Хибридният "Фолксваген Пасат" съблазнява с 1.7 л/100 км разход

Хибридният "Фолксваген Пасат" съблазнява с 1.7 л/100 км разход

© Порше БГ



Фолксваген Пасат" GTE Плъг-ин хибрид направи официалната си премиера в България снощи. В електрически режим лимузината изминава до 50 километра.


Общата мощност на колата е 218 конски сили, като тя се осигурява от бензинови двигател с турбо и електрически мотор. Хибридният "Пасат" се ускорява до 100 км/ч за 7.4 секунди. При заредени батерии комбинираният разход може да падне до едва 1.7 литра за първите сто километра.

Хибридният "Фолксваген Пасат" съблазнява с 1.7 л/100 км разход

© Порше БГ


При лансирането на модела беше съобщено, че с един резервоар колата изминава над 1000 километра, което предвид обема на резервоара, че рече разход от под 5 на сто.


Цените на "Пасат" GTE Плъгин хибрид в България започват от 78 915 лв. с ДДС, като серийното оборудване включва светодиодни фарове, безключово заключване, отопление на седалките, парктроници, мултифункционален цветен дисплей в салона и т.н.

Хибридният "Фолксваген Пасат" съблазнява с 1.7 л/100 км разход

© Порше БГ


Моделът беше представен с изложение на прототипи на български технологични компании, които генерират енергия от ежедневна човешка дейност. Robotev поканиха гостите да генерират заедно ток на пешеходна пътека, като отварят и затварят вратите на шоурума или рисуват с електрическо мастило. Playground Energy показаха своята фитнес пътека и географска карта, които произвеждат електричество при ходене и докосване.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (66)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 313 Неутрално
  2. 2 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 716 Весело

    "Фолксваген ... съблазнява купувачите ... с 1.7 л/100 км разход" 😂😂😂😂😂😂😂
    Някой нов гениий е написал софтуер дето още не могат да го хванат как лъже?!

    Я се дръжте по-сериозно! Още малко и "приход" на гориво ще отчетете във ФВ! 😂😂

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  3. 3 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1133 Неутрално

    1,7 на 100, ама само ако се пуска от връх Шипка по инерция.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  4. 4 Профил на jackdaniels
    jackdaniels
    Рейтинг: 696 Неутрално

    "което предвид обема на резервоара, че рече разход от под 5 на сто"

    евала диалект, това сигурно е черновата. Добре че не беше за Гоуф статията или за Хонда Кибик

  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4551 Неутрално

    Този разход е САМО в хибриден режим за ДО 50 км. при разумна скорост !!!
    ИНАЧЕ КОЛКО Е ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Може и да продадат 2-3 бройки. Най-много. За тези пари ще си купя 2 хибрида комби от друга марка, че и пари за бензин и почивка в Швейцария ще останат.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  7. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4551 Неутрално

    До коментар [#6] от "Ойро Пролетариат":

    ще продадат на държавната администрация с нашите пари.Иначе в такава покупка няма никаква логика-финансова, икономическа, корпоративна или данъчна.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 8 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Може и да се продават, у нас VW си имат добро име.

  9. 9 Профил на todorov_g
    todorov_g
    Рейтинг: 237 Неутрално

    1.7/ 100 км. е разход при заредена напълно батерия. Ако се прави тест на 200км. ще бъде 2.9/200 или 3.8/300 и т.н.

  10. 10 Профил на Краси
    Краси
    Рейтинг: 621 Неутрално

    Тук не смятат електричеството за зареждане на батерията

    Да почистим България от агентурата на руската империя!!!
  11. 11 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Най-много да ги осъдят и за тази реклама. Те вече имат опит.

  12. 12 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    Пасатът е престижен на нашия пазар

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  13. 13 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Много коли имат разход под 5 литра на 100 км. Какво му е толкова специалното на този пасатор?

  14. 14 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4551 Неутрално

    До коментар [#12] от "neut":

    тук не става дума за престиж а за продукт- качества-цена !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  15. 15 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4669 Любопитно

    Да поискам един съвет от форума: ако реша да си докарам кола за ползване в България, Пасат или Камри (бензинови)?

  16. 16 Профил на psb
    psb
    Рейтинг: 304 Неутрално

    До коментар [#6] от "Ойро Пролетариат":

    +++

  17. 17 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4551 Неутрално

    До коментар [#15] от "daskal1":

    пасат 1.8 или 2.0 и да не е турбо.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  18. 18 Профил на Софи
    Софи
    Рейтинг: 319 Неутрално

    Караш в електрически режим 50 километра, после буташ още 50 километра до най-близката станция за зареждане на батерията!

    Така. разходът от 1,7 литра е възможен!

  19. 19 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3030 Неутрално

    добре де, ПР-ите не знаят ли коментарите под тия статии. Никой не вярва на тези вуду твърдения за 349857348957 километра с един резервоар. все пак сме 2017. пасат, масат... тралала

  20. 20 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1189 Неутрално

    До коментар [#15] от "daskal1":

    Ако ще карате предимно градско и двете са безсмислено големи и лакоми. Ако ще карате смесено градско и извънградско до стотина километра от града - пак не си струват. За предимно извънградско и по-големи разстояния - по-добре дизелови модификации.
    За мен бензинов седан от средна големина има смисъл само ако е с голям и мощен двигател и се кара за удоволствие (което, както е известно, струва доста......

    Знанието е сила, информацията - власт
  21. 21 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 285 Неутрално

    Абе няма ли криле , не ми го хвалете.София-Варна 40 минути по въздух а по шосе 6 часа.Цената малко по-висока заради височината не заради разхода.

  22. 22 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2319 Неутрално

    До коментар [#3] от "БМЗ":

    1.7 може и на равно ,ако има трима шерпи да тикат

  23. 23 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 285 Неутрално

    Абе няма ли криле , не ми го хвалете.София-Варна 40 минути по въздух а по шосе 6 часа.Цената малко по-висока заради височината не заради разхода.

  24. 24 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1492 Неутрално

    Таксиджиите ще се избият!

  25. 25 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 812 Неутрално

    Аз и с по-стар техен автомобил на половина на цената на този Пасат изкарвам 1000 км с един резервоар. Но трябва да карам с 80 и в 3 часа посред нощ.
    А да вярваме ли на 50 км пробег?
    г-н Пауновски, направете един тест драйв по улиците на ... Велико Търново.

  26. 26 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 812 Весело

    А мехатроника на колко ще се сменя?

  27. 27 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 285 Неутрално

    Ако пътуваш на криле,за един ден отиваш от София до Варна и се връщаш от там,( не само до там) за един летен ден,като междувременно си си изпълнил задачата на командировката и си си направил приличен плаж.Ако си на колела,за един ден отиваш и се връщаш,но пребит като куче и трябва накой да те свали от седалката,ако все още си жив и здрав.Майната му на томобила,той вече е само за грдско и е отживял времето си като транспортно средство за дълго разстояние в днешната динамика и е рисков.За предпочитане пред личният томобил е и автобуса, само че трябва да си ранобуден и да си легнеш много късно вечерта и без екстрата плаж, пък е на същата цена.

  28. 28 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 285 Неутрално

    И влакът е опция,но нощувката е кофти и не са изключени изненади.

  29. 29 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 285 Неутрално

    79-80 хиледарки ще ги "смъднат" яко. Даже и да е на лизинг.

  30. 30 Профил на Reggie
    Reggie
    Рейтинг: 579 Любопитно

    Колко е данъкът на такава кола в София ?

  31. 31 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#10] от "Краси":

    Всъшност никой не го смята, а аз винаги съм се интересувал от цялостния отпечатък от батериите. Колко се замърсява природата от производството и рециклирането им.

  32. 32 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1189 Неутрално

    [quote#30:"пасъм"]Колко е данъкът на такава кола в София ?[/quote]

    И нула лева да е, няма никакво значение при начална цена от 80 хиляди лева, чети - "що-годе прилично оборудвано - около 100 хиляди". ГО е според конските сили, а Каско-то - според цената......

    Знанието е сила, информацията - власт
  33. 33 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1189 Неутрално

    До коментар [#31] от "deymus":

    Напротив, смятано е неведнъж, но резултатите не са никак политкоректни, затова и не се популяризират, меко казано.

    Знанието е сила, информацията - власт
  34. 34 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1189 Неутрално

    [quote#25:"sasoss"]Аз и с по-стар техен автомобил на половина на цената на този Пасат изкарвам 1000 км с един резервоар.[/quote]

    Преди 7-8 години имахме един Ситроен Ксантия 2.0 HDI, който при каране със стотина километра в час безпроблемно изминаваше 1100-1200 км с един резревоар.
    Да не говорим, че през далечната 1998 г имахме Ситроен АХ 1.4 D, който изминаваше 1000 км с резервоар от 39 литра.
    Вярно, нямаше "инфотейнмънт", , нито дублираше екрана на снмартфона (упс, те още не бяха измислени), нито му се появяваха картинки с кафеени чашки на таблото, абе ужас и примитивизъм някакъв беше.

    Знанието е сила, информацията - власт
  35. 35 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4669 Неутрално

    До коментар [#17] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Благодаря. Пасатите са доста евтини в САЩ, защото след 70-80 хиляди мили започва скъпата поддръжка, а и механиците извън скъпите дилърски центрове не познават добре машините.

  36. 36 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4669 Неутрално

    До коментар [#20] от "pag":

    Само да не измислят повишена такса за дизелите в Европа. Иначе немски дизели след кризата на Фолксваген в САЩ могат да се купят доста изгодно. Има я по-малката "Джета", Голф, а и "пасати", дори 2-литровият "Тигуан" - по-малкото братче на "Туарег"а.

  37. 37 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 638 Весело

    40 хил евро за пасат хубрид не благодаря.За 36 хил. долара може да се вземе тесла модел 3 с пробег с едно зареждане караш 300 км и прави от 0 до 100 км/ч за 6 секунди ,което е супер.VW са лъжци и измамници.

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  38. 38 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 302 Неутрално

    До коментар [#37] от "In my world":

    Голяма логика, да сравняваш цените в Европа и САЩ. Този Пасат в Сащ ще е доста под 40хил. долара

  39. 39 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Да, след 1-2 години Тесла М3 ще е към 40 000 EUR в Европа. По-добре да изчакам до тогава вмeсто да си давам парите на ФВ за тая таратайка.
    Изобщо, тия плъг-ин хибриди имат всичките недостатъци и на електромобилите и на бензиновите коли. Хем е скъп и със малък пробег на ток, хем имаш бензинов двигател, който се чупи и трябв а да се сервизира.

  40. 40 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#36:"daskal1"]Само да не измислят повишена такса за дизелите в Европа[/quote]

    Дано това стаен по-скоро! Тия скапани нафтови печки натровиха целия континент!

  41. 41 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#38] от "primerno":

    с този дизелgate ,който направиха vw в щатите.Аз ако бях на мястото на Тръмп ще ги накарам там където не ги огрява слънцето.

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  42. 42 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1803 Весело

    Само ГоУф хибрид на ток и кюмур ще върви тук.

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  43. 43 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 706 Неутрално

    То на това чудо само да му смениш крушка, помпа и филтри ти трябва хилядарка..:-) Не знам кой идиот се хваща, че ще спести нещо си..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  44. 44 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2210 Любопитно

    [quote#42:"Танас"]Само ГоУф хибрид на ток и кюмур ще върви тук. [/quote]

    А, VW Гоуф, само на "кюмур"?! В Перник ша са иСтрепАт!

  45. 45 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#15] от "daskal1":

    Не познавам тойотата и не мога да кажа нищо за нея.
    Това не е ли модел основно за САЩ?
    Ако е така проверете подръжката и във България.
    Преди време исках да си внеса от САЩ Хонда СРВ и дилърът им тука "любезно" ми обясни, че не могат да я сервизират...

    Аз съм проучвал Пасат, Ауди А4 и Мерцедес С класа и най-добре се оказа Мерцедеса. Има един единствен минус - зимата не може да се кара, когато е заледено. Имате 2-3 седмици, когато колата не се ползва.

    Ако имате възможност горещо препоръчвам Мерцедес Е класа 4х4.

    Става дума за бензинови автомобили с автоматична скоростна кутия.

    Модератора е неадекватен!
  46. 46 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#15] от "daskal1":

    Още нещо!

    За такива съвети влезте в специализирани авто форуми...

    Модератора е неадекватен!
  47. 47 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4669 Неутрално

    До коментар [#45] от "ivan_":

    Благодаря. Аз съм Тойота фан от доста години, само дъщерята сега изневери на семейството със "Субару" . Като студентка обаче и купих 1.6 литра "Matrix", което е реално Тойота Корола. Изключително непретенциозен и здрав модел. Но, както ме съветвате от форуми, пък и от племенника ми който има д4 Камри чувам че и частите са скъпи, и специалистите са ме особено добри. Мерцедес след 6-7 години каране в САЩ могат да се купят доста евтино, много по-евтино от Европа пак по същите причини. И за подобен вариант мисля, но тъй като засега си идвам за отпуската, май е по-евтино да ползвам таксита

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  49. 49 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#47] от "daskal1":

    Субару е много хубав автомобил също...

    Модератора е неадекватен!
  50. 50 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#15] от "daskal1":

    Пасат в Щатите няма нищо общо с европейския, освен, може би името.
    Камри- как ще го сервизирате, освен как ще го паркирате ако го карате из центъра на Сф.

  51. 51 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4669 Неутрално

    До коментар [#50] от "ial":

    Какви са различията в пасата от САЩ и Германия освен различните изисквания за стопове и подобни?
    Например 2012 дизел модел
    Model: 2012 Volkswagen Passat
    MPG: 31 city / 43 highway
    Horsepower: 140 hp @ 4,000 rpm
    Towing capacity: 1,000 lbs
    Engine: 2.0 L 4-cylinder diesel
    Curb weight: 3,360 lbs
    Fuel tank capacity: 18.5 gal
    Dimensions: 192″ L x 72″ W x 59″ H

  52. 52 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#51] от "daskal1":

    Последното поколение на Пасат, който се продава в Европа, не е стигнало изобщо до Щатите. Там се произвежда и продава доста по- стара моделна платформа- което лесно обяснява разликите в цената. Май Consumar report по тоя повод коментираха, ча Пасат е единствения модел, който с новата генерация е станал по- лош от предишната.

  53. 53 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4669 Неутрално

    До коментар [#52] от "ial":

    Честно казано не виждам смисъла от инвестиция в последен модел ако предният си върши работата, системите работят нормално, колата е поддържана добре и съотношението цена/разходи е благоприятно. По начина по който хората карат в България и честите аварийни ситуации разходите биха били неоправдани.

  54. 54 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    [quote#18:"Софи"]Караш в електрически режим 50 километра, после буташ още 50 километра до най-близката станция за зареждане на батерията!

    Така. разходът от 1,7 литра е възможен![/quote]

    Ами то това си е стандартния начин за измерване на консумацията на хибридите. Не разбирам за какво е тази злоба. 90% от хората карат под 50км на ден. така че при разумно каране човек може да кара почти само на ток.
    В САЩ Шеви Волт прави 40 мили (около 60 км) с един заряд. Почти 90% от хората не могат да изразходят един резервоар на година. Затова има специален софтуер който включва мотор да работи по малко за да не клеяса.
    Винаги ми е било интересно как средния годишен пробег в България е около 12,000 км но по форумите всички карат минимум 300км на ден (in their dreams)

    California Über Alles
  55. 55 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    [quote#25:"sasoss"]г-н Пауновски, направете един тест драйв по улиците на ... Велико Търново. [/quote]

    Улиците на Велико Търново не го дигат пред улиците на Сан Франциско. И въпреки това голяма част от такситата са Приус. Защо? .... Ами може би защото няма град в който улиците вървят само нагоре. В един момент трябва да започнеш да се спускаш, нали. И тогава вместо да загряваш спирачките регенерираш енергия обратно в батерията.
    https://www.youtube.com/watch?v=10BPq9ge9tI

    California Über Alles
  56. 56 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    [quote#45:"ivan_"]Ако имате възможност горещо препоръчвам Мерцедес Е класа 4х4. [/quote]

    До коментар [#45] от "ivan_":

    Не че планирам да правя такова нещо но ... само от интерес - един такъв Мерцедес не би ли бил по-евтин в Германия? Нали говорим за коли на старо около 80К Ми. Транспорта и регистрацията от САЩ не са ли поне $6-$8к ?

    California Über Alles
  57. 57 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4017 Неутрално

    "...При заредени батерии комбинираният разход може да падне до едва 1.7 литра за първите сто километра..."
    Този път Жоро е по-точен - цитира каталожните данни на модела, и допълва е не е невъзможно те да се припокрят (1,7 л за ПЪРВИТЕ 100 км)
    Статиите на Пауновски са "позициониращи" (нормално), и са съчетание на реклама (от каталога), с личен драйв тест. И поне за мен информацията от тях е по-достоверна от на повечето форумни "спецове", непризнаващи автомобил с по-малко от 250 к.с., и с мин. 250 км. пробег на ден.
    А иначе е ясно, че като включиш климатика, и се поотпусниш да караш по-нервно, консумацията рязко ще се увеличи.

  58. 58 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4017 Неутрално

    [quote#57:"historama"]И поне за мен информацията от тях е по-достоверна[/quote]
    исках да кажа "по-полезна".

  59. 59 Профил на Putin-Huilo
    Putin-Huilo
    Рейтинг: 461 Неутрално

    така както го разбрах от статията .. не е 1.7 на 100 а на 50 защото първите 50 са ги минали на ток .. следващите 50 е изгорила около 2 литра .. тоест .. не е много ясно ако я понастъпиш малко и включиш климатроника ще е разход от около 5.5 - 7 литра което си е прилично .. и по нормална стойност..

  60. 60 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    При заредени батерии комбинираният разход може да падне до едва 1.7 литра за първите сто километра.
    =============
    Демек, само на бензин харчи 3,4 на стотях. Тия пак ще ги глобяват.

  61. 61 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2051 Весело

    [quote#60:"Цайко"]Демек, само на бензин харчи 3,4 на стотях. Тия пак ще ги глобяват. [/quote]
    Демек харчи повечко, обаче като намаляш по завоите, енергията вместо в накладките се връща в батерията. От там имаш 50-те процента от пътя на ток, + рестото от спирачките + онзи още по-тънък момент, когато при ускорение се добавя ток, вместо да се форсира двигателя, а и може да има едно дозареждане на батерията, чрез вкарване на двигателя в оптимален режим (оптимални обороти), като енергията от "излишните" обороти отива към батерията... Нищо де, нормално е всеки да смята така, че да му пасне резултата, само кръчмаря смята различно...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  62. 62 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2051 Любопитно

    [quote#59:"Putin-Huilo"]включиш климатроника ще е разход от около 5.5 - 7 литра което си е прилично .. [/quote]
    Що, на обикновената кола като направиш същите неща (натежал крак + климатроника) не се ли вдига разхода по същия начин? Защо очаквате да пести и от климатроника след като е съвсем отделна система, която няма връзка с асфалта. Виж, от "тежък крак" може и да пести леко, ако софтуера добавя ток при ускоряването и спестява от максималния моментен разход на ДВГ-то.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  63. 63 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#53] от "daskal1":

    Това е ваше решение. Ако тествате новия модел и този отпреди 10 г, ще видите колко голяма е разликата.
    Другото е математика- цена на колата, контейнер, 10% мито, 20% ДДС, плюс риска тук да не може да се сервизира щатската кола.

  64. 64 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 812 Неутрално

    [quote#54:"Pontif А"]Не разбирам за какво е тази злоба. 90% от хората карат под 50км на ден. така че при разумно каране човек може да кара почти само на ток. [/quote]
    И аз точно това си помислих. Много удобно са дали пробег, който сътветства на масовото ползване в градски условия. Въпросът е дали действително е такъв пробега или отново става дума за някакви лабораторни условия и софтуерни симулации.

  65. 65 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    [quote#61:"gost22"]...обаче като намаляш по завоите...[/quote]
    Ако ги сечеш завоите, да съкратиш пътя, икономията скача още повече. 1,7 на 100 даже ми се струва много.

  66. 66 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#56] от "Pontif А":

    Нямам актуални данни и не мога да отговоря относно транспорта.
    Ако посочените от Вас данни са коректни едва ли ще има разлика относно общата сума на разходите.

    Моето мнение е по-скоро относно избора на типа/марката автомобил.

    Модератора е неадекватен!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK