Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (51)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 743 Весело

    наистина ми е интересно как автономното ми БМВ ще се движи с 280 по магистралата и автоматично ще мига на тези пред мен...

    Евроатлантида
  2. 2 Профил на Долен лев педал
    Долен лев педал
    Рейтинг: 213 Любопитно

    Кога ли пак Меркел ще ядоса партньорите ни отвъд океана,и това БМВ ще започне да замърсява околната среда,дори повече от Фолксвагена!?

    Когато един глупак върши нещо,от което се срамува,той винаги твърди,че това е негов дълг.
  3. 3 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    И все още твърде далеч назад спрямо Тесла

  4. 4 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 634 Неутрално

    Красота!

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  5. 5 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 418 Весело

    Автономен дизелов автомобил?! Каруца с навигация и грамофон с плоча "ди-и-и"!

  6. 6 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Весело

    Вай! "Майкрософт" в автомобил??? Ойде коньо у рекъта. После някой да не плачка пред синия екран, запълнил предното стъкло при скорост от 185 км/ч.?

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  7. 7 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4342 Неутрално

    Тази 5-ца много се доближила до седмицата. И пак не намалиха тези огромни задни светлини...

    Топ 3 на най-младите приватизатори в България при по-мащабните сделки: №1 Д. Пеееевски, №2 К. Нинова, №3 И. Прокопиев
  8. 8 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1047 Неутрално

    Искам тази кола, но определено не мога да си я позволя.

  9. 9 Профил на destino
    destino
    Рейтинг: 470 Весело

    [quote#3:"chevyvolt, Трайков президент!"]И все още твърде далеч назад спрямо Тесла[/quote]
    Е, стига де. Когато тесла направи дизел, тогава ще говорим.
    Съдейки по минусите, които си получил, 50% от членовете на аудиторията са съгласни с мен.
    (ирония, за не разбралите)

  10. 10 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4342 Неутрално

    Прототипа на мотоциклет на БМВ обаче е нещо изкбючително...

    https://www.youtube.com/watch?v=oW0ShDRggts

    Топ 3 на най-младите приватизатори в България при по-мащабните сделки: №1 Д. Пеееевски, №2 К. Нинова, №3 И. Прокопиев
  11. 11 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3618 Неутрално

    При такива новини ставам часовник:
    Тц, тц, тц.........

    Еретик
  12. 12 Профил на shristov
    shristov
    Рейтинг: 989 Неутрално

    Ужасно кисело грозде.

  13. 13 Профил на madcat
    madcat
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Изглежда много "напредничева" докато човек не я сравни с Тесла. След това вече е бавна, скъпа, още по-скъпа за експлоатация, шумна, замърсяваща и не особенно технолигична таратайка за позьори...

  14. 14 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    До коментар [#8] от "deymus":


    [quote#8:"deymus"]Искам тази кола, но определено не мога да си я позволя.[/quote]
    И аз съм така, но добрата новина е, че до година цените на сегашната генерация ще отбележат достатъчен спад, за да мога да си позволя един 4-5 годишен екземпляр...
    Така че има радост и за нас някаква, все пак.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  15. 15 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Автономният автомобил е мечтата на всички феминистки. Тогава вече с гордост самотните жени на по 30-40 години ще могат да кажат, че са равни на мъжете.И ще се присмиват на жените които са съпруги и гледат деца.А може и тайничко да им завиждат.

  16. 16 Профил на madcat
    madcat
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#15:"mushashi"]
    Автономният автомобил е мечтата на всички феминистки. Тогава вече с гордост самотните жени на по 30-40 години ще могат да кажат, че са равни на мъжете.И ще се присмиват на жените които са съпруги и гледат деца.А може и тайничко да им завиждат.[/quote]

    Автономния автомобил e най-голямия кошмар на тия чието единствено "постижение" в живота е едната шофьорска книжка. Съвсем скоро всички бакшиши, шофьорчета на камиони, баничарки и т.н. ще ровят по кофите и няма да трепят хора по пътищата...

  17. 17 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#16] от "madcat":

    Колко скоро ще се движат автономни тирове и автобуси?Поне в близко бъдеще не виждам как ще стане това.

  18. 18 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3726 Неутрално

    “Чрез услугата Microsoft Exchange потребителите на Microsoft Office 365 за пръв път ще могат да синхронизират имейли, записи в календара и контакти и да ги обработват в автомобила.”

    Само въпрос на време е да се продава с включен лиценз на Microsoft?

    I Want To Believe
  19. 19 Профил на stttt
    stttt
    Рейтинг: 470 Неутрално

    егати.. люлинските джамбази през скайп ще го отключват...

  20. 20 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1047 Неутрално

    До коментар [#13] от "madcat":

    Дрън - дрън та пляс!
    Теслата е бърза на къс спринт, на дълъг път не издържа на висока скорост.
    А докато си говорим за замърсяването, все още не съм видял коректна статистика, точно колко "екологична" е направата на батериите и последващата степен на рециклиране, капиталовложението и като цяло, точно колко замърсява този процес.
    Отделно да не говорим, че когато използваш "кафява" енергия също не е много еко-френдли.
    та така с митовете за чистата електричка.

  21. 21 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 463 Весело

    [quote#9:"destino"]Когато тесла направи дизел, тогава ще говорим.[/quote]

    Тесла никога не може да направи толкова високотехнологичен дизел Ирония - за неразбралите

    Stef
  22. 22 Профил на maane
    maane
    Рейтинг: 264 Неутрално

    някой знае ли, съставните елементи(материя) за батериите пак при арабите ли ЧЕ ги копаме!? или тоа път, по хитро- при джудженен

  23. 23 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 463 Любопитно

    [quote#10:"hamilton F1"]Прототипа на мотоциклет на БМВ обаче е нещо изкбючително... [/quote]

    Дали наистина стои изправен на място? Въпреки валяците дето са му сложили... ми се струва трудна работа

    Stef
  24. 24 Профил на testimone
    testimone
    Рейтинг: 264 Неутрално

    [quote#22:"maane"]някой знае ли, съставните елементи(материя) за батериите пак при арабите ли ЧЕ ги копаме!? [/quote]

    Не, в тях са чертежите за батериите. Копането - в третия свят.

  25. 25 Профил на lokes
    lokes
    Рейтинг: 418 Неутрално

    BMW изобщо не са назад от Tesla що се отнася за електрически автомобили.
    За справка моделите I8 и I3.
    Тук говорим за съвсем различен автомобил .
    И да Тесла е все още много далеч от BMW

  26. 26 Профил на exp
    exp
    Рейтинг: 201 Неутрално

    До коментар [#20] от "deymus":

    https://www.youtube.com/watch?v=C8CgeT_qpB0

    Хайде да не се изказваш неподготвен.
    Приятно гледане.

  27. 27 Профил на exp
    exp
    Рейтинг: 201 Неутрално

    До коментар [#25] от "lokes":

    https://www.youtube.com/watch?v=0vDA0aqnd38

    Ето ти демонстрация.

  28. 28 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1047 Весело

    До коментар [#26] от "exp":

    Хаххаха, на теб ако това ти е "подготвеното" не знам защо се опитваш.
    За 30-тина изминати километра батерията падна под половината.

  29. 29 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 4869 Неутрално

    Колата си е чудесна... Иначе звученето е като "Гроздето е кисело"

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  30. 30 Профил на balrog
    balrog
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Ами според мен двигателите са слабички. Наблегна ли са на разхода на гориво. И от видеото по-горе снимано в Германия, искам да попитам, това двулентовото пътче ли е прехваления аутобан?

  31. 31 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 463 Любопитно

    До коментар [#25] от "lokes":

    1. i8 е хибрид
    2. цената му е $140к vs. $75к-$135к за Тесла Model S/X
    3. i3 e с много малък range и с някакъв генератор, който е като екстра, за двойно увеличаване на range-a, да не говорим, че е 20-25% по-скъп от Тесла 3, а е ниския сегмент (доста по-малък).
    4. едва 50,000 i3 са продадени до Юли 2016 срещу над 400,000 поръчки за Тесла 3...
    5. От i8 са продадени едва 7600 до сега, срещу над 145,000 модел S...


    [quote#25:"lokes"]И да Тесла е все още много далеч от BMW[/quote]

    Така че това звучи нелепо

    Stef
  32. 32 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 438 Неутрално

    Ето добре написан материал за въпросния автомобил, без copy/paste на прес материала

  33. 34 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 463 Любопитно

    [quote#28:"deymus"]За 30-тина изминати километра батерията падна под половината.[/quote]

    Всъщност падна с 1/3 - изхаби 414 Wh/km за 72 km = 28 kWh, което е по-малко от 1/3 от 90 kWh, а вече има модел и със 100 kWh батерия. Range-ът намаля от 300 на 190 км.

    Stef
  34. 35 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 264 Весело

    До коментар [#16] от "madcat":

    Нека прибавим и огромното количество "истински" мъже, за които словосъчетанието "градски транспорт" звучи обидно! Казвали са ми, че от коня на магарето не могли да слязат! Макар коня определено да не им е по джоба.

    Изключвам хората, които имат сериозни причини да използват изключително само личен автомобил.

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.
  35. 36 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3618 Неутрално

    До коментар [#13] от "madcat"
    Възможно е да си бил прав, когато си написал: "Изглежда много "напредничева" докато човек не я сравни с Тесла. След това вече е бавна, скъпа, още по-скъпа за експлоатация, шумна, замърсяваща и не особенно технолигична таратайка за позьори... "
    Няма да се заяждам за правописа, но... какво караш?
    Във форумите е пълно с привърженици на електричките, а нещо не ги виждам по улиците.
    Или просто вярвате, че така бутате живота напред?


    Еретик
  36. 37 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#31] от "stef":

    Не защитавам нито Тесла, нито БМВ, но голяма част от коментарите по-горе са доста тенденциозни.

    1. Сравнение на Model S с i8 е тъпо, не само различни технологии, но и различен сегмент. Все едно да сравняваш 7-ца с Ламборджини... И да, 7-цата също е по-евтина от Ламбото, но това не я прави по-лоша, просто е друг вид кола.

    2. i3 не е по-нисък клас кола, просто е по-малка. В Америка го има това приравняване на малка кола с нисък клас кола. Не знам дали си се качвал в i3, но качеството на изработка е сравнимо поне с 5-цата на БМВ, ако не и по-нагоре. А колата е малка на размер, защото е предвидена за градска кола. Затова и обхватът й е такъв. Модел 3 ще е малко по-голям, но вероятно с доста по-семпло оборудване. Не говоря за технологии и асистенции, а като материали.

    3. Да, че Модел 3 хвърли всички в оркестъра със тия 400.000 поръчки, това спор няма.

    4. Model S разкъртва всички нормални двигатели на ускорение, това също няма спор. Но точно на това видео по-горе се вижда как след 5-6 минути по-сериозно каране започва да ограничава мощността. Това на нормален двигател няма как да стане, може да го караш часове наред на макс докато му свърши резервоара. Разбира се практическата стойност на това в кола за ежедневна употреба е минимална, но е проблем, който е трудно преодолим технологично.

  37. 38 Профил на Viper_c
    Viper_c
    Рейтинг: 357 Неутрално

    За мен нещата са ясни - БМВ са по-напред с качеството, Тесла е по-напред с технологията.
    Всеки със своите приоритети...

    Комунист и на некролог да го видиш - пак му удари шамар!
  38. 39 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 463 Любопитно

    До коментар [#37] от "Mike":

    Еми знам, че е тъпо да се сравнява i8, но БМВ е толкова "напред", че не предлага друго...
    И ме съмнява интериорно тесла 3 да е по-лоша от i3... Да не говорим, че електрическата / хибридната технология е достатъчно скъпа и да се утежнява още цената с ненужен лукс ми се вижда лош маркетинг ход..., което показват и продажбите...

    Stef
  39. 40 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 463 Любопитно

    [quote#38:"Viper_c"]За мен нещата са ясни - БМВ са по-напред с качеството[/quote]

    Може би по-точно казано с лукса, защото качество може да значи и надеждност, а тя не е особено голяма при БМВ:
    https://www.quora.com/Why-do-most-German-luxury-cars-have-much-poorer-reliability-than-other-cars

    Stef
  40. 41 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#39] от "stef":

    Малко късно отговарям, но се надявам да прочетеш все пак.
    В линка, който си дал в другия си коментар (към Viper_c), малко по-надолу пише:

    "But oh boy, when you fire their engines, and take out their cars for a drive... you know why all these dumb things they do may be forgiven again and again ... and again.
    The Germans, they simply make the best cars in the world."

    И мисля, че това до голяма степен резюмира фундаменталната разлика, която обяснява различията между немските марки и Тесла. За немците колата = двигателя. Всичко друго е "каруцата", която служи за опаковка на двигателя. В днешно време 80-90% от частите в една кола, без значение марката, се произвеждат от трети доставчици. Това важи еднакво за японски, американски и европейски коли. Единственото, която всяка марка, и особено немските, произвеждат сами от начало до край, е двигателите.

    Това е и причината те толкова дълго да се "ослушват" и да отказват да минат на електрически технологии. Не е защото нямат пари за инвестиции, не е и от инат. А защото тяхното ноу-хау са двигателите, там им е силата. Собствениците на Фолксваген са трето поколение автомобилни инженери. Когато дядо ти се казва Фердинанд Порше и си израснал между бутала и клапани, и ти няма да искаш да замениш всичко това с мотор от перална машина (образно казано).

    Да, ясно е, че тази нагласа има недостатъци в един бързо променящ се пазар. Казвам го само, понеже масово се плюе колко били тъпи VW, BMW & Co. но както винаги нещата не са черни и бели, под повърхността всичко е много по-сложно, отколкото изглежда...

  41. 42 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 463 Любопитно

    До коментар [#41] от "Mike":

    Ами всъщност трагичното за немското автомобилостроене и традиции, е че японците са започнали половин век след тях, а технологиите и качеството им е превъзходно за цената...
    Сега и Тесла като ги подпря става тежко положението...
    Хонда имат също доста легендарни двигатели и не само те...
    Гледал съм клипчета как на сивик 5 ген. сипват три пъти поред вода вместо масло и го форсират до червено преди да се счупи...

    Stef
  42. 43 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1436 Любопитно

    До коментар [#40] от "stef":

    Отново къртиш мивки, този път с един невероятно "достоверен" източник на ниво "онлайн слухове"

    Първо, "качество" означава "надеждност" само за някои български спецове, незнайно защо бъркат понятията (може би защото са най-умните на света). Не случайно на инглиш си има дедикирана дума - reliability.

    Второ, пак ще имаш да вземаш. Модел Ес има below average reliability (колкото и да спинваха фактите в полза на Тесла), за разлика от повечето немски марки, вкл БМВ:

    http://jalopnik.com/consumer-reports-falls-out-of-love-with-tesla-rates-th-1737618882

    http://www.consumerreports.org/cars/tesla-reliability-doesnt-match-its-high-performance/

    http://www.consumerreports.org/cars/how-car-brands-compare-for-reliability/


    Ако БМВ имаха лошо качество, нямаше да водят премиум продажите заедно с Мерцедес и Ауди.
    А това тук е направо шокиращо, защото е от любимия ви източник:

    http://www.consumerreports.org/cars/which-car-brands-make-the-best-vehicles/


    Айде сега си събирай глупостите и чао

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  43. 44 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 463 Весело

    [quote#43:"deutschwagen"]http://www.consumerreports.org/cars/how-car-brands-compare-for-reliability/ [/quote]

    В топ 10 има 5 японски, 2 корейски, 2 американски и 1 (?!) немска марка, абсолютно в унисон с това, което съм писал по-горе, а БМВ е някъде след това...
    Благодаря за линка...

    Stef
  44. 45 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1436 Неутрално

    До коментар [#44] от "stef":

    Не, нищо не е в унисон с нищо, което си написал, но нали си професионален трол.....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  45. 46 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1436 Неутрално

    До коментар [#42] от "stef":

    Легеднарните двигатели на Хонда ги гледаме вече и във Формула 1

    А за това кой как натискал германските марки, няма да е лошо да си размърдаш задника и да провериш продажбите, вместо да драскаш глупости.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  46. 47 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 463 Весело

    До коментар [#46] от "deutschwagen":

    Продажбите са красноречиви - "трошливата" Тесла с нулеви традиции в автомобилостроенето изпреварва легендарните немски возила в премиум сегмента

    Stef
  47. 48 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 463 Весело

    А да - забравих - всички събрани заедно

    Stef
  48. 49 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1436 Неутрално

    До коментар [#47] от "stef":

    Какво изпреварва? S-класата, и то със субсидиран ток?

    В други новини, БМВ 3-ката изпреварва БМВ 7-цата по продажби.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  49. 50 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1436 Неутрално

    До коментар [#48] от "stef":

    Какво???

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  50. 51 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1436 Неутрално

    До коментар [#47] от "stef":

    Ето ти пак коя марка прави най-качествените и най-добрите автомобили:

    http://www.consumerreports.org/cars/which-car-brands-make-the-best-vehicles/

    БМВ съвсем не е отзад, сори.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.