Внимателен фейслифт направи БМВ Серия 4 още по-атрактивно



След почти четири години на пазара и повече от 400 хиляди продажби БМВ Серия 4 мина през задължителният за средата на жизнения цикъл фейслфт. Той обхваща цялата гама - купе, гран купе и кабриолет.


Голямата промяна е свързана със замяната на ксеноновите светлини със светотиодни. Стоповете също са с LED eлементи и нова графика. Въздухозаборниците са променени, ново е и оформлението на задната броня.

В новия цвят Snapper Rocks Blue

© БМВ

В новия цвят Snapper Rocks Blue


В салона усещането за ексклузивност и високо качество се подчертава от новите галванизирани елементи, хромираните апликации и средната конзола в блестящо черно. Друг визуален акцент е двойният декоративен шев на арматурното табло.


Трите нови цвята на тапицериите, както и трите нови интериорни лайстни осигуряват още по- голям избор при индивидуалното оформление на интериора. Запазени за автомобилите от Серия 4 са двата нови външни цвята Snapper Rocks Blue и Sunset Orange, както и новият дизайн за джантите.




Скрити за окото остават промените по окачването, което е малко по-стегнато, за да осигури по-спортно поведение на пътя. Настройките на кормилното управление пък са оптимизирани.

Внимателен фейслифт направи БМВ Серия 4 още по-атрактивно

© БМВ


Всички бензинови и дизелови двигатели за семейството на БМВ Серия 4 са от най-актуалните в момента. Мощността им варира от 184 до 326 конски сили. За общо 12 варианта на модела като опция се предлага задвижване на четирите колела хDrive.


Опционалната навигационна система Professional в автомобилите разполага с нов, по-лесен за управление потребителски интерфейс с големи полета. Те могат да бъдат подреждани свободно винаги показват актуализираното съдържание на скритите зад тях менюта.

Версията кабрио в новия цвят Sunset Orange

© БМВ

Версията кабрио в новия цвят Sunset Orange


Като опция автомобилите от Серия 4 могат да бъдат оборудвано с дигитално приборно табло. В зависимост от избрания режим на шофиране, то предлага на водача различни графични възможности на изобразяване на всички индикации.

Ключови думи към статията:

Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    Мяза, не може да си изкриви душата човек, ... да се ползва в сухо време, само.

  2. 2 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 660 Неутрално
  3. 3 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 360 Неутрално

    Красавица!
    Само таблото не ми харесва.
    Масово производителите не могат до им намерят мястото на големите екрани... Все като кръпки стоят.

  4. 4 Профил на ludiakolio
    ludiakolio
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Кабриото по мяза.На седана незнам защо му ги слагат тези големи отвори под маската.

  5. 5 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    "ексклузивност"

    Горкият български език! Случил е на журналисти.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  6. 6 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 377 Неутрално
  7. 7 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 484 Неутрално

    До коментар [#3] от "tie_interceptor":

    Подкрепям това наблюдение.

    Иначе БМВ-тата сякаш от години не правят нови модели, а само бълват фейслифтове.

  8. 8 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#1:"442"]Мяза, не може да си изкриви душата човек, ... да се ползва в сухо време, само. [/quote]

    Това е глупаво клише. И аз карам кола със задно предаване, с хубави гуми нямам проблеми никъде.

  9. 9 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#7:"12345"] Иначе БМВ-тата сякаш от години не правят нови модели, а само бълват фейслифтове. [/quote]

    Ами не си взимай ...

    За мен придържането към разпознаваема линия в дизайна е доста по-добър подход от скачането от една авангардна идея към друга през 2-3 години, така че да можеш да ги разпознаваш само по емблемите, но не и по силует ...

  10. 10 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1108 Неутрално

    [quote#1:"442"]да се ползва в сухо време, само.[/quote]
    Това е мит и пълна глупост.
    Заповядай да те повозя.
    Задното предаване е с по-добра управляемост при всички условия, вкл. зимните.
    Просто трябва шофьорът да знае какво прави и да е сложил добри гуми.

    До коментар [#1] от "442":

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  11. 11 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2394 Любопитно

    Новият цвят има за цел да направи четворката “незабележима”?

    I Want To Believe
  12. 12 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#10] от "pariah":

    Имам комшия с БМВ тунинговано до безобразие, върти гуми и на четвърта. При една такава демонстрация, при съвсем леко мокро така му поднесе колата, че съсипа на двама души паркирани на улицата коли.

    Намери някой да те повози на СУБАРУ в това време за да направиш разликата.

  13. 13 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1108 Неутрално

    До коментар [#12] от "442":

    Примерът ти е нерелевантен.
    Това, че имаш съсед с тунингвано БМВ, който е въртял тигани и ударил съседи щото е малоумник не е критерий за възможностите на автомобилите с тази марка.
    Аз съм с предишното поколение трета серия на марката, нови гуми и мога да мина навсякъде, където може да мине кола с предно предаване, по-добре или еднакво добре от нея.
    Субару са хубави коли и имам уважение към системите им 4х4, но в момента не говорим за такива системи - коментарът ти беше за задното предаване като такова, на което ми беше и репликата.
    Разбира се, че 4х4, дори не на Субару, е по-добро при зимни условия от другите варианти на задвижване.
    Заблудата, че задното предаване не става за зима е масова заблуда на незапознати практически с темата. Наблюдавам го всеки ден, включително сред съседи, които гледат доста ококорено когато преодолявам преспите по неизчистената ни локална уличка. Всичко е в гумите, както и в човека зад волана.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  14. 14 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1121 Неутрално

    До коментар [#13] от "pariah":

    ама изобщо не съм съгласен,първо с тая лека задница с каквито и гуми да си няма да имат сцеплението на предното,понеже двигателя тежи доста повече ,второ при нашето 'почистване' през зимата особено на малките улички с тоя клиренс на БМВ ще останеш на корем след 10 метра..и аз съм карал коли с задно няма изобщо място за сравнения при зимни условия...да не гвоворим за автоматици...днес бутах едно БМВ и един мерцедес,и двете бяха с доста добри гуми и шофьорите им не бяха някакви лигльовци...това си е проста физика ,нищо повече

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  15. 15 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1121 Весело

    БМВ бих си купил само ако е Х-драйв...и по височко

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  16. 16 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1108 Неутрално

    До коментар [#14] от "не на безразличието":

    Значи аз съм някакво изключение.
    Моето е също със спортно окачване и е доста ниско.
    Колкото до леката задница, явно не си запознат с факта, че разпределението на теглото при БМВ е 50/50, т.е. задницата не е по-лека от предницата.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  17. 17 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1121 Неутрално

    До коментар [#16] от "pariah":

    няма как да влезнеш в някой по дълбок коловоз и да не останеш там..иска се доста талант и да си подбираш местата където караш...в германия няма проблем да караш кола с задно ама почистването няма нищо общо с нашето...за родната мизерия предното си е по добре ,просто условията са такива ,имам приятел голям БМВ фен,и кара само такива коли ама сега си кара джипката , не е БМВ

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  18. 18 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 677 Любопитно

    Простете за невежеството, но каква е разликата между Серия 3 и Серия 4?

  19. 19 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1121 Весело

    До коментар [#18] от "Smoke":

    серия 4 е малко по голяма...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  20. 20 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Много убав багер, въобще 4-ките и 6-ците са ми любими!

  21. 21 Профил на w
    w
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#10:"pariah"]Просто трябва шофьорът да знае какво прави и да е сложил добри гуми. [/quote]

    Абе в големия сняг с предното е по - лесно. Но пък удоволствието от задното е несравнимо.

  22. 22 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1108 Любопитно

    До коментар [#21] от "w":
    Много добре казано

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  23. 23 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#19:"не на безразличието"] серия 4 е малко по голяма... [/quote]

    Личи си колко изобщо не разбираш от темата, но държиш да се изкажеш и за "задното", и за "леката задница" и още един куп клишета. Преди 4-5 години 3 серия включваше версиите седан, купе, кабриолет и комби. След това БМВ я разделиха на две - в серия 3 останаха вариант седан и комби, а в новата серия 4 се обособиха купето и кабриолета, както и новия вариант гран купе (скосена линия като на купе, но с 4 врати). Така че, айде некомпетентните да не тролите повече с празни приказки.

  24. 24 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#16:"pariah"] Моето е също със спортно окачване и е доста ниско. [/quote]

    Явно и аз съм изключение, колега. Изглежда всички сме изключения, освен "един приятел", който буксува и явно е правилото ...

  25. 25 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1121 Весело

    До коментар [#23] от "Jean-Luc Picard":

    не си схванал иронията...3 е преди 4 затова написах малко по голяма...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  26. 26 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1108 Весело

    До коментар [#24] от "Jean-Luc Picard":

    Хахаха, нали?

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  27. 27 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#8] от "Jean-Luc Picard":

    До коментар [#13] от "pariah":

    До коментар [#14] от "не на безразличието":

    Понеже и аз карам кола със задно (не е БМВ, също като тях държат на традицията на задното), и понеже тази зима имах нагледни преживявания от първо лице, да споделя и моя опит, който е смес от вашите мнения по-горе.

    Да, вярно е, че задното в днешно време не е като задното от 90-те години, има доста технически напредък. И да, част от този напредък са точно гумите - качествените зимни (НЕ всесезонни!) гуми наистина имат голямо значение. Аз лично карам Pirelli SottoZero 3 и съм абсолютно доволен, много стабилна гума и на сняг, и на киша, и на мокро.

    И разбира се, че има значение шофьора. На калпавия шофьор каквото и да му дадеш, все ще намери начин да се пребие.

    Въпреки това, колата има значение. Първо, това дето колегата по-горе каза за леката задница, е вярно - на всяка кола има 50/50 разпределение, и дори при БМВ не при всички модели е така. Старите тройки (Е36) са супер леки отзад, там понякога е достатъчно някой да седне в багажника и хоп - колата магически излиза от дупката.

    Второ, пак както беше казано, огромно значение играе клирънса. Колите със задно обикновено са лимузини или спортни, и затова винаги са по-ниски, за по-добър хендлинг на асфалт. А истината е, че като опреш по корем снега, ако ще и 8х8 да имаш, пак ще въртиш във въздуха. Т.е. тука проблема не е директно в задното задвижване, а в това, че то почти винаги означава и генерално по-ниска кола.

    И трето, това което наистина има значение, не е предно или задно, а две или четири движещи колела. Аз досега където съм затъвал тази зима (а това се случи 2-3 пъти), и с предно пак нямаше да изляза, даже щеше да е по-зле - зависи откъде те е навяла пряспата. Това, което определено щеше да помогне, е двойно задвижване.

    Накратко - предното само по себе си с нищо не е по-добро от задното, но 5 см повече клирънс и 4х4 могат да спестят много ядове.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK