Серийният пикап "Фиат Фулбек" ще се предлага в четири конфигурации



На автосалона в Женева през март "Фиат" заяви амбициите си за силно присъствие в сегмента на средноразмерните пикапи с "Фулбек" концепт. Серийният модел вече е готов и предлага четири конфигурации - единична кабина, разширена кабина с две врати, двойна кабина и шаси. Нивата на изпълнение са три.


Във всичките версии пикапът е висок 1.78 метра и широк 1.82 метра. Междуосието е точно 3 метра. Дължината варира от 5.16 метра до 5.29 метра.


Легенът на "Фулбек" съответно е с дължина между 1.52 и 2.27 метра. Товароносимостта е 1.1 тона.

Серийният пикап "Фиат Фулбек" ще се предлага в четири конфигурации

В Близкия изток и Африка пикапът ще се предлага с три двигателя - 2.5-литров дизел - 110 или 178 конски сили, както и с 2400-кубиков бензин. Те ще се комбинират с механична петстепенна трансмисия, а бензиновият и с автоматик.


За Европа и останалите пазари моторът е 2.4-литров, алуминиев турбодизел със 150 или 180 коня. Те работят съвместно с нова механична кутия с шест скорости или пестепенен автоматик.

Серийният пикап "Фиат Фулбек" ще се предлага в четири конфигурации

Ключови думи към статията:

Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stttt
    stttt
    Рейтинг: 470 Неутрално

    странно защо залагат на толкова стари технологии... дано поне да е евтин..

  2. 2 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 433 Неутрално

    Това не е ли Митцубиши L200 с друга емблема?

  3. 3 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2996 Неутрално

    [quote#2:"krasi_kara"]Това не е ли Митцубиши L200 с друга емблема?
    [/quote]
    и 5-6 китайски с други емблеми

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  4. 4 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2581 Неутрално

    За всеки пазар, по нещо...!
    Малко е учудващо, че Фиат се включват толкова късно при пикапите. 2.4 литров дизел, шест скорости и 180 коня, като за Европа, че и не само, звучи добре.
    Може би са купили директно от някой друг разработка за пикап и да са я дообработили, ама какво от това. Ако предложат и добра цена, какво му е на този?

    Бивш tww09306483.
  5. 5 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 314 Неутрално

    Това горното нещо не впечатлява много с италиански дизайн. Първо поколение от производител дето няма кой знае какви традиции в този клас автомобили...освен ако не е значително по-евтин от конкуренцията не виждам с какво ще привлекат клиентелата.
    Иначе Фиат имат едни много симпатични и практични малки пикапчета - Страда - дето по някакви причини са почти неизвестни в България:

    http://www.motorstown.com/40970-fiat-pick-up.html#gal_40970_fiat-pick-up-01.jpg

    Не са за офроуд разбира се ама за работа по полето, черни пътища са съвсем сносни. Огромно предимство са и габаритите им при градско каране паркиране - особено из Италия, Испания, Португалия Франция където централните улици на доста стари села и градове са от 12-15 век и са широки по 2.5м

  6. 6 Профил на metaflute
    metaflute
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#4] от "tww09306483":

    Фиат купиха нямамва американска компания. ГМ ли беше ... не си спомням. Оттогава се хвърлиха на големите автомобили. Фриймонт е първата голяма. Тази май е втората.

  7. 7 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Абе аз защо си мисля, че вече съм карал този пикап преди 2-3 месеца? А в статията всичко е в бъдеще време.

  8. 8 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2581 Неутрално

    До коментар [#6] от "metaflute":

    Ако не ме лъжат спомените, Фиат купиха голям процент акции на Крайслер... Та, нищо чудно да са ползвали и нещо готово от американците. В което, само по себе си няма нищо лошо. Повечето американски производители, от дълги години правят пикапи. В случая този Фиат, е твърде възможно да ползва доста неща от Додж Рам.

    Бивш tww09306483.
  9. 9 Профил на phillipov
    phillipov
    Рейтинг: 436 Весело

    До коментар [#4] от "tww09306483":
    До коментар [#6] от "metaflute":

    Именно, купиха ГМ, там налагат малките коли (където Американците нямат опит), а в Европа взаимстват Американски модели). Всъщност, това бе и основната цел на придобиването (допълване на ноухауто и завземане на повече пазари).

  10. 10 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2205 Весело

    [quote#9:"phillipov"]Именно, купиха ГМ[/quote]

    Не купиха GM а Крайслер!
    Колкото до основната цел, предстои да видим докъде ще я докарат, защото сборът от двама полумъртви не прави един жив...

    I Want To Believe
  11. 11 Профил на perperikon
    perperikon
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Това е ребрандирано новото Мицубиши Л200 . Мицубиши винаги са произвеждали качествени коли за други компании, които само си слагат емблемата и печелят, без да инвестират.

  12. 12 Профил на phillipov
    phillipov
    Рейтинг: 436 Весело

    До коментар [#10] от "2.5":

    Да, грешка на езика

  13. 13 Профил на metaflute
    metaflute
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#8] от "tww09306483":

    Абсолютно. Крайслер да!

  14. 14 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 929 Неутрално
  15. 15 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#11] от "perperikon":

    +++

    Първият, който им го обясни на всички чудещи се откъде се появи този пикап с марка Фиат.

    Между другото това беше единственият пикап на европейския пазар със сериен блокаж на диференциала. Не знам при новата версия какво са оставили от истинското 4х4.

  16. ФИАТ имаше преди време много хубави товарни модели Страда, но май не ги продаваше по нашите ширини. Сега пък това, хъммм...
    Разширяват си портфолиото, нещо което от много време им куцаше. Жалко, че затриха Ланчия като марка

    ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!
  17. 17 Профил на Симеон Христов
    Симеон Христов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Това е новото Мицубиши Л 200-1към 1,правят го в завода им в Тайван с брант Фиат и е с новия алуминиев мотор на Мицубиши,но интересно що му дават само 3 години гаранция и 150000 кил





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK