ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
37.8%активност

Източник: Резултатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник", активността - на "Алфа Рисърч"

Модели на водород и без шофьор представи "Хюндай" в Женева

Модели на водород и без шофьор представи "Хюндай" в Женева

© Хюндай



Концептуални модели, които представят виждането на "Хюндай" за колата на бъдещето, представи концернът на автосалона в Женева. FE Fuel Cell се задвижва с водород, като в горивна клетка той влиза в реакция с кислорода от въздуха и така се произвежда ток, използват от електрическия двигател.


Автомобилът може да се счита за предвестник на следващото поколение водородни коли на "Хюндай", които ще бъдат пуснати на пазара догодина. FE Fuel Cell изминава над 800 км с едно зареждане.


Друг интересен експонат на щанда на "Хюндай" е "Айоник" с автономно управление. Интересното при автомобила е, че системата, която има нелеката задача да сканира цялата зона около колата, е интергрирана в предната броня, а не е на покрива.

Модели на водород и без шофьор представи "Хюндай" в Женева

© Хюндай


На салона в Женева беше показана и плъгин хибридната версия на серийния "Айоник", който допълва гамата, включваща към момента изцяло електрическа модификация и класически хибрид. Моделът ще е на пазара от лятото.




"Айоник плъгин хибрид" съчетава новия 1.6-литров 4-цилиндров бензинов двигател с директно впръскване на гориво със 105 к.с. с електрически мотор с 61 к.с.. Само на ток колата може да мине 63 километра, което позволява средният разход да е 1.1 л/100 км в комбиниран цикъл.

Модели на водород и без шофьор представи "Хюндай" в Женева

© Хюндай


Световната си премиера в Женева направи и "Хюндай" i30 комби. Колата има всички силни черти на хечбека, като добавя и водещ в класа обем на багажника (между 602 и 1650 литра). Функционалността е увеличена от допълнителното пространство за съхранение под пода на багажника.
Модели на водород и без шофьор представи "Хюндай" в Женева

© Хюндай


В Женева могат да се видят също концептуалният автомобил RN30, който намеква какво може да очакваме от спортната версия на i30. Колата използва 2.0-литров двигател с турбокомпресор с 380 к.с. и има задвижване на всички колела.


"Хюндай моторспорт" пък представя настоящия си претендент за Световния рали шампионат i20 Coupe WRC.


Всичко, което трябва да знаете за:
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK