ЛЮЛИН ВСЕ ПОВЕЧЕ ГО ПРЕВРЪЩАТ В ГЕТО РАЬОНИТЕ КОИТО ГИ ОПИСВАТЕ НЕ СА ПИПАНИ ОТ ДЕСЕТИЛЕТИЯ,"БАРОВЦИТЕ" СИ ОПРАВИХА БАРОВСКИТЕ КВАРТАЛИ И ПОДСТЪПИТЕ КЪМ ТЯХ,РАЯТА ДА МУ МИСЛИ
И в крайна сметка да напомним на недоволните, че когато дългоочакваното строителство почне, на това място или няма да се минава изобщо, или ще става в едно платно, с насрещно изчакване и т.н. Така че, по-добре да отидат да протестират за по-бързо завършване на метрото (въпреки че графикът изглежда доста стегнат) и по-добър довеждащ транспорт.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
[quote#1:"reply"]БАРОВЦИТЕ" СИ ОПРАВИХА БАРОВСКИТЕ КВАРТАЛИ И ПОДСТЪПИТЕ КЪМ ТЯХ,РАЯТА ДА МУ МИСЛИ[/quote]
Кои са баровските райони според теб? Аз виждам само, че дори хасиендите на разни висшестоящи чиновници, снимани от дрон по време на антикорупционни разследвания, се намират в квартали без канализация, тротоари и градски транспорт, където гърмят хладилници и телевизори заради липса на подстанция
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Някой използва софийския феномен "Бате, сутрин не се ли дзалЕпим дза сеалката, сеено сунцето не е изгело!"
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
До коментар [#3] от "cinik": ти не виждаш по далеч от носа си , НЕ ТИ СЕ ПОЛАГА ДА ВИЖДАШ ПО ДАЛЕЧ ЗАЩОТО ВИДИШ ЛИ ЩЕ СЕ ГРЪМНЕШ , ИМА ЕДНА ЛОКАЦИЯ ДЕТО Е ПОЧТИ У НИЩОТО ,БУЛЕВАРД,МЕТРО ЕСТАКАДИ ЕКСТРИ ВСЯКАКВИ ОСВЕТЕНО ГА ЧЕ СИ У.........
Истината е, че инфраструктурата в западната част на София е повече от ужас! Говоря за основната.Като се почне от Борис, булевард в ужасно състояние, през Княжево, Владая, Любляна, Никола Петков, цялата улична мрежа в Бояна, Овча купел, Княжево и Горна Баня.... Монтевидео. Има редки изключения. Скоростта, с която се ремонтират и качеството на изпълнение не ни дават вузможност да се види някакво значимо подобрение. Добре, че с евросредства направиха голяма част от околовръстното. Представям си какво щеше да бъде без тях. То това е драмата, че разчитаме само на тях.Това е драмата и свидетелство за реално некадърно управление на София. Козметични промени на парче. Много ми прилича на манталитета на управление на Борисов! Изключение прави метрото.
Положението е "Бог високо, цар далеко" !
Между другото от околовръстното до центъра по велоалеята на "Цар Борис Трети" се стига за 15-20 минути, но това е решение само за периода между април-октовмри.
"Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
Срокът за реализацията на този и другите приоритетни пътни отсечки е до 2020 година, уточняват от пътната агенция.
_____________
За да се ускори която и да било отсечка трябва да се появи някой добронамерен инвеститор бенефициент на ЗНИ. Беце отсечката до "Икея" даже с 20 дни предсрочно я направи за да отворят по-бързо магазина за мебели - така нужен за Бистрица,Панчарево,Симеоново и Драгалевци!
[quote#11:"mtzvetkov"]Истината е, че инфраструктурата в западната част на София е повече от ужас! [/quote]
Няма проекти около кв.Факултата и Суходол за това никой не бърза там !
Неистина е, че Околовръстното ще стане магистрално ако оправят тези два участъка (Младост -Тракия и Бояна-Люлин).
На север околовръстното е еднолентова в едната посока. Северната скоростна тангента не е Околовръстен път, което може би визира АПИ.
Има, нарича се маршрутни таксита и хората прекарват часове в тях из задръстванията. Проблемът не е в градския транспорт, а в повсеместната автоталибанщина.
ЛЮЛИН е замислен проектиран и изпълнен като ГЕТО и ще бъде ГЕТО, докато управляват наследията на комуноидите превъплътени вече в шизоидни мутро дегенерати, които си въобразяват "успешност" и "стабилност"!!!
Абе комунета нещастни, защо не си спомните каква беше София само преди 10-15 г. Ревете като като мома за ..... Всичко ви е криво. Нека дойде кака ви Курнелия и ще видите инфраструктура ама в сибир. Не е ли време да си запушите смърдящата уста.
А пък да не ви разправям, с парите от ремонта на Кадилака колко малолитражки могат да се купят и да се ремонтират.
Но не съм прав, ето самибичувам се, когато се говори за административни решения трябва да се изключва логиката.
Да не пречи.
Разговарям с всеки, дори и с промити мозъци, стига да са възпитани и да не използват епитети.
Само аргументи и факти.
Тази задача е първостепенна и ще завърши околовръстния пръстен.Между "Бъкстон" и АМ"Люлин" положението е много тежко, особено кръстовището с "Цар Борис!!!" .
Уважаеми граждани на София окръг. Не ме интересуват вашите протести и колко време Ви е необходимо за да стигнете до центъра. След като е налице градски транспорт, зарязвате автомобилите и спирате да мънкате. Защото аз пък бих протестирал срещу вашето замърсяване и мързел образуващ смог. Бъдете европейци. Ползвайте масов транспорт, ползвайте метро и протестирайте за повече велоалеи, а не за автомобилни ленти.
По мои скромни наблюдения близо половината от трафика по Цар Борис III се генерира не от живущи в крайните квартали, а от МПС-та с пернишка, кюстендилска и благоевградска регистрация. Обикновено се возят по 4-5 човека накуп и чисто икономически им е по-изгодно да си делнат по 1-2 лева за газ или нафта, отколкото да ползват обществен транспорт. Явно по желание няма да изоставят бангиите на по 10- 20 години, ще трябва някаква принуда евентуално...
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
reply
Рейтинг: 486 НеутралноЛЮЛИН ВСЕ ПОВЕЧЕ ГО ПРЕВРЪЩАТ В ГЕТО РАЬОНИТЕ КОИТО ГИ ОПИСВАТЕ НЕ СА ПИПАНИ ОТ ДЕСЕТИЛЕТИЯ,"БАРОВЦИТЕ" СИ ОПРАВИХА БАРОВСКИТЕ КВАРТАЛИ И ПОДСТЪПИТЕ КЪМ ТЯХ,РАЯТА ДА МУ МИСЛИ
cinik
Рейтинг: 2304 НеутралноИ в крайна сметка да напомним на недоволните, че когато дългоочакваното строителство почне, на това място или няма да се минава изобщо, или ще става в едно платно, с насрещно изчакване и т.н. Така че, по-добре да отидат да протестират за по-бързо завършване на метрото (въпреки че графикът изглежда доста стегнат) и по-добър довеждащ транспорт.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "cinik
Рейтинг: 2304 Неутрално[quote#1:"reply"]БАРОВЦИТЕ" СИ ОПРАВИХА БАРОВСКИТЕ КВАРТАЛИ И ПОДСТЪПИТЕ КЪМ ТЯХ,РАЯТА ДА МУ МИСЛИ[/quote]
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "Кои са баровските райони според теб? Аз виждам само, че дори хасиендите на разни висшестоящи чиновници, снимани от дрон по време на антикорупционни разследвания, се намират в квартали без канализация, тротоари и градски транспорт, където гърмят хладилници и телевизори заради липса на подстанция
stefan_s
Рейтинг: 0 НеутралноПроблем има, но "избухването" му в момента си е просто предизборна патаклама.
cinik
Рейтинг: 2304 Неутрално[quote#4:"stefan_s"]просто предизборна патаклама[/quote]
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "Някой използва софийския феномен "Бате, сутрин не се ли дзалЕпим дза сеалката, сеено сунцето не е изгело!"
442
Рейтинг: 1445 НеутралноАбе претупайте го пък после ще се ремонтира, кое по-точно не вИ е ясно ???
stedim
Рейтинг: 1704 НеутралноАко някой си въобразява, че това много лесно осъществимо, е меко казано глупак. Важното е, че е започната работа по този проблем.
lfc
Рейтинг: 1594 НеутралноЗа всяко нещо трябва време..!!
volrath
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#7] от "stedim":
Ох, ма моля ти се. Те автоталибаните смятат, че леенето на асфалт е проста работа...
reply
Рейтинг: 486 НеутралноДо коментар [#3] от "cinik": ти не виждаш по далеч от носа си , НЕ ТИ СЕ ПОЛАГА ДА ВИЖДАШ ПО ДАЛЕЧ ЗАЩОТО ВИДИШ ЛИ ЩЕ СЕ ГРЪМНЕШ , ИМА ЕДНА ЛОКАЦИЯ ДЕТО Е ПОЧТИ У НИЩОТО ,БУЛЕВАРД,МЕТРО ЕСТАКАДИ ЕКСТРИ ВСЯКАКВИ ОСВЕТЕНО ГА ЧЕ СИ У.........
mtzvetkov
Рейтинг: 237 НеутралноИстината е, че инфраструктурата в западната част на София е повече от ужас! Говоря за основната.Като се почне от Борис, булевард в ужасно състояние, през Княжево, Владая, Любляна, Никола Петков, цялата улична мрежа в Бояна, Овча купел, Княжево и Горна Баня.... Монтевидео. Има редки изключения. Скоростта, с която се ремонтират и качеството на изпълнение не ни дават вузможност да се види някакво значимо подобрение. Добре, че с евросредства направиха голяма част от околовръстното. Представям си какво щеше да бъде без тях. То това е драмата, че разчитаме само на тях.Това е драмата и свидетелство за реално некадърно управление на София. Козметични промени на парче. Много ми прилича на манталитета на управление на Борисов! Изключение прави метрото.
Майндърбайндър
Рейтинг: 834 ЛюбопитноМагистралата Правец-Росенец е почти готова. 454км за 4ч и 14м.
СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.БМЗ
Рейтинг: 1351 НеутралноПуснете частен градски транспорт.
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченazmatahari
Рейтинг: 640 ГневноВсичко ви е приоритетно за приоритетните джобове, които делите.
Сашо
Рейтинг: 753 РазстроеноПоложението е "Бог високо, цар далеко" !
"Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston ChurchillМежду другото от околовръстното до центъра по велоалеята на "Цар Борис Трети" се стига за 15-20 минути, но това е решение само за периода между април-октовмри.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4655 НеутралноСрокът за реализацията на този и другите приоритетни пътни отсечки е до 2020 година, уточняват от пътната агенция.
Libertarianism is just anarchy for rich people_____________
За да се ускори която и да било отсечка трябва да се появи някой добронамерен инвеститор бенефициент на ЗНИ. Беце отсечката до "Икея" даже с 20 дни предсрочно я направи за да отворят по-бързо магазина за мебели - така нужен за Бистрица,Панчарево,Симеоново и Драгалевци!
[quote#11:"mtzvetkov"]Истината е, че инфраструктурата в западната част на София е повече от ужас! [/quote]
Няма проекти около кв.Факултата и Суходол за това никой не бърза там !
ial
Рейтинг: 505 НеутралноНеистина е, че Околовръстното ще стане магистрално ако оправят тези два участъка (Младост -Тракия и Бояна-Люлин).
На север околовръстното е еднолентова в едната посока. Северната скоростна тангента не е Околовръстен път, което може би визира АПИ.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4684 НеутралноСкоро няма да стане. има големи проблеми с отчужденията.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!globetrotter
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#13] от "БМЗ":
Има, нарича се маршрутни таксита и хората прекарват часове в тях из задръстванията. Проблемът не е в градския транспорт, а в повсеместната автоталибанщина.
гарата
Рейтинг: 531 НеутралноТя и м-ла Хемус беше приоритет, но е направена само 1/3, и върви със скорост 5 км на 2-3 г.
libration
Рейтинг: 243 ВеселоДо коментар [#7] от "stedim":
До 50 години и Германия няма да е член на G8.Евала, поне има хора които осмислят въпроса вместо само да се оплакват.
boby1945
Рейтинг: 915 ВеселоДобре че беше бай ви Бойко да им "седне" яко на главите на разните агенции, а и на кметица случихме в София!!! Господ здраве да им дава!!!
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....convince
Рейтинг: 1302 НеутралноДо коментар [#1] от "reply":
ЛЮЛИН е замислен проектиран и изпълнен като ГЕТО и ще бъде ГЕТО, докато управляват наследията на комуноидите превъплътени вече в шизоидни мутро дегенерати, които си въобразяват "успешност" и "стабилност"!!!
boby1945
Рейтинг: 915 ВеселоДо коментар [#3] от "cinik":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Точно виждаш, ако визираш и Драгалевци и Симеоново...
convince
Рейтинг: 1302 НеутралноДо коментар [#22] от "boby1945":
А място има ли за другите като вас, къде ще му седнат, след като вече той е седнал...???
boby1945
Рейтинг: 915 ВеселоДо коментар [#20] от "гарата":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....[quote#20:"гарата"]Тя и м-ла Хемус беше приоритет[/quote]
само че по времето на бае ти Тошо, отдавна!!!
croth
Рейтинг: 306 НеутралноАбе комунета нещастни, защо не си спомните каква беше София само преди 10-15 г. Ревете като като мома за ..... Всичко ви е криво. Нека дойде кака ви Курнелия и ще видите инфраструктура ама в сибир. Не е ли време да си запушите смърдящата уста.
ppopov_67
Рейтинг: 638 Неутрално". . . .но трябва време. . ."
Освен време, трябва и по-малко да крадете.
sega_007
Рейтинг: 2017 ВеселоА пък да не ви разправям, с парите от ремонта на Кадилака колко малолитражки могат да се купят и да се ремонтират.
Разговарям с всеки, дори и с промити мозъци, стига да са възпитани и да не използват епитети. Само аргументи и факти.Но не съм прав, ето самибичувам се, когато се говори за административни решения трябва да се изключва логиката.
Да не пречи.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4684 НеутралноДо коментар [#27] от "croth":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!умнико я кажи кой управлява софия от 27 години.
БМЗ
Рейтинг: 1351 НеутралноДо коментар [#19] от "globetrotter":
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченОт години не съм се возил в маршрутка. Не ми харесва теснотията, комфорта и мизерията. Шофьорите карат като рали пилоти и вземат правостоящи.
noshtnik
Рейтинг: 281 НеутралноДо коментар [#27] от "croth":
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubtТова, че някой не е нискочел гербераст не означава, че е комуне.
Сърбай си пърцуцата в панелката, докато слушаш речи на Цв.Цв. и тетка Цецка...
glaxo
Рейтинг: 344 НеутралноТази задача е първостепенна и ще завърши околовръстния пръстен.Между "Бъкстон" и АМ"Люлин" положението е много тежко, особено кръстовището с "Цар Борис!!!" .
Антон Чипев
Рейтинг: 8 НеутралноУважаеми граждани на София окръг. Не ме интересуват вашите протести и колко време Ви е необходимо за да стигнете до центъра. След като е налице градски транспорт, зарязвате автомобилите и спирате да мънкате. Защото аз пък бих протестирал срещу вашето замърсяване и мързел образуващ смог. Бъдете европейци. Ползвайте масов транспорт, ползвайте метро и протестирайте за повече велоалеи, а не за автомобилни ленти.
noshtnik
Рейтинг: 281 НеутралноДо коментар [#34] от "Антон Чипев":
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubtПо мои скромни наблюдения близо половината от трафика по Цар Борис III се генерира не от живущи в крайните квартали, а от МПС-та с пернишка, кюстендилска и благоевградска регистрация. Обикновено се возят по 4-5 човека накуп и чисто икономически им е по-изгодно да си делнат по 1-2 лева за газ или нафта, отколкото да ползват обществен транспорт. Явно по желание няма да изоставят бангиите на по 10- 20 години, ще трябва някаква принуда евентуално...