Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    Предпочитам реално 4Х4, но пазарът определя търсенето. А и по-достъпен е френския вариант.

  2. 2 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Не съм впечатлен. Общо взето, видяла жабата, че ..............

  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3826 Неутрално

    Новото 508 от 2017 г. ще направи по-голямо впечанление...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  4. 4 Профил на PETZL
    PETZL
    Рейтинг: 537 Весело

    Тези автомобили са като да сложиш нещо в панталона си,да ти изглежда по-голям.

    99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.
  5. 5 Профил на tumbaka
    tumbaka
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Мен ме впечатли меню на български. Не бях виждал!

  6. 6 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 824 Неутрално

    не бих си купил кола само заради външния вид,да външно и като интериор са го докарали ама сув с предно не един път съм писал е дървено желязо..то си е малко по височък ван,нищо повече...4х4 си е за стабилност на самия автомобил и повече сигурност не за фасон ...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  7. 7 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 1499 Неутрално

    4х4 в София не ти е нужно, ама виж да си по-висок е предимство. Може да се качваш на тротоари, да влизаш по-лесно в дупките по улиците и т.н.

  8. 8 Профил на strk
    strk
    Рейтинг: 224 Неутрално

    Браво на Пежо, интериорът изглежда на много високо ниво. Няма кола в този ценови диапазон, която да се доближава до това, което се вижда на снимките.

  9. 9 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 709 Неутрално

    Има амтомобил от средния клас, с тракшън или грип контрол - много е ефикасна при сянг. Проблемът й е че е ниска. А тук на цена 41 хил. лв получаваш нещо супер. А в един по късен вариант и електрическо задвижване на задните колела - напълно достатъчно.

  10. 10 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2724 Весело

    Тритонетката е голямо предимство след като няма място за обикновено колело, ами то може и летни кънки да се сложат заемат още по-малко място!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  11. 11 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 740 Неутрално

    И все пак предпочитам пътното поведение на Субару пред това недоразумение. Може и Ауди Куатро, с торсен диференциалите, или Мазда, Нисан Кашкай... Варианти много, но това - не.

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  12. 12 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 524 Неутрално

    4х4са много капризни с гумите
    трябва винаги да се сменят всичките

  13. 13 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 824 Весело

    До коментар [#12] от "dearblue":

    е нормално ,по висока сигурност повече разходи,няма как ...това по горе е като женски сутиен пълен с памук...като го свалиш и хоп,изглежда сув ..ама не е..

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  14. 14 Профил на Минчо Минчев
    Минчо Минчев
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Тротинетката кърти. Паркираш в мола, вадиш я и сърфираш из магазините в бесен шопинг. Редно е да си жена или поне да харесваш мъже. Иначе си купуваш нормална кола, без тротинетка.

  15. 15 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5540 Неутрално

    Не съм специалист, колата ми хареса външно и вътрешно. Цената ме смущава, вижда ми се ниска за описаното и това ме кара да съм подозрителен към реални възможности и качество на изпълнение.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  16. 16 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#15] от "penetrating":

    Цената си е нещо съвсем нормално. Гледах 3008 в Париж наскоро -багажника му е наистина малък.
    Само да добавя че това е модел в класа на кашкай/мока, и двата с базови цени -последно като се интересувах между 18-19 000евро, така че французина идва даже СКЪП... под съмнение е от статията -колко добре бил оборудван.
    И нещо друго... другите два модела се предлагат с 4х4, макар в по високите и по-скъпи изпълнения, тука... ЛИПСВА...
    Отделно за нашия пазар ФРАНЦУЗИНА като дойде като "НОВ ВНОС" след 8-10+ години -тези големи дисплеи с ТЪЧСКРИН - дали ще са още читави и колко ли ще издянат дори да работят по време на покупката?!?

  17. 17 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5540 Неутрално

    До коментар [#16] от "Levski Levov":

    Може, но моята кола беше доста по-скъпа (с около 50%), а не е нещо особено.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  18. 18 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 709 Неутрално

    [quote#3:"hamilton F1"]Новото 508 от 2017 г. ще направи по-голямо впечанление... [/quote]
    508 е от друг клас, и е по-скъпо, поне с 20%

  19. 19 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 784 Неутрално

    "...при това без да има нито един модел със задвижване 4Х4."

    SUV без 4Х4, е като айрян без мляко. Пазарът е голям и всеки може да избира. Това което го влече.

  20. 20 Профил на stttt
    stttt
    Рейтинг: 479 Неутрално

    за бордюрите из София требе малко по-високо.. тва.. нисичко изглежда,, не става





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.