Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на niki_rst
    niki_rst
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Много хубав ................................................. цвят.

  2. 2 Профил на Thomas Anderson
    Thomas Anderson
    Рейтинг: 247 Неутрално

    "... и четвърто поколение с гуми с понижено съпротивление при търкаляне" - не го разбрах това поколение гуми и "търкаляне" - настрани ли се търкалят напред ли

    Sugar - The Bitter Truth http://www.uctv.tv/search-details.aspx?showID=16717
  3. 3 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 449 Неутрално

    Със стил на чалга певачка...

  4. 4 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1385 Весело

    Добра кола за дупките по българските пътища. Ако му добавят опцията да се движи на подскоци през ямите по пътя - ще срине пазара в България

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  5. 5 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2704 Неутрално

    До коментар [#3] от "tvr18355030":

    Аз не харесвам чалга, но няма по ставащи от чалга певачките
    Кльощавите въобще не ги поглеждам!

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  6. 6 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 582 Неутрално
  7. 7 Профил на general_patton
    general_patton
    Рейтинг: 294 Весело

    Със средна заплата 400 евро в НРБ-то, тоя стил не е за всеки. Иначе не изглежда лошо.

  8. 8 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2280 Весело

    [quote#2:"Thomas Anderson"]настрани ли се търкалят напред ли[/quote]
    Виж снимка № 9 - нема никакво съпротивление, дори съприкосновение с пътя.

  9. 9 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1631 Неутрално

    Харесаха ми новите фарове и автоматичното паркиране, но за съжаление не ми е по джоба.

  10. 10 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 268 Неутрално

    "Не е тайна, че Х3 не е подходящ за сериозни преходи извън пътя, но системата xDrive е изключително убедителна на сняг и лед"
    - Поредния "ГРАДСКИ", в случая "ЛЪСКАВ" и скъп ПАРКЕТНИК от BMW...
    Кой ги купува и за кого за предназначени в този случаи такива модели?
    -За хората с висок жизнен стандарт -които се чудят как и къде да си похарчат парите!

  11. 11 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3825 Неутрално

    До коментар [#10] от "Levski Levov":

    Така си е... Лично съм гледал Х3-ка на сняг и малко лед. Пълен паркетник!
    БМВ е хубава кола, ама за хубав път...!

    Бивш tww09306483.
  12. 12 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 2184 Весело

    Мутромобил

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  13. 13 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Какъв стил от кола тип конфекция.Даже не е скъпа вече.Говоря за нивото на заплащане в София.И не става нищо от нея.Всяко ренде кашкаи го слага в задния си джоб.А е далеч по евтино.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  14. 14 Профил на бай кольо
    бай кольо
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Да бе! 100 000 лв. средна хубост - к'во му плащаш! Дали да не си взема две?

  15. 15 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2318 Весело

    Вече изобщо не прилича на джип. Първите поне приличаха.

    Еретик
  16. 16 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Бмв са баварци а в бавария живеят 19 млн и се отказаха от Ф1 и сега имат достатъчно средства да си правят коли за застаряващи потребители които трудно сядат и стават от ниските коли

  17. 17 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 466 Любопитно

    Не е ясно, защо му е на човек СУВ за нормални пътища, който не става за извън пътя! Ако ти трябва кола за дълго пътуване - седан, ако ти трябва и за багаж - комби, ако ти трябва за извън пътя - джип (т.е. на шаси и задължително с бързи-бавни и ръчка).

    Някой ще ме светне ли, за какво стават СУВ автомобилите (освен гъзарията, разбира се).

  18. 18 Профил на невеж
    невеж
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Обаче, тоя мотор, двойка дизел от пробното шофиране, доста пресилено го наричат "балансиран", при положение, че с всички тези системи за понижаване на разхода, 8 скорости, рекупериране на енергията, у - а, е дал над 7 на магистрала и то при спазване на ограниченията... иначе супер колица

  19. 19 Профил на k_man
    k_man
    Рейтинг: 308 Любопитно

    До коментар [#11] от "tww09306483":

    Така си е. Паркетен лъв, както и останалите Х-ове.

    Това е кола за пътища и писти, но не и за извън тях. Просто "Х-драйва" не е система за оф-роуд.

  20. 20 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Сюв автомобилите с висок център на тежестта ги правят за възрастни хора със пари защото ниските автомобили са с нисък център на тежестта и хората и е по трудно да сядат и стават в автомобилите

  21. 21 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 581 Любопитно

    Боже, боже... тука енциклопедии се пишат. От този форум разбирам, че ако карам джип съм стар (щото се сядало по-лесно?? Как се сяда по-лесно на 1м от земята, не знам ), имам средна до малка пишка, и храня горивните босове.

    Пък аз просто си мислех, че в СУВ имам по-добра видимост, и по-висок коефициент за оцеляване срещу бесни голфаджии в насрещното.

    Ама сигурно бъркам, де

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.