Новият "Опел Кросленд Х" мина предпремиерно през София

Новият "Опел Кросленд Х" мина предпремиерно през София

© Георги Пауновски



По-малко от месец след дебюта си в Берлин пред отбрани гости и броени дни преди официалната си премиера на автосалона в Женева (7-19 март) в София беше показан новият кросоувър "Опел Кросленд Х". Той се позиционира малко под "Мока Х", като е със седем сантиметра по-къс от вече познатия модел (4.21 метра).


"Опел" обяви през миналата година, че ще означава всичките си кросоувъри с букват "Х". До края на годината се чака и трети модел в гамата, като "Грандленд Х", ще се разположи над "Мока" X.

Новият "Опел Кросленд Х" мина предпремиерно през София

© Опел


"Кросленд Х" е част от продуктовата офанзива на "Опел", наречена "7 през 17-та", включваща представянето на седем нови автомобила през тази година. В сравнение с "Мока Х", която се предлага с опционално задвижване на четирите колела, позволяващо и разходки извън пътя, "Кросленд Х" е насочен към градските терени.


Пътниците имат типичната за кросоувърите висока позиция на седене и нетипично за този размер обширно вътрешно пространство. Вътрешният обем подлежи на редица конфигурации, благодарение на местещите се напред и назад с до 15 см задни седалки с делими две към едно облегалки.

Новият "Опел Кросленд Х" мина предпремиерно през София

© Опел


Така минималният багажен обем варира между 410 и 520 литра, а при ползване само на предните кресла, стига до 1255 литра. Мултимедийната система е с 8-инчов реагиращ на допир екран, позволяващ интегриране на смартфон и личния асистент Opel OnStar, предлагащ автоматично свързване със спасителните служби при инцидент и редица допълнителни функции.
Новият "Опел Кросленд Х" мина предпремиерно през София

© Опел


Част от допълнителното оборудване са светодиодните фарове с функция за осветяване на завоя и автоматично превключване между къси и дълги светлини. Нетипична за сегмента екстра е head up дисплеят, на който на нивото на очите се извежда полезна за шофирането информация (скорост, предупреждения за опасности, упътвания от навигацията и т.н.).




Сред асистиращите системи присъстват предупреждение за опасност от удар отпред с установяване на пешеходец и автоматично аварийно спиране, тристепенната система за установяване на умората на водача, асистент за поддържане на избраната лента на движение, предупреждението за наличие на обект в мъртвата зона на зрението на водача и т.н.

Новият "Опел Кросленд Х" мина предпремиерно през София

© Опел


"Опел Кросленд Х" ще се предлага с богата гама три- и четирицилиндрови двигатели. Бензиновите са с мощности 81, 110 и 130 конски сили, генерирани от агрегат с обем 1.2-литра. Дизелите са 1600-кубикови с 99 и 120 конски сили. Освен с механични трансмисии те ще се комбинират и с шестстепенен автоматик.


Новият модел на "Опел" се чака в България през юни.

Новият "Опел Кросленд Х" мина предпремиерно през София

© Опел


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (34)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 638 Весело

    Лъскаво файтонче, става за гъзария...

  2. 2 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 558 Любопитно

    Скучна предница , прилични интериорни решения и табло , задоволителна задница , слаб двигател .
    След толкова години на мода кросоувърите се изчерпаха от към дизайн и въображение .
    Ще видим и поредното поглъщане , в случая на Опел от Пежо до какво ще доведе .

  3. 3 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3057 Неутрално

    Opel Crossland X !
    Добре изглежда.

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  4. 4 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3371 Весело

    Симпатяга....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  5. 5 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1626 Любопитно

    “”Кросленд Х" е част от продуктовата офанзива на "Опел", наречена "7 през 17-та", включваща представянето на седем нови автомобила през тази година."

    Искат да смажат Пежо?

    I Want To Believe
  6. 6 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    PSA, ще видим дизайнерите какво ще променят в Опел. Инженерите на PSA и те ще трябва да се погрижат доста.

  7. 7 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    [quote#1:"elevation04"] става за гъзария...[/quote]

    До коментар [#1] от "elevation04":
    http://www.inter-view.info/2015/08/lada-raven.html

  8. 8 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    Три цилиндъра...? Мерси!
    Виж, дизелчето със 120 коня и с автоматик, като че ли ще добре...!

    Бивш tww09306483.
  9. 9 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#5] от "2.5":

    Не че Пежо е много стока, но Опел по-добре да се бори с Форд, някак повече шанс ще има. А и да не се окаже Пежо собственик на опел

  10. 10 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    До коментар [#7] от "4ort":

    Тая Лада, на картинка..., за какво точно е? Да си помпат руснаците самочувствието, че могат да направят кола? Ами не..., не могат!
    Лада в момента или по-точно ВАЗ, произвежда Дачия с друга емблема, за руския пазар и нищо повече...!

    Бивш tww09306483.
  11. 11 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 347 Любопитно

    Пътниците имат типичната за кросоувърите висока позиция на седене и нетипично за този размер обширно вътрешно пространство.

    Кои пък са тези кросоувъри с клаустрофобично вътрешно пространство?

  12. 12 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Определено няма да го виждаме често по улиците. Просто не хваща окото.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  13. 13 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1626 Любопитно

    [quote#9:"stanislavdi"]А и да не се окаже Пежо собственик на опел[/quote]

    Нали натам бия и аз! Ако има слонска сватба, ще ми бъде интересно, как биха унифицирали моделите в ходовата част напр.
    И колкото английският премиер да надъхва PSA да преглътне Воксхол ми е интересно как ще го преглътне английския потребител...

    I Want To Believe
  14. 14 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Тва някой с пари може да го купи, щото скоро време ще изчезнат от лицето на света и след време ще са ценни.

  15. 15 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 714 Весело

    Много е хубав, ама сравнен с Дачия и китайския пикап на Гришата! Категорично надминава и Лада Нива на дизайн по икономия на гориво. За сега толкова... Очаква се задвижване фабрично на метан и евентуално на батерии, та съвсем да изпълни ролята на електрокар. Браво!

  16. 16 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 253 Неутрално

    [quote#15:"m_style"]Очаква се задвижване фабрично на метан и евентуално на батерии[/quote]
    Фабричните на метан и на газ, доколкото съм запознат при Опел са само при семейния миниван Зафира.
    А за електрически -имат само амперата, ЗА СЕГА.

  17. 17 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 253 Неутрално

    [quote#12:"оstavime"]Определено няма да го виждаме често по улиците. Просто не хваща окото.[/quote]
    Тъй ли?!?
    При положение че в западна Европа всеки 3-ти - 4-ти градски кросоувър е Опел Мока, а този е позициониран под него(логично и по евтин), надали няма да го виждаме .

  18. 18 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 253 Неутрално

    [quote#9:"stanislavdi"]Не че Пежо е много стока, но Опел по-добре да се бори с Форд, някак повече шанс ще има.[/quote]
    Че той се бори! Погледни статистиките за 2016г, кой КОЛКО е продал-разликите са малки между двата производителя в УЖ много силната година на форд в Европа!


    [quote#9:"stanislavdi"]А и да не се окаже Пежо собственик на опел[/quote]
    Първо някой трябва да плати 9-те милиарда евро за ПЕНСИИ... на работниците .
    Не бързай да слагаш тигана преди рибата да е хваната!!!

    9 милиарда долара липсващи пенсии бавят сделката за Opel

    Спорът е кой да попълни недостига във фонда: продавачът GM или купувачът PSA
    Пенсионните схеми на Opel/Vauxhall са недофинансирани с цели 9 милиарда долара и това е главната пречка за придобиването на компанията от френската група PSA Peugeot-Citroen, коментира Bloomberg News.

    Липсващите средства, от които един ден трябва да се изплащат пенсиите на сега работещите в Opel, засягат най-вече Германия и Великобритания. Това е основният спор между купувача PSA и продавача General Motors - французите искат американците да покрият ако не цялата липса, то поне голямата й част. От GM обаче не са склонни да поемат цялата пенсионна тежест за бизнес, който вече ще е чужда собственост, и предпочитат тези разходи да се поделят.

    Според запознати оригиналното предложение на PSA е да плати 2 милиарда евро в брой за Opel, като половината от тази сума е предвидена за покриване на задължения, най-вече пенсионни.

    Това оставя лъвския пай за GM. Дори и така обаче сделката би имала смисъл за американския гигант, коментират анализатори. От 2009 година насам загубата от европейското поделение надхвърля 9 милиарда долара. Освен това продажбата би прехвърлила върху друг отговорността за неизбежното преструктуриране и съкращения, без които Opel не би могъл да излезе на печалба.

    За PSA може би също си струва да направи известен компромис с цената. Придобиването на германската марка би отворило на французите пътя към пазари, където те не успяват да пробият за момента, а споделянето на платформи и технологии между двете компании би означавало годишни икономии от порядъка на 1 милиард евро.

  19. 19 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 945 Неутрално

    "В сравнение с "Мока Х", която се предлага с опционално задвижване на четирите колела, позволяващо и разходки извън пътя, "Кросленд Х" е насочен към градските терени."

    Малък ван с формата на джип. Дори не е 4х4.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  20. 20 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    До коментар [#16] от "Levski Levov":

    На газ (пропан-бутан) са също Астра, Мерива и Инсигния...
    На метан, освен Зафира мисля, че и Комбо се предлага също.

    Бивш tww09306483.
  21. 21 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    До коментар [#19] от "quatro_4x3":

    Дори не му и трябва 4х4, поне според мен... Кола за къси и средни разстояния и в града. Задвижването на четирите колела е по-голям разход за всичко. Освен, ако не живееш в планински район, не ти трябва. Който иска 4х4, ами не паркетник, ще си купи друго. Предложения има предостатъчно...
    Проходимостта не означава само 4х4, иска и много други неща, като висок просвет, тънки и високи гуми, друго окачване... Все работи, дето не се вързват с красивия външен вид. Затова тази категория коли, като тази на снимката, са си много хубави и само с предни задвижващи колела.

    Бивш tww09306483.
  22. 22 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 253 Неутрално

    [quote#19:"quatro_4x3"]Малък ван с формата на джип. Дори не е 4х4[/quote]
    А какво точно трябва да бъде?
    Този модел идва да ЗАМЕНИ именно "пенсионираната" Мерива" -която повече няма да се предлага!
    Логично е да заеме точно нейното място на компактен миниван, но с друга форма нали?
    Колко от моделите кросоувъри на други производители именно в този "субкомпактен" клас са 4х4???
    Може и да се лъжа, но май няма много -ако въобще има такива...
    Джука на нисан ли? пежо 2008 ли? Киа ниро ?
    Може и да има, но тези автомобили са основно за града предназначени с по компактните си размери са идеални, когато се търси място за паркиране в урбанизиран град.

  23. 23 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 253 Неутрално

    До коментар [#20] от "tww09306483":

    Благодаря за инфото!

  24. 24 Профил на balgarin_bg
    balgarin_bg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    С подобни невежи (бих искал да кажа много по тежка дума )модели не се учудвам ,че Пежо ги купуват.Един голф може да спре до бордюр за разлика от Mokka.Е тогава защо да плащам сериозната надценка за Mokka и по високите разходи на такъв тежък хечбек след като и за града не става(за мен не става).А какво да говорим за още по малък модел

  25. 25 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2871 Весело

    "По-малко от месец след дебюта си в Берлин пред отбрани гости"
    =================
    Отбраните гости са били специалисти и бизнесмени, очакващи печалби. Никой отбран не би си купил това.

    Еретик
  26. 26 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 253 Неутрално

    [quote#25:"Костадин Иванов"] Никой отбран не би си купил това. [/quote]
    Купува се Коце, и за мен е малък, но се купува -малък автомобил, може да го навреш навсякъде във високо урбанизиран град, висока позиция на седене, всякакви модерни асистенти присъстват и се предлагат за модела, с новите модели и матричните фарове с лед -тяхна разработка.
    Както писах всеки трети,четвърти в Европа е такъв.
    Имам приятел пенсионер на 65г, в чужбина -поръча си предишната генерация преди месеци на моката за 25 000 с почти всички екстри -аз толкоз не бих дал, но всякакви хора и всякакви нужди!

  27. 27 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2364 Весело

    Честито иврупейския пазар с бълхите буик енкор/чеви тракс.

  28. 28 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2871 Неутрално

    До коментар [#26] от "Levski Levov":
    Отново визирам отбраните. За нас, прибраните, може и да става.

    Еретик
  29. 29 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 496 Неутрално

    До коментар [#24] от "balgarin_bg":

    Голфа е много скъп за скукаката която предлага...

    www.soundcloud.com/x2805
  30. 30 Профил на balgarin_bg
    balgarin_bg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    имам в предвид че моделите от компатния клас(класа на голф) са по високи от пред от това недоразунемие Мокка ,чиито собственици се страхуват да го опрат в бордюра (респективно да не заемат място колкото един седан от среден клас).
    МНОГО СЕ ИЗРОДИХА ПРОСТО КОЛИТЕ И СЕ ОБЕЗМИСЛИХА

  31. 31 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Много приличен автомобил. Изглежда добре за семеен за деца в предимно градски условия. Компактен е, става за минаване паркиране в нашите възтесни улици. Багажник от 410л е приличен, опцията за увеличаване до 500+ ще свърши работа за по-дълги екскурзии.

    Ако и цената му е сносна, направо перфектен.

  32. 32 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Ееех, ако можеше да има Гоуфове на 20 години, карани само от баби, и на 50 хиляди километра.
    Това е колата-мечта на калмуците.
    Дето се прахласват по Нисан Жук (малко по-красива от Мултипла) и оплюват този Опел.

    Крайно време джиповете да бъдат извадени от ДДС-ползването, че нещата със колите да си дойдат на място.

  33. 33 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#24] от "balgarin_bg":

    Голфа е много скъп за скукаката която предлага...
    —цитат от коментар 29 на dj x2805


    Винаги съм се чудил кой ги купува нови тези коли на тези цени.

  34. 34 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Приличен автомобил, много ясно че няма да оотидеш офроуд с него, ама за града кво му е.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK