"Ролс-Ройс" представи модел за пристрастени към модата



Британският производител на свърхлуксозни автомобили "Ролс Ройс" представи новият си модели, вдъхновен от висшата мода. "Dawn Inspired by Fashion" е рожба на дизайнера Джил Тейлър.


Използваните материали за текстилни тапицерии са подбрани от Черика Хей от Кралския колеж по изкуствата, а подборката на кожите е дело на Мишел Лъсби, който е работил за Mulberry.

"Ролс-Ройс" представи модел за пристрастени към модата

© Ролс-ройс


Отвън "Dawn – Inspired by Fashion" е решен в искрящо бяло, като се предлагат и различни мотиви на покрива. Салонът на лимузината може да е в един от трите доминиращи цвята Mugello Red, Cobalto Blue или Mandarin. Тапицерията на седалките е бяла, като облегалките са бродирани.


Автомобилите от серията "Dawn – Inspired by Fashion" са насочени към клиентите с финансови възможности, обсебени от модата и се произвеждат в единични бройки, уточняват от "Ролс-Ройс". Приемът на поръчки започва през ноември.

"Ролс-Ройс" представи модел за пристрастени към модата

© Ролс-ройс

Ключови думи към статията:

Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на calypso
    calypso
    Рейтинг: 468 Неутрално

    Веднага ще си поръчам, но само ако може да е черна. Малко шарена ми се види, твърде авангардна мода. Бродирани облегалки, хм...Е, може, ала да е българска бродерия!...
    Какъв им е телефона?

  2. 2 Профил на gullwing
    gullwing
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Интересна реинкарнация на Пит Мондриан. Навремето си парижката мода го превърна в хит, после се появиха къщи в този стил, сега го повтарят на крайно неочаквано място - в автомобилите. Но пак си е красота.

    Напишете на чичко Гугъл "Piet Mondrian" - и ще ви споходи щастие.

  3. 3 Профил на classicc
    classicc
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#2] от "gullwing":

    Появило се е само в промо материалите където са наредили три коли една до друга. Човек като/ако си поръча такава кола ще е бяла с един от цветовете и красивия ефект ще се позагуби. Нещо като хубавите снимките които apple/samsung правят на телефоните си, заедно могат да ги подредят да изглеждат като произведение на изкуството, реално обаче това няма да го виждаш никога извън маркетинг материали.

  4. 4 Профил на classicc
    classicc
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Относно името на модела - явно маркетинга на компанията е решил да dumb down-ва посланието за потенциалните купувачи - явно за някоии кухи милионер(к)и вече е необходимо да вкараш в името на колата, че е дизайнерска, иначе няма да са сигурни дизайнерско ли е или не.

    Така става когато имаш пари да те обличат дизайнери но не можеш да прецениш сам дали нещо е хубаво. Явно подхода да сложиш името на дизайнера/фирмата която ти помага за модела (примерно Fiat 500 by Gucci) вече не е достатъчно и трябва да обясняваш с цяло изречение с не знам колко главни букви, че някой дизайнер им е дал гениалната идея модела да е само с един акцентен цвят. Brilliant.

  5. 5 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 555 Неутрално

    Няма лошо. Една малка ниша се раздробява на все по-малки нишички. Утре ще има различен модел за топ-архитекти, за рок звезди, за поп звезди, за адвокати, за банкери и тн. Маркетинг, майна

    Умен и красив жълтопаветник.
  6. 6 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    “Автомобилите от серията "Dawn – Inspired by Fashion" са насочени към клиентите с финансови възможности, обсебени от модата и се произвеждат в единични бройки, уточняват от "Ролс-Ройс". "

    Май почти всичките клиенти на марката са такива!

    I Want To Believe
  7. 7 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    Интересна добавка на ''gullwing''. Благодаря!

  8. 8 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 970 Неутрално

    Ролс -шарения, смях !!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK