Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (34)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    Хубава СЕМЕЙНА кола с голям престиж в Щатите.

  2. 2 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5526 Неутрално

    С 5 км пробег закъде по–напред

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  3. 3 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 721 Неутрално

    С подобрена аеродинамика и визия, ме грабва много, но не и като постоянна кола. Защото при мен се ползва основно за извънградско шофиране.

  4. 4 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4683 Любопитно

    Г-н Пауновси, в текста на последната снимка сте написал, че Приус няма ангренажен ремък. Бихте ли обяснил как работи бензинов двигател без ангренаж? Благодаря!

  5. 5 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 402 Гневно

    Съзнателно ли ги правят толкова грозни всички електро (i3, Лийф и особено Приус) - да погледнат Тесла! Мисля, че търсят начин да отблъснат купувачите!

  6. 6 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 749 Неутрално

    Абсолютна недомислица - хем маломощна (даже по-маломощна и оп предната генерация), хем на ток само 5 км, хем безумен дизайн на таблото (без аналогови стелки, трябва да гледаш настрани някакви малки цифрички, за по-евтино), хем няма къде да сложиш нормална бутилка с вода, хем при 130 км/ч харчи 6-7 л/100. WTF?

    Къде е въпросното цитирано удоволствие от шофирането на такъв недоносен мелез, само авторът си знае. Пауновски, с това поръчково писане никой не те взема вече на сериозно.

  7. 7 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#4] от "vassilun":

    С верига или старата версия - стоящи клапани и разпределителен вал в картера.

  8. 8 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 749 Неутрално

    ... Стрелки, не стелки, разбира се

  9. 9 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 749 Неутрално

    [quote#4:"vassilun"]че Приус няма ангренажен ремък. Бихте ли обяснил как работи бензинов двигател без ангренаж?[/quote]
    Най-вероятно има предвид, че не е с ремък, а с верига (която не се сменя).

  10. 10 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5202 Неутрално

    За мен е положителна възможноста да работи и като електромобил, дори само 5 км.

  11. 11 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4683 Неутрално

    До коментар [#7] от "emilm13":

    Веригата пак е ангренаж! Бензиновият Ярис на жена ми е с верига.

  12. 12 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4683 Неутрално

    До коментар [#9] от "Smoke":

    С поста си исках да призова за повече внимание! Ангренаж и др . такива нямат чисто електрическите автомобили и тяхната подръжка наистина е по-евтина. Но това не се отнася за хибридите - тяхната подръжка е по-скъпа от тази на обикновен бензинов автомобил. Просто, защото имат в добавка и електромотор, който също изисква подръжка.

  13. 13 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 749 Неутрално

    Някъде около 2000 г. Ауди проведоха проучване сред клиентите си, което показа, че само 18% от клиентите им искат колите им да са много здрави, докато останалите искат колите им да са мощни и нямат нищо против да не са толкова здрави. Тогава Ауди поеха курс към поевтиняване на изработката, от което направиха впечатляващи печалби. Мерцедес и БМВ бързо се осъзнаха и направиха същото. А тук авторът ни внушава, каква голяма далавера е, че ще дадем 10000 лв повече, но ще спестим смяна на 1 ангренажен ремък за 1000 лв и някой друг лев от бензин на градско (ако не настъпваме много педала, разбира се). Егати удоволствието е да караш едва-едва, за да успееш да избиеш въпросните 10000 лв след 5 години. А смяната на въпросните батерии след 3-4 години (защото всяко нещо, което е на акумулатори, даже и най-скъпите UPS-и, изяжда батериите за 3 години), то безплатно ли ще е?

  14. 14 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2743 Неутрално


    Има и Приус плъг-ин, ама в България не се предлага...! На батерии, може да мине между 20 и 30 километра, което е доста по-добре.
    Всъщност хибридите са ефективни и икономични за къси и средни разстояния, както и в градове с тежък трафик. За дълги разстояния и магистрални скорости, почти се се изравняват със средна ръка дизел.
    Ако имах възможност не бих се замислял много, за една такава Тойота... Ама, пусто отива към 40 хиляди евро...!

    https://www.toyota.de/automobile/prius-plugin/index.json

    Бивш tww09306483.
  15. 15 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    [quote#6:"Smoke"] хем безумен дизайн на таблото (без аналогови стелки, трябва да гледаш настрани някакви малки цифрички, за по-евтино),[/quote]
    Дизайна няма да коментирам - въпрос на придвижване на вкусът на купувачите, но да не видиш онази огромна НУЛА на таблото и да кажеш "гледаш някакви малки цифрички" - имаш нужда от офталмолог, спешно !И за по евтино ,за десерт!
    Според мен единственият и минус е цената - височка за средния българин, въпреки че правя някакви планове след Авенсиса да мина на Приус.

  16. 16 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 749 Неутрално

    [quote#15:"Alexander97"]видиш онази огромна НУЛА на таблото и да кажеш "гледаш някакви малки цифрички" - [/quote]
    Освен въпросната "голяма" нула, оборотомер има ли? Карали ли сте кола с цифров километраж? Аз не съм, но съм се возил. През цялото време цифрите се сменят и постоянно трябва да се напрягаш, за да ги четеш, разчиташ и осъзнаваш колко е това - много ли е или е малко. При аналоговите стрелки такъв проблем няма.

  17. 17 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    До коментар [#16] от "Smoke":

    Един ден взех такси и казах на момчето - карай за десет, петнадесет лева, точно за да видя какво става - при нормално шофирани нищо стресиращо. Ако си на газ, спирачка, газ, спирачка - разбирам . За оборотомера не съм се замислял, верно.
    Надявам се, в Тойота не са идиоти, за каквито ги броят повечето от читателите и списувателите в Дневник. Отделно - Тойота е световен лидер по продажба на автомобили.
    Не е случайно.

  18. 18 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    [quote#14:"tww09306483"]една такава Тойота... Ама, пусто отива към 40 хиляди евро...! [/quote]
    В България е 30 000 евро с всички екстри - 60 000 лева.
    Това, което показваш в линка е плъг-ин.

  19. 19 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2833 Неутрално


    [quote#13:"Smoke"] А смяната на въпросните батерии след 3-4 години (защото всяко нещо, което е на акумулатори, даже и най-скъпите UPS-и, изяжда батериите за 3 години), [/quote]
    Тойота дава 6 /шест/ години гаранция на батериите. Освен това се използва нов метод за подмяна/ремонт - тъй като батерията се състои от малки елементи, които познаваме 1.2v, заменят само изпушилите.

  20. 20 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2833 Неутрално


    [quote#13:"Smoke"] А смяната на въпросните батерии след 3-4 години (защото всяко нещо, което е на акумулатори, даже и най-скъпите UPS-и, изяжда батериите за 3 години), [/quote]
    Тойота дава 6 /шест/ години гаранция на батериите. Освен това се използва нов метод за подмяна/ремонт - тъй като батерията се състои от малки елементи, които познаваме - 1.2v, заменят само изпушилите.

  21. 21 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 524 Неутрално

    За мен, по грозен автомобил от това здраве!
    Скоро гледах предаване снимано в УСА, правиха интерву на един собственик на приус плъгин последна генерация. Клиентът каза, че е много доволен от консумацията и че спестява доста пари всеки ден ( пътува по 200км), НО и каза, 'всяка сутрин, като я погледна ми се струва, че някой я е ударил. Намирам я за много грозна но върши отлична работа'.

  22. 22 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2743 Неутрално

    До коментар [#18] от "Alexander97":

    Да де..., точно за плъг-ин говоря.

    Бивш tww09306483.
  23. 23 Профил на PETZL
    PETZL
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Никога няма да купя кола която прилича на задник,особено отзад.Силно е преувеличена екологията за подобни коли.На всеки етап от производството е по замърсяваща.Автора да ме хване за ---,че с работещ климатик не се увеличава много консумацията.Колко е КПД да произвеждаш ток с бензинов генератор,каквато е реално колата?Препоръчвам Му да гледа "Пета скорост" по Discovery.

    99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.
  24. 24 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    [quote#23:"PETZL"]Препоръчвам Му да гледа "Пета скорост" по Discovery.[/quote]
    Тези, които хванаха в преиначаване на факти в тестовете ли?
    Екипът е забавен, но не и честен!
    Признато от Дж. Кларксън!

  25. 25 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1003 Весело

    [quote#24:"Alexander97"]Екипът е забавен, но не и честен!
    Признато от Дж. Кларксън![/quote]

    Общото между Top Gear и Fifth Gear е само държавата........

    Знанието е сила, информацията - власт
  26. 26 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    Хибридите, като всеки компромис, са задънена улица, временно решение.
    След десетина години ще са история.....

    Знанието е сила, информацията - власт
  27. 27 Профил на betona
    betona
    Рейтинг: 1298 Неутрално

    колата е хубава и с една дума е кола за фасон , да сваляш с нея мадамите .но личното ми мнение е че не си струва парите като се има напредвид какво друго може да вземеш за тия пари. ами аз като погледна тази кола и моя баварец дето при това е на старо и нямам никакво съмнение че съм направил правилният избор.

  28. 28 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#27] от "betona":

    Особено ако е дизел си в десетката

    Stef
  29. 29 Профил на zzatke
    zzatke
    Рейтинг: 289 Неутрално

    грозен неикономичен неекологичен лъжехибрид

    reddit.com/r/The_Donald/
  30. 30 Профил на PETZL
    PETZL
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#24] от "Alexander97":

    Не си в час нещо.Говоря за Fifth Gear.

    99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.
  31. 31 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 585 Неутрално

    Желаете да спестявате- 1.5 dci на Рено...

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  32. 32 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#23:"PETZL"]Колко е КПД да произвеждаш ток с бензинов генератор,каквато е реално колата?[/quote]

    В тоя Приус към 36%. Но това едва ли е особено важно при положение че батерията се зарежда предимно от рекуперация на кинтетичната енергия при спиране или наклон.

    Независимо от субективните мнения, Приус е най-ефективния автомобил на фосилни горива в момента. Овен това, огромното му предимство пред дизелите са нищожните вредни емисии резултат от бензиновия двигател с ниска степен на компресия.

    Технология достойна за уважение.

  33. 33 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1242 Неутрално

    "не е оправдана заради липсата на фискални стимули за по-екологичните автомобили."

    Добре, че няма. Това значи да се вземе от всеки данъкоплатец по малко (вкл. от пенсионерите) за да се даде на някой, който иска новата Тойота да му излезе 50 хил. вместо 60 хил. лв.

  34. 34 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#33:"Камен"]Добре, че няма. [/quote]

    Напротив, въобще не е добре. Защото така този който се чуди между хибридна Тойота и канцерогенен дизел, ще избере второто, защото ще му е по-изгодно на бюджета. А всички данъкоплатци ще страдат от това поемайки по-големите разходи за лечение на предизвиканите от токсичните емисии на дизела заболявания.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.