Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Модела, който е изписан не е точно М?!? М преформънс какво значи и по какво се различава от М моделите? М перформънс не е ли прсто М пакет на обикновена 3-ка примерно? Малко объркана работа стана.

  2. 2 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Много красив и стабилен автомобил. Може би някой ден и аз ще имам такъв. Пожелавам го на всеки почитател на марката също да се сдобие с такъв екземпляр. Имам една специална дама на сърцето ми, която е верна почитателка на марката БМВ и това не е никак случайно. Тя определено разбира от автомобили, и не само.

    Благодаря Ви за този изключително подробен фоторепортаж, г-н Пауновски!

  3. 3 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Впрочем, от всички екстри на колата, намерих само един-единствен на този етап - сравнително високият разход на гориво. Мисля, че колите на бъдещето трябва да са изключително икономични на гориво и на по-достъпни цени. Но вярвам, че инженерите и собствениците на БМВ задълбочено мислят и по тези въпроси.

  4. 4 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4239 Неутрално

    [quote#3:"Читател"]Впрочем, от всички екстри на колата, намерих само един-единствен на този етап - сравнително високият разход на гориво. [/quote]
    Бих добавил и 2 врати. Автомобил тип СДС (стани да седна)

  5. 5 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#4] от "historama":

    Иииии, напълно прав сте, колега. Не бях обърнал внимание. Е, тогава недостатъците на модела стават с един повече. Аз харесвам само коли с поне 4 врати. Не че и двувратките не са симпатични, но наистина не са никак удобни - имам горчив личен опит в това отношение.

  6. 6 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1102 Любопитно

    камера за заден ход почти 800лв...каква ли е тая камера???

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  7. 7 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Като каране е много добра, но голям мъж седи смешно в тая колица. Карал съм я.

  8. 8 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6143 Неутрално

    Камерата за задно виждане не може да бъде доставена без навигация така, че свиквайте без нея, ако не искате навигация

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  9. 9 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1125 Весело

    М като мутра ... поредната кола за престъпници (техните компланьонки), с червеното салонче е върхът на безвкусицата, т.е. ще им хареса много

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  10. 10 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#8] от "penetrating":

    В моята бъдеща собствена кола искам и навигация, и задна камера, и всичко, което технолозите на настоящето са измислили, така че да ми улеснят живота. Да, вярно, няма да е никак евтино, но пък със сигурност повечето неща ще си струват. Макар че моите родители се оправят и без тези екстри, но аз искам на мен да ми е една идея по-лесно.

  11. 11 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#9] от "100 Рублей за Доллар":

    Ей, как я охарактеризира! Браво!

  12. 12 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 717 Неутрално

    До коментар [#6] от "не на безразличието":
    Печелят най-вече от екстри, като тази камера, навигация, ел. седалки, двойно предаване, цвят и др. Доколкото си спомням, разлика в седалките нямаше преди, имаше електромотори във всички, само, че за да ти сложат копчетата ти искаха още няколко хиляди лв. При двигателите - същата работа, еднакъв обем, различна мощност и голяма разлика в цените, при положение, че частите струват почти еднакво.

    забавление и приключение
  13. 13 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6143 Неутрално

    До коментар [#10] от "Читател":

    За компактен модел е излишно да се слага камера, за навигацията - смятам, че е задължителна

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  14. 14 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4653 Неутрално

    Продължавам да им се дивя на инженерите на Алпин - как при 252 к.с. колата ускорява за 4,5 сек. от 0-100 км/ч., а тази М-ка с 340 коня, ускорява за 4,4 сек. И, този път - при цените има равенство...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  15. 15 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4239 Неутрално

    [quote#13:"penetrating"]че е задължителна [/quote]
    нека да не преувеличаваме, все пак всичко зависи от цената. Спомням си в един период как дилърите на някои марки във Варна съветваха клиентите си да заобикалят фабрично монтирания парктроник (1000 и над 1000 лв), и ги изпращаха в едно ателие, където срещу 200 лв им монтираха същото.

  16. 16 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4612 Неутрално

    До коментар [#14] от "hamiltonf1":

    Не е само до мощност, а и до тегло... Съвременните коли станаха доста тежки, наблъскани са с какво ли не, а Алпин е около 1000 кг в духа на едни отминали времена.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  17. 17 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4653 Неутрално

    До коментар [#16] от "vesolr":

    Там някъде е истината - 1080 кг. срещу 1570.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  18. 18 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3108 Неутрално

    До коментар [#16] от "vesolr":

    Съвременните коли станаха и по-просторни, вероятно заради клиентите, така че и аз няма да избързам да кажа, че е тясно.

    Еретик
  19. 19 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 321 Неутрално

    До коментар [#16] от "vesolr":


    До коментар [#17] от "hamiltonf1":

    Скоростната кутия също има значение за това, колко бързо ускорява един автомобил.

  20. 20 Профил на Boris Dimitrov
    Boris Dimitrov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#14] от "hamiltonf1":

    Първо това е M240i, а не М2, но поначало сравняваш кон с кокошка, пърди направо от нула до сто от 3хил оборот не е нещо което правиш всеки ден по три пъти. В общи линии несравними коли БМВ-то е с 9 евра по-евтино, 3литра редови 6 цилиндров мотор 340 кс. и 500 Nm, а Алпината 1.8литра, 4 цилиндров 252 кс.

    грубо казано БМВ-то All the way

    малко образователна литература
    https://www.youtube.com/watch?v=_eUbiKCBwVg

    качествен обзор на баварката и сравнение с М2

    П.С. Звукът на БМВ-то е прелест!

  21. 21 Профил на Boris Dimitrov
    Boris Dimitrov
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#9] от "100 Рублей за Доллар":

    Виж как знаеш!

  22. 22 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 499 Любопитно

    До коментар [#20] от "Boris Dimitrov":

    На истинските Ем-ки поддръжката е Маматасиджасъ. На 10-15 хиляди километра се прави пълна подмяна на течности, гумички и кво ли още не. 15 000 суха пара, евро разход.
    Интересно при това автомобилче как седят нещата.

    Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!
  23. 23 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    БМВ така и не започнаха да правят интериор, който да ми харесва.
    Иначе изгледа отвън е трепач!

    Fail with honour then succeed by fraud
  24. 24 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    Прочетох преди време, че 40% от стойността на колата е за марката, която носи. Другите проценти бяха за различните екстри/глезории. Така, че съвсем не съм учуден от посочената цена.

  25. 25 Профил на Boris Dimitrov
    Boris Dimitrov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#1] от "primaxm":

    Не е като М-пакет на 3-ка, 5-ца и т.н. водят се нещо като light М cars. Такива са моделите M140i, M240i, M550i, M550d, X5 M50d, X6 M50d, M760 Li xdrive (което си е друга бира, неофициалната М7).
    Разликата в light М cars е, че М екстериорните, окачване, спойлери, испускателна система и т.н. са част от базовата цена, а и самият двигател разбира се е пипнат. Например при 340i, 540i и т.н. което на практика е същия мотор с 15тина коня по малко, М-пакетът се поръчва отделно като това е същият М-пакет, който можеш да си вземеш и с 318d. Мерцедес също правят нещо такова отскоро, а Ауди малко по отдавана като идеята е същата. При Мерц такива модели са 43 AMG-тата, при Ауди S3, S4, S5 и т.н.

    Накратко казано тези light спортни модели са по удобни за ежедневието, по-комфортни и т.н. , но пак си остават луди бегачки.

  26. 26 Профил на Boris Dimitrov
    Boris Dimitrov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#3] от "Читател":

    Със 130 средна скорост на магистрала разхода е под 7 литра, ако се интересуваш изгледай видеото в 20ти коментар. 2/3 от колите в БГ ще изпепелят над 8 литра при такава средна скорост.

    П.С. Разбира се 100 октана, който само на Газпром е на добра цена иначе 2.40-2.45.

  27. 27 Профил на Boris Dimitrov
    Boris Dimitrov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#22] от "blurred":

    Малко прекаляваш виж това:
    https://www.youtube.com/watch?v=FI_QenX3tx0

    Не вярвам дори и на М6 поддръжката да ти излезне много повече отколкото на Carrera GTS. Каското, горивото и данъка са ти по сериозните пера за мене, също така с ново БМВ имаш сървиз инклузив(който не знам кво точно включва) за 4-5 години или 100хил КМ + подобна гаранция.

    Поддръжката с гориво, данък и каско най много 15К в лева за мене което пак не е малко една семейна почивка в Маями.

  28. 28 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 868 Неутрално

    [quote#10:"Читател"]В моята бъдеща собствена кола искам и навигация[/quote]
    туй навярно се дължи на факта, че сте виждал бмв навигация само на картичка. максимално увеличение 300м???? в града??? ми че с тоз боклук на петте кьошета примерно сте за мустака.....в 90% от френските градове пък да не говорим.....

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  29. 29 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 499 Любопитно

    До коментар [#27] от "Boris Dimitrov":

    Хич не прекалявам - информацията е от първа ръка. Това са спецификациите и препоръчлителните сервизирания поне тук в Германия. Освен това М6 е доста по-различен клас кола от това Порше на видеото. М6 е над 550-560 коня, по-скоро за писта, докато Поршето може да се използва като всекидневна бегачка. Освен S версиите може би, но и те са доста по рехави в сравнение с М6. Да не говорим, че цената на М6 с екстри и глезотийки сигурно ще дойде на цената на две Поршета.

    Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!
  30. 30 Профил на Boris Dimitrov
    Boris Dimitrov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#29] от "blurred":

    Как ще да е тази поддръжка, но GTS е над Carrera S и с екстрите е горе долу колкото М6, докато турбо и турбо ес отиват на над 200евра те са си в класа на ферарита и ламбота.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.