Най-мощната Е-класа се ускорява до 100 км/ч за 3.4 секунди

Най-мощната Е-класа се ускорява до 100 км/ч за 3.4 секунди

© Мерцедес



Най-мощната E-класа на всички времена разполага с V8 битурбо двигател със 612 конски сили и спринтира до 100 км/ч за 3.4 секунди, съобщиха от "Мерцедес". Тя е рожба на придворното тунинг ателие AMG и носи означението E 63 S 4MATIC+.


Моторът впечатлява и с икономичност, като благодарение на серийната функция за изключване на половината цилиндри се задоволява с 8.9 л/100 км в смесен цикъл.

Най-мощната Е-класа се ускорява до 100 км/ч за 3.4 секунди

© Мерцедес


Автомобилът е снабден с нова автоматична скоростна кутия с по-бърза реакция и нова система за задвижване на всички колела AMG Performance 4MATIC+ . При нея разпределението на въртящия момент на предната и задната ос, което до момента беше в полза на задния мост, за първи път е напълно променливо.
Най-мощната Е-класа се ускорява до 100 км/ч за 3.4 секунди

© Мерцедес

Ключови думи към статията:

Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1196 Неутрално

    Сигурно е страхотен КЕФ. Може би в друг живот. Или ако ги забранят в Германия, ... .

  2. 2 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2406 Весело

    Това е само НСО и Мутрите.

  3. 3 Профил на Божикравов
    Божикравов
    Рейтинг: 536 Весело

    Голям праз. Електричките на Тесла ускоряват за 2.5 сек.

    СВОБОДНИЯТ СЕ СТРЕМИ КЪМ СЪВЪРШЕНСТВО, ПОРОБЕНИЯТ - КЪМ СВОБОДА, А РОДЕНИЯТ РОБ - ДА СИ ИЗБИРА ГОСПОДАРЯ.
  4. 4 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    Всяка жаба да си знае гьола.Не може ги сменяме всяка година тея играчки като телефоните))))Стига си ми издуханата Мка.

  5. 5 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3520 Неутрално

    Не виждам смисъл от подобни характеристики за автомобил, предназначен да вози ХОРА по ШОСЕ.

    По тия ширини си имаме достатъчно социопати-самоубийци с бол пари, за които една такава машина си е оръжие за масово поразяване.

    Да продадеш на една вечно дрогирана мутра Мерцедес с 600 коня е все едно да оставиш 4-годишно дете да си играе с ръчна граната.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  6. 6 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Страхотен автомобил за пловдивските гъзари!

  7. 7 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1444 Весело

    И аз искам една, да спряган глагола мотам се, по нашите иначе калпави пътища.

  8. 8 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#5:"Norman Granz"]Не виждам смисъл от подобни характеристики за автомобил, предназначен да вози ХОРА по ШОСЕ. [/quote]

    Не е точно така ... Винаги ще има хора, които искат да се докоснат до състезателния дух от миналото. А какво по-добро от един седан, с който можеш през седмицата да караш децата на училище, а през уикенда - да повъртиш малко на някоя писта. Всичко с уговорката, че си отговорен шофьор, разбира се. Т.е., общо взето, не си българин ...

  9. 9 Профил на Книжовник
    Книжовник
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#5] от "Norman Granz":

    ++++++

    Трябва да се отбележи, че такива коли изискват и съответните условия за каране - перфектни пътища, дълги отсечки и прочие. Дори и писти. Няма как да изкараш пълния потенциaл на V8 битурбо където и да е в България. А хора, които си купуват такива коли в БГ и се менкат по кафетата с тях за мен са лаици, които не разбират от автомобилизъм и изискват само внимание върху себе си.

  10. 10 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 472 Неутрално

    До коментар [#8] от "Jean-Luc Picard":

    Състезателният дух от миналото не е разполагал с 600 коня и битурбо, и 4х4 система с променливо разпределение на тягата.

    Състезателният дух от миналото е имал на разположение 200 коня в най-добрия случай и един задвижващ мост. За предпочитане заден. В Щатите е имало някои изключения, но те не се броят защото колите, макар и мощни, са доста тежки и с кофти окачване.

    Колата е наистина впечатляваща, но нека да не бъркаме едното с другото. Това си е кола за гъзари. Дай Боже всеки му да се качи поне веднъж зад волана на АМГ или Брабус.

  11. 11 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3520 Неутрално

    До коментар [#9] от "Книжовник":

    Това имам предвид и аз. Както е писал един колега по-горе, татковците в един друг свят могат да карат в делник децата си на училище, а в събота да си платят наема на писта и да се изкефят с дрифтове, ако това им е кефът.

    В София няма писта, та мутрите ще използват отсечките по бул. България между два светофара.

    Както се прибират подпийнали от някой вертеп.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  12. 12 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#8:"Jean-Luc Picard"]А какво по-добро от един седан, с който можеш през седмицата да караш децата на училище, а през уикенда - да повъртиш малко на някоя писта[/quote]

    Принципно съм съгласен, но просто не е това колата, с която можете да усетите състезателен дух. Това е по-скоро лимузина, с която да се почувствате потентен Голямата разлика в усещането за "спортен дух" идва от килограмите, а те при тези автомобили са твърде много. Въпреки това, Панамера на Порше има най-добрият баланс спорт/лукс/функционалност ... ако изключим лукса от това уравнение, бих ви препоръчал Ево 9 - уникален автомобил!


  13. 13 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1618 Весело

    Брей, тва по-бързо от на горския ижето

  14. 14 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Аз лично всички подобни автомобили някак не желая да ги притежавам и поддържам, но имам искрено желание да ги покарам за няколко дни. Ей-така - за кеф, не за да ме видят на марина Диневи
    В Европа има такива услуги - спортни и луксозни автомобили под наем - вземаш, кефиш се уикенда и я връщаш. Само дето у нас това ще се изроди в най-долни балкански мурафети - като например подмяна на части (на бай-баро дето има същата му тръгнала рейката и взема една под наем, сменя за ден-два и си има нова рейка а онези с наемите да го ду**т)...

    Умен и красив жълтопаветник.
  15. 15 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#3] от "Божикравов":

    Само дето с тая скорост електричката ще я караш 50 км. и ще умре, а после ще чакаш 8 часа да се зареди, вместо да капнеш едни 50 литра за 2 мин. и пак газ

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  16. 16 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3114 Неутрално

    “Най-мощната E-класа на всички времена”

    Много стряскаща заявка!
    Предполагам че Brabus ще пуснат по-наточена версия, все пак трабва да си защитят реномето!

    I Want To Believe
  17. 17 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 472 Неутрално

    До коментар [#16] от "2.5":

    "Брабус" винаги са по-радикални по отношение на силовия тунинг.

    Оптичният им тунинг е малко странен, но съм склонен да го преглътна заради това, което е под капака.

  18. 18 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3114 Неутрално

    [quote#17:"subsonic"]Оптичният им тунинг е малко странен[/quote]

    Меко казано! - иначе съм 1:1 на вашеъо мнение!

    I Want To Believe
  19. 19 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 405 Неутрално

    Такава кола за нашите пътища и манталитет не е необходима!

  20. 20 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    Ще си карам дъртата Е-класа. Тая е много скъпа.

  21. 21 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 695 Неутрално

    [quote#3:"Божикравов"]Голям праз. Електричките на Тесла ускоряват за 2.5 сек.[/quote]

    Ускоряват, ама ако могат ли да карат няколко часа наред с 250 км/ч по аутобана? Свършва им джуса за 15 минути.

  22. 22 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    Това е бутикова кола, произвеждана в много малки количества за германски магистрали. Купува се от много богати хора с цел сигурност и бързина. Произвежда се като отговор на подобни коли като Ролс Ройс, Бентли, Ягуар, Нисан ГТ-Р ... За българските "магистрали" е крайно неадекватна

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  23. 23 Профил на haralkaram
    haralkaram
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#21] от "Камен":

    Тук става дума за ускорение. Никой няма да ускорява по пет пъти на минута от 0 до 100 км/ч. А що се отнася до това какво разстояние може да измине Теслата с 250 км/ч, можеш да намериш информация по форумите на маниаците. Ще ти дам един жокер - два пъти по-дълго, отколкото тоя АМГ, който гори 85л/100км на пълна газ.

  24. 24 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Весело

    Абе щом не е Лада, не ми го хвали.

    #KOЙ номинира бокова!
  25. 25 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Весело

    Возило за комплексари! И защо нищо не е писано за "специално усиления тройно ръмжащ и грохотещо грухтящ рев на двигателя, който създава незабравими усещания на околните"?

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  26. 26 Профил на mirohero
    mirohero
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#25] от "moriarti":

    всъщност, бутиковите коли сега нарочно ги правят ръмжащо грухтящи, че да се различават от Тесла-та. Tesla Model S P90D Ludicrous ускорява 0-60 мил/час за 2,4 секунди, като шума е само от виенето на електромоторите и гумите - аеродинамиката е доста добра и вятър не свисти много. На мен ми става малко гадно от такова настъпване, щот ми се дръпва кръвта от лицето и леко ми се завива свят. Иначе е стабилна - и четирите колелета дърпат - базовия модел например усещам как се залюлява като настъпя до дупка. Аз лично не съм изпитвал на друга кола подобно усещане, това е като да форсираш изтребител. Иначе, намирам за по-префинен лукс италианските или немските спортни бутикови коли, мам не са практични за ежедневието - Теслата има стикер за шофиране в карпул лентата по време на задръстванията, щото е напълно електрическа, и не се поврежда, щот няма какво кой знае колко да й се счупи по нея. Като дръпнеш чертата, Тесла-та излиза наполовина по-евтино от С-класа или Мазерати, а се държи като спортна кола.
    С добре заредена батерия издържа 400 км пробег. Зарежда се най-добре през специалния 50 амперов контакт, и пак е 4-5 часа до 100%. Ако я оставиш за час и стигне 70% например е малко измамно, върви към 20ина минути и се разрежда. Тъй че, общо взето трябва да се зарежда вечер на големия контакт. Не става за дълги пътувания.

    Както и да е - Тесла-та изяде пазара на практичните скъпи автомобили и сега производителите разчитат на отличаване на продуктите си с грохот на двигателя и извънземен лукс в купето. Затова и такъв Мерцедес виждаме.

  27. 27 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3734 Неутрално

    Никъде не е дадена цената. Но това не е масов автомобил

  28. 28 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#26] от "mirohero":

    Трябва да си абсолютен имбецил за да се наслаждаваш на някакъв вид грозно ръмжене. Ако си такъв, обаче (хора всякакви има по таз земя) за чий ти е да си купуваш свръхскъпа бракма?!? Вземи си един стар руски струг, турни си го у хола и настъпи здраво педала. Старите печатарски машини също доста добре се държат на "ръмжащия фронт".

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  29. 29 Профил на mirohero
    mirohero
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#28] от "moriarti":

    Въпрос на вкус, затова произвеждат всякакви. Специално Мерцедес, нямат много модели, които да се славят със специфичен грохот, и понеже испускат такива клиенти, предполагам и затова предлагат опцията. Това например се конкурира с Мазерати - и като цена и като звук.
    Аз персонално харесвам безшумно возене, а ако е за кеф за спортна кола - падам си по високооборотното жужене в стил Формула едно. Мам хора всякакви, оферти на коли също.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK