"Субару" XV ще се пази от катастрофи

"Субару" XV ще се пази от катастрофи

© Reuters



Второто поколение на "Субару" XV дебютира на автосалона в Женева. Сред ключовите промени в колата са въвеждането на системите, част от пакета EyeSight, който включва система за автоматично спиране при опасност от удар, адаптивен круиз контрол и асистент за спазване на лентата.


Другото ново оборудване, свързано с избягването на инциденти, е сигнализацията при приближаване на автомобил или човек, при маневри на заден ход. "Субару" XV използва подобрен бензинов боксер двигател с директно впръскване. Той има мощност 156 конски сили и максимален въртящ момент 196 Нм.

"Субару" XV ще се пази от катастрофи

Моторът се съчетава с вариаторна (безстепенна) скоростна кутия, като серийно задвижването ще е на четирите колела. Хечбекът с дължина 4.47 метра има подобрени възможности извън пътя благодарение на технологията X-MODE, която контролира разпределението на въртящия момент между двата моста, работата на спирачките и асистиращите системи.


Асистентът при спускане по наклон дава увереност на водачите, като поддържа зададената от тях скорост. Разстоянието от най-ниската точка на колата до земята е 22 сантиметра.

"Субару" XV ще се пази от катастрофи

Колата е изградена на новата глобална платформа на марката, която значително подобрява безопасността, пътното поведение и динамиката. В салона се монтират седалките с нова форма, които дават по-добра странична опора. Инфотейнмънт системата предлага 8.0-инчов сензорен дисплей, разположен в центъра на бордното табло, с възможности за свързване на смартфон.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (35)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1166 Неутрално

    скука..

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  2. 2 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4346 Неутрално

    Много стабилен, особено на лед, снаг и мокра настилка.

  3. 3 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 445 Любопитно

    Всичко добре, ама защо трябва да е толкова назад предната ос и да стърчи толкова много предницата... Това никак не помага с проходимостта и стабилността...

    Stef
  4. 4 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1371 Весело

    къде ще ги побере човек толкова асистенти в тази кола? И Гуглето превежда по-добре от Дневник!

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  5. 5 Профил на zheravna
    zheravna
    Рейтинг: 377 Неутрално

    ЯДо коментар [#1] от "не на безразличието":

    .... и гроздето кисело ...щ

  6. 6 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1166 Весело

    До коментар [#5] от "zheravna":

    не е кисело,от 2006г е все тая предница...11г по късно все едно и също..нещо като ЛАДА...съвършенството няма нужда от промяна..по скучни са от тойота,и едва ли са по здрави

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  7. 7 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 501 Неутрално
  8. 8 Профил на Galin Petrov
    Galin Petrov
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Не лош мъник , но му липсват двигатели. 2.5 би му отивало повече или 1,6/2.0 ДИТ

  9. 9 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2660 Неутрално

    Хмм.... Карал съм Тойота Аурис с вариаторна кутия и въобще не съм впечатлен....!
    Това Субару си плаче, за кутия с ниски предавки.
    Вътре, предполагам ще е обичайната японска скука, която те връща в 90-те години...! Но, в това няма нищо лошо.
    Оправиха ли проблема, с коляновите валове на дизелите?

    Бивш tww09306483.
  10. 10 Профил на Galin Petrov
    Galin Petrov
    Рейтинг: 217 Весело

    * 1,6/2.0 ДИТ турбо
    Наистина трябва да има опция за редакция

  11. 11 Профил на Galin Petrov
    Galin Petrov
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#9] от "tww09306483":

    Оправиха го още 2011, но точи модел не се предлага с дизел. Не че е голяма загуба де
    Колкото за вариаторните кутии и аз съм малко скептичен. Много зависи от класа автомобил. Миналата година имах възможност да покарам, известно време в Хюстън, Оутбек Н6 с вариаторна кутия. Ами не се усеща , че е вариаторна. Годините минават и технологиите се развиват.
    На тази кола не и трябват бързи/бавни. Тя не е предвидена за сериозен офроуд

  12. 12 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2301 Неутрално

    [quote#3:"stef"]Всичко добре, ама защо трябва да е толкова назад предната ос и да стърчи толкова много предницата...[/quote]

    " бензинов боксер двигател с..."

    I Want To Believe
  13. 13 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1228 Весело

    По грозни коли от Субару не съм виждал...явно дизайнера им е някой извратеняк...може технически са добре но не ли да ти трепнат пеперуди в стомаха като я зърнеш мани я таз кола...

  14. 14 Профил на Ognian Dantchev
    Ognian Dantchev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#3] от "stef":

    Надлъжен двигател + ниска платформа за лека кола (това е импреса с високо окачване все пак)

  15. 15 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2660 Неутрално

    До коментар [#11] от "Galin Petrov":

    Единственото впечатляващо Субару, си остава SVX...!
    Другото са, бледи имитации...!

    Бивш tww09306483.
  16. 16 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 132 Неутрално

    [quote#15:"tww09306483"]Единственото впечатляващо Субару[/quote]
    Все си мисля че тази марка като цяло е създадена не да ВПЕЧАТЛЯВА, а да бъде здрава/надеждна -поне така ги опреличават в щатите и Канада -къде им е най-големия пазар.
    И аутбека и форестара са доста ценени там и съответно купувани -с най-доброто 4х4, в Европа пазара им е много малък, а и ми се струват скъпи и оттам по-недостъпни за европееца.

  17. 17 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2660 Неутрално

    До коментар [#16] от "Levski Levov":

    Субару е, здраво и надеждно общо взето, колкото повечето други коли...! Единствения му проблем в Европа е, ужасния разход на бензин. Дизела им сега прохожда и чупливия колянов вал им изигра много лоша реклама...!
    Единствените преки впечатления имам, от Субару-то на един добър познат, което съм карал доста. Трябва да кажа, че не съм възхитен, нито от динамика, нито от удобства... Вярно, че е стабилна и на сняг и мокро се държи много добре. С това свършват плюсовете... Всичко останало е проблем. Поръчка и чакане за части, понякога не могат да ги улучат. Проблемна диагностика... За втора ръка заден стоп, му искат 400 лева и трудно се намират...! Ами при положение, че при затворени пътища можеш да си стоиш в къщи и постоянно задвижване ти трябва около една седмица в годината.... Не знам!
    Ако живееш във високопланински район, със стръмни и заснежени пътища, може би си струва. Лично аз, може би не мога да го оценя достойно...!

    Бивш tww09306483.
  18. 18 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1753 Неутрално

    До коментар [#3] от "stef":

    Колелата отзад са за по-дълга база за да се държи по-добре на пътя и да има повече място отзад. Стърчащата предница ми се вижда малко outdated решение.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  19. 19 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1753 Неутрално

    До коментар [#16] от "Levski Levov":

    Ох как тези мантри как Субари били с най-доброто "4х4" винаги ги пишат хора, които дори не разбират разликата между 4х4 и четворно задвижване на колелата (или AWD).
    Добре им познавам цените в САЩ. По-ниски са, а не по-високи (дори често един Форестър може да струва по-малко от кола с предно предаване). Карат ги не толкова "ценители", ами хора, които не се интересуват от динамика и като цяло за тях шофирането е нищо повече от пътуване от А до Б. Много често Оутбек се кара от бабички, които се влачат с 20 мили в час при ограничение 30-35. Но все пак трябва да призная, че тези коли завиват добре, но и това съвсем не е само заради четворното задвижване, а и с CVT-то и слабия двигател малко трудно ще доставиш солиден въртежен момент до колелата, че да има някаква разлика в динамиката при завоите - поне при Форестър. А и 'ич не е лек.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  20. 20 Профил на kukuf
    kukuf
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Все пак статията е за XV.Веднъж съм се возил в такова-докато оформяхме формалностите по покупката ми на Форестър дилърите ме караха насам-натам с такова.Не ме впечатли особено-тясно ми се видя и возеше доста твърдо.По въпроса за Субару като цяло не съм безпристрастен и затова няма да пиша нищо.Проблем ми е единствено,че не харесвам новите Форестъри-нещо ги сбъркаха визуално според мен/може да е от ЕГН-то ми/и май няма да сменям скоро колата...

  21. 21 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    Като собственик на Форестър мога да кажа че съм очарован от тази "скучна" кола.
    На почти 10г е, а освен редовната поддъжка на всеки 15 х.км. другото с което се занимавам е сипване на безнин и течност за чистачки.
    Стабилна на пътя до безобразие, с повече от приличен багажник, разход от средно 10л (в реални условия). Автоматикът не дава условия да си състезател на пътя, но динамиката е повече от достатъчна, стига да няма човек определени комплекси.

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  22. 22 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1159 Любопитно

    [quote#13:"BGman1"]трепнат пеперуди в стомаха като я зърнеш мани я таз кола...[/quote]
    Значи,туй ти приляга
    https://scontent.fsdv1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/17201192_659073250961997_6743604534100633979_n.jpg?oh=a5791edcfee346c640c3352b04c498f9&oe=5935E8FE

  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1753 Весело

    До коментар [#22] от "Sabbath":

    https://www.youtube.com/watch?v=-V06RHDJcbs


    ....за Ривиерата говоря....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  24. 24 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#8] от "Galin Petrov":

    Моделът е достатъчно лек и не му е нужен моторът 2.5

    Инжинерите са си го изчислили точно.

  25. 25 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#11] от "Galin Petrov":

    Явно хич не си наясно, че точно за Европа XV имат дизелов двигател. В Щатите може би изобщо не се предлага на никой модел боксер дизела.

  26. 26 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#11] от "Galin Petrov":

    Кажи ми кои автомобили в момента са предвидени за сериозен офроуд? Останаха ли вече такива? В сравнение с всички останали марки от същия клас Субару имат най-добрата проходимост и подчертавам, че нямат нито един модел за сериозен офроуд. За това последното визирам Deffender, Wrangler и някои други от големите тулупи на Тойота, Нисан и Г класата.

  27. 27 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#20] от "kukuf":

    Е да ме извиняваш, но точно с последния Форесът се пооправиха малко. С предпоследната версия 2007-2012 се бяха изложили.

    МЯЗАШЕ НА ВИТАРА! А интериора бе кофти.

  28. 28 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#21] от "B52":

    Най-точният коментар досега за марката и моделите на Субару!

    ++++++

  29. 29 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#19] от "deutschwagen":

    DeutschCAPUTwagen тук е КУКУлепърд! Как си знам, че пак ще оспамиш статията с коментарите си!

    Таралеж в гащите ли имаш? Никога не се стърпяваш да подразниш в статии за Субару? Явно нещо много те тормозят тези Плеяди.

    Не се изказвай чак толкова високопарно за 4х4 задвижването на марката, защото те са едиствените, които имат общо 4 различни системи и се монтират според вид(бензинов/дизелов) на мотор, вид на скоростна кутия(механична/автоматична) и дали е спортна версия. Парадоксът е, че като цяло моделната им гама е малка, но монтират 4 различни 4х4 задвижвания.

    Не ми се търси из нета, но го имаше някъде и в официалния им сайт.

  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1753 Неутрално

    До коментар [#29] от "kikoleppard":

    Абе ти може и да спамиш, аз отговарвх на един колега.

    Пак ще го кажа, защото моят отговор очевидно се отнася в пълна сила и за теб (предполагам за това се заяждаш). Не е 4х4, а четворно задвижване. Както казах, мантрите и невежеството вървят в един кюп
    Щото на друго не вярваш, ето ти от любимата ти марка:

    https://www.subaru.com.au/car-advice/awd-vs-4wd



    Честно казано, не ме интересува особено дали Субару имат 4 или 10 различни системи. А и всички производители имат по няколко. Аз лично съм намерил това, което ми търся - както системи за четворно задвижване, така и останалото

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  31. 31 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#30] от "deutschwagen":

    С теб се заяждам само в статиите на Субару, щото все трябва да се изкажеш дразнещо. След като ти прочетох пак коментара си прав, че този път не е язвителен. МОЯ ГРЕШКА!

    Правя разликата между 4WD и АWD. Имаме и едно Джимни, което го кара бащата и е точно с 4WD, това което обясняват в линка. Който си пуснал.

  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1753 Неутрално

    До коментар [#31] от "kikoleppard":

    Именно

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  33. 33 Профил на Galin Petrov
    Galin Petrov
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#24] от "kikoleppard":

    Ами мисля, че съм достатъчно наясно със субару. Все пак карам легаси B14 H6 купено чисто ново и това ми е третото субару. Ако беше прочел статията щеше да видиш, че точно този фейслифт няма да се предлага с дизел.
    Това го пише не само тук, но и в чуждите сайтове. И двигателя 2.0 атомсферка бензин е слаб. Купето не е толкова леко. Няма въртящ момент и достатъчна мощност. Тези двигатели си отиват. Просто субару нямат достатъчно производствена мощност за да пуснат новото поколение турбо DIT на всички модели. Не случайно Levorg се предлага с 2.0 само в Япония. Това, че инженерите си знаят работа може и да е така, но забравяш, че накрая решенията се взимат от отдела по маркетинг.
    А и точно понякога "гениалните решения" на инженерите на субару не трябва да се коментират много. Само да ти припомня супер измисленото охлаждане на всички B12 и B13 с двигатели H6. Ако не си запознат отвори българския форум или някой чужд и виж за какво става въпрос.

  34. 34 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#33] от "Galin Petrov":

    Галин, аз ли съм кьорав, но никъде в статията не видях да е написано, че моделът ще се предлага само с 2.0 бензинов двигател? Освен това този модел НЕ Е ФЕЙСЛИФТ, а НАПЪЛНО НОВ. Базиран е на новата платформа на Импреца.

    Разбери не се заяждам, но по коментарите ти правя извод, че явно живееш в Щатите. В Европа моделът се е предлагал винаги с дизелов двигател и комшийката ми има едно такова.

    Ето ти и линка на официалния български вносител, който всъщност попада под собствеността на Субару Италия. Вътре в ценовата гама има няколко варианта на XV с боксер дизел.

    http://subarubg.bg/assets/files/pricelist/Subaru_BG_Pricelist_December2016.pdf

    Новините за Субару периодично ги проверявам в глобалния им сайт и в статията за новия модел XV пак не можах да намеря конкретна информация, че повече няма да се ползва боксер дизела.

    http://www.fhi.co.jp/press/file/uploads/news-en/en2017_0307_1.pdf

    Освен това да те поздравя за модела, който караш. Аз също имам едно вече доста старо Легаси 2.2 GX - 1994 декември с 4 степенен автоматик и покривен люк. Купихме го втора ръка 2003 внос от Швейцария. В онези години почти нямаше модели на марката у нас и няколко пъти са ни спирали с искане да го купят. Освен това сме го повдигнали малко да мяза на Аутбек.

    Сега обаче вече доста автомобили втора ръка имаме в България. Марката често се среща.

    Та моето Легаси дори и старичко, си го карам с кеф особено студените месеци и в дъждовно време - ЗАЩО ЛИ? Иначе за сериозен офроуд ползвам джипката Сузуки Джимни 1.5 дизелак с 82 к.с. Едвам се побирам вътре, но тази въшка как се катери и провира из горските пътища, не е истина!

  35. 35 Профил на Galin Petrov
    Galin Petrov
    Рейтинг: 217 Весело

    Живея във Варна , но и често ходя до Щатите и там имах възможност да карам новия Оутбек.
    И аз гледам редовно какво предлага българския "вносител", защото след 2-3 години ми предстои смяна на автомобила и това, което се предлага в момента е стария модел на XV и затова и виждаш дизел.
    Може и в последствие да пуснат дизел, но някъде бях чел анализ относно производствените планове на субару. Основните им продажби са в Щатите , а там дизел не се предлага. В Европа продажбите са малки и само една част са на дизелови автомобили. Отделно ограниченията, които ще въведад някои европейски градове , относно дизеловите двигатели, не вещаят добро бъдеще за дизела. Очаква се редуциране на производството на дизелови двигатели,от страна на субару, за да се освободи производствен капацитет за новите им двители( бензин и хибрид). Затова и предполагам, че го обявяват само с този двигател. Парадоксалното е, че точно на този модел един 2.0 дизел с автоматик ще му пасне перфектно.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK