"Фолксваген" изтегля близо 600 хил. автомобила Ауди от пазара в САЩ

"Фолксваген" изтегля близо 600 хил. автомобила Ауди от пазара в САЩ

© Reuters



Германският автомобилен гигант "Фолксваген" ще изтегли близо 600 хиляди автомобила в САЩ, предимно от марката Ауди, предаде БТА. Причината е в дефекти, които могат да предизвикат пожари или отказ на въздушната възглавница.


Корозионен проблем може да попречи на въздушните възглавници да се отворят. Той засяга 234 хил. автомобила Ауди А5, произведени между 2011 и 2017 г. Неизправни охладителни помпи могат да прегреят и да причинят пожар. Такива има в над 432 800 Ауди А4s, А5s, А6s и Q5s, произведени през или след 2012 г.


Няма данни за жертви в страната, съобщиха регулаторните власти за пътна безопасност на САЩ. Изтеглянето става след поредицата инциденти в Китай и Израел през 2016 г.


Представителствата ще извършат необходимите поправки и ще заменят части безплатно, съобщи автомобилопроизводителят.

Ключови думи към статията:

Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6699 Неутрално

    Бърза кучка слепи ги ражда - Фолксваген, бълха ги охапала, ще вложат някой и друг милиард допълнително.

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3681 Неутрално

    Тръмп май ще удари немската индустрия по-силно от колкото китайската!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 444 Неутрално

    VW и Audi - най-надценената марка автмобили!

  4. 4 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3681 Неутрално

    [quote#1:"neut"]Бърза кучка слепи ги ражда - Фолксваген, бълха ги охапала, ще вложат някой и друг милиард допълнително. [/quote]
    Близо 600 хиляди автомобила не са бълха това да не са ти изтеглени пюрета от Кауфланд!
    Удара ще е за детски милиарди!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  5. 5 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3681 Неутрално

    [quote#3:"spring_va"]VW и Audi - най-надценената марка автмобили!


    [/quote]
    Още са на стари лаври от миналия век. В сравнение с мириканскитя трактористки инвентар са си надеждни и икономични!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  6. 6 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 325 Неутрално
  7. 7 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 559 Неутрално

    Да започват да произвеждат фул механик модели без никаква електроника бръмбър,бус и карера по проекти на фердинанд порше

  8. 8 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5065 Неутрално

    До коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Едва ли някога сте карал американски автомобил! Форд, произведен в Европа не се брои! Произведените в САЩ автомобили (дори и корейските) са най-надеждни!

  9. 9 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3613 Неутрално

    Последно...? Изтеглят ги от пазара или ги викат в сервизите, че да им подменят проблемните части...?

    Бивш tww09306483.
  10. 10 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 444 Неутрално

    До коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Американските даже не ги броя за живи. Те поне не се бутат сред големите и си стоят кротичко в ъгъла

  11. 11 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3613 Неутрално

    До коментар [#8] от "vassilun":

    Да се чудиш, как изобщо американците си купуват и други коли, освен американски...?!

    Бивш tww09306483.
  12. 12 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1268 Любопитно

    [quote#4:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"] детски милиарди![/quote]добре все пак,че не младежки.

  13. 13 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 500 Любопитно

    До коментар [#11] от "tww09306483":

    Ми да ти кажа най-много си купуват Японски, Корейски и Американски, европейските коли там са за богати хора с пари и време за подръжка... Както и в Европа между другото...
    Хората, които не искат да го мислят и работата им зависи от колата не рискуват и си взимат надеждното, а статистиката там не греши...

    Stef
  14. 14 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 500 Любопитно
  15. 15 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1214 Неутрално

    А в България?
    Или в България всички екземпляри са ОК?

    В Русия съм! В Русия съм!
  16. 16 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2576 Неутрално

    "Изтеглянето става след поредицата инциденти в Китай и Израел през 2016 г."

    Сега не разбрах по отношение на решението за този "recall" кой пазар е натежал повече. Китайския или този в Израел?!
    'Щото германците се плашат като дявол от тамян нещо да не направи препратка към топлите им отношения с евреите преди около 70г.

    I Want To Believe
  17. 17 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10842 Неутрално

    Аз съм собственик на Ауди. Не е от споменатите. Не бих казал, че съм недоволен от него. Карам го с удоволствие и все пак е кола - средство да те премести безопасно, прогнозируемо и надеждно от точка А до точка Б без загуба на време. Все пак продадени 600000 основно А5 за 5 години си е добро постижение дори за САЩ . Все пак тя не е масова кола там. САЩ не са Германия.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  18. 18 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 480 Неутрално

    [quote#13:"stef"]европейските коли там са за богати хора с пари и време за подръжка...[/quote]
    Фолксваген в Америка е за богати хора!!!????

    Меко казано несериозен коментар! Всеки, който е на пазара за нова кола може да си позволи ФВ то4но толкова, колкото и всяка друга марка коли. Разлика в цените е минимална.


    [quote#13:"stef"]Хората, които не искат да го мислят и работата им зависи от колата не рискуват и си взимат надеждното[/quote]

    В Америка, рабоата на всеки зависи от колата !

    А относно марките, днес всички, коли са малко или много на едно ниво от гледна точка на надеждност. До 5-тата година добре ,после се почват гаражите. Така е с японските, така е и с неските и корейските!

  19. 19 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3613 Неутрално

    До коментар [#13] от "stef":

    В Европа, какво да си купуваме...? Много ясно, че повечето ще е европейско и тук-там японско и корейско.
    Не, че не искам да карам и Кадилак, ама трудна работа...!

    Бивш tww09306483.
  20. 20 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3706 Неутрално

    Тези още ли не са фалирали?

  21. 21 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    До коментар [#3] от "spring_va":

    Това защо? Защото трябва да изтеглят няколко стотин хиляди автомобила ли? Все едно само на тях се е случвало.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  22. 22 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3613 Неутрално

    До коментар [#21] от "deutschwagen":

    Е..., сега покрай издънката на Фолксваген с дизелите, всяка новина покрай техни коли се раздува и преекспонира...!
    Естествено, че всяка марка има някакви проблеми и си привиква определени модели по сервизите, че да подменят нещо. Включително и прехвалените японски.

    Бивш tww09306483.
  23. 23 Профил на dgdimitroff
    dgdimitroff
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#3] от "spring_va":

    Едва ли. Дано някога да можеш да си позволиш да си купиш нов Пасат, иначе ще си останеш с невярното предположение. Тойота например с подобни дефекти избиха сума ти хора преди няколко години... Но снобите все още ги имат за велики коли

  24. 24 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 1207 Неутрално


    "Няма данни за жертви в страната, съобщиха регулаторните власти за пътна безопасност на САЩ"

    Явно за там се правят с премиум качество ☺

  25. 25 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    До коментар [#13] от "stef":

    Добре, ама какво значи "работата да ти зависи от колата"? Таксиджия? Разносвач на пици?
    И не е непременно да имаш много пари за да си купуваш немски автомобил в САЩ. Купуват се масово от средната класа (особено модели като БМВ 3-ка, Пасат/Джета, Мерцедес Ц класа или Ауди А4). Ясно е, че поддръжката ще струва повече, но това не означава непрменно, че трябва да си пълен с пари за да си го позволиш. И в никакъв случай не означава, че колата ще те изостави на пътя. Това става обикновено с други коли. Например, на някои хора им гръмнаха двигателите на Хюндаите. Естествено гаранцията не е само 3 години и го сменят.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  26. 26 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 500 Любопитно

    [quote#25:"deutschwagen"]Добре, ама какво значи "работата да ти зависи от колата"? Таксиджия? Разносвач на пици? [/quote]

    Повечето хора там пътуват по 1-2 часа до работата си, но наистина пътувт, а не просто висят в задръствания като тук. Едно е да те остави колата в София друго е на 50 мили от вкъщи например... Те не могат да си позволят да си вземат автомобил, с който не са сигурни, че ще стигнат (например БМВ с пластмасов радиатор)... Който има малко акъл в главата и не много пари в джоба поглежда статистиките и познай - не си купува европейски автомобил, защото няма нито една причина да го направи освен от снобария... А там хората са практични...

    Stef
  27. 27 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 500 Любопитно

    [quote#19:"tww09306483"]В Европа, какво да си купуваме...? Много ясно, че повечето ще е европейско и тук-там японско и корейско.
    Не, че не искам да карам и Кадилак, ама трудна работа...! [/quote]

    Американска е трудно да се купи, така е, но азиатските са много достъпни, разбира се за съжаление доста от тях произведени в Европа, но все пак не и проектирани тук...
    И ако повечето хора все още мазохистично избират европейски автомобили, то при Такси компаниите нещата са с лек превес за азиатските, което е повече от красноречиво...

    Stef
  28. 28 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#25] от "deutschwagen":

    Зависим, значи че без кола не можеш да отидеш на работа. Тук разстоянията са огромни. Ти може да работиш 35 мили на юг, жена ти на 30 на север...Не е като да тръгнеш с колата на жена ти и да те остави на работа и това да е отклонение за нея от 20 мин.И то за София....па за провинцията......
    И не си уцелил сегмента. Изброените класове коли са малки и в САЩ не се купуват. Ако ще говорим в модели от немски производители - 5 серия, Ауди А6 и т.н - това е най-масовия автомобил в САЩ, както и СУВ-ове. И ако ще се дават много пари се предпочита Лексус, Акура, Инфинити по-скоро.
    И повечето от японските и корейските автомобили са произведени в САЩ, а Форд, Линкълн и т.н по нищо не отстъпват.........разгледай само един Линкълн отвътре ....
    Такива ми ти работи....
    О и ....."народните коли" в САЩ се славят с мнооооого ниско качество, правят ги в Мексико....и се счита за много по-бюджетна кола от една Киа примерно.
    И звучи тъпо....Фолкваген изтегля Ауди....нали беше ВАГ групата....

  29. 29 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#8] от "vassilun":

    Имах Буик от '83 - това нещо не иска да умре при каквито и да е обстоятелства, само бензинова помпа му смених веднъж. С климатик, ел. стъкла, автомат и огромен мотор, който на място не се чува, че работи.
    Единствения недостатък беше, че като дам газ на завой и задницата тръгва настрани, като по филмите

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  30. 30 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 886 Весело

    Стават грешки, в масовото производство често стават грешки! Нищо, ще ги оправят!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  31. 31 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2712 Неутрално

    До коментар [#20] от "Judjuk":

    +++

    Модератора е неадекватен!
  32. 32 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 727 Весело

    "Ауди А4s, А5s, А6s "

    Чакай сега малко... такива модели няма. Има S4, S5, S6, има а4, а5, а6. Има S-line оборудване, ама то е ниво на оборудване. Моделите пак са A4, A5 и А6. Има A6L за китайския пазар.
    Кой не е внимавал кво превежда, като е превеждал ?

    Accelerates Under Demonic Influence
  33. 33 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2712 Неутрално

    До коментар [#27] от "stef":

    В Европа такситата, които съм виждал са основно европейски да не кажа и мерцедеси.

    Модератора е неадекватен!
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    До коментар [#28] от "Димитър":

    Знам много добре какви са разстоянията. Именно. Хората си карат колите на работа и не съм чул някой да е купил японска или корейска кола, защото не е сигурен дали с немската ще стигне на работа. Това са глупости.



    [quote#28:"Димитър"]И не си уцелил сегмента. Изброените класове коли са малки и в САЩ не се купуват. Ако ще говорим в модели от немски производители - 5 серия, Ауди А6 и т.н - това е най-масовия автомобил в САЩ, както и СУВ-ове[/quote]

    Извинявай, ама Ауди А5 и БМВ 5 не са в сегмента на Тойота Камри.



    [quote#28:"Димитър"]И ако ще се дават много пари се предпочита Лексус, Акура, Инфинити по-скоро[/quote]

    По-скоро не, защото статистиката за продажбите в премиум сегмента показват друго.



    [quote#28:"Димитър"]"народните коли" в САЩ се славят с мнооооого ниско качество, правят ги в Мексико....и се счита за много по-бюджетна кола от една Киа примерно[/quote]

    Абсурдни глупости на пълен лаик, говорещ наизуст. Направи си труда да прочетеш някое ревю, я в Edmunds, я в Car and Driver. Защото там се казва точно обратното. И това, че се правят в Мексико няма никакво значение, или Тръмп ти е влязал в главата? Правят с вече и в Чатануга, специалисте.....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    До коментар [#26] от "stef":

    Стефчо, кротни се малко. Няма смисъл да ми разказваш за "там" когато аз съм "тук" и знам, че дрънкаш пълни глупости. Значи, БМВ са една от най-продаваните премиум марки в САЩ, обаче хоарата не смеели да ги карат до работата? Смешно и нелепо. Не съм чул някой да се е съмнявал, че може и да не стигне до работата си заради немска кола. Но съм го виждал (не само чувал) с американски и корейски коли.

    Колко пъти си карал по американските магистрали и си забелязал закъсал немски автомобил? А, чакай. Вероятно никога през живота си не си карал по американска магистрала. Ама те бива по свободните съчинения.

    Колите в Америка се купуват за да се карат, умнико (освен ако си имаш Ферари или класик Порше, в който случай имаш и друг автомобил).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#35] от "deutschwagen":

    [quote#25:"deutschwagen"]И не е непременно да имаш много пари за да си купуваш немски автомобил в САЩ. Купуват се масово от средната класа (особено модели като БМВ 3-ка, Пасат/Джета, Мерцедес Ц класа или Ауди А4). [/quote]

    Държиш се изключително арогантно спрямо всички други, упрекваш ги в некомпетентност, а ми се струва, че некомпетентния си ти.

    Цитирам ти глупостта. Това НЕ Е най-масовата кола в САЩ. Не само като марки коли, а като размери - разбирай сегменти.
    Камрито ( ти го даде като пример )е по-голяма кола от Джета, А4, Бмв 3, Мерцедес Ц!
    А лаик или не, аз ти казвам какво съм чул за Фолксваген.
    За премиум марките не ми се търси статистика, но ако сега в този момент излезеш на улицата, шансът да видиш поне 30 от всяка от изброените от мен премиум марки преди изобщо да видиш една единичка кола от някоя немска премиум марка, е значителен вервай ми.

    Приноса ти към темата е единствено обиди към други потребители и пълн глупости, но пък за сметка на това с огромни претенции.

  37. 37 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 429 Неутрално

    О и иначе да. Не ги купуват не заради ненадеждност (тук изключвам Фолксваген, която е евтина, но не е популярна точно защото не е надеждна), а заради цената.

    БМВ 7 серия започва от 80к. За тия пари ще си купят 2 кадилака или линкълна и ще получат същото примиъм усещане без някоя и друга безполезна екстра и някакви безпочвени твърдения за драйвинг експириънс, който трябва да получиш някак си карайки направо по магистралата с 65 мили/ч.

    Такива ми ти работи. Кефи се на голфчето и си свиркай. Ти си човека (тъмбс ъп )

  38. 38 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    До коментар [#36] от "Димитър":

    [quote#36:"Димитър"]Цитирам ти глупостта. Това НЕ Е най-масовата кола в САЩ. Не само като марки коли, а като размери - разбирай сегменти.
    Камрито ( ти го даде като пример )е по-голяма кола от Джета, А4, Бмв 3, Мерцедес Ц! [/quote]


    Какво точно се напъваш да кажеш? Казах, че изброените немски коли се купуват масово от средната класа, а не, че са най-масови. Няма как по-горните сегменти да са най-масови. Сегментите не се разделят само на размери, разбирачо. Всичко това го казах, защото другият умник го изкарваше, че едва ли не само богаташите си купували немски коли в Америка.


    [quote#36:"Димитър"]А лаик или не, аз ти казвам какво съм чул за Фолксваген. [/quote]


    Именно, чул-недочул. А аз съм осбтвеник от години, и общувам с други собственици. Чета и какво казват ескпертите. Защо трябва да те слушам теб? Какъв си?


    [quote#36:"Димитър"]За премиум марките не ми се търси статистика, но ако сега в този момент излезеш на улицата, шансът да видиш поне 30 от всяка от изброените от мен премиум марки преди изобщо да видиш една единичка кола от някоя немска премиум марка, е значителен вервай ми[/quote]


    Съжалявам, но при мен не е така. Може би живееш в някой латиновски квартал?
    Като не ти се търси, ей ти:

    https://www.statista.com/statistics/287620/luxury-vehicles-united-states-premium-vehicle-market-share/

    http://4.bp.blogspot.com/-DjtvT5rxCOc/Vo17FoaTSRI/AAAAAAAAwO8/wp5jMWScKSw/s1600/USA%2Bluxury%2Bauto%2Bbrand%2Bmarket%2Bshare%2Bchart%2B2015%2Bcalendar%2Byear.jpg

    Приносът към темата не е обиди, а да се научиш да не говориш глупсоти. Има си начин да провериш дали нещо е вярно или не, вместо да го представяш като факт, защото "си видял" или "чул". Не знам колко време си в САЩ, ама това е типично "експертно" най-ганьовско мислене. Един съвет - като си в САЩ, действай по американки and check the facts!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  39. 39 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    До коментар [#37] от "Димитър":


    [quote#37:"Димитър"]Не ги купуват не заради ненадеждност (тук изключвам Фолксваген, която е евтина, но не е популярна точно защото не е надеждна), а заради цената[/quote]

    Направи си труда първо да видиш дали наистина не ги купуват, послед да видиш дали наистина са ненадеждни. Става въпрос за сега, не преди 17 години.



    [quote#37:"Димитър"]БМВ 7 серия започва от 80к. За тия пари ще си купят 2 кадилака или линкълна [/quote]

    И въпреки това, американците купуват повече БМВ-та, от колкото Линкълни и Кадилаци. Да им се чудиш.


    [quote#37:"Димитър"]който трябва да получиш някак си карайки направо по магистралата с 65 мили/ч[/quote]

    Ами не винги е направо. И звучиш като човек, който не е пробвал.


    [quote#37:"Димитър"]Такива ми ти работи. Кефи се на голфчето и си свиркай. Ти си човека[/quote]

    Голфче? Да, имах такова някога на лизинг и останах много доволен. Познай колко пъти съм ходил в сервиза за нещо друго освен смяна на масло? Позна ли? Нула пъти.

    Между другото:

    http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/millennials-love-the-gti/

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK