Всичко добре, ама защо трябва да е толкова назад предната ос и да стърчи толкова много предницата... Това никак не помага с проходимостта и стабилността...
не е кисело,от 2006г е все тая предница...11г по късно все едно и също..нещо като ЛАДА...съвършенството няма нужда от промяна..по скучни са от тойота,и едва ли са по здрави
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
Хмм.... Карал съм Тойота Аурис с вариаторна кутия и въобще не съм впечатлен....!
Това Субару си плаче, за кутия с ниски предавки.
Вътре, предполагам ще е обичайната японска скука, която те връща в 90-те години...! Но, в това няма нищо лошо.
Оправиха ли проблема, с коляновите валове на дизелите?
Оправиха го още 2011, но точи модел не се предлага с дизел. Не че е голяма загуба де
Колкото за вариаторните кутии и аз съм малко скептичен. Много зависи от класа автомобил. Миналата година имах възможност да покарам, известно време в Хюстън, Оутбек Н6 с вариаторна кутия. Ами не се усеща , че е вариаторна. Годините минават и технологиите се развиват.
На тази кола не и трябват бързи/бавни. Тя не е предвидена за сериозен офроуд
По грозни коли от Субару не съм виждал...явно дизайнера им е някой извратеняк...може технически са добре но не ли да ти трепнат пеперуди в стомаха като я зърнеш мани я таз кола...
[quote#15:"tww09306483"]Единственото впечатляващо Субару[/quote]
Все си мисля че тази марка като цяло е създадена не да ВПЕЧАТЛЯВА, а да бъде здрава/надеждна -поне така ги опреличават в щатите и Канада -къде им е най-големия пазар.
И аутбека и форестара са доста ценени там и съответно купувани -с най-доброто 4х4, в Европа пазара им е много малък, а и ми се струват скъпи и оттам по-недостъпни за европееца.
Субару е, здраво и надеждно общо взето, колкото повечето други коли...! Единствения му проблем в Европа е, ужасния разход на бензин. Дизела им сега прохожда и чупливия колянов вал им изигра много лоша реклама...!
Единствените преки впечатления имам, от Субару-то на един добър познат, което съм карал доста. Трябва да кажа, че не съм възхитен, нито от динамика, нито от удобства... Вярно, че е стабилна и на сняг и мокро се държи много добре. С това свършват плюсовете... Всичко останало е проблем. Поръчка и чакане за части, понякога не могат да ги улучат. Проблемна диагностика... За втора ръка заден стоп, му искат 400 лева и трудно се намират...! Ами при положение, че при затворени пътища можеш да си стоиш в къщи и постоянно задвижване ти трябва около една седмица в годината.... Не знам!
Ако живееш във високопланински район, със стръмни и заснежени пътища, може би си струва. Лично аз, може би не мога да го оценя достойно...!
Колелата отзад са за по-дълга база за да се държи по-добре на пътя и да има повече място отзад. Стърчащата предница ми се вижда малко outdated решение.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Ох как тези мантри как Субари били с най-доброто "4х4" винаги ги пишат хора, които дори не разбират разликата между 4х4 и четворно задвижване на колелата (или AWD).
Добре им познавам цените в САЩ. По-ниски са, а не по-високи (дори често един Форестър може да струва по-малко от кола с предно предаване). Карат ги не толкова "ценители", ами хора, които не се интересуват от динамика и като цяло за тях шофирането е нищо повече от пътуване от А до Б. Много често Оутбек се кара от бабички, които се влачат с 20 мили в час при ограничение 30-35. Но все пак трябва да призная, че тези коли завиват добре, но и това съвсем не е само заради четворното задвижване, а и с CVT-то и слабия двигател малко трудно ще доставиш солиден въртежен момент до колелата, че да има някаква разлика в динамиката при завоите - поне при Форестър. А и 'ич не е лек.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Все пак статията е за XV.Веднъж съм се возил в такова-докато оформяхме формалностите по покупката ми на Форестър дилърите ме караха насам-натам с такова.Не ме впечатли особено-тясно ми се видя и возеше доста твърдо.По въпроса за Субару като цяло не съм безпристрастен и затова няма да пиша нищо.Проблем ми е единствено,че не харесвам новите Форестъри-нещо ги сбъркаха визуално според мен/може да е от ЕГН-то ми/и май няма да сменям скоро колата...
Като собственик на Форестър мога да кажа че съм очарован от тази "скучна" кола.
На почти 10г е, а освен редовната поддъжка на всеки 15 х.км. другото с което се занимавам е сипване на безнин и течност за чистачки.
Стабилна на пътя до безобразие, с повече от приличен багажник, разход от средно 10л (в реални условия). Автоматикът не дава условия да си състезател на пътя, но динамиката е повече от достатъчна, стига да няма човек определени комплекси.
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Кажи ми кои автомобили в момента са предвидени за сериозен офроуд? Останаха ли вече такива? В сравнение с всички останали марки от същия клас Субару имат най-добрата проходимост и подчертавам, че нямат нито един модел за сериозен офроуд. За това последното визирам Deffender, Wrangler и някои други от големите тулупи на Тойота, Нисан и Г класата.
DeutschCAPUTwagen тук е КУКУлепърд! Как си знам, че пак ще оспамиш статията с коментарите си!
Таралеж в гащите ли имаш? Никога не се стърпяваш да подразниш в статии за Субару? Явно нещо много те тормозят тези Плеяди.
Не се изказвай чак толкова високопарно за 4х4 задвижването на марката, защото те са едиствените, които имат общо 4 различни системи и се монтират според вид(бензинов/дизелов) на мотор, вид на скоростна кутия(механична/автоматична) и дали е спортна версия. Парадоксът е, че като цяло моделната им гама е малка, но монтират 4 различни 4х4 задвижвания.
Не ми се търси из нета, но го имаше някъде и в официалния им сайт.
Абе ти може и да спамиш, аз отговарвх на един колега.
Пак ще го кажа, защото моят отговор очевидно се отнася в пълна сила и за теб (предполагам за това се заяждаш). Не е 4х4, а четворно задвижване. Както казах, мантрите и невежеството вървят в един кюп
Щото на друго не вярваш, ето ти от любимата ти марка:
Честно казано, не ме интересува особено дали Субару имат 4 или 10 различни системи. А и всички производители имат по няколко. Аз лично съм намерил това, което ми търся - както системи за четворно задвижване, така и останалото
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
С теб се заяждам само в статиите на Субару, щото все трябва да се изкажеш дразнещо. След като ти прочетох пак коментара си прав, че този път не е язвителен. МОЯ ГРЕШКА!
Правя разликата между 4WD и АWD. Имаме и едно Джимни, което го кара бащата и е точно с 4WD, това което обясняват в линка. Който си пуснал.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Ами мисля, че съм достатъчно наясно със субару. Все пак карам легаси B14 H6 купено чисто ново и това ми е третото субару. Ако беше прочел статията щеше да видиш, че точно този фейслифт няма да се предлага с дизел.
Това го пише не само тук, но и в чуждите сайтове. И двигателя 2.0 атомсферка бензин е слаб. Купето не е толкова леко. Няма въртящ момент и достатъчна мощност. Тези двигатели си отиват. Просто субару нямат достатъчно производствена мощност за да пуснат новото поколение турбо DIT на всички модели. Не случайно Levorg се предлага с 2.0 само в Япония. Това, че инженерите си знаят работа може и да е така, но забравяш, че накрая решенията се взимат от отдела по маркетинг.
А и точно понякога "гениалните решения" на инженерите на субару не трябва да се коментират много. Само да ти припомня супер измисленото охлаждане на всички B12 и B13 с двигатели H6. Ако не си запознат отвори българския форум или някой чужд и виж за какво става въпрос.
Галин, аз ли съм кьорав, но никъде в статията не видях да е написано, че моделът ще се предлага само с 2.0 бензинов двигател? Освен това този модел НЕ Е ФЕЙСЛИФТ, а НАПЪЛНО НОВ. Базиран е на новата платформа на Импреца.
Разбери не се заяждам, но по коментарите ти правя извод, че явно живееш в Щатите. В Европа моделът се е предлагал винаги с дизелов двигател и комшийката ми има едно такова.
Ето ти и линка на официалния български вносител, който всъщност попада под собствеността на Субару Италия. Вътре в ценовата гама има няколко варианта на XV с боксер дизел.
Новините за Субару периодично ги проверявам в глобалния им сайт и в статията за новия модел XV пак не можах да намеря конкретна информация, че повече няма да се ползва боксер дизела.
Освен това да те поздравя за модела, който караш. Аз също имам едно вече доста старо Легаси 2.2 GX - 1994 декември с 4 степенен автоматик и покривен люк. Купихме го втора ръка 2003 внос от Швейцария. В онези години почти нямаше модели на марката у нас и няколко пъти са ни спирали с искане да го купят. Освен това сме го повдигнали малко да мяза на Аутбек.
Сега обаче вече доста автомобили втора ръка имаме в България. Марката често се среща.
Та моето Легаси дори и старичко, си го карам с кеф особено студените месеци и в дъждовно време - ЗАЩО ЛИ? Иначе за сериозен офроуд ползвам джипката Сузуки Джимни 1.5 дизелак с 82 к.с. Едвам се побирам вътре, но тази въшка как се катери и провира из горските пътища, не е истина!
Живея във Варна , но и често ходя до Щатите и там имах възможност да карам новия Оутбек.
И аз гледам редовно какво предлага българския "вносител", защото след 2-3 години ми предстои смяна на автомобила и това, което се предлага в момента е стария модел на XV и затова и виждаш дизел.
Може и в последствие да пуснат дизел, но някъде бях чел анализ относно производствените планове на субару. Основните им продажби са в Щатите , а там дизел не се предлага. В Европа продажбите са малки и само една част са на дизелови автомобили. Отделно ограниченията, които ще въведад някои европейски градове , относно дизеловите двигатели, не вещаят добро бъдеще за дизела. Очаква се редуциране на производството на дизелови двигатели,от страна на субару, за да се освободи производствен капацитет за новите им двители( бензин и хибрид). Затова и предполагам, че го обявяват само с този двигател. Парадоксалното е, че точно на този модел един 2.0 дизел с автоматик ще му пасне перфектно.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
не на безразличието
Рейтинг: 713 Неутралноскука..
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимdaskal1
Рейтинг: 2877 НеутралноМного стабилен, особено на лед, снаг и мокра настилка.
stef
Рейтинг: 447 ЛюбопитноВсичко добре, ама защо трябва да е толкова назад предната ос и да стърчи толкова много предницата... Това никак не помага с проходимостта и стабилността...
Stefpesheff
Рейтинг: 1249 Веселокъде ще ги побере човек толкова асистенти в тази кола? И Гуглето превежда по-добре от Дневник!
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.zheravna
Рейтинг: 409 НеутралноЯДо коментар [#1] от "не на безразличието":
.... и гроздето кисело ...щ
не на безразличието
Рейтинг: 713 ВеселоДо коментар [#5] от "zheravna":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимне е кисело,от 2006г е все тая предница...11г по късно все едно и също..нещо като ЛАДА...съвършенството няма нужда от промяна..по скучни са от тойота,и едва ли са по здрави
Нико
Рейтинг: 520 НеутралноПрилича на Дачия ...
Galin Petrov
Рейтинг: 233 НеутралноНе лош мъник , но му липсват двигатели. 2.5 би му отивало повече или 1,6/2.0 ДИТ
Petleshev
Рейтинг: 2236 НеутралноХмм.... Карал съм Тойота Аурис с вариаторна кутия и въобще не съм впечатлен....!
Бивш tww09306483.Това Субару си плаче, за кутия с ниски предавки.
Вътре, предполагам ще е обичайната японска скука, която те връща в 90-те години...! Но, в това няма нищо лошо.
Оправиха ли проблема, с коляновите валове на дизелите?
Galin Petrov
Рейтинг: 233 Весело* 1,6/2.0 ДИТ турбо
Наистина трябва да има опция за редакция
Galin Petrov
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#9] от "tww09306483":
Оправиха го още 2011, но точи модел не се предлага с дизел. Не че е голяма загуба де
Колкото за вариаторните кутии и аз съм малко скептичен. Много зависи от класа автомобил. Миналата година имах възможност да покарам, известно време в Хюстън, Оутбек Н6 с вариаторна кутия. Ами не се усеща , че е вариаторна. Годините минават и технологиите се развиват.
На тази кола не и трябват бързи/бавни. Тя не е предвидена за сериозен офроуд
2.5
Рейтинг: 1129 Неутрално[quote#3:"stef"]Всичко добре, ама защо трябва да е толкова назад предната ос и да стърчи толкова много предницата...[/quote]
I Want To Believe" бензинов боксер двигател с..."
BGman
Рейтинг: 1427 ВеселоПо грозни коли от Субару не съм виждал...явно дизайнера им е някой извратеняк...може технически са добре но не ли да ти трепнат пеперуди в стомаха като я зърнеш мани я таз кола...
Ognian Dantchev
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#3] от "stef":
Надлъжен двигател + ниска платформа за лека кола (това е импреса с високо окачване все пак)
Petleshev
Рейтинг: 2236 НеутралноДо коментар [#11] от "Galin Petrov":
Бивш tww09306483.Единственото впечатляващо Субару, си остава SVX...!
Другото са, бледи имитации...!
Levski Levov
Рейтинг: 246 Неутрално[quote#15:"tww09306483"]Единственото впечатляващо Субару[/quote]
Все си мисля че тази марка като цяло е създадена не да ВПЕЧАТЛЯВА, а да бъде здрава/надеждна -поне така ги опреличават в щатите и Канада -къде им е най-големия пазар.
И аутбека и форестара са доста ценени там и съответно купувани -с най-доброто 4х4, в Европа пазара им е много малък, а и ми се струват скъпи и оттам по-недостъпни за европееца.
Petleshev
Рейтинг: 2236 НеутралноДо коментар [#16] от "Levski Levov":
Бивш tww09306483.Субару е, здраво и надеждно общо взето, колкото повечето други коли...! Единствения му проблем в Европа е, ужасния разход на бензин. Дизела им сега прохожда и чупливия колянов вал им изигра много лоша реклама...!
Единствените преки впечатления имам, от Субару-то на един добър познат, което съм карал доста. Трябва да кажа, че не съм възхитен, нито от динамика, нито от удобства... Вярно, че е стабилна и на сняг и мокро се държи много добре. С това свършват плюсовете... Всичко останало е проблем. Поръчка и чакане за части, понякога не могат да ги улучат. Проблемна диагностика... За втора ръка заден стоп, му искат 400 лева и трудно се намират...! Ами при положение, че при затворени пътища можеш да си стоиш в къщи и постоянно задвижване ти трябва около една седмица в годината.... Не знам!
Ако живееш във високопланински район, със стръмни и заснежени пътища, може би си струва. Лично аз, може би не мога да го оценя достойно...!
deutschwagen
Рейтинг: 926 НеутралноДо коментар [#3] от "stef":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Колелата отзад са за по-дълга база за да се държи по-добре на пътя и да има повече място отзад. Стърчащата предница ми се вижда малко outdated решение.
deutschwagen
Рейтинг: 926 НеутралноДо коментар [#16] от "Levski Levov":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Ох как тези мантри как Субари били с най-доброто "4х4" винаги ги пишат хора, които дори не разбират разликата между 4х4 и четворно задвижване на колелата (или AWD).
Добре им познавам цените в САЩ. По-ниски са, а не по-високи (дори често един Форестър може да струва по-малко от кола с предно предаване). Карат ги не толкова "ценители", ами хора, които не се интересуват от динамика и като цяло за тях шофирането е нищо повече от пътуване от А до Б. Много често Оутбек се кара от бабички, които се влачат с 20 мили в час при ограничение 30-35. Но все пак трябва да призная, че тези коли завиват добре, но и това съвсем не е само заради четворното задвижване, а и с CVT-то и слабия двигател малко трудно ще доставиш солиден въртежен момент до колелата, че да има някаква разлика в динамиката при завоите - поне при Форестър. А и 'ич не е лек.
kukuf
Рейтинг: 473 НеутралноВсе пак статията е за XV.Веднъж съм се возил в такова-докато оформяхме формалностите по покупката ми на Форестър дилърите ме караха насам-натам с такова.Не ме впечатли особено-тясно ми се видя и возеше доста твърдо.По въпроса за Субару като цяло не съм безпристрастен и затова няма да пиша нищо.Проблем ми е единствено,че не харесвам новите Форестъри-нещо ги сбъркаха визуално според мен/може да е от ЕГН-то ми/и май няма да сменям скоро колата...
B52
Рейтинг: 1727 НеутралноКато собственик на Форестър мога да кажа че съм очарован от тази "скучна" кола.
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.На почти 10г е, а освен редовната поддъжка на всеки 15 х.км. другото с което се занимавам е сипване на безнин и течност за чистачки.
Стабилна на пътя до безобразие, с повече от приличен багажник, разход от средно 10л (в реални условия). Автоматикът не дава условия да си състезател на пътя, но динамиката е повече от достатъчна, стига да няма човек определени комплекси.
Sabbath
Рейтинг: 1067 Любопитно[quote#13:"BGman1"]трепнат пеперуди в стомаха като я зърнеш мани я таз кола...[/quote] 201192_659073250961997_6743604534100633979_n.jpg?o h=a5791edcfee346c640c3352b04c498f9&oe=5935E8FE
Значи,туй ти приляга
https://scontent.fsdv1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/17
deutschwagen
Рейтинг: 926 ВеселоДо коментар [#22] от "Sabbath":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨https://www.youtube.com/watch?v=-V06RHDJcbs
....за Ривиерата говоря....
kikoleppard
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#8] от "Galin Petrov":
Моделът е достатъчно лек и не му е нужен моторът 2.5
Инжинерите са си го изчислили точно.
kikoleppard
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#11] от "Galin Petrov":
Явно хич не си наясно, че точно за Европа XV имат дизелов двигател. В Щатите може би изобщо не се предлага на никой модел боксер дизела.
kikoleppard
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#11] от "Galin Petrov":
Кажи ми кои автомобили в момента са предвидени за сериозен офроуд? Останаха ли вече такива? В сравнение с всички останали марки от същия клас Субару имат най-добрата проходимост и подчертавам, че нямат нито един модел за сериозен офроуд. За това последното визирам Deffender, Wrangler и някои други от големите тулупи на Тойота, Нисан и Г класата.
kikoleppard
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#20] от "kukuf":
Е да ме извиняваш, но точно с последния Форесът се пооправиха малко. С предпоследната версия 2007-2012 се бяха изложили.
МЯЗАШЕ НА ВИТАРА! А интериора бе кофти.
kikoleppard
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#21] от "B52":
Най-точният коментар досега за марката и моделите на Субару!
++++++
kikoleppard
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#19] от "deutschwagen":
DeutschCAPUTwagen тук е КУКУлепърд! Как си знам, че пак ще оспамиш статията с коментарите си!
Таралеж в гащите ли имаш? Никога не се стърпяваш да подразниш в статии за Субару? Явно нещо много те тормозят тези Плеяди.
Не се изказвай чак толкова високопарно за 4х4 задвижването на марката, защото те са едиствените, които имат общо 4 различни системи и се монтират според вид(бензинов/дизелов) на мотор, вид на скоростна кутия(механична/автоматична) и дали е спортна версия. Парадоксът е, че като цяло моделната им гама е малка, но монтират 4 различни 4х4 задвижвания.
Не ми се търси из нета, но го имаше някъде и в официалния им сайт.
deutschwagen
Рейтинг: 926 НеутралноДо коментар [#29] от "kikoleppard":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Абе ти може и да спамиш, аз отговарвх на един колега.
Пак ще го кажа, защото моят отговор очевидно се отнася в пълна сила и за теб (предполагам за това се заяждаш). Не е 4х4, а четворно задвижване. Както казах, мантрите и невежеството вървят в един кюп
Щото на друго не вярваш, ето ти от любимата ти марка:
https://www.subaru.com.au/car-advice/awd-vs-4wd
Честно казано, не ме интересува особено дали Субару имат 4 или 10 различни системи. А и всички производители имат по няколко. Аз лично съм намерил това, което ми търся - както системи за четворно задвижване, така и останалото
kikoleppard
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#30] от "deutschwagen":
С теб се заяждам само в статиите на Субару, щото все трябва да се изкажеш дразнещо. След като ти прочетох пак коментара си прав, че този път не е язвителен. МОЯ ГРЕШКА!
Правя разликата между 4WD и АWD. Имаме и едно Джимни, което го кара бащата и е точно с 4WD, това което обясняват в линка. Който си пуснал.
deutschwagen
Рейтинг: 926 НеутралноДо коментар [#31] от "kikoleppard":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Именно
Galin Petrov
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#24] от "kikoleppard":
Ами мисля, че съм достатъчно наясно със субару. Все пак карам легаси B14 H6 купено чисто ново и това ми е третото субару. Ако беше прочел статията щеше да видиш, че точно този фейслифт няма да се предлага с дизел.
Това го пише не само тук, но и в чуждите сайтове. И двигателя 2.0 атомсферка бензин е слаб. Купето не е толкова леко. Няма въртящ момент и достатъчна мощност. Тези двигатели си отиват. Просто субару нямат достатъчно производствена мощност за да пуснат новото поколение турбо DIT на всички модели. Не случайно Levorg се предлага с 2.0 само в Япония. Това, че инженерите си знаят работа може и да е така, но забравяш, че накрая решенията се взимат от отдела по маркетинг.
А и точно понякога "гениалните решения" на инженерите на субару не трябва да се коментират много. Само да ти припомня супер измисленото охлаждане на всички B12 и B13 с двигатели H6. Ако не си запознат отвори българския форум или някой чужд и виж за какво става въпрос.
kikoleppard
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#33] от "Galin Petrov":
G_Pricelist_December2016.pdf
2017_0307_1.pdf
Освен това сме го повдигнали малко да мяза на Аутбек.
Галин, аз ли съм кьорав, но никъде в статията не видях да е написано, че моделът ще се предлага само с 2.0 бензинов двигател? Освен това този модел НЕ Е ФЕЙСЛИФТ, а НАПЪЛНО НОВ. Базиран е на новата платформа на Импреца.
Разбери не се заяждам, но по коментарите ти правя извод, че явно живееш в Щатите. В Европа моделът се е предлагал винаги с дизелов двигател и комшийката ми има едно такова.
Ето ти и линка на официалния български вносител, който всъщност попада под собствеността на Субару Италия. Вътре в ценовата гама има няколко варианта на XV с боксер дизел.
http://subarubg.bg/assets/files/pricelist/Subaru_B
Новините за Субару периодично ги проверявам в глобалния им сайт и в статията за новия модел XV пак не можах да намеря конкретна информация, че повече няма да се ползва боксер дизела.
http://www.fhi.co.jp/press/file/uploads/news-en/en
Освен това да те поздравя за модела, който караш. Аз също имам едно вече доста старо Легаси 2.2 GX - 1994 декември с 4 степенен автоматик и покривен люк. Купихме го втора ръка 2003 внос от Швейцария. В онези години почти нямаше модели на марката у нас и няколко пъти са ни спирали с искане да го купят.
Сега обаче вече доста автомобили втора ръка имаме в България. Марката често се среща.
Та моето Легаси дори и старичко, си го карам с кеф особено студените месеци и в дъждовно време - ЗАЩО ЛИ? Иначе за сериозен офроуд ползвам джипката Сузуки Джимни 1.5 дизелак с 82 к.с. Едвам се побирам вътре, но тази въшка как се катери и провира из горските пътища, не е истина!
Galin Petrov
Рейтинг: 233 ВеселоЖивея във Варна , но и често ходя до Щатите и там имах възможност да карам новия Оутбек.
И аз гледам редовно какво предлага българския "вносител", защото след 2-3 години ми предстои смяна на автомобила и това, което се предлага в момента е стария модел на XV и затова и виждаш дизел.
Може и в последствие да пуснат дизел, но някъде бях чел анализ относно производствените планове на субару. Основните им продажби са в Щатите , а там дизел не се предлага. В Европа продажбите са малки и само една част са на дизелови автомобили. Отделно ограниченията, които ще въведад някои европейски градове , относно дизеловите двигатели, не вещаят добро бъдеще за дизела. Очаква се редуциране на производството на дизелови двигатели,от страна на субару, за да се освободи производствен капацитет за новите им двители( бензин и хибрид). Затова и предполагам, че го обявяват само с този двигател. Парадоксалното е, че точно на този модел един 2.0 дизел с автоматик ще му пасне перфектно.