Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Минчо Минчев
    Минчо Минчев
    Рейтинг: 467 Неутрално
  2. 2 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5161 Весело

    Това някъде около Перник ли е снимано?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  3. 3 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5212 Неутрално

    Хибридите са скъпи е неефективни - два двигателя в един автомобил. Дори подръжката на хибрид е по-скъпа от тази на бензинов автомобил. Аз виждам хибридите само като преход към изцяло ел. автомобили. Нека се концентрират към възможно по-евтини ел. автомобили дори и с ограничен преход. Не много хора правят повече жт 50 км дневно в града и ако цената е приемлива, бих купил втора кола само за градско.

  4. 4 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    Хибридите са задънена улица - сложни, скъпи, реално даващи някаква икономия (и то спрямо бензиновите, но не и дизеловите автомобили) само в голям град.
    Не знам защо ФВ си губят времето и ресурсите да повтарят грешките на Тойота отпреди 20 години.
    Би трябвало да хвърлят всички усилия към разработката на евтини електромобили с приемлив пробег за градско + някаква система за car sharing или отдаване под наем на автомобили с ДВГ за пътувания на дълги разстояния.

    Знанието е сила, информацията - власт
  5. 5 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 507 Любопитно

    70 000 лева за ФВ Голф?
    Явно дойчовците са се побъркали.

  6. 6 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Голф е прекрасен автомобил, аз нямам никакви забележки, НО, каква по дяволите е тази цена???!!! В северна Америка за тази цена се купува напълно екипирана Ц-класа на Мерцедес.
    Дори и да остаеин на страна цената, средния разход на един бензинов голф е около 7-8 на сто, този ще консумира 7 в реални условия! Безмислен работа особено за България

  7. 7 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3488 Весело

    "Фолксваген"(в превод "Народна кола",отдавна измениха на името си! Или германският народ е забогатял неимоверно.

    Гъзарският "Голф" е задължително с две врати.

  8. 8 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1397 Неутрално

    Добре, че все още са с двигатели с по 101 коня, та като дойде време да се освобождават от тях и пристигнат в България, да може да им се изхвърлят батериите и да се ползват.

  9. 9 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 256 Неутрално

    До коментар [#8] от "442":

    Като разкарате батериите колата ще стане доста по лека а оттам би следвало и по икономична. Ще олекне поне с едно 300кила.

  10. 10 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 256 Неутрално

    До коментар [#4] от "pag":

    Е колко ти дават дизелите в града ? Поне едно 10-12 в зависимост от колата, приус+ плъгин хибрида тидава наполовина 5-6л на 100. Големия проблем на хибридите са първоначалната цена и съответно кога би я избил разликата с карането.

  11. 11 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    [quote#10:"Levski Levov"]Е колко ти дават дизелите в града ? Поне едно 10-12 в зависимост от колата[/quote]

    Моята харчи около 12 л нафта на градско, ама е 300 к.с., класически автоматик с хидротрансформатор и е среден, а не компактен клас.
    Съвременните малки дизели от 90-100 к.с. на градско харчат около 5-6 л/100, бензиновите с директно впръскване - с около литър повече.
    Малка подробност - струват почти наполовина по-малко.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  12. 12 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1424 Весело

    [quote#9:"Levski Levov"]Като разкарате батериите[/quote]

    Не е толкова просто, даже не знам дали въобще е възможно, защото цялата управляваща електроника е конструирана да работи ДВГ заедно с електромотора, т.е. И с батериите.
    Освен това собствено батериите на Приус тежат по-малко от 100 кг, останалото са електромотори (всъщност цели три броя, ако не знаете), планетарни редуктори и пр., които няма как да се "разкарат".

    Знанието е сила, информацията - власт
  13. 13 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5204 Неутрално

    До коментар [#6] от "ivailosavoff":

    За 10000 лв. по-евтино - от миналата година сеат Купра (сега вече е с 300 к.с.):

    https://www.youtube.com/watch?v=e4UXpO_eRbI

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  14. 14 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 491 Весело

    До коментар [#12] от "pag":

    Аз не му разбирам, но съм сигурен, че няма начин да не може да се побългари. За българската инженерна мисъл няма граници. 'БГ специалистите' така ще го побългарят, че немеца ще се опули, като види резултата

  15. 15 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 256 Неутрално

    До коментар [#11] от "pag":

    Моята е семеен миниван дизел(автоматик)... но явно не е от най-съвременните щом дава едно 11-12л градксо дизел.
    Явно под съвременни имаш впредвид последните 4-5 години евро 5 и 6 и по компактен клас -тогава сигурно е възможно доста да свалиш разхода....

  16. 16 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 256 Неутрално

    [quote#12:"pag"]Не е толкова просто, даже не знам дали въобще е възможно, защото цялата управляваща електроника е конструирана да работи ДВГ заедно с електромотора, т.е. И с батериите.
    Освен това собствено батериите на Приус тежат по-малко от 100 кг,[/quote]
    Сигурно си прав... Казах 300кг, защото като се интересувах за плъгин хибрида митсубиши аутландур -тежи 1 810кг, бензинови/дизеловия вариант са 1 500кг -от там и разликата в тежеста между двата е около 300кг.

  17. 17 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11602 Неутрално

    Интересно

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  18. 18 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#6] от "ivailosavoff":

    цената е такава, защото тука не е северна америка, и има ДДС и разни други работи. Сравни цената на Ц-класа в германия и в северна америка. Освен това, тоя голф си е направо евтин, с повечко екстри стигат и 45 000 евро (GTI Clubsport S или Golf R). Голфа от десетилетия не е евтин, незнам защо всеки път тука настава едно изумление и недоумение. Продава се добре, иначе нямаше да му искат такива цени.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  19. 19 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#7] от "deaf":

    след като фолксваген е най-продаваната марка в германия, а голфа най-продавания модел, то да, доста е забогатял немският народ. И името е напълно оправдано, защото ги карат най-голяма част от народа.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  20. 20 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#8] от "442":

    точно тоя голф никога няма да стигне до българия, нов или втора-трета ръка. А без батерията вероятно няма даже и да запали.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  21. 21 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#14] от "ivailosavoff":

    затуй от много инженерна мисъл сглобяваме готови китайски коли, а немеца най-много да се плесне по челото. Точно както когато види газово слагано в българия.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  22. 22 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#7] от "deaf":

    на второ, трето и четвърто място по пазарен дял след фолксваген са мерцедес, ауди и БМВ. Чак след тях разните там опели, фордове, шкоди и т.н. Та да, не е беден немският народ.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  23. 23 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3488 Неутрално

    До коментар [#22] от "DareDebil":

    Добре де,"Голф"-а оправдава "народното" си име,но "Пасат"-а надали е по джоба на много германци. Това е важно уточнение.

  24. 24 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#23] от "deaf":

    какво точно му е важното? Пазарен дял на Фолксваген - 20%, следващите са мерцедес с 10%. И ако не си "оправдават името", какво? Ще трябва да се прекръстят ли? Има и евтини пасати, има и пасати по 40-50 000 евро, то и голфове има по толкова. Фолксваген имат и Поло и up!, последното е по джоба на абсолютно всеки германец, който изкарва средната работна заплата.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  25. 25 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 622 Неутрално

    Разбирачи, 3-ТЕ най-хипер-кари в момента в света са хибриди ( и тука има различни видове ) - Ферари ЛаФерари, МакЛарън П1 и Порше 918.

  26. 26 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1424 Весело

    [quote#25:"Дундурук"]Разбирачи, 3-ТЕ най-хипер-кари в момента в света са хибриди [/quote]

    Колите във Formula 1 също са хибриди, ама съвсем не с цел икономия на гориво.
    Там задачката, разбирачо. е малко по-друга.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  27. 27 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 510 Любопитно

    Тук разни стедностатистически за България хора избрали да ни тровят с дизели обсъждат безумно скъп и безнадежден като продажби немски хибрид... все вдно Боко да обсъжда кабинет със Слави след изборите...

    Stef
  28. 28 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5204 Неутрално

    До коментар [#26] от "pag":

    От три години и икономията на гориво е сред основните цели в Ф1...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  29. 29 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 256 Неутрално

    [quote#22:"DareDebil"]на второ, трето и четвърто място по пазарен дял след фолксваген са мерцедес, ауди и БМВ.[/quote]
    На НАС какво ни интересува в "НЕМЦИЯ" какво е положението и какво продават бре "десен бек", за да ни пълниш главите с глупости и разтягаш локуми на килограм?!?

  30. 30 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 256 Неутрално

    [quote#24:"DareDebil"]какво точно му е важното? Пазарен дял на Фолксваген - 20%,[/quote]
    Като ти казах че си "ДЕСЕН БЕК", явно има защо....
    толкова са добри -че цял свят разбра каква СМРАД са с дизелгейт!
    Отделно ЮПРОСПАХА" цяла една ера с електрификацията - де е немеца???

  31. 31 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#29] от "Levski Levov":

    олигофрен непоръбен, кои сте ВИЕ бе? Ти и още един прост калъф? Ако си беше направил труда да прочетеш предните коментари, щеше да видиш че конкретно некои форумци се оплакваха че не отговаряли на името си, щото в "НЕМЦИЯ" не можели да си ги позволят

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  32. 32 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#30] от "Levski Levov":

    като си се родил прост като носна кърпа, явно е трябвало баща ти да свърши в мивката.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  33. 33 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#30] от "Levski Levov":

    а света разбра ли че и с калпавите си дизели са все още най-чистите в света? Че всеки друг производител продаващ коли в европа превишава нормите доста повече от тях? Че Фиат, Рено, Опел и Хюндай отделят 5-7 ПЪТИ повече азотни окиси от фолксваген?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  34. 34 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 256 Неутрално

    До коментар [#31] от "DareDebil":

    Хей "бекче", карай си голфчето в немция и не ни занимавай с твоите глупости, и без туй това никой не го интересува у нас!

  35. 35 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#34] от "Levski Levov":

    олигофрене, кой те излъга че можеш да ми даваш наклон на оная работа? Ще си карам каквото си искам където си искам. Да не мислиш че някой му пука у вас с майка ти и баща ти какво ви интересува? Главата ти няма как да я напълня с повече глупости и да искам, то друго вътре очевадно няма. Сиво вещество липсва, всичко е лайняно-кафяво.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  36. 36 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 256 Неутрално

    Абе тук няма ли администратори -да му покажът на този "хубостник" къде спи рибата??? Аман от псувни и обиди.
    Администраторе къде сте?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.