"Ламборгини Авентадор" отслабна, прибави мощност и вече е със задни завиващи колела

"Ламборгини Авентадор" отслабна, прибави мощност и вече е със задни завиващи колела

© Ламборгини



Италианският производител на спортни автомобили "Ламборгини" представи S-версия на модела си "Авентадор". Тя се отличава с намалено тегло, повишена мощност, допълнителни аеродинамични елементи и задни завиващи колела.


Промените отвън включват по-агресивна предница, с издължен сплитер, черен дифузьор отзад и троен ауспух. Част от серийното оборудване е активно задно крило, позицията на което зависи от скоростта и избраният режим на шофиране.


Крайният резултат е повишено със 130% притискане на предницата и 50 на сто за цялата кола. Благодарение на използването на въглеродни влакна и алуминий в конструкцията общото тегло на "Ламборгини Авентадор" S е 1575 килограма.

"Ламборгини Авентадор" отслабна, прибави мощност и вече е със задни завиващи колела

© Ламборгини


При повишената с 40 конски сили мощност на 6.5-литровия V12 двигател (вече 740 коня) съотношението е 2.13 кг/кс. Автомобилът се ускорява до 100 км/ч за 2.9 секунди, а максималната скорост е 350 км/ч. Трансмисията е седемстепенна, роботизирана, позволяваща смяна на предавките за около 50 милисекунди.




За първи път в модел на "Ламборгини" се вкарва система, включваща задни завиващи колела. Тя осигурява по-голяма маневреност при ниска скорост и подобрява стабилността в завой при висока.


При движение с ниска скорост, задните колела завиват в посока обратна на предните. Така се получава виртуално скъсяване на междуосието и автомобилът е по-маневрен.

"Ламборгини Авентадор" отслабна, прибави мощност и вече е със задни завиващи колела

© Ламборгини


При завиването на предните и задните колела в една посока, при висока скорост, резултатът е виртуално удължаване на колесната база и повишаване на стабилността. Преработеното магнитно адаптивно окачване предлага подобрен комфорт и по-добро пътно поведение.


В режимите за шофиране в "Авентадор" S към вече познатите "Път", "Спорт" и "Писта", се добавя четвърти, кръстен "Его". При активирането му водачът задава параметрите на работа на двигателя, скоростната кутия, задвижването на четирите колела, волана и окачването


Новият модел на "Ламборгини" използва спирачни дискове с размер 400 мм отпред и 380 отзад, осигуряващи спиране от 100 км/ч до покой за 31 метра.

"Ламборгини Авентадор" отслабна, прибави мощност и вече е със задни завиващи колела

© Ламборгини


В салона на колата се забелязва ново дигитално табло, на което излиза различна информация, в зависимост от избрания режим на шофиране. Бордовият компютър на "Авентадор" S разполага с нови функции, с повече данни за представянето на колата на писта.


Първите доставки на новия модел ще са факт през пролетта. За Европа цените тръгват от 281 555 евро.

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 887 Весело

    Да не видят нещо от Порше

  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    Трепач, ама тва със завиващите задни колела го видяха от поршетата.

  3. 3 Профил на Jordan Stefanov
    Jordan Stefanov
    Рейтинг: 9 Неутрално

    Порш и Ламбо са от едно и също семейство,както и братовчед им Ауди. Логично е да ползват еднакви технологии.

  4. 4 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4219 Неутрално

    [quote#2:"442"]ама тва със завиващите задни колела го видяха от поршетата. [/quote]
    вече е доста масово, има го при Рено в моделите Талисман, а вече и в Меган. Под някаква специфична форма и в Мазда 6, вероятно и при други марки, т.е. вече е често срещано.

  5. 5 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 581 Неутрално
  6. 6 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 510 Любопитно

    Интересно това на 10 - 15 хиляди километра колко му е подъжката? След като на БМВ М-ка по предписание трябва на всеки 15 хиляди да се прави сервизна инспекция, при която се подменят всички течности и консумативи, струваща общо 15 000 евро...

    Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!
  7. 7 Профил на stierlitz
    stierlitz
    Рейтинг: 237 Неутрално
  8. 8 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2395 Неутрално

    До коментар [#1] от "deymus":

    И двете все пак са собственост на VAG!

    I Want To Believe
  9. 9 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 887 Неутрално

    До коментар [#8] от "2.5":

    Което иска да каже какво, защото въпросни екстри - завиващи задни колела и активен заден спойлер Порше ги ползват от няколко години. Т.е. ако ти беше верен намека, доста по-бързо трябваше да се случи тази обмяна на опит. Което не е факт.

  10. 10 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2395 Неутрално

    До коментар [#9] от "deymus":

    "Т.е. ако ти беше верен намека, доста по-бързо трябваше да се случи тази обмяна на опит. Което не е факт.”

    Колко бързо се случват тези неща най-добре си знаят във VAG.
    Факт обаче е, че там най-добре знаят как да произвеждат под различни шапки, без даа станат жертва на автоканибализъм!

    I Want To Believe
  11. 11 Профил на testimone
    testimone
    Рейтинг: 294 Неутрално

    [quote#2:"442"]Трепач, ама тва със завиващите задни колела го видяха от поршетата. [/quote]

    Не знам кой е първи, но петиците го предлагат от 2010г. някъде.

  12. 12 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1231 Неутрално

    А Хонда от 20 г....😜

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  13. 13 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 570 Неутрално

    До коментар [#1] от "deymus":
    До коментар [#2] от "442"
    До коментар [#4] от "historama":
    До коментар [#11] от "testimone":

    Мисля, че Рено Лагуна 4С от 2008 беше първата серийна кола със завиващи задни колела по схемата - до 60 км/ч - обратно, а над - в синхрон.

    Умен и красив жълтопаветник.
  14. 14 Профил на ludiakolio
    ludiakolio
    Рейтинг: 518 Неутрално

    Да си дойдем на думата .....

  15. 15 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2699 Неутрално

    един зърнар селяндур от нашто село ,реши ,че последното му порше е много евтино , та реши да си поръча такова Ламборджини ,щото са много велики , едвам го навиха ,че е дупка до дупка и ще го потроши за няма месец , та ,има желаещи независимо цената от 300000 евра

  16. 16 Профил на m_hakkinen
    m_hakkinen
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#13] от "WALL-E":

    Младичък си явно, но първата беше Хонда и носеше табелка 4WS в далечната 84-5 ако се не лъжа

    Never hold discussions with the monkey when the organ grinder is in the room.
  17. 17 Профил на didco
    didco
    Рейтинг: 470 Любопитно

    И аз мисля, че при Хонда има от години тази система със завиване на задните колела. Возил съм се в Прелюд от 90-те с такава система и то на задната "седалка". Усеща се доста добре!
    А ето едно видео, където е снимана системата в действие на още по-стар Прелюд - https://www.youtube.com/watch?v=O-HZ8_HY3dw

  18. 18 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#16] от "m_hakkinen":

    Всъщност много от нещата, които сега се представят за някаква голяма новост, са прилагани и измислени отдавна... Друг е въпроса, защо не са се наложили и са останали, като добър спомен.
    Сещам се и за Ситроен ZX, че имаше такова изпълнение, със завиващ заден мост, тоест преди 20 или повече години.

    Бивш tww09306483.
  19. 19 Профил на the only easy day was yesterday
    the only easy day was yesterday
    Рейтинг: 319 Неутрално

    До коментар [#18] от "tww09306483":
    и тук не вярвам да е за дълго. Завиването ще е по лесно и по бързо но след време ще се появят други проблеми





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK