Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (34)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6702 Неутрално

    Впечатляващ, само цената не е спомената - сигурно не по джоба на средния българин

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  2. 2 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 446 Неутрално

    "Четири от моторите могат да се комбинират с нова осемстепенна автоматична трансмисия, която намалява разхода на гориво с 4%"

    Уааау - 4%!!! - страшен резултат за повишена ефективност на двигателя с тази 8 степенна трансмисия

  3. 3 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1458 Неутрално

    Вече рекламират DS като самостоятелна марка, така че не е съвсем коректно да се нарича "Ситроен".

    Знанието е сила, информацията - власт
  4. 4 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 446 Неутрално

    "В салона веднага хващат около 12-инчовият екран на мултимедията, през който се правят всички настройки на колата. Приборното табло също е заменено от дисплей, също 12-инчов, на който се проектират уредите"

    Ах - мерси много - карах миналата година едно подобно Пежо - страшната тъпотия ми се видя това да трябва да се разхождаш половин минута из менютата за да си спреш климатика...

  5. 5 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 493 Весело

    Няма как да влезеш в премиум сегмента със Ситроен!
    Той затова е премиум, защото е ограничен.
    До три марки.... немски.

  6. 6 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4866 Неутрално

    Красота!

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  7. 7 Профил на pamplemousse
    pamplemousse
    Рейтинг: 362 Неутрално

    Готина, шик кола, за хора търсещи алтернатива на познатите и донякъде омръзнали модели.

  8. 8 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 446 Неутрално

    До коментар [#1] от "neut":
    [quote#1:"neut"]само цената не е спомената - сигурно не по джоба на средния българин[/quote]

    Доколкото има такова нещо като "среден българин" то купуването на каквато и да е нова кола явно не му е по джоба - то и статистиките ясно го показват - говорим за 1 на 600 души на година си позволяват нова кола - в Чехия са 1 на 75, в Германия 1 на 45...

  9. 9 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 719 Неутрално

    неразличимо на външен вид от Q3.

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  10. 10 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1228 Неутрално
  11. 11 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#8] от "lustmord":

    Поне според мен купуването на "каквато и да е нова кола", както сте написали, само защото е нова, не е много добра идея.
    Преди няколко години и аз реших, под влияние на жена си и следвайки тенденцията, да се обновя - взех 2 "каквито и да е, ама нови", коли - Форд и Хюндай.
    Грешка! Това са нисък към среден клас коли. Дори и нови нямат нищо общо със 7-10 годишни коли от високия клас, каквито карах до тогава. Нито като динамика, нито като возия, нито като екстри.
    Бъкани с електроника, от която поне аз не виждам особена полза. А нискокачествено аудио, липса на автоматично затваряне на прозорци при заключване на колата, екстра е климатроник, парктроник, регулируеми фарове, ел. огледала...Всичко е екстра!
    Мъчих се, буквално, по 2-3 години с Форда, който беше за мен, и го продадох.
    И като един прост ганьовец пак си взех кола на старо - 5-6 годишно Ауди А6 s line.
    Жена ми, инициатор на обновяването, и тя си призна грешката.
    И смених и нейния Хюндай с БМВ серия 1, и то на 4-5 години.
    Изводът за мен е, че за едни и същи пари е по-добре висок клас автомобил на старо вместо нов от нисък клас.


  12. 12 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 446 Неутрално

    До коментар [#11] от "fras":

    Принципно съм съгласен с вас, но корекното е да сравняваме в един и същи клас нов Форд със стар Форд и ново Ауди със старо такова а не както давате пример нов Хюндай със почти ново БМВ от горен клас.

  13. 13 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1195 Любопитно

    Ситроен е единствената френска марка, която става за нещо в сегмента на по-луксозните автомобили, но тук са се надскочили.
    Изглежда разкошно.
    Почти немско

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  14. 14 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#12] от "lustmord":

    Мнението ми се отнася за парите, които българинът може да похарчи за кола. И изборът какво да си купи с наличните пари.
    И отговаря на въпроса защо купуваме коли на старо, а не нови.
    Четох тия дни статистика за новорегистрираните коли в БГ за миналата година. Над 90 % са коли втора ръка.
    А класацията по марки на употребяваните е както е следва:
    1. Фолксваген
    2. Мерцедес
    4. БМВ
    6. Ауди
    А при новите автомобили водят Дачия, Рено, Шкода, Хюндай и подобни.

  15. 15 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#13] от "pariah":

    Според мен Ситроен трудно се доближава до средния клас, където са Хонда и Тойота примерно.
    А за луксозен клас е въобще смешно да се говори.

  16. 16 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    [quote#1:"neut"]сигурно не по джоба на средния българин[/quote]

    Джобът на българина е проблем и отговорност единствено на българина!!! Не представлява интерес или грижа за никой друг, особено на производителите на коли. Който няма пари, няма да кара кола, така както не яде редовно черен хайвер и не носи Армани! А който може, ще си го купи и ще му се наслаждава.
    Защо не се възмутиш, че примерно диамантите са скъпи и няма за средния българин???

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  17. 17 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1195 Весело

    До коментар [#11] от "fras":

    Хейтърчетата са ти нацвъкали минусите, ("вие си карайте 10 годишните премиум издухани бангии, купени от Горубляне, пък аз ще се вози на гаранционната си качествена миришеща на ново Форд Фокус", но си напълно прав във (по неприятен начин) заключенията.
    Аз също следвам тази логика, напук на местните сиромахомили и рено-сноби.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  18. 18 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1195 Неутрално

    До коментар [#15] от "fras":

    Това е DS.
    Май не си много запознат с марката?

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  19. 19 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 446 Неутрално

    До коментар [#14] от "fras":
    [quote#14:"fras"]Мнението ми се отнася за парите, които българинът може да похарчи за кола.[/quote]

    То всичките неща, за които говорим произтичат от съдържащото се в горното ви изречение, включително и отговорът защо статистиката на новите коли купувани в страната не изглежда като:
    [quote#14:"fras"]1. Фолксваген
    2. Мерцедес
    4. БМВ
    6. Ауди [/quote]

  20. 20 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#17] от "pariah":

    Не са хейтърчета, човече. Те са модерни хора, повлияни от рекламата, световните тенденции, хорското мнение и стадното чувство. Така го разбират живота - ипотека, лизинг и кредитна карта.
    То затова и аз, както писах по-горе, взех нови коли. Защото жена ми мрънка - вземи нови, вземи нови, виж този, виж онзи, нови купиха. Като й казвах, че пари за ново БМВ няма да дам, а Хюндая не е като БМВ-то, тя не вярваше. Хенри Форд казал, че най-добрата кола е новата.
    Е, човек се учи от опита.
    Аз съм прагматичен и предмодерен.
    Простирам се според чергата си, избирам рационално, а не емоционално, и категорично отказвам да задлъжнявам.
    Това е моето разбиране.
    Други хора ги виждат различно нещата.

  21. 21 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    [quote#11:"fras"]Изводът за мен е, че за едни и същи пари е по-добре висок клас автомобил на старо вместо нов от нисък клас. [/quote]

    Може да има логика в това, само ако вярваш на показанието на километража на колата втора ръка. Ако в България намериш кола втора ръка, внесена на по-малко от 200 000 километра и то тия на няколко години, на 3-4, без да и е върнат километража, ще се съглася с тебе. За по-реално ги брой 250-300 хил. км. и нагоре или са с маскирани следи от сериозни инциденти. Препоръчвам ти да не си проверяваш пробега на колите, които си купил, за да не си създаваш излишни ядове.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  22. 22 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#21] от "quatro_4x3":

    Все още държа първата си лична кола - АУДИ А4 1.8 Т, със всичките екстри за модела, от 1999 г.
    Вярно, поддържал съм я. Но е 240 000 км., по километраж. Колко са реалните не знам.
    Но даже според жена ми все още е по-добра от Хюндая, който й купих.
    Както каза и някой по-горе, това са различен клас коли.
    Ако имаха сходни характеристики нямаше новите немски да са 2.5 - 3 пъти по-скъпи от новите френски, корейски и подобни.

  23. 23 Профил на 4efo1979
    4efo1979
    Рейтинг: 225 Любопитно

    [quote#2:"lustmord"] Уааау - 4%!!! - страшен резултат за повишена ефективност на двигателя с тази 8 степенна трансмисия [/quote]

    4% повишена ефективност само от трансмисията е доста впечатляващо!
    Сега, ако беше 10-степенен автоматик дали щеше да има 5% повишение - само можем да гадаем.

    Иначе ДС-а е много готин, браво на франсетата.

  24. 24 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    До коментар [#22] от "fras":

    Високият клас коли имат и висок клас цени за поддръжка. А като си купиш някой висок клас "нов внос" на 300 000км , много скоро ще го разбереш с джоба си.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  25. 25 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 493 Весело

    До коментар [#24] от "quatro_4x3":

    Не е съвсем така.
    Първо - тези коли са доста по-здрави.
    Второ - специално немските са доста разпространени в БГ и части втора употреба има колкото щеш, на прилични цени.
    Трето - поради това, че са разпространени има и читави майстори, които ги познават и разбират.
    И четвърто - качеството струва пари.

  26. 26 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1458 Весело

    До коментар [#11] от "fras":
    Сега колегите, които или не са сядали в живота си в нова кола или са се набутали с някоя сапунерка на изплащане, ще ти натряскат минуси........

    Знанието е сила, информацията - власт
  27. 27 Профил на inspektora
    inspektora
    Рейтинг: 244 Неутрално

    До коментар [#20] от "fras":

    А така! Това е и моето мнение (за мен, разбира се). За парите, които ще дадеш за една нова куха Дачия, можеш да караш чудесен автомобил. Ако става дума за бизнес, това е друг въпрос, но за лична кола с пробег до 10000 км. на година, аз избирам секънд хенд.

  28. 28 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Не трябва ли да имаш гараж /електифициран/ за електрическа кола? Или ще я закараш до някаква колонка, ще я оставиш, ще хванеш такси или трамвай да си вършиш работата и ще се върнеш за колата?

  29. 29 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1315 Весело

    До коментар [#25] от "fras":

    Един познат, разсъждаващ като тебе, на скоро му взеха на бързо на два пъти по над 1000 лева и друг ремонт за 1800 лв., само за частите, го чака да ги прежали. Такъв един 5 годишен Пасат, немски, нечуплив, като твоето Ауди. И от 5 годишен на 73 000 километра, изведнъж порастна, пак на 5 годишен, но на 247 000 км, след като му го провериха във фирмения сервиз.

    [quote#25:"fras"]Трето - поради това, че са разпространени има и читави майстори, които ги познават и разбират.[/quote]

    И той случи на такива разбиращи майстори! За единия ремонт му държаха колата месец и половина и нищо не можаха да направят, че я закара във фирмения сервиз да я ремонтират. Там пък го зарадваха с километрите! Щастлив собственик на нечуплив немски автомобил от "високия клас".
    Ако някой познае своите проблеми в тая история, едва ли е неговата! Просто често се случва.
    Ако не ми вярваш, се опитай да си отговориш на въпроса защо в Германия, един и същ модел кола, на едни и същи години, километри и състояние е често по-скъпа от същата в България, при положение, че тая в България е внесена от Германия. Не е защото автоджамбазите се занимават с благотворителност!

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  30. 30 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3604 Неутрално

    До коментар [#25] от "fras":

    Какво значи по-здрава кола...? Има поддържана кола и неподдържана кола.
    Вярно, че немските са по-разпространени в България, но частите втора ръка, гонят цената на новите. Да не говорим, че е безумие за някои от тях, да ги вземаш втора ръка, просто на всичко старее материала. Струва си по тенекиите да търсиш калници или врата, ама за разни пластмаси, смисъла е никакъв... Казвам го от личен опит.
    Съвсем наскоро търсих два маркуча, за моята Астра. Два, нищо и никакви маркуча струват 220 лева и с доставка 10 дена. Взехме армиран, за високо налягане и маслоустойчив на метър и с 30 лева, се оправи проблема... И това, за един масов и евтин Опел!
    Така наречените майстори, по-голямата част са на ниво Голф 2 и 3 или Пасат от същите поколения. По-нови, примерно 4-5 годишни коли ги гледат, като голям камък...!
    Качеството струва пари..., ама при нас и с пари не става...!

    Бивш tww09306483.
  31. 31 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1195 Любопитно

    До коментар [#20] от "fras":

    Съвсем точен коментар.
    И аз отказвам да задлъжнявам, особено за кола.
    И дългове нямам.
    Карам БМВ Е90 бензин на десет години с повечето екстри за модела (липсва навигация и автоматик, като последното е голям плюс). Няма такава здрава кола. Карам я вече четвърта година, нито веднъж не ме е изненадала, нито веднъж не съм дал за друго освен за консумативи, няма ръжда, няма горене на масло, няма неработещи функции.
    На колегата, който е на другото мнение, ще му кажа, че е възможно масовия случай да е какъвто го описва, но има и по-умни хора, които не залитат по излъсканите коли на Горубляне. Моята си я взех от buy back Камор Ауто от тях купена, карана от конкретен човек, който проверих - известен софийски адвокат. Няма превъртане на километри (взех я на 120 хил км), няма лоша поддръжка.
    Освен това, обратно на казаното от опонента ни, поддръжката на моята кола не е (много) по-скъпа от тази на френските коли, например. Можете да сравните цените на дискове, накладки, амортисьори и ще видите.
    Смятам тази година да търся аналогична пета серия, я от Камор, я от Германия, на до 6 години.
    Уважавам тези, които смятат, че нова Киа е по-добра от старо БМВ, но само като хора ги уважавам, не като начин на мислене
    До коментар [#21] от "quatro_4x3":

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  32. 32 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1133 Неутрално

    Претрупват ги с електроника и след година две ставаш луд с проблеми и некадърни майстори

  33. 33 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 230 Неутрално

    [quote#29:"quatro_4x3"]И от 5 годишен на 73 000 километра, изведнъж порастна, пак на 5 годишен, но на 247 000 км,[/quote]
    Какъв е точно проблема ако е на 247 000км за 4 или 5 години?
    Един мотор не дяне ли до 500-600 000км -нормален -не малолитражка -даунсайзнат?
    На малките им дават гаранция до 250 000км -но там амортизацията е доста по-голяма -направено уж с цел икономия!
    На по-старите съм чувал за километражи по 800 000 -1 000 000км.
    Да вярно е че мотор над 120-130 000км става доста по шумен, но в крайна сметка това е една от последиците от закупуване на втора ръка автомобил.

  34. 34 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 230 Неутрално

    [quote#11:"fras"]И като един прост ганьовец пак си взех кола на старо - 5-6 годишно Ауди А6 s line.
    Жена ми, инициатор на обновяването, и тя си призна грешката.
    И смених и нейния Хюндай с БМВ серия 1, и то на 4-5 години.
    Изводът за мен е, че за едни и същи пари е по-добре висок клас автомобил на старо вместо нов от нисък клас. [/quote]
    Може и да има някаква логика, но първо за втората ръка трябва да си на 100 процента сигурен че автомобила който взимаш е на реалните км които те устройват, както и разбира се цената на този 4-5 годишен да те устройва!
    Според мене, би трябвало да го погледнеш и малко фолософски -понеже си купувал нови(може и да не си имал късмет при избора), значи си имал и ВЪЗМОЖНОСТИ, много хора нямат -и затова взимат стари-амортизирани.
    Идеята е че не може цял живот да се купуват/купуваш таралясници, при положение че имаш възможности!
    Както ти казаха хора по горе -частите се амортизират -и в различни моменти -идва момента за тяхната смяна -което е неизбежно. Новото си е ново.
    Както казах погледни го и философски малко -никой няма да ти РЪКОПЛЯСКА или да ти каже колко си бил хитър като си си купувал само стари коли -като станеш на 60-70 години, ама никой!
    Просто ти не лъжеш никой -лъжеш само себе си и се залъгваш -и като накрая теглиш чертата -излиза че винаги си бил ЧОВЕК ВТОРА РЪКА(втора цедка)!
    Съгласен съм че не всеки има възможности -скъпо е високи данъци, скъпо каско и др. но в крайна сметка това е релаността, някога като станеш живи и здрави пенсионер... .





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK