Третото поколение (Е34) беше емблематичен символ на мутренските години в България. Това беше колата на повечето "редови" борци по анцузи, докато босовете им караха S-класи W140.
Като цяло, и петиците не са за всеки, но не бих казал, че са страшно недостъпни, нито са трошливи.
Частите за тройката, която имам, не са по-скъпи от частите за която и да било западна марка. По-евтини са от японските. И рядко се налага да търся части, различни от спирачни дискове, накладки, амортисьори...
За петицата съм чувал, че цените са аналогични.
[quote#11:"blowfish"]Това беше колата на повечето "редови" борци по анцузи, докато босовете им караха S-класи W140.
[/quote]
Ами че то времената не са се променили много много....
ОГЛЕДАЙ СЕ -нещата са си същите, но въпросните хора се возят в по-актуални модели... и са си все по анцузи.
Абе ти да не би някъде извън България да живееш?!?
То па едно КАЧЕСТВО.... освен цената(висока)... и наточени модели(признавам), друго не им остана... ама като има(все още) хора да плащат за МАРКА... ще има и кожари да дерат по 2(две) кожи!!!
[quote#9:"p911"]Страхотни автомобили, но с лош имидж в България .... дължащ се на част от задкормилните устройства!
[/quote]
За съжаление У НАС мнизинството са точно такива!
Наскоро у нас по блоговете имаше случай на такъв "екземпляр" с 15-16г бмв идва при автомонтъор да търси нови гуму чифт за бавареца -предложили му добри гуми нови в сервиза на добра цена, но индивида излишно искал втора употреба за по 50-60лв бройката.
Монтъора разправя -гледам го идва с наточено бмв със монтирани китайски ксенони, но кара с изтъркани гуму и се пазари като циганин да си вземе нови гуми -за да му е сигурна колата.
Вие явно ги разбирате нещата, кажете за качеството при БМВ какво мислите.
Аз съм минал през VW, Ford, Peugeot, Renault, Mitsubishi, Mercedes и сега - BMW. Възрастта на колите винаги е била или нова, или до 5 години, ако са купени на старо.
Мога да кажа, че сегашния ми автомобил е най-здрав от всичките изброени, като единствено Голфа ми създаваше еднакво малко проблеми...
Той знаеше, че това ще е светофарна гонка. Вкара BMW-то си в обороти, изключи ESP-то. Тръгна с въртене на гуми. Първа, втора, трета - 120. Четвърта - 160-180-200-220-240. Пета - 260-280-300-320. Вкара шеста - 380… и тогава осъзна нещо - това бяха метрите, с които изоставаше от Голфа, чийто червени стопове мракът поглъщаше…
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Камен
Рейтинг: 790 НеутралноСнимка 28 - две педи свободно място под капака, с това 4-цилиндрово двигателче в БМВ петица...
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5398 ВеселоА Лада "петица" вече 45 години си е същата! Совершенство не требует изменений!!!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевМусо Гоносуке
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":
j.jpg
http://demotivation.me/images/20100114/f5qz24pbr4v
The Island
Рейтинг: 274 НеутралноМного интересно решение са имали на сн. 17 - страничните духалки са на вратата. Как ли ще размразяват зоната на страничните огледала ?
Дедо Либен
Рейтинг: 1234 ЛюбопитноВъв всяка държава има хулигани - в Германия е БМВ, а в Италия - Алфа Ромео!
2.5
Рейтинг: 1116 НеутралноПетата генерация на 5-цата не ме е кефила никога!
I Want To BelieveОт момента в който я пуснаха, та досега...
emilm13
Рейтинг: 381 НеутралноА ма най-красива си остава БМВ 2000 (предшественикът на 5-ицата)!
pariah
Рейтинг: 923 НеутралноМечтая да паднат цените на сегашното покколение догодина достатъчно, за да си купя едно 5-годишно...
- A witty saying proves nothing. VoltaireСтрахотен автомобил!
p911
Рейтинг: 434 НеутралноСтрахотни автомобили, но с лош имидж в България .... дължащ се на част от задкормилните устройства!
бай кольо
Рейтинг: 221 НеутралноПрекрасен автомобил, но - искаш ли качество, поддръжката не е за всеки.
amh21579466
Рейтинг: 274 НеутралноТретото поколение (Е34) беше емблематичен символ на мутренските години в България. Това беше колата на повечето "редови" борци по анцузи, докато босовете им караха S-класи W140.
conTXT
Рейтинг: 754 НеутралноПетицата си е класика, но GT версията е просташки агресивна.
МM
Рейтинг: 434 НеутралноИзумявам се като прочета нещо от сорта: ...не ми харесва БМВ защото било незнам си какво ! Ами КАКВО ти харесва Москвич ли ? Аман от комплексари.
pariah
Рейтинг: 923 НеутралноДо коментар [#10] от "бай кольо":
- A witty saying proves nothing. VoltaireКато цяло, и петиците не са за всеки, но не бих казал, че са страшно недостъпни, нито са трошливи.
Частите за тройката, която имам, не са по-скъпи от частите за която и да било западна марка. По-евтини са от японските. И рядко се налага да търся части, различни от спирачни дискове, накладки, амортисьори...
За петицата съм чувал, че цените са аналогични.
Levski Levov
Рейтинг: 244 Неутрално[quote#11:"blowfish"]Това беше колата на повечето "редови" борци по анцузи, докато босовете им караха S-класи W140.
[/quote]
Ами че то времената не са се променили много много....
ОГЛЕДАЙ СЕ -нещата са си същите, но въпросните хора се возят в по-актуални модели... и са си все по анцузи.
Абе ти да не би някъде извън България да живееш?!?
Levski Levov
Рейтинг: 244 Неутрално[quote#8:"pariah"]да си купя едно 5-годишно... [/quote]
Скъпички са 5 годишните... оптимистично 8-10+ години за у нас!
Levski Levov
Рейтинг: 244 НеутралноДо коментар [#10] от "бай кольо":
То па едно КАЧЕСТВО.... освен цената(висока)... и наточени модели(признавам), друго не им остана... ама като има(все още) хора да плащат за МАРКА... ще има и кожари да дерат по 2(две) кожи!!!
Levski Levov
Рейтинг: 244 Неутрално[quote#9:"p911"]Страхотни автомобили, но с лош имидж в България .... дължащ се на част от задкормилните устройства!
[/quote]
За съжаление У НАС мнизинството са точно такива!
Наскоро у нас по блоговете имаше случай на такъв "екземпляр" с 15-16г бмв идва при автомонтъор да търси нови гуму чифт за бавареца -предложили му добри гуми нови в сервиза на добра цена, но индивида излишно искал втора употреба за по 50-60лв бройката.
Монтъора разправя -гледам го идва с наточено бмв със монтирани китайски ксенони, но кара с изтъркани гуму и се пазари като циганин да си вземе нови гуми -за да му е сигурна колата.
amh21579466
Рейтинг: 274 Неутрално[quote#15:"Levski Levov"]Ами че то времената не са се променили много много.... [/quote]
Сега повечето са минали на SUV-ове (X5, ML, GL, Q7), има и доста аудита. В началото на 90-те години SUV-ове нямаше, почти нямаше и "наточени" аудита.
pariah
Рейтинг: 923 НеутралноДо коментар [#17] от "Levski Levov":
- A witty saying proves nothing. VoltaireВие явно ги разбирате нещата, кажете за качеството при БМВ какво мислите.
Аз съм минал през VW, Ford, Peugeot, Renault, Mitsubishi, Mercedes и сега - BMW. Възрастта на колите винаги е била или нова, или до 5 години, ако са купени на старо.
Мога да кажа, че сегашния ми автомобил е най-здрав от всичките изброени, като единствено Голфа ми създаваше еднакво малко проблеми...
Perfect Stranger
Рейтинг: 400 НеутралноДо коментар [#19] от "blowfish":
Ауди 100?
exp
Рейтинг: 221 НеутралноТой знаеше, че това ще е светофарна гонка. Вкара BMW-то си в обороти, изключи ESP-то. Тръгна с въртене на гуми. Първа, втора, трета - 120. Четвърта - 160-180-200-220-240. Пета - 260-280-300-320. Вкара шеста - 380… и тогава осъзна нещо - това бяха метрите, с които изоставаше от Голфа, чийто червени стопове мракът поглъщаше…
Костадин Иванов
Рейтинг: 4078 НеутралноДо коментар [#17] от "Levski Levov":
ЕретикСравнявайки БМВ серия 5 като качество, защо не пробваш с Алфа или Волво в същия клас, за да разбереш разликите.
deymus
Рейтинг: 1299 НеутралноЕеех мечти!