Новото "Ферари" за непрофесионални пилоти е най-мощното досега

Новото "Ферари" за непрофесионални пилоти е най-мощното досега

© Ферари



Новото поколение на автомобила "Ферари", подготвен за надпреварата за клиенти на марката "Ферари Чалендж" (Ferrari Challenge), ще е първият с турбомотор и най-мощният до момента. "488 Чалендж" е шестият модел, който участва в сериите.


Самата надпревара догодина отбелязва своя 25-годишен юбилей, като за този период са проведени над 1000 старта, с участието на поне толкова различни пилоти. "Ферари Чалендж" се оказва ракета-носител за редица амбициозни мъже и жени, търсещи път към шампионата от сериите GT, Grand-Am, IMSA, World Endurance Championship и дори "24-те часа на Льо Ман".

Новото "Ферари" за непрофесионални пилоти е най-мощното досега

© Ферари


Иначе "Ферари 488 Чалендж" разполага с 670 конски сили, осигурени от 3.9-литров V8 мотор с турбо, който вече спечели титлата "Световен двигател на годината 2016". Благодарение на подобрения по двигателя, шасито и аеродинамиката моделът вече постави нов рекорд за обиколка на домашната писта "Фиорано", като подобри постижението на досегашния състезателен модел "458 Чалендж ЕВО".


В сравнение със серийното "Ферари 488GTB" моторът има специфични настройки, подходящи за състезания, а автоматичната скоростна кутия с два съединителя разчита на по-къси предавки. Състезателната колата се отличава и с намаленото тегло.




За пръв път в кола за сериите "Ферари Чалендж" се вгражда системата Slip Slip Control (SSC). Тя работи с електронния диференциал на задния мост и контрола на сцепление, за да подобри завиването и ускорението при излизане от завой.

Новото "Ферари" за непрофесионални пилоти е най-мощното досега

© Ферари


Новото "Ферари" за непрофесионалните пилоти позволява и да се правят специфични настройки на системите, отговори за сцеплението и спирането.


И все пак най-голямата разлика между серийната кола и "488 Чалендж" остава аеродинамиката. За целта е преработен изцяло радиаторът отпред, така минаващият въздух не само да охлажда мотора, но и да повишава притискателната сила на предните колела.


Това е постигнато и с добавяне на нови отвори пред гумите. С изцяло нова форма е и предната броня, в която е интегриран сериозен сплитер. В предния капак се появяват нови вентилационни отвори. Крайният резултат е със 7% по-сериозно притискане отпред от предшественика

Новото "Ферари" за непрофесионални пилоти е най-мощното досега

© Ферари


Най-видимата с просто око разлика е огромният спойлер отзад, който има с 9% по-сериозна ефективност от предишния състезателен модел "458 Чалендж ЕВО". Подобренията продължават и с нови отвори за охлаждане на задните спирачки и въздушни отвори за двигателя, разположени под спойлера, като и тук страничният ефект е повишено притискане на колата към пистата.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4844 Неутрално

    Красива играчка...за милионери

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  2. 2 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2139 Неутрално

    ....... 670 конски сили управлявани от шофьор магаре си е оръжие за масово поразяване.

  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3043 Весело

    Иначе "Ферари 488 Чалендж" разполага с 670 конски сили
    _________________
    Това два повече вредни емисии от колкото 20 трабантчета!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1678 Весело

    Това определение, ... - за не професионални пилоти, не само звучи КОФТИ, ами и ще отблъсне много клиенти. Може ли такава ОБИДА - не професионални !!!

    НЯМА ДА КУПЯ.

  5. 6 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    Ей това ще ми липсва, когато един ден електрокарите превземат пазара...

    Никаква Тесла с всичките и тъчскрини, не може да компенсира рева на 4 литров турбиниран мотор. Това Ферари ще е страшно!

  6. 7 Профил на селянин
    селянин
    Рейтинг: 479 Любопитно

    леле, като го докопат нашите джигити, помислете какво става

  7. 8 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 517 Неутрално

    "Чалендж"? Как си повъртате езика до произнесете това? "Челиндж" е по-правилно.

    I had a dream, Joe
  8. 9 Профил на sega_007
    sega_007
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Играчка за български новоизлюпени милионери и за синчета на партийни функционери.
    Добре, ама къде ще ги карат, дупки навсякъде, а бащицата се отказа от мандатя и магистралите пропадат.

  9. 10 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3307 Неутрално

    След като знам, че на моята кола никога, ама НИКОГА не съм изкарал максималната й мощност от 147 к.с., т.е. при 6000 об./мин., кога ли на това Ферари ще му ползват и 3/4 от мощността, поне за 1 минута! Май никога

  10. 11 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3307 Неутрално

    [quote#9:"sega_007"]Играчка за български новоизлюпени милионери и за синчета на партийни функционери.[/quote]
    съмнявам се. Повечето от т.нар. милионери у нас са като икономи, и гледат да се уредят със служебни автомобили, държавни. Отделно мисля че не е чак толкова лесно човек да си купи истинско ферари.

  11. 12 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    Ако имам парите, бих си взел едно такова и да се пробвам като аматьор в някое състезание.

  12. 13 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 1876 Неутрално

    [quote#3:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]Това два повече вредни емисии от колкото 20 трабантчета! [/quote]

    Така ли?
    Подобна глупост не се чете всеки ден.

  13. 14 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 794 Неутрално

    Не съм виждал да ги карат много често, явно не са много хубави.

  14. 15 Профил на Kalin
    Kalin
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#7] от "селянин":

    това е пистова бегачка, за сериите "Ферари Чалиндж", не е за каране по пътищата. Серийният модел - 488 ГТБ, виж, по-става

    it comes from inside, just listen ...




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK