"Ауди" А5 кабриолет прибави сантиметри и интелект

Премиерата на новите A5 и S5 кабриолет придават завършен вид на новото поколение на фамилията от модели A5.

Премиерата на новите A5 и S5 кабриолет придават завършен вид на новото поколение на фамилията от модели A5.



Новото "Ауди" А5 кабриолет е с близо 5 сантиметра по-дълго от своя предшественик, което наред с по-компактната конструкция на седалките позволява увеличаване на простора за водача и пътниците, съобщиха от компанията. Колата се отличава и със значителния брой интелигенти системи за асистиране на водача - до 30 в зависимост от изпълнението.


Актуалната дължина на А5 кабрио е 4.67 метра, а на междуосието 2.77 м. Багажният обем е минимум 380 литра, а срещу доплащане капакът му може да се отваря след прокарване на крак под задната броня.

"Ауди" А5 кабриолет прибави сантиметри и интелект

Покривът е платнен, с напълно автоматизирано задвижване, като превръщането от купе в кабрио отнема 15 секунди, а затварянето на тавана става за 18 секунди. Това се случва при движение със скорост до 50 км/ч.


С до 40 кг по-лек




Общото тегло на "Ауди" А5 кабрио е намалено с дo 40 килограма в зависимост от версията, а срещу доплащане се предлага изцяло светодиодни фарове. Откритият автомобил излиза на пазара с избор от три двигателя - 2.0 TFSI с 252 к.с., 2.0 TDI със 190 к.с. и 3.0 TDI с 218 к.с.

"Ауди" А5 кабриолет прибави сантиметри и интелект

По-късно ще се добавят вариантите 2.0 TFSI със 190 коня и 3.0 TDI с 286 к.с.). В сравнение с предходния модел, двигателите предлагат с до 17% по-висока мощност при едновременно намаляване на средния разход на гориво с 22 на сто.


При скоростните кутии изборът е между шестстепенна механична, седемстепенна S tronic с два съединителя или осемстепенна tiptronic. Серийно тягата се насочва към предните колела, а системата quattr се предлага допълнително.


Безжичен интернет на борда и музика от Bang & Olufsen
Срещу доплащане се предлагат адаптивни амортисьори. Новоразработеното електромеханично сервоуправление предлага отлична обратна връзка от пътя към волана и подобрена прецизност на управлението.

"Ауди" А5 кабриолет прибави сантиметри и интелект

Автомобилът приема гласови команди за определени действия, а вградените в предпазните колани на водача и пътника отпред микрофони гарантират оптимално качество на приемане на гласа дори при подаване на команди или провеждане на телефонен разговор в движение с отворен покрив. Като алтернатива на аналоговите контролни прибори се предлага виртуалният кокпит, проектиран на 12.3 инча TFT монитор, с разнообразни варианти за оформление на показанията на арматурното табло.


Мултимедията използва реагиращ на допир екран с диагонал 8.3 инча, може да има до 10 гигабайта вградена памет, LTE модул за мобилна връзка, и Wi-Fi точка за достъп до интернет. Най-скъпата озвучителната система е Bang & Olufsen.


Автономно придвижване в задръстване


Сред асистиращите системи впечатлява адаптивният темпомат, който при движение в условия на натоварен трафик облекчава водача, поемайки грижата за спирането, ускорението и завиването на автомобила при движение със скорост до 65 км/ч.

"Ауди" А5 кабриолет прибави сантиметри и интелект

Системата за предотвратяване на сблъсък се намесва при необходимост от заобикаляне на препятствие на пътя с цел предотвратяване на произшествия и злополуки. На разположение са още асистенцията при завиване и паркиране, функцията за предупреждение за наличие на напречно приближаващи автомобили и подпомагане на излизането от тесни пространства с лоша видимост настрани. Не липсват активен асистент за поддържане на избраната лента на движение и помощник за избягване на инциденти при пристрояване.


354 конски сили за новото S5 кабрио


Новата версия на S5 кабрио разчита на новоразработен бензинов агрегат 3.0 TFSI с 354 конски сили (+21 к.с.). Топмоделът се ускорява до 100 км/ч за 5.1 секунди.


Серийното оборудване включва система за постоянно двойно предаване quattro и осемстепенна автоматична предавателна кутия tiptronic.

"Ауди" А5 кабриолет прибави сантиметри и интелект

Новите A5 и S5 кабриолет ще бъдат на разположение в търговските центрове на "Ауди" от март 2017 година. Цените за Германия започват от 49 350 евро. S5 кабрио струва минимум 67 800 евро.

Ключови думи към статията:

Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1398 Неутрално

    Хубави, но кабриото не е за България.

  2. 2 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 684 Весело

    "..Колата се отличава и със значителния брой интелигенти системи за асистиране на водача - до 30 в зависимост от изпълнението..."
    Тъй като гледам,скоро колите ще са по-интелигентни от возещите се в тях...Нарочно казвам возещи се в тях,щото няма да са и шофьори вече...

  3. 3 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1387 Неутрално

    Ще платиш 100-120 хиляди лева, но за автоматично отваряне на капака на багажника ще доплатиш, като че ли е кой знае каква екстра. Къде по-скъпи екстри са включени в цената. Малко циганска работа.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  4. 4 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1387 Весело

    [quote#2:"eurogi"]Нарочно казвам возещи се в тях,щото няма да са и шофьори вече...[/quote]

    Воланът ще е екстра срещу допълнително заплащане!

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  5. 5 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2971 Неутрално

    Почнаха да правят покривите платнени,за да има място в багажника.


    [quote#1:"442"] кабриото не е за България. [/quote]

    В смисъл,защото е мръсен въздухът ли?

  6. 6 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Нещо не може да ми хване окото.
    А едно кабрио ако не привлича окото, какво кабрио е ?

  7. 7 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3827 Неутрално

    Айде да сключват споразумението за презокеанска свободна търговия. За същите пари ще ни предлагат най-луксозните американски автомобили.

  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5080 Весело

    До коментар [#7] от "historama":

    Даже и доста по-евтино:

    http://www.cadillac.com/preceding-year/cts-sedan.html

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  9. 9 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1505 Любопитно

    [quote#5:"deaf"]В смисъл,защото е мръсен въздухът ли?[/quote]

    Не, климатът ни не е подходящ. През лятото е прекалено горещо, за да се кара със свален покрив, слънцето е много силно. Става за един месец през пролетта и един - през есента. Не случайно най-много кабриолети има в скандинавските страни, там "ловят" слънцето когато могат. Тук лятото е важно да имаш як климатик.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  10. 10 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1505 Весело

    [quote#5:"deaf"]В смисъл,защото е мръсен въздухът ли?[/quote]

    Колкото до въздуха - почти целогодишно у нас (и въобще - в Южна Европа) е много прашен и след час в кабриолет ще сте потен, мръсен и леко слънчасал.
    Съмнително удоволствие........

    Знанието е сила, информацията - власт
  11. 11 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 729 Неутрално

    [quote#5:"deaf"]В смисъл,защото е мръсен въздухът ли?[/quote]
    Улиците и пътищата у нас са толкова абсурдно прашни, кални и мръсни, че след само 1 час пътуване с кабрио в София цялото купе ще е покрито със слой пепел. На моята кола само като отворя шофьорския прозорец и карам така няколко дена в София, цялото ми табло се покрива с фин слой от прах.

  12. 12 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2971 Весело

    До коментар [#10] от "pag":


    До коментар [#11] от "Smoke":

    Гъзарията иска жертви! Аз съм готов да ги дам...

  13. 13 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1505 Весело

    [quote#12:"deaf"]Гъзарията иска жертви! Аз съм готов да ги дам...
    [/quote]

    Ееее, "кеф цена няма"!
    Помня една случка от родния ми град, някъде 1992-3 г. Местен автоджамбазин си беше докарал един Форд Ескорт кабрио и гъзарееше с него. Беше ветровит августовски ден, 35-36 градуса жега, ЯКО слънце.
    Видях го да чака на един светофар, шофираше със сламена капела заради слънцето, като я притискаше с една ръка на главата си, за да не я отвее вятъра. Таман да светне зелено и вятъра му лепна една мазна хартия на врата....
    Умрях от смях......
    След няколко дни го продаде.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  14. 14 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 475 Неутрално

    Винаги през живота ми съм имал поне едно кабрио. Няма недостатъци, дори и в България. Пробвайте преди да коментирате! Дори е практично за носене на килими, дълги мебели, сърфове и т.н.. Може да се кара приятно във всеки сезон и всяка част на денонощието, а прахът не е проблем. А под кабрио разбирам само предложенията с мек покрив. Твърдите покриви са пародия.

    А Ауди има най-безличната гама в автомобилния свят.

  15. 15 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 699 Весело

    Вчера ми дрънкаха глупости за Опел, та питам - някакъв аналог на това бижу? Ако някой твърди, че Ауди нямат дизайн, значи не разбира от дизайн...

  16. 16 Профил на sega_007
    sega_007
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Добавя сантиметри и интелект ???
    Напротив, карат ги все едни с по два сантиметра членове и с по два грама интелект, но пък челцето им два пръста, а пистолетчето отзад.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK