Концептуален микробус на "Фолксваген" показа бъдещето на електрическата мобилност (видео)

Концептуален микробус на "Фолксваген" показа бъдещето на електрическата мобилност (видео)

© Фолксваген



Фолксваген" показва на автосалона в Детройт, който продължава до 22 януари, втори електрически концептуален модел, демонстриращ богатите възможностите на електрическите автомобили на утрешния ден. След градския прототип I.D., показан на изложението в Париж, компанията демонстрира микробус.

Двата концептуални електромобила на "Фолксваген" - Ай Ди (вляво) и "Ай Ди Бъз".

© Фолксваген

Двата концептуални електромобила на "Фолксваген" - Ай Ди (вляво) и "Ай Ди Бъз".


"Ай Ди Бъз" (I.D. BUZZ) е разработен на електрическата MEB платформа на марката и представлява ново разбиране за мобилността на бъдещето. "Семейството I.D. обединява ново поколение електрически и напълно дигитално свързани автомобили. Те ще бъдат достъпни за милиони хора по света, не само за хора, които имат милиони в банковите си сметки", обеща председателят на борда на директорите на "Фолксваген" Херберт Дийс.
Той припомни, че плановете на концерна са до 2025 година да продава един милион електрически автомобили на година.
Концептуален микробус на "Фолксваген" показа бъдещето на електрическата мобилност (видео)

© Фолксваген


Електрическият микробус, показан в Детройт, има задвижване на четирите колела, благодарение на електрическите мотори на предния и задния мост. Общата мощност на автомобила е 374 конски сили, което осигурява ускорение до 100 км/ч за 5 секунди.


Акумулаторните клетки са разположени в пода, което снижава центъра на тежестта. Електрическият пробег с едно зареждане е до 600 км. Новият модел може да се зарежда и индуктивно, като за 30 минути ще се възстановява 80% от капацитета на батерията.

Концептуален микробус на "Фолксваген" показа бъдещето на електрическата мобилност (видео)

© Фолксваген


"Ай Ди Бъз" има напълно автоматизиран режим на движение, като за него, бусчето, с дължина 4.94 метра, разчита на скенери, ултразвукови сензори, радари и камери. Информация от заобикалящия трафик пристига по интернет в реално време.


В концептуалния автомобил познатото приборно табло не съществува, като шофьорът получава цялата нужна информация на хед-ъп дисплей, като се използва технологията добавена реалност. Основните функции по колата се управляват през таблет, поставен в средата на арматурното табло, или през тъчпад на волана.

Концептуален микробус на "Фолксваген" показа бъдещето на електрическата мобилност (видео)

© Фолксваген


Благодарение на междуосието от 3.3 метра салонът е комфортен и обширен, като има възможност предните седалки да се обърнат назад. Останалите кресла също могат да се въртят, да се местят напред и назад и да се сгъват, така че да се осигури максимален товарен обем.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    "... плановете на концерна са до 2025 година да продава един милион електрически автомобили на година."

    Еха!

    TAKE THE RED PILL!
  2. 2 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 5353 Неутрално

    "Общата мощност на автомобила е 374 конски сили, което осигурява ускорение до 100 км/ч за 5 секунди. Електрическият пробег с едно зареждане е до 600 км."

    Съвсем прилични показатели. Дизайнът напомня на своя братовчед от миналия век.

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  3. 3 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 671 Неутрално

    ДНК-то е без съмнение на Ванагон/Транспортер. Браво на ВАГ.

    След като се издъниха с дизелите, хубаво е че са се заели с нещо ново и се опитват да се качат отново на гребена на вълната.

  4. 4 Профил на Terra pura
    Terra pura
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Наследникът на легендарния T1. Очаквам го с голям интерес.

  5. 5 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2853 Неутрално

    [quote#1:"Beyond"] 2025 година да продава един милион електрически автомобили на година." [/quote]
    Твърде неамбициозно! Все пак са "народна кола" - да не се увличат в цената.
    Необяснима е високата цена на елктрокарите , след като производството е несравнимо по-просто от ДВГ. Останалите проблеми са разработени от предшествениците.
    Всички знаем за стремежът към повече печалба!!!

  6. 6 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 589 Неутрално

    90% от концептуалните автомобили си остават концептуални

  7. 7 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 442 Неутрално
  8. 8 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Това, което Швабите го обещават за 2020г. едни пичове от Калифорния го продават от 2012г.

  9. 9 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1422 Неутрално

    Много дръпнато тва бе, само за китайците мислите вече !!!

  10. 10 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 460 Неутрално

    [quote#8:"tvr18355030"]Това, което Швабите го обещават за 2020г. едни пичове от Калифорния го продават от 2012г.[/quote]

    Ти колко от калифорнийските си си купил?

  11. 11 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#5] от "Alexander97":

    Като се има предвид, че Tesla и Panasonic строят огромна фабрика, за да могат да продават по 500 000 автомобила годишно, не ми е ясно, с какви батерии VW мислят да оборудват тези 1 млн. автомобила... И то до 8 години, а нямат и един свестен електромобил в момента.

  12. 12 Профил на Куха Лейка
    Куха Лейка
    Рейтинг: 459 Любопитно
  13. 13 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#10] от "krasi_kara":

    Ако бай Ганьо не е купил, не означава, че никой не е купил...
    Продажбите само на Model S:
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ae/Global_sales_Tesla_Model_S_by_quarter.png

  14. 14 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 903 Весело

    Колицата е супер! Имат още да догонват, но явно ще се справят.

    agent
  15. 15 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 878 Неутрално

    "компанията демонстрира микробус"
    Пауновски,престанете с тези глупости!
    Демостритате неразбиране.
    В предното си "творение" използахте не правилно "с един заряд" а сега "демонстрира".Не е смешно!
    Компанията може да демонстрира иновативност и виждането си за този клас автомобили. "Демострира" не се свързва с неудошевени предмети!

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  16. 16 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1562 Неутрално

    BUZZ-чето е много приятно!
    С удоволтвие бих карал такова нещо вкл. и в автономен режим!

    I Want To Believe
  17. 17 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 460 Неутрално

    [quote#13:"tie_interceptor"]Продажбите само на Model S[/quote]

    Уау! "Цели" 50 хиляди бройки "Model S" за цялата 2016г. за целия свят? Да, определено е станал масов автомобил... в сравнение с Ламборджини например!

  18. 18 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5851 Весело

    До коментар [#8] от "tvr18355030":

    Какви Шваби?
    VW са Саксонци.
    Мерцедес са Шваби!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  19. 19 Профил на vari
    vari
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Малко по малко започват да се усещат, че бъдещето на електричките ще тръгне от служебните автомобили и после ще стигне масовия потребител.

    В случая бус на ток, с такъв мощен двигател и пробег от 600км би бил истински хит за много фирми. И като му се махнат всички акцизи и такси за директно замърсяване и цената му ще е доста поносима.

    Успех на VW!

  20. 20 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#17] от "krasi_kara":

    Повече от всички останали производители взети заедно*....
    Ако добавим и Model X, стават в пъти повече*.

    Ако можеха да произведат и 5 пъти повече, пак щяха да ги продадат.

    Като показатели са несравними с нито един сериен, а май и концептуален, електромобил.

    *Статистиката не включва разни китайски и индийски леки четириколки и триколки.

  21. 21 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Просто картинка с някакви пожелателни данни.
    Не е ясно на какво ще мяза докато/ако види бял свят.

  22. 22 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 842 Неутрално

    До коментар [#20] от "tie_interceptor": Ще продадат в Европа, ако цените им паднат поне наполвина. В богата Швейцария са продадени 1560 бройки, а в Германия 1908 бройки.

  23. 23 Профил на danid
    danid
    Рейтинг: 497 Весело

    Този микробус ми харесва. Има "характер" и ми напомня на класиката от миналия век. Като дизайн. И иначе ми харесва идеята за ел. мобил, но не ми се вярва да доживея време да си позволя такъв.
    Не си представям как се кара без волан, но сигурно може...

  24. 24 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 460 Неутрално

    [quote#20:"tie_interceptor"]Повече от всички останали производители взети заедно*....
    Ако добавим и Model X, стават в пъти повече*.[/quote]

    Евентуално повече от електро-моделите на останалите производители, а не спрямо конвенционалните им "премиум"модели .

    И с Модел Х не стават "в пъти повече". Вземете да си проверявате данните! Все пак преди седмица-две имаше статия, че за 2016г ще доставят не повече от 73 хил. автомобила, вместо обещаните 76 хил., т.е. пряко сили Модел Х добавя един път и половина повече.

    За сравнение, Порше например, продават и доставят над 200 хил. автомобила годишно, а не е като не са в същия сегмент като Тесла, нали?

    И да, проблемите при масовото производство са много по-различни от тези при бутиковото такова, но Тесла- зомбитата ще го разберат най-вероятно по трудния начин.

  25. 25 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1690 Неутрално

    [quote#5:"Alexander97"]Необяснима е високата цена на елктрокарите[/quote]

    Мисля, че акумулаторите са скъпички, но нека специалистите хвърлят светлина колко струва комплект батерии.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  26. 26 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#24] от "krasi_kara":

    Естествено, че за електрически става дума.
    Не се правете на приятно разсеян...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK