Прототип на "Мазда" извади 600 конски сили от четирицилиндров мотор



Мазда" показа прототип на състезателен автомобил, който през януари ще участва в състезанието Rolex 24 в Дайтона.


Моделът RT24-P се задвижва от двулитров, четирицилиндров бензинов двигател с мощност 600 конски сили.


Ключовото в колата е вкарването на елементи от емблематичния в последните година за "Мазда" "Кодо" дизайн.


Прототип на "Мазда" извади 600 конски сили от четирицилиндров мотор

© Мазда


Според създателите на автомобила той не само създава динамични пропорции но и осигурява отлична аеродинамика.

Ключови думи към статията:

Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на alexis
    alexis
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Накачулили са го с турбини , като коледна елха !

  2. 2 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4243 Неутрално

    В моменнта при Мазда май е най-доброто постигнато при ДВГ - бензинови и дизелови. Следващата стъпка е електрическия, или с водородните клетки, ако все още има някакви колебания в посоката.

  3. 3 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    едва ли е атмосферен двигател...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  4. 4 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1232 Весело

    До коментар [#2] от "historama":

    дизелови???мазда???разсмя ме....

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  5. 5 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4243 Неутрално

    До коментар [#4] от "не на безразличието":

    Отвори сайта им, за да прочетеш малко за двигателите им от 2013г. насам. И бензиновите, и дизеловите са с уеднаквена компресия -увеличена за бензиновите и понижена за дизеловите - 14:1 - резултатът е изключително тих дизел. вероятно и други положителни резултати - все пак не съм специалист. Не съм чувал за други фирми да го правят.

  6. 6 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4243 Неутрално

    [quote#1:"alexis"]Накачулили са го с турбини , като коледна елха ! [/quote]
    Как си представяш спортна модификация без турбини?

  7. 7 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 979 Неутрално

    Японците правят грозни коли, но
    този път надминаха себе си !!!

  8. 8 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 627 Неутрално

    да го сложат на някоя кола или джипка ,че бъде бегачка

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  9. 9 Профил на dimitar2007
    dimitar2007
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Остава да видим колко живот ще има двигателя, с толкова турбини едва ли ще издържи 500 000 километра

  10. 10 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6005 Весело

    Когато извадят 600 коня от едноцилиндров двутактов двигател, тогава ще ги призная.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  11. 11 Профил на senser
    senser
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#6] от "historama":

    Като болид от Ф1 от преди 2 години примерно :)

    simple mind
  12. 12 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    Имах такава, но я продадох. Вози твърдо.

  13. 13 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1364 Весело

    Формула 1 през 80-те години на миналия век вадеха по 1500 конски сили от двигател 1500 куб. сантиметра.
    Двигателите издържаха по една квалификация и едно състезание + евентуално две-три тренировки - общо към 200 километра.
    А при моделите отдавна едноцилиндрови атмосферни(!) дизелови двигатели с обем 2.5 куб. сантиметра развиват 6-8 конски сили при 35-40 хиляди оборота....

    Знанието е сила, информацията - власт
  14. 14 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4243 Неутрално

    [quote#9:"dimitar2007"] с толкова турбини едва ли ще издържи 500 000 километра [/quote]
    Едно състезание от 24 ч. х 150 км. ср. скорост = 3 600 км. Айде да кажем 4 000 - 4 500 км. За какви 500 000 говориш?

  15. 15 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 321 Неутрално

    До коментар [#13] от "pag":

    Да, ама тогава бяха с турбо.

  16. 16 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    До коментар [#5] от "historama":

    на японците дизелите не са им сила,на мазда особено не са им,новите ил дизели са много нови за да показват кой знае какви дефекти...тойота имат най добрите дизели измежду японците но и те на са кой знае какво в сравнение с дойчовците,не че е проблем да направят но не им е приоритет...хонда е най-големия производител на двигатели в света но дизелите не са им сила ...японците нямат кой знае какви дизелови успехи с малки изключения,а по старите дизели на мазда са пълен боклук,казвам от личен опит,то и затова бензиновите са по скъпи..

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  17. 17 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4243 Неутрално

    До коментар [#16] от "не на безразличието":

    пишем на един и същ език, но не се разбираме.
    Жив и здрав!

  18. 18 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1232 Весело

    До коментар [#17] от "historama":
    добре

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  19. 19 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    Хм-м-м-м... Като се има в предвид, че серийни коли от няколко марки, с бензинови двигатели 2.0 литра се продават в магазина и са с около 300 коня, не виждам някакво кой знае какво постижение от страна на Мазда!
    Японските производители правят основно коли с бензинови двигатели и там им е силата. Дизели се престрашиха да правят в последните години, за европейския пазар иначе купуваха от други и колите им не струваха много.
    Мазда се престрашиха да поработят върху дизайна и си личи. За новите им двигатели им не знам, колко ги бива, ще си проличи след няколко години. Но, определено имат проблеми с корозията и качеството на материалите!
    Все пак, да не забравяме, че това на снимката е състезателен автомобил и няма нищо общо със серийното производство...

    Бивш tww09306483.
  20. 20 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1364 Весело

    [quote#15:"a4kataaa"]Да, ама тогава бяха с турбо.[/quote]

    Както и този от статията.........

    Знанието е сила, информацията - власт
  21. 21 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4243 Неутрално

    [quote#19:"tww09306483"]Дизели се престрашиха да правят в последните години, за европейския пазар иначе купуваха от други и колите им не струваха много.[/quote]
    За първи път попаднах на Мазда 323, производство 1990г,. 16 вентила, практически безпроблемна кола от 76 хил. до 200 хил. Междувременно видях няколко 626 дизели, но нямах лични впечатления. По-късно попаднах на 6-ца, с ЦДИ с турбо и интеркулер -класическа, при качествено японско изпълнение проблем не може да има. До 200 хил. проблеми нямах (някакъв дребен ремонт на интеркулера), продадох я. Новата само съм я тествал, супер приятна на каране (не може и да е друга, със 180 к.с.), но тя е с единствения дизел с ниска компресия (14:1), много тих и приятен двигател. Всъщност който е карал японска кола (направена в Япония), а не европейските версии на Тойота, знае за какво иде реч.

  22. 22 Профил на stest
    stest
    Рейтинг: 445 Неутрално

    [quote#19:"tww09306483"] Но, определено имат проблеми с корозията и качеството на материалите! [/quote]
    Абсолютно вярно.Големи ръжделници.

  23. 23 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#21] от "historama":

    Нямам никакви лични наблюдения върху новите Мазди... Даже и познати нямам, които да са си купували от тези, с новите дизели и бензини. Но 2-3 годишни Мазди ръждясват здраво и си мисля, че това е сериозен проблем...!

    Бивш tww09306483.
  24. 24 Профил на thenomad
    thenomad
    Рейтинг: 507 Неутрално

    [quote#1:"alexis"]Накачулили са го с турбини , като коледна елха ![/quote]
    А ти колко турбини имаш на елхата? Защото аз на моята слагам само коледна украса.

  25. 25 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2467 Любопитно

    ИНтересно, за какъв пробег е изчислен този двигател?

    I Want To Believe
  26. 26 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4243 Неутрално

    [quote#23:"tww09306483"]Но 2-3 годишни Мазди ръждясват здраво и си мисля, че това е сериозен проблем...! [/quote]
    това са първите мазди от 2002г. до 2007г.
    Мазда 6 бе един сполучлив автомобил, първата модификация в продължение на 3 години бе автомобил на годината, мисля че и последния модел също. Разбира се не може да има някаква необикновено огромна разлика с подобните автомобили от класа, защото ОГРОМНИТЕ разлики обикновено струват и огромни пари. И при първите е имало някакъв компромис с антикорозионното покритие, според мен поне за 5000 лв. Новите Мазда 6 са фантастични, но и цените им се дигнаха от 50 хил. на 70 хил. (най-скъпите)

  27. 27 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#26] от "historama":

    Преди около месец лично огледах една тройка, точно 3 (три) годишна... Отдолу беше на ръждиви петна. Купувана в България. Като се има в предвид, че в България пътищата почти не се обработват с химия и препарати, представям си в западна Европа на какво приличат...
    Имам един клиент, който има авто-сервиз и от време на време ходя при него зяпам и гледам, какво идва за обслужване или ремонти, та се разправяме и за коли. Той (клиента ми) е върл фен на японските коли, но... в последно време все повече се разочарова от прословутото японско качество. Такова вече няма...! Това важи, както за Мазда, така и за Хонда...!

    Бивш tww09306483.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK