За фейслифта на "Октавия" дизайнерите на "Шкода" се вдъхновиха от "Мерцедес"



Шкода" направи фейслифт на най-популярния си модел "Октавия", който от своя дебют преди 20 години досега е намерил над 5 млн. клиенти. Основните промени са отпред, където големите фарове на предшественика са заменени от две двойки светлинни секции, по подобие на стила, познат от моделите на "Мерцедес" до преди година.


Променен е светлинният подпис на модела, а срещу доплащане късите и дългите светлини могат да бъдат изцяло светодиодни.

За фейслифта на "Октавия" дизайнерите на "Шкода" се вдъхновиха от "Мерцедес"

Актуализирана е гамата от мултимедийни системи, като върховото предложение вече е с 9.2-инчов реагиращ на допир дисплей, а чрез СИМ карта се предлага достъп до интернет. Сред асистиращите системи се появяват сигнализация за опасност от инцидент с друг автомобил или пешеходец, предупреждение за автомобил в мъртвата зона на огледалата и аларма за движение зад маневриращия автомобил.
За фейслифта на "Октавия" дизайнерите на "Шкода" се вдъхновиха от "Мерцедес"

Нова е и функцията за подпомагане на маневрирането при движение на заден ход с ремарке, като водачът оставя работата с волана на електрониката. "Октавия" остава сред най-просторните автомобили в сегмента, като хечбекът предлага минимален багажен обем от 590 литра, а комбито 610 литра. Максималната вместимост пък е 1580 или 1740 литра.


Купувачите могат да избират между пет бензинови и четири дизелови двигателя с мощности между 84 и 184 конски сили. Повечето от тях могат да се комбинират с подобрената автоматична скоростна кутия с двоен съединител.

За фейслифта на "Октавия" дизайнерите на "Шкода" се вдъхновиха от "Мерцедес"

Най-мощните бензинови и дизелови версии на "Октавия" могат да бъдат със система за задвижване на четирите колела. Част от допълнителното оборудване е окачването с променливи характеристики. Водачът може да избира между комфортни, спортни и нормални настройки.

Ключови думи към статията:

Коментари (61)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 752 Неутрално

    Отвратиелно. Все едно е някакво китайско менте на Мерцедес.

  2. 2 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2815 Неутрално

    шкодите са перфектни автомобили ,но са си Шкода

  3. 3 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2311 Неутрално

    Да не вземе да стане по-красива от VW.

  4. 4 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1160 Любопитно

    Качествено, красиво, здраво, функционално и на приемлива цена.
    Ať žije Česko! 
Ať žije Česká republika!

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  5. 5 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Не. Залитането по острите форми е модерно - добре се е получило с новата Микра на Нисан, но тук е некъф ужас.От моментната гама само Рапид комби е уцелило сносен дизайн....според мен разбира се...

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  6. 6 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Предницата и вътре си е 8/10, задницата - 6/10.

  7. 7 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1205 Неутрално
  8. 8 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 522 Весело

    И тия сега ще почнат като Мерцедес всеки следващ модел да си играят с фаровете - събрани , разделени , разделени кръгли, разделени ромбоидни, пак събрани, пак разделени и т.н. Важното е прогрес да има

    Stef
  9. 9 Профил на pukii
    pukii
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Всъщност всички т.н. промени ги има в Пасат Б8 - просто както винаги досега, в шкода идват нещата от фау ве, с разлика от няколко години.

  10. 10 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 749 Неутрално

    все повече ми напомня на дачия!

    Евроатлантида
  11. 11 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 466 Любопитно

    До коментар [#4] от "pariah":

    Това наистина ли го мислиш, или се шегуваш?!

  12. 12 Профил на stttt
    stttt
    Рейтинг: 524 Неутрално

    намразих шкодилаците покрай фобията... скоро карах чисто нов рент а кар октавия с двоен съединител.. беше прилична, но не и забавна. като цяло комбито за семейна кола би било ок. само не разбирам що хората с шкоди в българия така се пънат по магистралите.. нещо искат да доказват ли какво ли.. често им изкарват душиците с по 200км.ч... все едно карат кола от 3 пъти по-висок клас отколкото е този лоу-кост ваген

  13. 13 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 749 Весело

    До коментар [#12] от "stttt":

    пак по-добре да се режеш с нова шкода, отколкото с дърт мерджан на който му изтича маслото и антифриза в движение!

    Евроатлантида
  14. 14 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 522 Весело

    До коментар [#12] от "stttt":

    Няма значение цената - важното е, че е нова - трябва да я опънат да покажат какво може

    Stef
  15. 15 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 549 Неутрално

    До коментар [#12] от "stttt":

    лоу кост е по-скоро цената на час на сглобяващите колата. Странно, но Шкода печели повече от сглобен автомобил отколкото ФВ. Ясно е, че по-високата цена отива за сглобяващите в немските заводи, докато чехите получават по-ниски заплати. Всеки избира кого иска да храни
    Рено дори губи пари на всяка произведена кола, но Франция е друга работа.

  16. 16 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2636 Весело

    До коментар [#1] от "nodamncat":

    Значи вдигат нивото - досега се водиха втора цедка VW!

    I Want To Believe
  17. 17 Профил на brainless
    brainless
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Не бих казал, че ми допадат особено новите фарове, но като цяло доста съм се загледал в Октавиите (специално комбитата).

  18. 18 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1344 Весело

    [quote#13:"sa6"]пак по-добре да се режеш с нова шкода, отколкото с дърт мерджан[/quote]

    То може и да е по-добре, ама не се получаваааааа..........

    Знанието е сила, информацията - власт
  19. 19 Профил на osl19549478
    osl19549478
    Рейтинг: 606 Неутрално

    Това наистина е гадно.
    А на този дето се чуди, що Октавиите се карат с 200 по магистралите - ами, щото могат. Последното поколение е доста леко като тегло и с прилична аеродинамика (не е някакъв камион като Кашкая например) и ако е с 2.0 двигателя си е доста пъргав автомобил. Най-практичната кола в класа си също така. Но за съжаление и най-малко вълнуващата също. С шкода в трафика си в абсолютна анонимност - никой няма да те загледа... защото най-вероятно и той е в шкодичка

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  20. 20 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1160 Весело

    До коментар [#11] от "emilm13":
    [quote#11:"emilm13"]Това наистина ли го мислиш, или се шегуваш?![/quote]
    Ами по-скоро си го мисля, макар и с нотка добронамерен смях.
    Обичам Чехия, чехите са работливи и старателни хора и знаят какво правят.
    Едно време шкодите бяха доста обикновенни коли, но напоследък заглеждам около себе си Октавии, Супърби и Йетита и бих казал, че ми харесват, особено по-високите класове на изпълнение.
    Що, ти имаш друго мнение ли?

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  21. 21 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1344 Весело

    [quote#12:"stttt"]нещо искат да доказват ли какво ли.. често им изкарват душиците с по 200км.ч... все едно карат кола от 3 пъти по-висок клас отколкото е този лоу-кост ваген[/quote]

    Преди месец имах точно такъв случай - бях решил да пораздвижа моят Ситроен ХМ и един горд собственик на Октавия реши да ми "покаже какво може".
    Е, не можа, защото колицата ми е колекционерска, т.е. в перфектно състояние въпреки годините, и е с трилитров бензинов шестак от старата школа - гори много, но и върви подобаващо.
    Октавията не вървеше зле, но на 200 км/час каталяса, а моят "дръгел" все още безпроблемно вдига паспортните 230 км/час........

    Знанието е сила, информацията - власт
  22. 22 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#21] от "pag":

    Браво, гордей се!
    Шкодите са си супер коли. Факт е, че повечето хора тук не могат да си позволят нова шкода и говорят глупости, като живеят с остарелите си автомобили И разбирания от преди 20-25 години.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  23. 23 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1344 Неутрално

    По темата - хубави коли, са здрави, добре изработени. Карал съм Сюпърб от първото поколение.
    Както обаче отбелязва колегата Щ:

    [quote#19:"Щ"]Но за съжаление и най-малко вълнуващата също. [/quote]

    Т.е. мен не ме устройва, но за хора, които не търсят удоволствие, а просто превоз без излишни натоварвания, са точен избор.
    Колкото до предницата - изглежда ми излишно агресивна, ама на живо обикновено нещата изглеждат различно. Абе ще видим........

    Знанието е сила, информацията - власт
  24. 24 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1344 Весело

    [quote#22:"оstavime"]Браво, гордей се! [/quote]

    Не се гордея, кефя се!
    Кефя се, когато натрия носа на някой отворко с нов лизингов автомобил с моторче от 1400 кубика, който си въобразява, че щом съм изкарал на пътя стар Ситроен, значи съм априори по-бавен, по-беден и по-прост от него.
    Имам и по-стар Ситроен СХ 2.5 турбо, който също все още развива над 200 км/час, нищо, че е конструиран през далечната 1974 г.
    И за ваше сведение, притежавам горните два (плюс още три по-бавнички) единствено за кеф, а служебния ми Ситроен С5 е на 3 години, шестцилиндров дизел с ремап на 300 к.с.

    Знанието е сила, информацията - власт
  25. 25 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 752 Неутрално

    До коментар [#24] от "pag":

    Поздравления, но 200 км/ч или на пистата или на аутобаните в Германия, не по публичните пътища.

  26. 26 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    никъде не видях цена, да не ги е срам да я кажат

  27. 27 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#24] от "pag":

    Новата ти Ц5-ица за съжалени8е няма да изкара и на половината на Екс Ем-а .
    Първо ще и замине скоростната кутия .......

  28. 28 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 5159 Неутрално

    Явно това е Е класата на Шкода.

  29. 29 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#20] от "pariah":

    Суперб (звучи като един от седемте смъртни гряха - "супербия" - единствената свестна, но със сбъркана пропорция - прекалено тясна за дължината си. Октавия - безлична! Фабия - въшка! Йети (отново "грандиозно" име) - недоносче!

  30. 30 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 1138 Весело

    До коментар [#21] от "pag":

    Що не сложи един надпис "платен репортаж"

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  31. 31 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 957 Неутрално

    [quote#12:"stttt"]често им изкарват душиците с по 200км.ч... все едно карат кола от 3 пъти по-висок клас отколкото е този лоу-кост ваген[/quote]
    Аз съм един от тези, които карат Октавия с 200 км/ч по автомагистралите. Карам, защото така ми харесва да карам и защото колата без проблем ги поддържа, дори и в 40 градусова жега. Колата е изключително стабилна, като залепена е за пътя, а не като много други в този клас. Колата има аванс за още 20-30 км/ч отгоре на 200, без да влезе в червената зона. За никакво "изкарване на дущица" не става въпрос, просто колата си върви като ракета.

  32. 32 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Шкода е перфектният автомобил за България..., ако може да има перфектен нов автомобил за джоба на българина. Прилична цена за много добро качество...НО не може да се сравнява разбира се с БМВ, Ауди и Мерцедес нов внос!

  33. 33 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 957 Неутрално

    Единствената важна новост в този фейслифт е добавянето на възможност за адаптивно окачване. Става въпрос за окачване с променлива настройка на твърдостта на амортисьорите, избирана от водача чрез бутон. Такава опция имаше още в предишната версия на Голф (Голф 6), но в Октавия умишлено я нямаше, за да не се конкурира Голф. Адаптивното окачване ще е изключително полезно при Octavia RS, която е с по-твърдо спортно окачване. При движение по лоши пътища или софийски улици водачът ще може да превключи на по-мек, комфортен режим.

    Иначе за тези разделени фарове ще кажа или добро, или нищо. Затова няма да ги коментирам

    Дано при Octavia RS да са коригирали и грозните повдигнати ъгловати ауспухови накрайници. Дано също да коригират този срам с фалшивия десен ауспухов накрайник при дизеловата Octavia RS.

  34. 34 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 1738 Неутрално

    Шкода отдавна не е това което беше !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  35. 35 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 957 Неутрално

    [quote#26:"shileto"]никъде не видях цена, да не ги е срам да я кажат[/quote]
    Цена не е извадена, просто защото фейслифтовата версия още не е в продажба.

    Октавия всъщност е Голф с голям багажник. Октавия е на базата на Голф, като двигателят, трансмисията, окачването и спирачките са абсолютно еднакви. Дори и вътрешният дизайн е почти същият.

    Цената на Октавия е с 12-13 хиляди лева по-ниска от на Голф при идентична конфигурация на колата.

  36. 36 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    Малко странна е тази предница.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  37. 37 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    До коментар [#34] от "'ΕΡΕΒΟΣ":

    Какво беше? И кога?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  38. 38 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    До коментар [#24] от "pag":

    Шкодите са много добри достъпни автомобили, направени лесно да вдигат и поддържат по-сериозна скорост, например 200 км/ч (за разлика от Дачиите, например, както и други марки).

    Това, че някой е карал с 200 на магистралата не означава, че непременно иска да ти покаже нещо. А и дори случаят да е такъв, губиш си времето и напразно мъчиш Ситроените си. Както сам казваш, това са колекционерски автомобили. Освен това са сравнително редки в много добро състояние. Защо просто не си караш, без да се състезаваш? Освен това моделите, които споменаваш са били най-високия клас на Ситроен, да не кажа върха на френската автомобила индсутрия.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  39. 39 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 957 Неутрално

    [quote#21:"pag"]бях решил да пораздвижа моят Ситроен ХМ и един горд собственик на Октавия реши да ми "покаже какво може". [/quote]
    Странно е да сравнявате кола от среден клас (Ситроен ХМ) с кола от полусреден клас (Октавия).

    [quote#21:"pag"]колицата ми е колекционерска, т.е. в перфектно състояние въпреки годините, и е с трилитров бензинов шестак от старата школа - гори много, но и върви подобаващо. [/quote]
    На мен пък ми става смешно, когато изпреваря някой гъзар с бензинов дзвер, който след това се хвърли да ми покаже колко много повече му върви колата, но след 5-6 километра намалява, тъй като бензиностанциите не са много начесто . Аз пък си продължавам.

    П.П. Едно от лошите неща при Октавия 3 в сравнение с Октавия 2 е, че резервоарът на новата е намален на 50 литра с/у 55 литра при старата (без значение бензин или дизел). За дизел е ОК, но за бензин (особено за Octavia RS, 2.0 турбо бензин, 220/230 к.с.) си е направо малък.

  40. 40 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 957 Неутрално

    Самият факт, че основните промени във фейслифта са само в леко променени предни фарове и нови модели на аудио-навигационните системи (и като изключим новата опция за адаптивно окачване), говори, че всичко останало не е имало нужда от промени или подобрения.

    П.П. Дано да предложат по-красиви нови джанти, че тези ъгловати асиметрични джанти при оригиналната Октавия 3 никак не ме кефят.

  41. 41 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    До коментар [#38] от "deutschwagen":


    [quote#38:"deutschwagen"]Това, че някой е карал с 200 на магистралата не означава, че непременно иска да ти покаже нещо.[/quote]

    Солидаризирам се. Понякога "бича" моята Шкода на 180 (когато съм сам и няма трафик) и по начало рядко се интересувам кой с колко кара, стига да не си пречим. Проблема идва от това, че добрите Шкоди имат круиз контрол, и тези дето карат а педал им се струва че ги гониш по нагорното, защото без да искат намаляват, пък круиза сам си подава газ и стават недоразумения. Затова следващата - с адаптивен круиз контрнол, задължително. Шкода го имат вече.
    П.С. По принцип карам със 150 на магистрали. 180 - сам, без трафик, денем и ако бързам.

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  42. 42 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 1738 Неутрално

    До коментар [#37] от "deutschwagen":

    Предмет на вицове и подигравки.
    Отдавна.

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  43. 43 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    Пълно с комплексари. Комплексари с Шкоди и комплексари с дараци ама как така Шкодата , тя не става.
    Пънели се Шкодите, ма не ставало било. Всеки производител (без Дачия) има наточени модели, които могат да те скъсат. При Шкодите, това са моделире RS. Така че, дали е Шкода или Сеат или Ситроен или Форд... ако е наточен модел, върви.
    И само за информация на списвачите, дебюта на Октавия е преди около 60 години а не преди 20. Шкода е втория най-стар авто производител в Европа

  44. 44 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 558 Неутрално

    Лоша нова кола (закупена директно от магазина) НЯМА!!!
    Лошото е, че бългъринат е беден, няма пари за нова кола, обича да слугува на предрасъдаци и горублянски мантри от типа "немскуту и най-дуброту"

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  45. 45 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#42] от "'ΕΡΕΒΟΣ":

    Ех синкооооо Шкодата е била обект на подигравки само от рубладжиите, собственици на великата руска Лада от италиански произход. Фелиция, Октавия, 1000MB,110R, Рапид, 100S, 120L са коли, които будят интерес даже у западните колекционери и до които руското производство не може даже да се доближи.

  46. 46 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 1738 Неутрално

    До коментар [#45] от "uq":

    Честно,не знам за рубладжиите.
    Баща ми в България между 1969 и 1977 кара последователно 2 VW,1 Opel и 1 Volvo.

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  47. 47 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#46] от "'ΕΡΕΒΟΣ":
    Ами едно време, такива коли можеха да карат само отбраните рубладжии

  48. 48 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#35] от "Smoke":

    Бих спорил доколко Октавията е Голф и доколко наистина е по-евтина. Вярно е, че е на базата на голфа, но междуосието на Октавия е по-голямо и доближава Пасат. От друга страна, Голфа наистина е по-скъп, но ако се погледне стандартното оборудване на базовия модел, срещу това на Октавия даже не най-базовата става ясно че разликата в парите е минимална, просто Голф няма толкова гол модел, колкото базовата Октавия

  49. 49 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1160 Любопитно

    До коментар [#29] от "emilm13":


    [quote#29:"emilm13"]Суперб (звучи като един от седемте смъртни гряха - "супербия" - единствената свестна, но със сбъркана пропорция - прекалено тясна за дължината си. Октавия - безлична! Фабия - въшка! Йети (отново "грандиозно" име) - недоносче![/quote]
    Супърб - качествен и голям товарен кон за магистрали с качества, който търпи подобрения във визията.
    Октавия - ежедневен качествен автомобил за функционери и семейни хора които търсят качество без претенции за премиум.
    Йети - супер готин малък повдигнат автомобил, пробвай горните версии с кожа, двоен съединител и никога повече няма да го наричаш недосносче.
    Карам БМВ, но харесвам Шкодовките. За RS-ите да не говорим! Дори първите Октавии RS палят хормоните дори без да си седнал на шофьорското място.
    Не си прав, но ще подходя с разбиране - просто не ги познаваш по друг начин, освен отвън.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  50. 50 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 522 Любопитно

    [quote#22:"оstavime"]Шкодите са си супер коли.[/quote]

    Няма никаква тръпка в тях, като качество не мога да кажа, но са ми доста дървенки отвсякъде...

    Stef
  51. 51 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#50] от "stef":

    E, факт е, че в Порше и в Бентли има повече тръпка.

  52. 52 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1344 Весело

    [quote#27:"stenlyaka"]Първо ще и замине скоростната кутия .......[/quote]

    Тази е кола е третата поред, автоматиците са Айсин (японски), първата (от 2008 г.) изкара 170 000 км, когато се наложи да се смени електрохидравличния управляващ блок. Втората беше от 2010 г. и нямаше проблем до 230 000 км, когато колата я продадохме. Доколкото зная, 2010 г. са правени промени по кутията специално за шестцилиндровия мотор. Настоящата е на 140 000 км и всичко е ОК, да чукам на дърво......

    Знанието е сила, информацията - власт
  53. 53 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1344 Весело

    [quote#38:"deutschwagen"]Това, че някой е карал с 200 на магистралата не означава, че непременно иска да ти покаже нещо.[/quote]

    Онова си беше заигравка - карах със 150 км/час, изпреварих го полека, започна да натиска, аз също и така няколко минути по завоите по новата отсечка от Благоевград посока София. Беше неделя сутрин, никакъв трафик, така че не се чувствам гузен.
    Малко удоволствие, какво пък?

    Знанието е сила, информацията - власт
  54. 54 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1344 Весело

    [quote#44:"xqv31309910"]Лоша нова кола (закупена директно от магазина) НЯМА!![/quote]

    Има, има, колкото щеш....
    Личи си че не сте купували "директно от магазина".

    Знанието е сила, информацията - власт
  55. 55 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1344 Неутрално

    [quote#39:"Smoke"]Едно от лошите неща при Октавия 3 в сравнение с Октавия 2 е, че резервоарът на новата е намален на 50 литра с/у 55 литра при старата[/quote]

    Резервоарът на ХМ е 80 литра, обаче стига за 550-650 км. Е, дизеловата версия (2.1 турбо) изминава с лекота 1200-1300 км.

    Знанието е сила, информацията - власт
  56. 56 Профил на Miner
    Miner
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#49] от "pariah":
    Радвам се, че разумните хораа ги оценяват.
    Аз имам RS комби от 2014, чудесен автомобил с много мощност и въртящ момент 220 кс/350 Нм.
    На практика е съпоставим със старите 6 цилиндорови, но дърпа повече, понеже макс. въртящ момент се получава от под 2000 об/мин. Исках да купя точно V6 - или на Фолксваген, или друга подобна, но тази е чудесна и гори значително по-малко.
    Точно обратното на скучен автомобил!
    Не на последно място нивото на оборудване на RS-а стандартно е много високо и само старт-стоп бутон липсва... Всичко друго има, и то по много.
    Който е карал такива знае за какво става въпрос.

  57. 57 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1344 Весело

    [quote#56:"Miner"]Точно обратното на скучен автомобил! [/quote]

    Ееее, това е друга бира!
    Завиждам благородно!

    Знанието е сила, информацията - власт
  58. 58 Профил на stttt
    stttt
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#31] от "Smoke":

    за някой мокър сън май говориш.. шкодетата масово умират на 200.. точно такива кретени ми развалят семейните отношения, щото жената се дразни като ускорявам за да ги оставя в далечината отзад....

  59. 59 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 522 Любопитно

    [quote#51:"uq"]E, факт е, че в Порше и в Бентли има повече тръпка. [/quote]

    Не говоря за Порше, нито за Бентли

    Stef
  60. 60 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 957 Неутрално

    До коментар [#58] от "stttt":

    Аз не карам с 200, за да оставям някого отзад. Просто обясних, че Октавия вдига и поддържа 200 с лекота. Изобщо не ме интересува кого изпреварвам и кой мен ме изпреварва. Но ти ми звучиш като да гориш от някакви комплекси, що си тръгвал да се състезаваш с хора по пътя, за да се покажеш. Па и ги наричаш кретени ...

  61. 61 Профил на niki_rst
    niki_rst
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Мисля, че и от Отдела по ценообразуване са се вдъхновили от Мерцедес.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK