"Опел" лансира градски кросоувър

"Опел" лансира градски кросоувър


Опел" представи нов кросоувър, който ще се позиционира малко под "Мока Х" в моделната гама на марката. "Кросленд X" ще е само с предно предаване и неговата среда ще е основно града.


Автомобилът е дълъг 4.21 метра, или с 16 см по-къс от "Астра" и със 7 сантиметра по-малък от "Мока". Седалките в салона са разположени амфитеатрално, като срещу доплащане предните може да са от сертифицираните от германско ортопедично дружество.

"Опел" лансира градски кросоувър

Багажникът е с обем 410 литра и е водещ в класа. В допълнение задната седалка се мести напред и назад с 15 см, като така могат да се осигурят още 110 литра багажен обем. В допълнение обемът на багажника се увеличава до 1255 литра, ако облегалките на задните седалки се сгънат напълно.
"Опел" лансира градски кросоувър

Сред оборудването присъстват познати от по-високите класове автомобили системи. Сред тях са фаровете с променящ се според пътните условия светлинен сноп, хед-ъп дисплй, панорамната камера за обратно виждане, система за автономно паркиране, предупреждение за опасност от удар в предното превозно средство и автономно автоматично спиране, сигнализация за напускане на лентата за движение, алармиране за наличие на обект в мъртвата зона на зрението на водача и т.н.
"Опел" лансира градски кросоувър

Мултимедийните системи позволяват пълна интеграция на смартфон, а най-съвременните имат 8-инчов сензорен екран. "Опел Кросленд X" ще се предлага с бензинови и дизелови двигатели, както и с мотори с фабрични газови уредби. Скоростните кутии са механични и автоматични.


"Опел" планира пускането и на голям кросоувър, който да замени пенсионираната "Антара". По този начин марката дава начало на продуктовата офанзива наречена "7 през 17-а", включваща представянето на седем нови автомобила през годината.

Ключови думи към статията:

Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 488 Любопитно

    Практични са височките коли за родния пейзаж, особено ако са с по-големи колела, което има редица предимства и само един недостатък

    Stef
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1253 Неутрално

    Като младеж имах опел, ... вече няма съм им клиент. Те си знаят защо.

  3. 3 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 1544 Неутрално

    Още помня ръждичките по Вектрата ми

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  4. 4 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 746 Неутрално

    ""Кросленд X" ще е само с предно предаване..."
    Оттук нататък спрях да чета.

  5. 6 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 472 Неутрално

    Удобно си е по височкото с по голям просвет за града, спор няма. Когато съм с така наречената лимузина, съм като балерина: търсиш по голямо място за паркиране, пазиш броните от бордюри и дупки, внимаваш в моловете между колоните.Въобще, губиш време и внимание абсолютно излишно.

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  6. 7 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Кросоувър само с предно предаване, това е майтап.
    Дизайна иначе са го пипнали.
    Преди 15 години имах астра (1997-ма), 6 години я карах, съдрах я (на газ). Сменил съм една биалетка, една бензинова помпа (повтарям, на газ беше),едни ремъци, едни свещи (потретвам, на газ беше) и съм сипал течност за запушване на теч в радиатора. Това беше, а и гумите и крушки, но това ясно. Общо за 6 години към 1000 лева. Когато я продадох се оказа, че няма грам ръжда.
    В сравнение със следващата - Пасат (2000), много добро инжинерно решени и държане на пътя, нисък разход на дизала - 5,5 на сто с насъпването, ама пуста предница - на 2 години по 2000 лв! Плюс радиатор, семеринги, ремъци не знам колко ролки и др, платих я 2 пъти и нещо.
    Тъй, че според желанието на клиента е работата.

  7. 8 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#4] от "subaru":

    Дай някой нов виц за бмв, че ги забравихме тези коли през зимата.

  8. 9 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1253 Весело

    До коментар [#8] от "anarhochristian":

    Отвори си Мобилето и ще видиш как не трябва да се вади БМВ излязло от пътя с тактор. Адреналин на корем.

  9. 10 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Малко по-голяма от Нисан Жук и малко по-малка от Мока-та и Рено Каджар ... че и само с 2х4 ... Нещо като нищо.
    ... Наистина има хляб в нишата "градски СУВ", ама там Сусзуки Игнис 4х4 е доста по-изчистена като концепция и изпълнение.

  10. 11 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2946 Неутрално

    До коментар [#10] от "Булаир":

    Сузуки Игнис е с 51 сантиметра по къс от този Опел. Това си е доста голяма разлика...! Сузукито също се предлага и само с предно задвижване. Сузуки се предлага, само с един двигател... Анемичен, бензинов 1.2, с 90 коня.
    Това Опелче ще е много повече стока от Сузуки, особено Игнис. Един познат си купи ново Джимни и за 5 години ръждяса, повече отколкото съм можел да допусна, за японска кола.
    Новото Опелче, ще има и фабрична газ... Нещо по което, в последните години почнах много да се заглеждам. Определено изглежда доста по добре и ще предложи повече от дървените Сузукита. За други японски марки в този клас не се сещам...

    Бивш tww09306483.
  11. 12 Профил на mutant
    mutant
    Рейтинг: 286 Неутрално

    http://www.km77.com/fotos/Opel/Crossland_X_2017/index.html

  12. 13 Профил на mutant
    mutant
    Рейтинг: 286 Неутрално

    http://www.km77.com/fotos/Opel/Crossland_X_2017/index.html

  13. 14 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 488 Любопитно

    [quote#11:"tww09306483"]За други японски марки в този клас не се сещам...[/quote]

    Ей тоз бонбон е доста над нивото на Опела
    https://cnet3.cbsistatic.com/img/hVzET7cBYW0It9p4EzncvIDyQPk=/770x433/2015/07/29/b664cae1-b8af-415c-a08b-a0582219e9b6/2016-mazda-cx-3-10.jpg

    Има и това:
    http://i.ndtvimg.com/i/2014-09/honda-hr-v-1_625x300_41410416716.jpg

    Има и още по-малък като концепция:
    http://static.usnews.rankingsandreviews.com/images/article/201301/124624/Urban_SUV_Concept_445w.jpg

    Има и Тойота, която се търкаля вече и в България:
    http://i.f1g.fr/media/figaro/805x453/2016/03/03/XVM8617bd16-e134-11e5-b22c-5bd0afb9120d-805x453.jpg

    Stef
  14. 15 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#3] от "neut":

    Ти може още да си я караш

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  15. 16 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#11] от "tww09306483":

    [quote#11:"tww09306483"]Сузуки Игнис е с 51 сантиметра по къс от този Опел. Това си е доста голяма разлика...! [/quote]

    ... и е по-тясно. Затова Сузуки-то стои стабилно точно в този клас. А и по-късо - за СУВ е предимство. Единствен реален конкурент е Фиат Панда 4х4 ... затова казвам, че нишата може да поеме още модели.

    [quote#11:"tww09306483"]Сузукито също се предлага и само с предно задвижване.[/quote]
    ... има и двете опции - 2х4 и 4х4

    [quote#11:"tww09306483"]Анемичен, бензинов 1.2, с 90 коня. [/quote]
    ... при тегло под 1 тон е напълно достатъчен за шофьори без комплекси. И то атмосферен - без капризите на турбо-поддръжката.

    [quote#11:"tww09306483"]Това Опелче ще е много повече стока от Сузуки, особено Игнис.[/quote]
    ... това Опелче като размери тегло и двигател е в друга категория. А и, ако единствената разлика с Мока-та са тези 7 см. - ще си подяждат пазарите един-друг.

  16. 17 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2946 Неутрално

    До коментар [#16] от "Булаир":

    Да не забравяме, че този Опел е по-скоро градска кола. Иска се да си малко по-високо, малко по-проходим и малко по-маневрен. Не се търсят някакви уникални 4х4 възможности... Иска се да ти е удобно и да си водиш жената и децата на къси и средни разстояния.
    Фиат Панда е за двама души и най-много още две малки деца отзад. За повече няма място.
    Правилно ме подсетиха по-горе за Мазда СХ-3 но, предполагам ще е по-скъпа от Опела. Хондата е в по-горен клас, а тази Тойота е уникално грозна, поне според мен...! Някой дизайнер от Санг Йонг, да не се е преместил в Тойота?

    Бивш tww09306483.
  17. 18 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 488 Весело

    [quote#17:"tww09306483"]тази Тойота е уникално грозна[/quote]

    Дай една красива Тойота - поне една все трябва да има...

    Да го кажем деликатно - не е точно дизайнът силната страна на Тойота

    Stef
  18. 19 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 598 Неутрално

    [quote#17:"tww09306483"]Да не забравяме, че този Опел е по-скоро градска кола. Иска се да си малко по-високо, малко по-проходим и малко по-маневрен. Не се търсят някакви уникални 4х4 възможности... Иска се да ти е удобно и да си водиш жената и децата на къси и средни разстояния. [/quote]

    До коментар [#17] от "tww09306483":

    Затова казвам, че този модел на Опел е нито рак нито риба. Мока-та върши същата работа ... само, че е със 7 см. по-къса ... и толкова.
    Ако се позиционират като компактен градски СУВ е трябвало да пипнат по-смело в размерите.

  19. 20 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2946 Неутрално

    До коментар [#19] от "Булаир":

    Интересно ми е също така, дали този Кросленд ще се прави на базата на Астра. Ако е по-къса и по-висока Астра, както ми се струва, хич няма да е лошо това нещо...!
    Моката не ми е допадала, кой знае колко..., защо не знам. Меривата я оглеждах повечко, ама е на базата на Корса.

    Бивш tww09306483.
  20. 21 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 668 Весело

    Това понятие "кросоувър" журналистите го измислиха като жаргон за грозен автомобил, или нещо друго се има предвид?

  21. 22 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 724 Весело

    Добре, че не е градски крос-кънтри

  22. 23 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 239 Неутрално

    "Опел" планира пускането и на голям кросоувър, който да замени пенсионираната "Антара".
    Много... забавиха, ама МНОГО! Спряха Шевролет за Европа, оттам и голямата 7-местна каптива, сега се говори че и новия няма да е 7 местен...
    Нито имат голяма ван като -шаран/алхамбра/галакси, нито 7 местен мидсайз сув -като соренто/кодиак -много изостават!

  23. 24 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2946 Неутрално

    До коментар [#23] от "Levski Levov":

    Опел си имат ван..., Зафира. Не е лош и с добро присъствие.
    Антара нещо не се хареса, покрай приликата си с Каптива, макар двете да нямат нищо общо.
    В така наречените СУВ определено изостават, не знам защо. ДжиЕм имат много марки с много платформи за модели, ама нещо не ги пускат през Опел за Европа.

    Бивш tww09306483.
  24. 25 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 472 Неутрално

    "Opel Crossland X идва на мястото на Meriva 18.01.2017, 3 Компактният кросоувър е базиран на платформата на Peugeot 2008"

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  25. 26 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 239 Неутрално

    [quote#24:"tww09306483"]Опел си имат ван..., Зафира. Не е лош и с добро присъствие. [/quote]
    Нищо нямат... грешни са ти класовете...
    Зафирата е МИНИван, такава както фолксваген туаран!
    Фолксваген шаран, обаче е вече ВАН, такива каквито са още галаксито на форд и алхамбрата на сеат!
    Недей така... между ван-а и миниван-а има много голяма разлика, която най-вече се вижда в размерите и вътре особено в интериора отзад!
    Отделно цената например между фолксваген тоаран(миниван) и големия му брат фолксваген шаран(ван) е едно 6-7 хиляди(евро) отгоре в полза на втория. Единия ти е 23 000, другия ти гони 30 000 евро.
    [quote#24:"tww09306483"]Антара нещо не се хареса, покрай приликата си с Каптива, макар двете да нямат нищо общо. [/quote]
    Малка е отзад, няма 7 места за разлика с каптивата, а хората искат по голям багажник, 7 места като избор и др.

  26. 27 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 624 Весело
  27. 28 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#1] от "stef":

    - Цената на гумите.

  28. 29 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 488 Любопитно

    До коментар [#28] от "subsonic":

    и втори комплект зимни джанти евентуално...
    + Добрата новина е, че се износват по-малко, поради по-големия диаметър и по-рядкия контакт с пътя спрямо малките...
    + По-добра проходимост
    + По-леко преодоляват неравности
    + По-щадящи са за окачването
    + По-добра возия
    + По-рядко буксуване

    Stef
  29. 30 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#18] от "stef":

    Тя и прехвлената им надеждност напоследък не им е силна страна...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK