Новият "Линкълн Континентал" предлага комфорта на частен самолет



Линкълн Мотор Къмпани" представи новото поколение на флагмана си "Континентал". Продажбите на колата започват от есента, като първо ще бъдат атакувани пазарите в САЩ и Китай.


Лимузината въвежда новия дизайнерски език на марката, включващ отличителна радиаторна решетка и атлетичен профил. Максималната изчистеност на профила на колата се постига и чрез елиминиране на традиционните дръжки на вратите, заменени от сензорни бутони.


"Континентал" впечатлява и с огромен панорамен покрив. По отношение на задвижването избор няма, като лимузината разчита на трилитров V6 двигател с турбокомпресор и мощност 400 конски сили.

Новият "Линкълн Континентал" предлага комфорта на частен самолет

© Линкълн


Като опция се предлага задвижване на четирите колела. Лимузината е снабдена и със система за прехвърляне на тяга между лявата и дясната задна гуми, което влияе добре на управляемостта.




"Линкълн Континентал" се оборудва със система за промяна на настройките на волана, окачването и работата на двигателя в три режима - комфортен, нормален и спортен. Автомобилът е снабден с всички най-съвременни системи за безопасност.


Специално внимание е отделено на конструкцията на седалките, като при изработването им е черпен опит от производителите на кресла в частните самолети и на офис мебели. В резултат седалките на първи ред предлагат над 30 различни регулации. Возещите се отзад също разчитат на максимално удобство, като креслата са с подгряване, охлаждане и масаж.

Новият "Линкълн Континентал" предлага комфорта на частен самолет

© Линкълн


Умората при пътуване се намалява и от системата за активно неутрализиране на неприятните шумове. Тя излъчва вълни през тонколоните на аудиосистемата, който са с такава честота, че тушират неприятните звуци. Тишината на борда се гарантира и от специалните ламинирани стъкла.


Що се отнася до лукса на борда, той се гарантира от използването на първокачествена кожа, красиви външни шевове, апликации от дърви или алуминий.

Новият "Линкълн Континентал" предлага комфорта на частен самолет

© Линкълн

Ключови думи към статията:

Коментари (46)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1194 Весело
  2. 2 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2695 Неутрално

    То бива, бива - ама такова глезене на клиентите е прекалено!
    Не я купувам!

  3. 3 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 982 Весело

    Отпред е копие на Jaguar XJ.
    Иначе е супер, де, не ме разбирайте погрешно........

    Знанието е сила, информацията - власт
  4. 4 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1135 Весело

    Отврат!
    Ужаст!
    ...
    ...
    Добре де - не е лош...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  5. 5 Профил на Dreamep
    Dreamep
    Рейтинг: 282 Неутрално

    И отзад е малко ала Талисман :Д

  6. 6 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 316 Весело

    И сега народа като се юрне и си накупи едни Линкълни.....

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  7. 7 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Това с 30-те регулации за седалките кърти, но на мен най-много ми допадна идеята за "дървИни" апликации

  8. 8 Профил на CINZANO
    CINZANO
    Рейтинг: 691 Весело

    Много приятна колица

    Мома, връщай 12 и 12А!
  9. 9 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 961 Весело

    Прилича ми на новата "Волга"

    Машини прости, народ неук.
  10. 10 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    На много интересно място са сложили дръжките на вратите?!
    Иначе автомобилът, като повечето американски коли няма имидж.
    Ако го сравним с Lexus и разбира се с германската тройка, никога не бих го предпочел. Отделно че отпред леко го докарва на Куатропорте...

    I Want To Believe
  11. 11 Профил на phillipov
    phillipov
    Рейтинг: 418 Любопитно
  12. 12 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 444 Весело

    [quote#5:"Dreamep"]И отзад е малко ала Талисман :Д[/quote]

    Добра ирония

    Stef
  13. 13 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 521 Весело

    "Лимузината е снабдена и със система за прехвърляне на тяга между лявата и дясната задна гуми"...май се нарича диференциал...

    [quote#9:"Zizu"]Прилича ми на новата "Волга" [/quote]
    Ха-хааааа, и на мен ми прилича на волга, ама модел след 30-тина години, ако ме разбирате правилно....

  14. 14 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    До коментар [#6] от "Зарзават":


    [quote#6:"Зарзават"]И сега народа като се юрне и си накупи едни Линкълни.....[/quote]
    В началото на 90-те на варненското пристанище бяха стоварени 4 бр. Линкълн !
    След година време бяха заложени срещу кредит при Емил Кюлев и по нататък нямат диря .
    Особено след убийството ма Ем.Кюлев . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  15. 15 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Нещо за цвета се колебая

  16. 16 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4099 Весело

    До коментар [#15] от "shileto":

    Предлага се в 10 цвята, избери си . При 500 долара на месец какво му плащаш?
    http://www.lincoln.com/cars/continental/?searchid=626187050%7C28641142345%7C35446790&s_kwcid=AL!2519!3!108639861145!e!!g!!lincoln%20continental&ef_id=V9TWHAAAAJYUL786:20161102103421:s

  17. 17 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 477 Неутрално
  18. 18 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 983 Любопитно

    Уважаемо ръководство на "Линкълн Мотор Къмпани" ,с настоящето ви уведомявам,че най-вероятно никога няма,да си закупя представеното изделие.Моля,не ме разбирайте погрешно-автомобилът много ми харесва,с изключение на седалките му-според мен,предвид сериозната ширина спокойно можеше,да е с триместни седалки и отзад,и отпред.Това никак не би се отразило на комфорта на пътуващите.Но причината,поради която няма,да го придобия е не тя,а липсата на финанси.Вижте,като подарък бих го приел и то с благодарност.Дори и спрямо седалките съм готов на компромис(.Цвят-външен и нв вътр.интериор предпочитам резедав).

  19. 19 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1034 Весело

    До коментар [#16] от "daskal1":
    Няма оранджаво метализе, ще изчакам

  20. 20 Профил на stttt
    stttt
    Рейтинг: 470 Неутрално

    супер, дори американските "екзекютив" лодки вече излизат с приятен дизайн

  21. 21 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 620 Неутрално

    Возих се известно време в един Линкълн Таун Кар от края на 80-те години. Возията беше уникална. Предните седалки бяха с размерите на гигантски фотьойли

  22. 22 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 2801 Неутрално

    До коментар [#21] от "irons":

    Миналата и по-предната седмица аз се повозих насам-натам на един малко по-стар модел - мисля, че беше от 2014 или 15 г.:
    https://www.google.bg/search?q=lincoln+town+car+2015&client=tablet-android-samsung&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwji972Jg4rQAhXM1SwKHc-CCAEQ_AUIBygB&biw=1280&bih=800#imgrc=kHYt2fSicVo5VM%3A

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  23. 23 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4099 Неутрално

    До коментар [#22] от "Norman Granz":

    Това е таун кар, не е континентал. Друга класа (8 цилиндрови) не 6.

  24. 24 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4099 Неутрално

    До коментар [#22] от "Norman Granz":

    Извинения, не го свързах с обмена на мнения с колегата irons. Фиксация на континентал.

  25. 25 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 2801 Неутрално

    До коментар [#24] от "daskal1":

    Видях, че сам си си забелязал грешката - ставаше дума за Таун Кар. Щом ще е американско, нека да е V8. 😉

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  26. 26 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4099 Неутрално

    До коментар [#21] от "irons":

    Имам приятел който всеки ден кара 100-на колометра до и от Атланта, където му е бизнеса. Човекът е бивш баскетболист,ръст мисля 2.03м и от години купува Линкълн таун кар втора употреба, удобни са като лодки и имат достатъчно маса за да са безопасни. Кара ги до пълно износване (по негово усмотрение), но обикновено над 250 хиляди мили. Иначе си има друга кола за семейни пътувания.

  27. 27 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4099 Неутрално

    До коментар [#25] от "Norman Granz":

    Да си призная честно и аз карам V8, макар че е японска. За дълъг път са много удобни, но разхода на бензин в града е висок. Мисля да мина на 6-цилиндровия вариант, и те вече са по 3.5 литра.

  28. 28 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 2801 Неутрално

    До коментар [#21] от "irons":

    Между другото, сегашният дизайн на Таун Кара никак не ми харесва с тази озъбена "усмивка" отпред. Аз помня онези от първата половина на 90-те, бяха някак по-стилни:
    https://www.google.bg/search?q=1993+lincoln+town+car&client=tablet-android-samsung&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwipm_7ZhorQAhVH1ywKHffxCasQ_AUIBygB&biw=1280&bih=800#tbm=isch&q=1994+lincoln+town+car&imgrc=e6FnRDIYfrhRRM%3A

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  29. 29 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4099 Весело

    До коментар [#20] от "stttt":

    Ако ти е толкова мерак, можеш да го поръчаш като "по желание на клиента". Е, по-скъпичко е, а и аз бих се поколебал с тези 400 коня. Гледах скоро моделите MKS i MKZ, по ми пасват, но надали и аз, не заради цвета

  30. 30 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 926 Неутрално

    Варненският Митрополит да вземе да ъпгрейдне, че неговият модел вече не е актуален:
    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2011/12/07/1355411_luksozniiat_linkuln_hibrid_na_varnenskiia_vladika_e/

  31. 31 Профил на polux
    polux
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#30] от "Камен":

    Той поумря малко междувременно.

  32. 32 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2821 Неутрално

    [quote#29:"daskal1"] Гледах скоро моделите MKS i MKZ, по ми пасват, но надали и аз, не заради цвета[/quote]

    MKZ Хайбрид са чудесни, и цената им е същата като на нехибридният MKZ. 41 мили на галон градско, 38 MPG на магистрала. Патриарха го возиха на такава, предишният модел.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  33. 33 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2821 Неутрално

    Линкълн MKZ :

    http://www.lincoln.com/cars/mkz/

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  34. 34 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 906 Неутрално

    До коментар [#26] от "daskal1":

    100-тина километра са точно за електрическа кола. И не говоря за Тесла. Една малка двуместна върши чудесна работа. И аз съм доста висок - проверено е, работи.

  35. 35 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#30] от "Камен":
    Митрополита дядо Кирил е покойник от няколко години, закъснял си

  36. 36 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4099 Любопитно

    До коментар [#34] от "truly":

    Сигурно, но един Линкълн за 6-7 хиляди срещу най-евтината Тесла от над 30 хиляди при сегашните цени на бензина?

  37. 37 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 906 Неутрално

    До коментар [#36] от "daskal1":

    Ще трябва пак да прочетеш коментара ми, в който нарочно наблегнах, че не става дума за Тесла. Очаквах, че ще залитнеш в тази посока.

  38. 38 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4099 Весело

    До коментар [#37] от "truly":

    Извинявай, грешката е моя за Тесла. Но изборът на транспорт за по 140 мили на ден не е , особено в един от градовете където шофьорите са горди със своята некадърност.

  39. 39 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2821 Неутрално

    До коментар [#38] от "daskal1":

    Таун кар е известна с това, че при катастрофа много лесно и евтино се оправя. Това е и една от причините десетилетия наред, Ford Crown Victoria, двойникът на Таун кар да бъде колата предпочитана от американската полиция.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  40. 40 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 514 Неутрално

    кой кара ниски коли дето шофьорите нямат видимост от високите коли

  41. 42 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4099 Неутрално

    До коментар [#39] от "Realist":

    Така е, само полицейският вариант е с форсиран двигател и подсилена конструкция. Иначе е като Шеви Каприс на конкуренцията.

  42. 43 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1889 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Никак не е скъп.
    MSRP: From $44,560
    Horsepower: 305 to 400 hp
    Warranty: 4 yr/50,000 mi basic, 6 yr/70,000 mi powertrain
    Torque: 280 to 400 lb-ft
    Engine: 2.7 L V6, 3.0 L V6, 3.7 L V6
    Configurations
    Premiere From $44,560
    Select From $47,515
    Reserve From $53,915

    California Über Alles
  43. 44 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1092 Разстроено

    [quote#1:"442"]Ммммммммм, ... кисело. [/quote]

    Последната снимка е ад.Тия дизайнери нямат ли очи ве,баси грозната работа...

  44. 45 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3430 Неутрално

    [quote#30:"Камен"]Варненският Митрополит да вземе да ъпгрейдне, че неговият модел вече не е актуален[/quote]
    Господ да го прости, имаше си той недостатъци, но не бяха в колата му.
    От всичките си колеги той се возеше в най-евтиния автомобил (35 000 долара). Малко по-скъп от ролекса на Николай от Пловдив.

    Иначе по темата - супер автомобил. Да му мислят германците с техните коли от 50 000 евро нагоре!

  45. 46 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1889 Неутрално

    [quote#44:"Димитър Димитров"]Последната снимка е ад.Тия дизайнери нямат ли очи ве,баси грозната работа... [/quote]

    До коментар [#44] от "Димитър Димитров":

    Има доста други снимки из нета, разгледай ги.

    Това е ревю на най-евтиния модел който е около $45,000. Това са 40 хиляди Евро за кола голяма колкото БМВ7.
    Гледах го този Линкън на живо на едно шоу преди няколко месеца. На снимки не се усеща лукса и естетиката. Поне за мене има малко усещане като Бентли. Но всеки си има вкус. За тези пари това е чудесна и много комфортна кола.

    California Über Alles




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK