Външните цветове са 11, сред които осем металик, а изборът от джанти включва 10 варианта в размер от 16 до 19 цола
Италианският производител "Алфа Ромео" се беше засилил сериозно към дъното, но през 2015 г. започна да изплува, и то със завидни темпове. Началото на промяната даде "Джулия", а плановете за марката предвиждат пускането на осем нови модела до 2018 година и достигане на обем на продажбите от над 400 000 коли на година при едва 70 000 през 2014-а.
С година закъснение "Алфа Ромео Джулия" дебютира и в България. Моделът носи име с традиции, появило се през 1962 година. За времето си "Джулия" е сред най-иновативните автомобили на пазара, отличаващ се със стил и динамика. Колата намира над 1 млн. купувачи за 16 години.
© Алфа Ромео С дължината си от 4.64 метра "Джулия" е директен конкурент на БМВ Серия 3
След 1978 година името е изоставено, за да се стигне до 2015-а. Новата "Джулия" впечатлява с агресивен и динамичен дизайн. Коефициентът на въздушно съпротивление пък е Сх 0.25.
Иновативни технически решения
Сред впечатляващите технически решения е окачването с променливи характеристики. То наред със системата "Алфа ДНК" - за промяна на настройките на всички основни компоненти по колата, позволяват "Джулия" да сменя ролята от комфортен превозвач до подготвен за агресивно шофиране модел.
© Алфа Ромео
Сериозно внимание е обърнато и на системите за сигурност, като предупреждението за опасно приближаване на предното превозно средство или пешеходец със спирачна функция и сигнализацията за излизане от своята лента са серийни. Срещу доплащане се предлага и системата за алармиране при кола в мъртвата зона на огледалата.
Спирачната система е изцяло нова разработка, като традиционното серво е изоставено и се използва електромеханично създаване на налягане. Крайният резултат е с 4 кг по-лека система, спиране от 130 км/ч до покой за 5 метра по-малко и пълно елиминиране на вибрациите от ABS.
© Алфа Ромео
В салона окото хващат класическите скали на километража и оборотомера, големият дисплей на мултимедията, изчистената зона около контролерите и качествените материали - кожа, дървени фурнири, алуминий и хром.
Най-бързият сериен седан
В България "Джулия" се предлага с пет двигателя. Най-скромният е дизел със 150 конски сили, комбиниран с шестепенна механична или осемстепенна автоматична трансмисия на ZF.
Следват дизели със 180 и 210 коня, и двата комбинирани с автоматик. По-мощният серийно е със задвижване на четирите колела за разлика от базовото задно предаване.
© Алфа Ромео
Бензиновите модификации на "Джулия" включват двулитров мотор с турбо и 280 конски сили, съчетан с автоматик и двойно предаване. Черешката на тортата е изпълнението "Куадрифолио верде" с V6 бензинов агрегат, разработен съвместно с "Ферари", с 510 коня и задно предаване.
Тази версия на автомобила спринтира до 100 км/ч за под четири секунди. Най-мощната версия на "Джулия" вече постави рекорд на "Зеления ад" на Нюрбургринг, като се справи с БМВ М5 и официално е най-бързият седан на планетата. Цените на новият модел на "Алфа Ромео" в България започват от 92 000 лева и стигат до 155 000 лева. Нивата на оборудване са четири - "Джулия", "Супер", "Велоче" и "Куадрофолио".
© Алфа Ромео
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4770 НеутралноАко не ме лъже паметта, Гунди катастрофира фатално точно с "Джулия".
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!kiro1234
Рейтинг: 262 НеутралноНа мен ми прилича на Форд Мондео, или на всяка друга подобна кола. Ако на това разчитат не са познали. Казвам го като човек имал два автомобила от марката. За съжаление не планирам покупка на друг. А като гледам модела май ме загубиха за дълго.
Beyond
Рейтинг: 1134 Неутралноhttp://autoguide.com.vsassets.com/blog/wp-content/ gallery/2017-alfa-romeo-giulia/alfa-romeo-giulia-0 2.jpg
TAKE THE RED PILL!pariah
Рейтинг: 1390 ВеселоКрасавица е. И не - не прилича на Мондео, колега... 🤣
- A witty saying proves nothing. VoltaireПоразгледай някой и друг тест в ютюб, например, преди да коментираш, и ще разбереш.
До коментар [#2] от "kiro1234":
Levski Levov
Рейтинг: 247 НеутралноКомшията гледам тия дни се е обновил...
Жена му има снежно бяла от същата марка на няколко години, сега и той се обновил с тъмнокафяв екземпляр.
Хора на по 60 години, какво им харесват толкоз на тези автомобили освен дизайна незнам -за цената да не говорим...
442
Рейтинг: 1313 НеутралноМного са красиви, страхотен интериор, но за съжаление си извоюваха име на коли които нямат качество, а това е проблем.
cristo_n
Рейтинг: 515 НеутралноСамо се чудя, на тези красивици не могат ли да започнат да им слагат японски двитагели, а и останалите им системи да бъдат японски, и така да си решат проблемите...
Иначе страхотни ламарини правят!
kalingeorgiev
Рейтинг: 289 НеутралноНямам нищо против, но ако я сглобяват в завод в Германия...
Загниваща РУСИЯ: https://youtu.be/LslDx7X3gLEnrgbg
Рейтинг: 253 НеутралноДо коментар [#4] от "pariah":
Врати, капак, багажник, 4 колела......как да не прилича на Мондео.. или всяка друга кола :)
subsonic
Рейтинг: 642 НеутралноЧак пък "ера"?
Не знам в България да е имало ера на Алфа. Както и някъде другаде по света освен в Италия.
В България Алфа има по-скоро малко, но много фанатизирано ядро фенове. Нещо като последователите на Аппле.
Иначе Алфа са интересни автомобили със спортен дух, но все не могат да избягат от лошата слава на дразнещи дребни проблеми по електрониката и механиката. Както и Ланча.
soul
Рейтинг: 488 НеутралноХубаво ,ама при цени между 50-80 000€, бих разгледал много други предложения!
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита МихалковНиколай Колев
Рейтинг: 2965 НеутралноДвигателите на Алфа нямат нищо общо с моторите на другите италиански коли. За дизайна няма да говорим. Само цените им са пречка да изметат конкуренцията.
* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събраниеpur6ing
Рейтинг: 271 НеутралноДо коментар [#5] от "Levski Levov":
Имаше еедна песен на Емил Димитров - Джулия, та затова я харесвата старците....
Колега, с алфата и на 60 и на 80 можеш да си джиткаш...
Galin Petrov
Рейтинг: 233 ЛюбопитноСтрахотен дизайн. Не помня кога за последно някой автомобил ме е впечатлявал толкова и от вън и от вътре. Най-много ми харесва, че не следват тенденцията навигацията да е най-отгоре на таблото като таблет. Имат и голям избор на двигатели.
Определно влиза в списъка за евентуална бъдеща покупка, въпреки че не търся точно седан.
aboto
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
http://www.classiccar-bg.com/index.php?topic=43.0
lone wolf
Рейтинг: 901 НеутралноНе ми харесват тия странично разположени предни номера!
Да разлая троловете!!Като кръпка са!
авторът
Рейтинг: 1841 НеутралноДо коментар [#10] от "subsonic":
През 60-те години Алфа Ромео е много пош навсякъде в западните страни.
Kiril Kirilov
Рейтинг: 8 НеутралноМного красива кола, но за 100 големи зелени, човек може да ди купи дооооооста по-надежден и функционален автомобил. А да не споменавам и че седаните от същия клас на Merc/Audi/BMW са на подобна (че и по-евтина цена). Същото се отнася и за Passat CC...
angel04
Рейтинг: 233 НеутралноКупчина красиво подредени железа, а между тях - душа!
nrgbg
Рейтинг: 253 НеутралноДо коментар [#8] от "kalingeorgiev":
То сигурно затова нямаш Ферари
k_man
Рейтинг: 233 ВеселоКарайте си ВАЗовете и АЗЛЪците като не ви харесва.
Alfist
Рейтинг: 233 НеутралноНачалната цена не е 92000лв. По-малко е. Този, който е писал статията, не е зле да вземе да си погледне записките.
''zms15783''
Рейтинг: 519 НеутралноРадвам се.Това е любимата ми марка коли, по наследство
quatro_4x3
Рейтинг: 992 НеутралноЗа тия цени има къде по-добри коли!!! Алфа, ФИАТ и Ланча вече много рядко някой купува. Ще си останат с надеждите за увеличени продажби.
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Колегата го е написал горе - правят хубави ламарини. Вече и това рядко успяват. А ФИАТ сега "оправят" и Крайслер, а фиати по улиците няма.
ЧеГоБараш
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#2:"kiro1234"]На мен ми прилича на Форд Мондео[/quote]
До коментар [#2] от "kiro1234":
Буах-ха-ха-ха. А, на мен ми прилича, че го казваш като човек, който е имал два автомобила, но и двата са били форд, а единия със сигурност е бил мондео.
xefgo
Рейтинг: 564 НеутралноКойто знае и разбира що е туй Нюрбургринг е наясно какво означава да бъде победено БМВ точно там. Това е най-бързият седан в света и съответно с напълно заслужена цена. Очевидно Алфа Ромео не е взела предвид мнението на каруцарите.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5771 НеутралноСтрахотна красавица!
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5771 Неутрално[quote#2:"kiro1234"]На мен ми прилича на Форд Мондео[/quote]
Точна па на Мондео въобще не прилича. По-скоро отсрани напомня БМВ.
zero_day
Рейтинг: 706 НеутралноСкъпи Голфъри, фенове на Пасата и подобните им, моля, не се хабете. Не може да разберете какво представляват тези коли.
kalingeorgiev
Рейтинг: 289 ВеселоДо коментар [#20] от "nrgbg":
Загниваща РУСИЯ: https://youtu.be/LslDx7X3gLE[quote#20:"nrgbg"]То сигурно затова нямаш Ферари[/quote]
Това трябва да е единствената причина да не си купя тая трошка...
neut
Рейтинг: 1562 НеутралноДо #1 Кмет в сянка:
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restТочно така кмете: Алфа Ромео Джулия GT с рег № СГ 9999
hamiltonf
Рейтинг: 4572 Весело"Джулия" много бедно е фото-отразена!? Особено в сравнение с други модели!? Представям си каква галерия (поне 25 снимки + текст към тях )ще има за новия Opel Insignia....
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Николай Колев
Рейтинг: 2965 НеутралноМоделите с двигател 2.2 литра започват от около 55-60 хил. лева, но има и 2.9 литрово би-турбо, с 500 жребчета и е около 170 хиляди. Лева!!!
* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събраниеmarks_nazi
Рейтинг: 233 НеутралноАа фиати нямало?!?! Има и то доста ги карат 500!!!!
Долу рушистите и фашиститеdolna4erti4ka
Рейтинг: 1018 НеутралноИ аз така съм чувала -перфектен дизайн ,качество -0.Няма да забравя едно червено Уно дизел.Прекрасна градска кола,но като дойде зимата и спря да пали.Сменях всичко възможно не и не.Като дойде пролетта и Уното отново запали го продадох бързо бързо на друга жертва на италианските дизели.
stenlyaka
Рейтинг: 1900 НеутралноДо коментар [#35] от "dolna4erti4ka":
Този проблем се оправя с разклонител и сешоар !
Всички Италианки са такива .
Алфа Ромео - темпераментен , красив .......непрактичен и скъп автомобил .
Бих купил , ако имаха по-голямо купе , 4.66 не е семейна кола .
babameca
Рейтинг: 462 ЛюбопитноСигурно са се подобрили с качеството, но цялата концепция е сбъркана:
50-80х евро! еми няма как да стане.
Дизайна също не е това което очаквах. 159 е по-красива.
Трябваше да са много по-смели с дизайна, и да е пила в ценовата категория на БМВ 1, 2 (и макс 3). Да е автомобил за удоволствие. Сега изглежда по-малката сестра на мазерати. Смешно, ще си изяждат пазара един на друг...
truly
Рейтинг: 1118 НеутралноДо коментар [#35] от "dolna4erti4ka":
Днешните италиански дизели са перфектни.
Иначе се радвам, че Алфа възкръснаха. Наистина красиви коли, и с характер. С удоволствие бих си взел "напомпаната" версия пред което и да е Ауди или БМВ.
Hydroxy
Рейтинг: 327 НеутралноДизайните на Алфа Ромео са красиви, но в доста случаи - преходни. Например 156 беше доста красива кола, когато излезе, а сега прилича на мекица. Същото важи и за 145, после 147, които сега изглеждат много евтино. От сравнително новите единствено Брера хваща око, донякъде и 159. Жулиета още отначало не ми харесваше особено в предницата, а сега изглежда дори леко глуповато. За Джулия нямам силно мнение, но по-скоро смятам, че сле още няколко години ще загуби какъвто и да е чар.
От там минаваме на цените на Алфа, които гонят премиум марките, но с Фиат-технологии и много ниска надеждност. Мога да разбера как Алфа се купува със сърце, заради дизайна и изобщо манията по марката, но от там нататък Алфа трябва да докажат с най-новите си автомобили първо надеждността, да се утвърдят като нещо, на което можеш да разчиташ, преди да слагат цени като на немски премиум автомобили.
Но те си знаят. Симпатична марка са ми, желая им успех. Преди 3 години бях на крачка от закупуване на чисто нова Жулиета, след което влязох в българския форум на марката и прочетох такива неща за официалния сервиз, както и изобщо за някои супер малоумни дефекти на модел, който беше вече на поне няколко години, та избягах с мръсна газ от там. Понякога съжалявам (сърцето ми), понякога се радвам (разумът ми)
babameca
Рейтинг: 462 ЛюбопитноДо коментар [#39] от "Brad Mehldau":
Официалният сервиз на всички марки в Бг е ужас. Сервизирам си бенца в Солун... познай защо....
m_style
Рейтинг: 688 ВеселоМоже да е по-лоша от някои немски коли, но е по-добра от всички френски коли!
subsonic
Рейтинг: 642 НеутралноДо коментар [#17] от "авторът":
Те много коли са били пош по време на 60-те. Повечето от тях ги няма днес като модели.
Рено Алпина, Ситроен Диес, Фиат 124. Порше 911. Мерцедес 300сл. БМВ 2002. Опел Кадет. Форд Таунус. Сааб Сонет. Ауди 100.
И това са само част от автомобилите в Европа. В същото време в Щатите е златния век на тяхното автомобилостроене.
Viper_c
Рейтинг: 265 НеутралноМного консервативен дизайн. Прилича на 3-та серия БМВ със стопове на Шкода Супърб.
Комунист и на некролог да го видиш - пак му удари шамар!Цената дори не ми се коментира.
Харесвам Алфа, но това няма да им е най-продавания модел.
Ген. Колев
Рейтинг: 499 ЛюбопитноЧек' сега аФторе, да видим какво си сътворил....
"Черешката на тортата е изпълнението "Куадрифолио верде" с V6 бензинов агрегат, разработен съвместно с "Ферари", с 510 коня и задно предаване."
Значило "Куадрифолио верде"= "задно предаване" тц,тц,тц.....
Бегом марш на поправителен!
Ама така е като се пише вдъхновено само за Пасатори, Халдита.... Гоулфове и пр. свъхнадценени немски премиум кашони, при това супер поевтинени като производство и материали като цяло..... и това доживя Генерала да прочете....
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5771 Неутрално[quote#35:"dolna4erti4ka"]Няма да забравя едно червено Уно дизел.Прекрасна градска кола,но като дойде зимата и спря да пали[/quote]
Кефи ме как генерализирате собствения си опит с трошки, купени от италианските автоморги за 200 евро.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5771 Неутрално[quote#40:"babameca"]Сервизирам си бенца в Солун... [/quote]
Ееееййй....
Alfist
Рейтинг: 233 НеутралноЕти една къде-къде по-кадърно написана статия с по-достоверни данни и цени: http://www.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=31 639
leon555
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#11] от "soul":
"Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa[quote#11:"soul"]Хубаво ,ама при цени между 50-80 000€, бих разгледал много други предложения! [/quote]
Господине, нещо отвътре ми подсказва, че вие бихте разгледали други предложения и при цени между 5-8,000 €.