    Това май не е от иновациите!

    I Want To Believe




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK