Нова хибридна система и модерни батерии за хибрида "Лексус" LC500h



Нова хибридна система и по-леки и компактни батерии, това са само част от иновациите в купето "Лексус" LC500h, което през пролетта излиза на пазара първо в САЩ. Изглеждащият супер агресивно автомобил се роди от прототипа LF-LC, който преди пет години събра отлични отзиви.


"Лексус" и хибрид до голяма степен са синоними в последните години, а новото спортно купе 500h ще е не само икономично, но и много вълнуващо за каране. Тези обещания обаче за момента не са подкрепени с технически данни. Съобщава се само, че бензиновият мотор в хибридния тандем е 3.5-литров V6.

Нова хибридна система и модерни батерии за хибрида "Лексус" LC500h

Ясно е и че "Лексус" LC500h ще черпи ток за електромотора от нови компактни и леки литиево-йонни батерии. Те са с 20% по-малък размер от никел-метал хидридните и са разположени между задната седалка и багажника.


Както вече беше обявено, модификацията LC500 ще използва осемцилиндров, петлитров, V-образен мотор с 471 конски сили. И той, както и хибридното изпълнение, ще използва десетстепенна трансмисия.

Нова хибридна система и модерни батерии за хибрида "Лексус" LC500h

И при двете версии на купето е поработено сериозно върху звука от мотора. Инженерите са се постарали за комбинират възбуждащите звуци от засмукването на въздуха отпред и изпускателната отзад. Така се получава т.нар. "ефект на концертната зала", както при ускорение, така и при намаляване на скоростта.




Купето на "Лексус" използва изцяло нова платформа, разработена специално за коли с разположен отпред мотор и задно предаване. Тя е по-лека и гарантира по-нисък център на тежестта.

Нова хибридна система и модерни батерии за хибрида "Лексус" LC500h

Както личи и от снимките, купето има отлична аеродинамика, а притискането към пътя се увеличава от отварящ се при 80 км/ч заден спойлер. Прецизното изписване на завоите от "Лексус" LC500h е гарантирано от новото кормилно управление с променливи характеристики и завиващите задни колела.


Салонът на "Лексус" LC се отличава с елегатност и ергономичност. На разположение са и впечатляващи като цвят кожени тапицерии. Освен познатото озвучаване от Марк енд Левинсън, за новия модел опционално има и музика от Pioneer.

Нова хибридна система и модерни батерии за хибрида "Лексус" LC500h

Безопасността на всички в "Лексус" LC е на високо ниво. Колата разполага с изцяло светодиодни фарове и стопове, а камера и радар се грижат да не се стигне до удар в превозно средство или пешеходец, автомобилът да не излезе от своята лента на движение или да блъсне превозно средство, движещо се в съседство.

Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5081 Весело

    Инженерите са се постарали за комбинират възбуждащите звуци от засмукването на въздуха отпред и изпускателната отзад. Така се получава т.нар. "ефект на концертната зала",
    ------------------------------------------------------------------------
    Ха-хааааа....
    Ами то и тая работа,като и оная работа.
    Възбуждане.на базата на съчетаване
    възбуждащите звуци от засмукването
    и тези на изпущането отзад....
    Концерт за две ръце и флейта на свещи
    Безценно !!!!
    Ха-хаааааа.....

  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    ТРЕПАЧ.

    Такава кола могат да направят само японците.

  3. 3 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10682 Неутрално

    Красива ...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  4. 4 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 648 Неутрално

    темата трябва да е "нови модерни батерии и един лексус закрепен за тях"
    сериозно го казвам

  5. 5 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#4] от "stile libero":

    Е, трябва, ама е, на, засега нещо не става нещо тая работа с новите, модерни батерии.

    А иначе, ще съм много любопитен да споделят колко тежи цялата тая работа с V6-ицата отпред и батериите (и предполагам ел. мотора отзад), както и да се сравни например с Доджа от вчерашната статия (ако трябва и по съотношението мощност/тегло).

  6. 6 Профил на селянин
    селянин
    Рейтинг: 488 Любопитно

    леле, да го докопат нашите джигити!!!

  7. 7 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    Има нещо много мазно в Лексъса. Обичам я тази марка. Имах едно време SC400. Карал съм малко LS430. Има нещо в ергономиката, материалите и качеството като цяло което много ми допада. Всеки си има лични критерии за лукс. За мене Германските коли са малко спартански, Британските малко барокови за моя личен вкус Лексъс са най-добри. Нямам съмнение че и този модел ще бъде нещо чудесно. Изглежда малко като стария ЛФХ.

    California Über Alles
  8. 8 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Чудесен автомобил! Скъпичък е за нас - простосмъртните, но пък някое крадливо комуне ще му се изкефи....

  9. 9 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Не пише най-важното.
    Колко може да се мине само с батерията. 10 или 20 км.?

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  10. 10 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    Това е един луксозен автомобил, с разни високотехнологични джаджи, което е хибридното задвижване. Чудесна кола, но тя не е за мен.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK