Масово каране в бус лентите в София и хиляди левове несъбрани глоби показа експеримент (видео)

Масово каране в бус лентите в София и хиляди левове несъбрани глоби показа експеримент (видео)


Близо 500 коли на час минават в нарушение през бус лентата на бул. "Цариградско шосе" само на моста над "Площад на авиацията" в посока "Младост", показа експеримент на неправителствената организация "Спаси София". От тях не са събрани близо 25 000 лева от глоби.


В същото време за миналата година в столицата за подобно нарушение са наложени едва 700 санкции. Дори при специализираните акции на КАТ, каквито имаше през миналата година, се стига до 80 санкции на ден.


"Влезте най-сетне в ролята си на гарант за реда и се погрижете градският транспорт да разполага със своите ленти, а трафикът да не бъде така хаотичен. Длъжни сте да го направите сега", настояват от "Спаси София" в обръщение към кметството и Пътната полиция.


От организацията също така припомнят, че преди повече от година наредбата на МРРБ, която регулира създаването на бус ленти, беше променена, за да се улесни тяхното обособяване, но оттогава въпреки острата нужда Столичната община не е направила почти нищо. "Единственият експеримент, който се случи е бус лента по бул. "Малинов" в жк "Младост", която беше лошо проектирана и означена, а никой не осъществяваше контрол за спазването ѝ. В резултат въпреки нейната необходимост експериментът беше провал, а обществото беше настроено срещу мерките за приоритизация на градския транспорт. Грешка, която ще струва скъпо на общината", заявяват още от "Спаси София".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (64)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на cases
    cases
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Още едно доказателство, че закони (и наредби) има, но не се спазват.

  2. 2 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4882 Весело

    Браво, най-накрая някой точно да изчисли в определена отсечка - колко нарушения се извършват. А за цяла София сигурно умножено х 100

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5758 Неутрално

    рИБАТА МИРИШЕ ОТКЪМ ГЛАВАТА !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2003 Неутрално

    Тука и в подобни случаи е нашето място, защото едно е активност в изборите, но и след това, особено тези, които са гласували за спечелилите изборите, когато техните избраници не си вършат работата, да ги притиснат чрез протести, да се корегират или да дават оставки.

  5. 5 Профил на ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ САЙТ!!!
    ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ САЙТ!!!
    Рейтинг: 620 Гневно

    Поредното доказателство, че в тази "държава", държавните служители, (тия дето ги храним ние, не филанкишията), не работят. И че ако искаме реформи, трябва да се почне с масовите им уволнения и назначения на хора след конкурс и с ясно разписани задължения. Ако не стават - аут и следващия. Това ще е добре някоя партия дето претендира да ни "оправи", да си го запише и да го приложи, гаранция ще спечели и следващите избори.

    Just in general, any government throughout history hasn't really wanted its people to be educated, because then they couldn't control them as easily ...
  6. 6 Профил на balien
    balien
    Рейтинг: 243 Неутрално

    Без да защитавам нарушителите, аз реално не видях нуждата от тази бус лента.
    За целия 1 час трафика не спря напълно в нито един момент, за да може реално да има смисъл от приоритета на градския транспорт. Трябваше да снимат в обратна посока - към Орлов Мост където вечер наистина ще има смисъл.

  7. 7 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1286 Неутрално

    За българите спазването на закона се отнася за другите. Имах случай, когато познат ме возеше по Цариградско със 120 и чистисърдечно ругаеше, че никой не спазва правилата...

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  8. 8 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3132 Неутрално

    Така марионетките на бай Х Фъндъкова и Бъчварова спазват закона. Без съд,. реформа и върховенство на закона ще си кретаме на опашката на ЕС.

  9. 9 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3132 Любопитно

    До коментар [#7] от "Nil satis nisi optimum":

    Ама гласуваш за тези ,които не искат да наложат закона?

  10. 10 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 515 Разстроено

    Само системно и необратимо бъркане в джоба може да повлияе на поведението на Ганьо. Всеки ден, за всяко нарушение - 20, 50 лева и да видим след седмица дали ще продължи или ще се спре.
    Правилата са за да се спазват. От всички и по всяко време. Тогава има шанс да започнем да ставаме европейци.

    Умен и красив жълтопаветник.
  11. 11 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1286 Любопитно

    До коментар [#7] от "Nil satis nisi optimum":Ама гласуваш за тези ,които не искат да наложат закона?
    —цитат от коментар 9 на hodounski


    От къде знаеш за кого съм гласувал? Пък може и да съм нарушил закона за задължителнито гласуване и да не съм гласувал ;-).
    Иначе си абсолютно прав, че "Без съд,. реформа и върховенство на закона ще си кретаме на опашката на ЕС. "

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  12. 12 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    правило ми е впечатление че в бус лентата най много карат коли СО, РА, РВ

  13. 13 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#9] от "hodounski":
    Стига си се излагала с глупостите си, станала си по голяма проклетница и от слънчасалия кмет

  14. 14 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 762 Любопитно

    На този фон ми е много смешно оправданието, че "...ами няма пари за камери...", когато ако ги имаше, една от тях щеше за 1 час да "изкара" 25000 лв.
    Проблемът с камерите е единствено, че когато ги има, няма как да вземеш подкуп, а както знаем - катаджия без подкуп си е чисто и просто общ работник ;)

  15. 15 Профил на noshtnik
    noshtnik
    Рейтинг: 225 Весело

    До коментар [#14] от "naskotop":

    Още малко ще поискаш и електронно правителство:)

    The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt
  16. 16 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 673 Неутрално

    Спазването на закона силно се поощрява когато липсват безсмислени забрани! Специално на "цариградското" BUS лентите трябва да се сложат в локалните платна, които платна трябва да престанат да изпълняват ролята на безплатни паркинги по цял ден! Булевардът трябва да се използва рационално, което означава максимална пропускливост. Камери за скорост през 500м., без толеранс! Като за пет километра направиш 10 нарушения с по 20км/ч горница - 10 глоби х 100лв. = 1000лв. Като собственикът на МПС-то не плати в срок - запор на МПС-то и спиране от движение. Гарантирам, че ако това се направи, няма да има задръствания, няма да има нужда да се бърза и ГТ няма да бъде в конфликт с останалото движение. Ще се движи по график и хората ще ползват тротоарите и спирките без да има нужда да се "надскачат" с автомобили. Но това разбира се няма да се случи, защото ние сме царе да създаваме задръствания, дори там, където е лесно да ги избегнем!

  17. 17 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Без да защитавам нарушителите, аз реално не видях нуждата от тази бус лента. За целия 1 час трафика не спря напълно в нито един момент, за да може реално да има смисъл от приоритета на градския транспорт. Трябваше да снимат в обратна посока - към Орлов Мост където вечер наистина ще има смисъл.
    —цитат от коментар 6 на balien


    Мда, джелезна логика. А каква е нуждата от акциза на цигарите като хората въпреки това ги пушат?

  18. 18 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Няма да се оправим. Вчера идва един от ЦГМ и се изтъпанва на рецепцията на офиса, където работя. Имало подаден сигнал за паркирани коли по тротоара. Той щял да се разходи за около час, а ние са сме уведомели колегите, че има "хайка". Познайте днес дали има коли по тротоарите.
    Така ще е и с бус лентите, и с ограниченията на скоростта, и с паркирането, и с опазването на чистота, и с техническите прегледи, и с всичко.

  19. 19 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Тези несъбрани глоби реално са индиректна субсидия която цялото общество плаща на автоталибаните. Май е време всички да се качиме на таратайките и да запушиме софийските улици съвсем умишлено!

  20. 20 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3381 Неутрално

    ГЕРБ е партията на автоталибани, автодебили, собственици на бракувани трошки, виртуози на тротоарните изпълниения - няма как тази партия да печели избори след избори и нещо да се промени.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  21. 21 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Булевардът трябва да се използва рационално, което означава максимална пропускливост.
    —цитат от коментар 16 на m_style


    Цариградксо трябва да се разчертае на един огромен паркинг и скоростен тролей или трамвай да отвежда хората нататък.

  22. 22 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5758 Неутрално

    До коментар [#13] от "shileto":

    хората проглеждат ченгесарий !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  23. 23 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 375 Неутрално

    До коментар [#6] от "balien":

    Явно не минаваш от там, за да знаеш, че често има задръствания и ако бус лентата е свободна, те не се отразяват на градския транспорт.И ако там не се вижда ефекта и, то след Плиска, в посока центъра, се усеща осезаемо, когато с автобус стигаш до Орлов мост за 3 минути, а с кола понякога се стига и до половин час чакане.

  24. 24 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 375 Неутрално

    До коментар [#20] от "cinik":

    Лошото е, че и комунисти, и патрЕоти са същите - келепир да пада и стабилността да се крепи.

  25. 25 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2503 Неутрално

    Проблемът е сериозен, и далеч не опира само до бус лентите. Проблемът първо е политически, второ - въпрос на некадърност. Политически е, защото политиката на СО е градският транспорт да бъде заврян в ъгъла, за сметка на автомобилния. Тази политика се вижда абсолютно навсякъде в града - като проекти, като приоритети, като състояние на въздуха и чистотата, като настройки на светофари и като какво ли не.
    А некадърността я виждаме ежедневно във всяка една сфера.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  26. 26 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2689 Гневно

    Леле леле, големия проблем - караме в бус лентата. Явление по цял свят. Голямата работа.
    Междувременно София тъне в презастрояване, няма пътища, замърсена, без въздух, ние сме се хванали да гледаме бус ленатата. Минават по 15 автобуса на час - тая лента не трябва да е там дори.

  27. 27 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2083 Неутрално

    Дружбашите от ГЕРБ едва ли ще свършат нещо, дорде матрЯла вика "За крадци, или за лъжци да гласувам" и после се чуди, защо аджеба ни управляват или крадци, или лъжци.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  28. 28 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 673 Неутрално

    До коментар [#20] от "cinik":

    Може и така да се обобщи, ама останалите партии с какъв по-различен електорат са? Тук става въпрос за дисциплиниране, но не дисциплина, заради "старшината", а създаване на организация и ред на някакво ниво, каквито просто липсват! Създаденият към момента ред възпрепятства във висока степен участниците в движението. Не е ядрена физика, да вземат от опита на градове, които са решили въпроса доста по-цивилизовано! С мантри и заклинания как САМО автомобилистите са талибани, как ВИНАГИ пешеходците са с предимство и как всичката регулация трябва да е ЗАБРАНИТЕЛНА И НАКАЗАТЕЛНА - НЯМА КАК ДА СЕ ПОЛУЧИ НЕЩО ДОБРО! Давам пример - на сп. Плиска/Царигр. шосе, едни хора пресичаха 6-лентовият булевард отгоре, вместо през подлеза! Станаха смъртни случаи, трябваше огради от 2м. да се поставят в средата, за да спрат разни идиоти да правят опити! Е за това кой е крив?

  29. 29 Профил на qqp41520525
    qqp41520525
    Рейтинг: 225 Гневно

    Ще си карам, където си искам и никой не може да ми нарежда какво да правя. Ясно ли е?

  30. 30 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 387 Неутрално

    Тук важи едно изказване на Бате Слави относно СДС след изването на Мадридския шмекер.

    -- Спокойно бате Слави! Ако слязат хора от Марс, може и да ти пуснат отново предаването! само някои заблудени марсианци биха го гледали!

  31. 31 Профил на dc_ken
    dc_ken
    Рейтинг: 293 Неутрално

    До коментар [#26] от "arcanum":

    Без да претендирам, че съм обиколил пътищата по "цял свят" (явно вие сте го направили), досега никъде не съм видял да се кара в бус лента, дори и в тези, които не са оградени с бамбунки или колчета.

    Българинът винаги намира нравствено оправдание за всякакви нарушения и дори престъпления:

    Карам в бус лентата - ами на никого не преча
    Не си плащам данъци - ами те политиците като престанат да крадат, тогава ще си ги плащам
    Винетка - за какво ми е да си плащам да карам по тези дупки
    Проформа годишен технически преглед - тя си ме е наред колата, малко ли пъти ходя до сервиза заради тези дупки
    Паркирам в нарушение - тя общината като не е осигурила достатъчно паркоместа, аз къде да паркирам? Или да возя децата с градски транспорт?!
    Не декларам доходи - А Делян Пеевски декларира ли? Нека да започнем от "главата на рибата", пък тогава държавата да посегне на моите и без това мизерни доходи.

    И т.н. и т.н. народопсихологията ни върти в един омагьосан кръг...

  32. 32 Профил на souleil
    souleil
    Рейтинг: 931 Весело

    Трябва да се направят не 1, ами 2 бус ленти по Цариградско - очевидно има крещяща нужда от тях! Даже най-добре да са 3, а трафикът да бъде изместен в локалното!

  33. 33 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Давам пример - на сп. Плиска/Царигр. шосе, едни хора пресичаха 6-лентовият булевард отгоре, вместо през подлеза! Станаха смъртни случаи, трябваше огради от 2м. да се поставят в средата, за да спрат разни идиоти да правят опити! Е за това кой е крив?
    —цитат от коментар 28 на m_style

    Не ми е ясна аналогията. Пресичащите булеварда са убийци и самоубийци.

  34. 34 Профил на dc_ken
    dc_ken
    Рейтинг: 293 Неутрално

    До коментар [#32] от "souleil":

    Аз предлагам направо да се забрани движението на автобуси. И без това всеки може да отдели 1500-2000 лв. за кола и да спре да цака 1,60 лв за билет. Тъй де, ама ха!

  35. 35 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2298 Неутрално

    До коментар [#34] от "dc_ken":

    Много интересна идея, но според мен градският транспорт, както и велодвижението трябва да са приоритет на всяка община в страната и по света. Иначе ще се задръстим от коли и в един момент всичко ще блокира - вярно е, че всички у назе сме баровци - кой по-голям, кой - по-малък, но си има принципи, като законите на физиката и те са неотменими. Така че колкото по-малко МПС-та в движение, толкова по-интензивен трафик и толкова по-голяма динамика в икономиката, като е валидно и обратното.

  36. 36 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#20] от "cinik":

    То това колега не е до партия, а е до чипа, чипааа. Казаха го някои хора отдавна, но само дето не ги обесиха. Голяма обида беше, голямо чудо. Въпрос на култура, възпитание, образование, че даже и традиции, ако щеш и все такива тривиални нещица. Може и да стане след 50, 100 години, но се съмнявам.

  37. 37 Профил на Handy
    Handy
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Тук не става дума само за Ганьо. Аз съм сигурен, че ако на един германец му позволиш да си прави каквото си поиска, няма да е крайно различен резултата. Просто за нарушения и престъпления тук последсствия няма.

  38. 38 Профил на balien
    balien
    Рейтинг: 243 Неутрално

    До коментар [#17] от "kykyyy":

    Не виждам каква е връката между бус лентите и акциза на цигарите ?
    Акциза не е там за да не пушиш - а за да се събират приходи ...
    Както казах и преду БУС лентата след Плиска посока Младост е безмислена в 99% от времето...... ако се спазва просто ще създава изкуствено задръстване в другите две... това не е политика на приоритизиране на градския транспорт а политика за рестрикция на коли ... във видеото не видях трафика да спира а е час пик .... Както казах и преди в обратната посока нарушенията са много по фрапантни и лентата определено е нужна ....

  39. 39 Профил на balien
    balien
    Рейтинг: 243 Неутрално

    До коментар [#6] от "balien": Явно не минаваш от там, за да знаеш, че често има задръствания и ако бус лентата е свободна, те не се отразяват на градския транспорт.И ако там не се вижда ефекта и, то след Плиска, в посока центъра, се усеща осезаемо, когато с автобус стигаш до Орлов мост за 3 минути, а с кола понякога се стига и до половин час чакане.
    —цитат от коментар 23 на chinaski


    Минавам всеки ден ... ако има задръствания спор няма - лентата е нужна. Във видеото правено в сутрешен час пик аз задръстване на видях - ти видя ли? Това което исках да кажа е, че дадения пример не е много нагледен без да се вижда реално и задръстване.....

  40. 40 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1803 Весело

    Тук е много весело в коментарите , но ако им пристигнат глобите на пишещите тук , още утре са излезли на протест.
    Сигурен съм , че всеки българин каращ автомобил прави дневно нарушения за хиляди лева.
    използване на клаксон 50 лев
    20 км превишена скорост 100 лева
    не даване на мигач , настъпване на маркировка, спиране на аварийни, паркиране на тротоар и ще излезе , че днес е работил за 20 лева , а е изкарал глоби за 1000...
    Пешеходците също правят един куп с нарушения, вървят по платното, пресичат напряко ....
    Ако се глобяват всички за нарушенията на втория ден , всички ще са протестиращи , че живеем в милиционерска държава.
    Ами какво да кажем ако започнат да глобяват разхождащите кучета , колко от тях ги пускат без каишка , колко им събират изпражненията ...

  41. 41 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Ще си карам, където си искам и никой не може да ми нарежда какво да правя. Ясно ли е?
    —цитат от коментар 29 на qqp41520525


    Тея яки топки пробвал ли си да ги вадиш някъде отвъд родните кпп-та?

    Умен и красив жълтопаветник.
  42. 42 Профил на carpe_diem_
    carpe_diem_
    Рейтинг: 444 Неутрално

    Да не говорим и за паркирането. И сигнали до call sofia и 112 не вършат работа вече...
    А с малко повече контрол по всички видове нарушения ще има чувствително по-малко трафик и доста повече дисциплина (респективно по-малко инциденти и по-малко ранени и загинали).
    Ама и аз съм на мнението на Спаси София, че това нещо не е в приоритетите на КАТ и Столична община (както и на всички общини между впрочем)...

  43. 43 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8694 Неутрално

    Когато няма държава, никой не спазва закона.

  44. 44 Профил на koalarevolution
    koalarevolution
    Рейтинг: 492 Неутрално

    До коментар [#31] от "dc_ken":

    Страхотен коментар! Поздрави!

  45. 45 Профил на kman
    kman
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Да минат да снимат паркиралите по тротоара - по 20 лв. да ги смятат, само в моя квартал ще има невзети глоби сигурно за 200-300 хил.

  46. 46 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    Безнаказаността е ежедневие в България. Наглеци в изобилие. Контрол и взискателност - вероятно на нулево равнище. После липсвали едни пари за нещо си.

  47. 47 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3505 Неутрално

    До коментар [#31] от "dc_ken":

    а защо българинът трябва да е съвършен, след като хората от първата редица са класически разбойници?
    Случайно аз си плащам данъците, но ако мога, бих го заобиколил, защото не само ППевски, ами цялата мутро-милиционерска пасмина е със сметки в офшорни зони.
    Аз гледам да спазвам правилника за движение по пътищата, но милиционерите и мутрите от НСО дали са изрядни?
    Аз спазвам законите, но защо идиотите - патрЕоти се държаха като хулигани и разбойници на границата?
    И накрая защо мен ще ме глобяват, а няма да има нито един виновен за КТБ (4 млрд лв), и гешефтите с АЕЦ Белене (над 2,5 млрд евро)?

  48. 48 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3505 Неутрално

    Очаквам новото НС да се събере, и да обсъди идеята на МВР за удвояване на глобите, защото "българинът се стряскал само като му бръкнат в джоба".

  49. 49 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1803 Весело

    Айде стига сте раздавали морал.
    90% пишем в сайтовете в работно време...
    Нека всеки един от нас да се замисли на ден колко нарушения извършва.
    Лесно е да сочим с пръст , ама тези дето са снимани са същите които пишат по сайтовете.
    Това сме българите, винаги най примерните , пък пълно с всякакви нарушители

  50. 50 Профил на stoletov
    stoletov
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Във всички нормални столици по света автобусите се движат свободно в лентите си, а колите седят в задръствания. Така обществения транспорт става многократно по-бърз и предпочтан. Ако бях един полицай само покрай бус лентите щях да стоя.

  51. 51 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8873 Весело

    Родната полиция какво прави, да следи и да събира парите, не да пият кафе и да заглеждат ученичките.

  52. 52 Профил на T.M.
    T.M.
    Рейтинг: 349 Неутрално

    До коментар [#16] от "m_style":

    С частта да се направи бус лентата в локалното и да може да се използва потенциала на булеварда съм напълно съгласен, НО как си представяш с камерите на през 500м. да не стават задръствания?! Доказателство е сутрин на околовръстното посока младост на Макдоналдс камерата, ами извинявай ама ограничението е 80 км/ч, а всички буквално спират и се движат с 20 км/ч! Така че камери по-скоро доста биха забавили движението и спомогнали за още по-големи задръствания. Проблемът не винаги е скоростта, а по-скоро некадърното каране на някои!

  53. 53 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 762 Весело

    Всеки знае че общината и КАТ са в режим на търпимост към паркиране в градинки, по тротоари и каране в бус ленти. Автоталибаните са избиратели и са мнозинство.

    малко са тези: спазват правилата, никога в бус ленти, никога не се предреждат, разполагат с гараж, служебен паркинг и автомобил на 2 години.. (да има такива: аз)

    Тогава срещу какво точно се сърдим?

    Евроатлантида
  54. 54 Профил на sega_007
    sega_007
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Закон има и не се спазва, защото ... и нарушителя и органа са българи.
    Я да опитаме поне органа да не е българин, пък да видим какво ще стане.
    Сега ще възразите, че и органа ще го корумпираме дори да е чужденец.
    Да ама не, както казваше бай Петко Бочаров.
    Чуждият орган ще се контролира също от друг чужд орган и нещата ще потръгнат и ще има полза за народа.
    А няма да се приложи защото това което е добре за народа се спира от тези, които не са от народа, тоест мазните политици.

  55. 55 Профил на Един приатель
    Един приатель
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#15] от "noshtnik":

    :D :D

    Gold!

  56. 56 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 944 Неутрално

    Аз съм установил, че бегеецът не е създаден да спазва каквито е да е правила. Това, че другите ги нарушават за своя изгода, го кара да се чувства прецакан и нещастен. Ако всички знаят, че глобите от бус лентата се събират, никой нямаше да кара там.

  57. 57 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    Лошото е, че колкото и да се караме, джавкаме и т.н. тук, първопричината е липсата на законност в държавата - като гледаме политиците как крадат и се подиграват с народа, на народа му идва нанагорно и почва да си прави каквото иска...

  58. 58 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10478 Неутрално

    В държавата, където има търпимост към големите кражби има пренебрежение и към всяко друго нарушение и обратно, даже по-скоро е обратно :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  59. 59 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 673 Неутрално

    До коментар [#52] от "T.M.":

    Ами камерите ще снимат автомобили, преминали с над 80км/ч. Ако всички се движат в три ленти с 80км/ч. нито ще има задръствания, нито ще са нужни изпреварвания... Все пак става въпрос за едни 7км разстояние...

  60. 60 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 767 Неутрално

    "Грешка, която ще струва скъпо на общината", заявяват още от "Спаси София".

    Не, струва скъпо на нас, за съжаление. "Общината" си гледа канчето и хич не я брига какво се случва по софийските улици. Ние сме, дето претърчаме като талибани между фучащи автомобили, висим часове наред в задръствания, чакаме автобус по 40 минути и накрая покорно навеждаме глава, купуваме кола на старо и сами се превръщаме в шофьори, каращи в бус лентите и правещи километрични опашки пред светофарите, само за да не пукнем от студ на някоя спирка.

  61. 61 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 767 Неутрално

    До коментар [#52] от "T.M.":Ами камерите ще снимат автомобили, преминали с над 80км/ч. Ако всички се движат в три ленти с 80км/ч. нито ще има задръствания, нито ще са нужни изпреварвания... Все пак става въпрос за едни 7км разстояние...
    —цитат от коментар 59 на m_style


    Да, а на края на седемте километра има няколко сочни светофара, които за 30 секунди червено (щото нали и тия по Евлоги трябва да минат, и те са хора) осъществяват именно задръствания. В час пик въпросните задръствания заемат половината от 7-те километра. И не е редно автобусът да стои във въпросните 3,5 километра задръстване, понеже нали затова има бус лента, нали се сещаш. За съжаление повечето шофьори така и не разбраха, че да караш в града е принципно различно от това да караш по магистралата.

  62. 62 Профил на глобално хасково
    глобално хасково
    Рейтинг: 279 Неутрално

    бе за какво са й на пребогата българия пари от глоби!? с такъви велики кметове и управници немаме нужда от некви тъпи джобни! остайте ората да си джиткат на воля!

    у назе моем да напраим спец тур обиколка за британци, дето цел живот са се стискале да минат на цървено.

    за какво е по-жадно мнозинството: свобода или шише ракия?
  63. 63 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2407 Весело

    Направи ми впечатление, че са ремонтирали камерата на Орлов Мост!
    Пред мен снима мотоциклетист, който “се изряза” в бус-лентата.
    Та, дали ще си получи фиша?! - може пък да се окаже дисциплиниран, след като им пуснаха фундък с Гражданската...
    :-)

    I Want To Believe
  64. 64 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1179 Неутрално

    "Влезте най-сетне в ролята си на гарант за реда и се погрижете градският транспорт да разполага със своите ленти, а трафикът да не бъде така хаотичен. Длъжни сте да го направите сега", настояват от "Спаси София" в обръщение към кметството и Пътната полиция.
    --------------------
    правило ми е впечатление че в бус лентата най много карат коли СО, РА, РВ
    ------------------
    Точно! Бус лентите са кошмарни и безумно организирани, особено за водачи, които не карат по отсечката ежедневно. Появяват се и изчезват преди да е възможна безопасна реакция от водача. Дори и най-малкият опит за въвеждане на ред при тази организация на движението ще доведе до постоянно задръстване в района.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK