В автомобилите ни няма манипулиращ софтуер, обявиха от "Рено"

Снимката е от щанда на "Рено" на провеждащия се тези дни автосалон в Брюксел.

© Reuters

Снимката е от щанда на "Рено" на провеждащия се тези дни автосалон в Брюксел.



Автомобилите на "Рено" не са оборудвани със софтуер, който манипулира резултатите за вредните емисии, обявиха снощи от компанията. Изявлението беше по повод информациите, че френските власти са започнали предварително разследване на концерна заради подозрения, че компанията може да е опитала да прикрие по-високи от нормалното емисии, които изхвърлят в околната среда двигателите на дизеловите им коли.


"Рено" спазва всички френски и европейски закони. Всички автомобили "Рено" са и винаги са били хомологирани в съответствие с всички закони, посочват още от автомобилния концерн.


От компанията посочват, че според пресинформация от 9 ноември миналата година, Министерството на икономиката и индустрията във Франция е обявило, че Генералната дирекция по конкуренцията, потреблението и борбата с измамите прекратява разследването си на двигателите на "Рено" и е изпратило своите заключения на прокурора в Нантер. От своя страна той е придвижил документите към прокуратурата в Париж.


От "Рено" припомнят също, че през март са представили пред независими технически комисии подробен план за намаляване на емисиите на азотен оксид на дизеловите си автомобили, отговарящи на нормите Евро 6b при реална употреба.

Ключови думи към статията:

Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 836 Любопитно

    Повярвах им 😂
    Значи немците лъгаха и мамеха за да влязат в "нормите", а пък французите се вместваха с инженерен гений? 😂
    И как решиха проблема след като хванаха Фолксваген в измама знаете ли? Тихомълком поправиха "нормите" и разрешиха по-високи нива на отрови!

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1976 Неутрално

    Вагините много се изложиха.

  3. 3 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4105 Неутрално

    До коментар [#2] от "442":

    Френските дизеляци наистина са добри, но като нови, а поостареят ли малко, хвърлят и те фини прахови частици в очите на хората...
    Затова на Балканите, раят на колите тип "нов внос" недолюбват ситроенчета, пежа и рена. Особено в бивша Югославия.
    На на сръбски автосервиз стояла табела:
    "Со борче, со мачка и со пи4к@ не радимо!!!" 😀

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  4. 4 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2359 Неутрално

    Верваме им.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  5. 5 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1207 Любопитно

    Тогава това как ще го обяснят?

    http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/all-diesel-car-brands-in-europe-are-even-more-polluting-than-volkswagen-study-111352_1.jpeg

    http://www.autoevolution.com/pdf/news_attachements/study-reveals-volkswagen-sells-the-cleanest-euro-6-diesels-in-europe-111352.pdf

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  6. 6 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    Те и Фолксваген в началото отричаха,после се оказа,че е вярно.

  7. 7 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 817 Неутрално

    Ами логично е. От графиката се вижда, че емисиите са високи, следователно не крият. Друг е въпроса, че екологичен дизел е невъзможен особено в България. Ама нали пише еко и много върви :) .....

    agent
  8. 8 Профил на Galin Petrov
    Galin Petrov
    Рейтинг: 245 Неутрално

    С тия дизели Европа си го набута много брутално. Мисля. че точно в Париж преди около месец имаше ограничение за движение на автомобили заради прекаленото замърсяване.

  9. 9 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    До коментар [#7] от "Ronald Reagan":

    Това на графиката са данни от реални условия представени като пъти над нормата, която трябва да покриват в лабораторни условия.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  10. 10 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#5] от "deutschwagen":

    като гледам таблицата, някои неща ме учудват! Напр. ФВ са с по-добри показатели от Ауди, Ситроен от Пежо, и Киа от Хюндай. Вярно е, че всичко, което е след двигателя е творение на определения бранд, и все пак!
    Всъщност каквото и да говорим - дизелите са пътници. Въпреки че за едно 30 години претърпяха невероятно развитие и усъвършенстване, по много показатели настигнаха бензиновите двигатели, а по икономичност си запазиха предимството - не успяха да завоюват сърцата извън Европа. А вече и в Европа ги очакват неприятностите.

  11. 11 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4105 Неутрално

    Тракторното лоби и неговите фенове на Стария континент няма да се дадат лесно! Трудно е да се вдигне цената на горивото, заради спедиторските и земеделските разходи, които ще се отразят на цените на стоките от първа необходимост. Ако се обложат само леките коли с някакъв "данък-сажди", ще се ревне, че има дискриминация...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  12. 12 Профил на pak_pitam
    pak_pitam
    Рейтинг: 433 Неутрално

    Те малките дизели са им проблем, с големите, монтирани в трактори, товарни коли и други стационарни машини хич нямат проблем. Ама нали трябва да се върви към хибриди, електрически и нови раработки.

  13. 13 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 519 Весело

    Когато преминат на метанови двг тогава . Иначе автомобилите трябва да вървят с кутийка за отработени въглища , които да се изхвърлят, иначе къде отива боклука от изгорелия ?

  14. 14 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3737 Неутрално

    До коментар [#8] от "Galin Petrov":

    В Париж, проблема с въздуха е сериозен от много години... Ограничават движението по няколко пъти в годината. Докато се поразчисти малко въздуха и..., до следващия път.
    Специално за Париж, са обявили преди няколко години, че ще забранят дизелите до 2020-та. Развиват и много усилено мрежата със зарядни станции за електрически автомобили и влаковете и метрото...!

    Бивш tww09306483.
  15. 15 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3371 Неутрално

    Global Village

    Ако Софтвера е силен (а е),
    представяте ли си колко е силен
    Хардвера??

    Прозрачност всевместна е твърдо уместна
    в Еrra на манипулиране!

    "В автомобилите ни няма манипулиращ софтуер, обявиха от "Рено""

  16. 16 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Екологичните норми се правят толкова сурови, колкото съвременната технология може да постигне. Но с цената на по-висока цена на автомобилите. И то когато са нови. Манипулация на софтуера правят фирмите, когато искат да намалят цената за да не страдат продажбите. Така че съвременните норми могат да бъдат постигнати, но без икономии в прилаганите технологии за очистване на газовете.

  17. 17 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 498 Гневно

    До коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Всички дизели нови стари средни и замърсяват прекалено много и ФПЧ и с токсични азотни окиси. Факт!

    Stef
  18. 18 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 498 Гневно

    До коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Всички дизели - нови, стари, полустари, полунови и т.н., замърсяват прекалено много и с ФПЧ и с токсични азотни окиси. Факт!

    Stef
  19. 19 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 498 Любопитно

    Упс, бавен интернет, съжалявам за дублирането..

    Stef
  20. 20 Профил на hypercube
    hypercube
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Успяли са да ги префлашнат с тестерите по време на смяната на маслата Все пак имаха времето, което ВАГ нямаха да оправят тихо поразиите си. А и автомобилите им се продават предимно в Европа, та мачът се играе на собствен терен един вид

    Не питайте какво страната ви може да направи за вас, попитайте какво вие можете да направите за нея! Дж.Кенеди
  21. 21 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1342 Весело

    [quote#1:"Торбалан"]Значи немците лъгаха и мамеха за да влязат в "нормите", а пък французите се вместваха с инженерен гений?[/quote]

    Опита ви за някакъв сарказъм е напълно неуместен, защото фактите леееко се разминават с пропагандата в "Ауто Билд".......

    Италианците започнаха производство на комън рейл дизели през 1997 г, французите през 1998, а германците - през 2005.
    Французите монтират FAP филтри от 2000 г, германците - от 2007 г.
    Седем години изоставане трудно се наваксват с "инженерен гений", затова любимите ви германски производители си играха със софтуера........

    Знанието е сила, информацията - власт
  22. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1207 Любопитно

    До коментар [#21] от "pag":

    Значи, комън рейл технологията първо е измислена в Швейцария. Второ, първият автомобил в Германия с такъв дизел е Мерцедес Бенц W202 от 1997. Трето, докато французите наистина ползват DPF от по-рано (първият ФВ с такъв филтър е не по-късно от 2006), преди такива филтри не са били нужни за да се покрият стандартите, а и изобщо не става дума сажди и частици, ами за NoX, който не се спира с тези филтри.
    Четвърто, другия път преди да тролиш се информирай:

    http://www.dnevnik.bg/2899636/#comment-5

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK