"Опел" е готов с новата приключенска версия на "Инсигния"

"Опел" е готов с новата приключенска версия на "Инсигния"

© Опел



Също както първото поколение на модела, новият "Опел Инсигния" ще се предлага и с насочен към любителите на приключенията модел с двойно предаване и офроуд излъчване. Той носи името "Инсигния Кънтри Турър" и ще направи световна си премиера на автосалона във Франкфурт през септември.


Автомобилът се отличава от класическата комби версия на модела по черните защитни панели по цялата каросерия и сребристите панели в предната и задната част. Просветът пък е с 2 см по-голям от този на комбито.


Купувачите на "Инсигния Кънтри Турър" ще могат да избират между богатата гама от задвижващи агрегати, включително изцяло нов дизелов двигател. Част от моторите ще могат да се комбинират с нова осемстепенна автоматична предавателна кутия и нова технология за двойно предаване.

"Опел" е готов с новата приключенска версия на "Инсигния"

© Опел


Вместо традиционния диференциал на задния мост, който предава еднакъв въртящ момент към двете задни колела, новата система използва два многодискови съединителя с електронно управление, които дават възможност за по-индивидуално и прецизно управление на тягата към всяко едно от колелата. За да противодейства на тенденцията към недозавиване при движение с висока скорост в остри завои, системата, отчитайки командите от педала на газта и движенията на волана, изпраща по-висок въртящ момент към външното за завоя задно колело.




Окачването на "Инсигния Кънтри Турър" е специално преработено, за да гарнтира по-комфортна возия дори при преходите извън пътя. Като опция се предлага и ходова част с променливи характеристики. Тя, заедно с настройките на кормилната уредба, реакциите на газта и момента за смяна на предавките (при автоматичната трансмисия), се държи по различен начин в зависимост от избраните режими на шофиране – "Standard", "Sport" или "Tour".


Важна характеристика на приключенската версия на "Опел Инсигния Кънтри Турър" е нейната практичност. За целта врата на багажника може да се отвори и затвори след прокарване на крак под задната броня.


Максималният обем на багажника е увеличен със 130 литра и вече достига 1665 литра. Възможността за сгъване на облегалките на задните седалки на три части пък позволява по-голяма гъвкавост при конфигурирането на товарният обем.


"Инсигния Кънтри Турър" предлага многобройни технологии и електронни системи за подпомагане на водача. Сред тях заслужава отбелязване второто поколение на матричните светодиодни фарове. Тя вече използва по 16 броя LED сегменти и предлагат новаторски функции като активните светлини за завой и специалния фокусиран LED лъч с обхват, достигащ до 400 метра.

"Опел" е готов с новата приключенска версия на "Инсигния"

© Опел


Сред екстрите присъстват още head-up дисплей, панорамната видеокамера с картина от 360°, адаптивният круз контрол с функция за автоматично аварийно спиране, система за активно поддържане на лентата на движение, както и предупреждението за наличие на напречнo движещи се автомобили отзад.


Мултимедийните системи предлагат пълна интеграция на смартфони с различни операционни системи. В допълнение, те могат да бъдат зареждани и без кабел.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (31)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Практичния автомобил.

  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Subaru Legacy го предлагат това от 20 години, тези сега стоплят и, викат и ние го можем това.

  3. 3 Профил на pifi
    pifi
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#2] от "442":

    Субару докато не се откажат от боксерите няма да са приоритетни коли..........

  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    До коментар [#3] от "pifi":

    Явно сте много далеч от нещата. Има достатъчно информация в нета за предимствата на боксеровия двигател можете да се ограмотите, поне малко.

  5. 5 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#2] от "442":Субару докато не се откажат от боксерите няма да са приоритетни коли..........
    —цитат от коментар 3 на pifi


    И какъв е според теб минуса? Защото аз единствения минус на Субару, за който знам, са цените им...

  6. 6 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 496 Неутрално

    Супер автомобил ;) Шофирам по-нисък клас автомобил от дженераЛ моторс и е супер.

    www.soundcloud.com/x2805
  7. 7 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Да ви кажа сега аз, според мен какво не му е наред на този Опел. Аз като си купувах кола, защото търсех комби, гледах и Инсигнията, но нещото, което ме спря е теглото. За това взех Мазда 6.
    Тегло ма Мазда 6 - Собствено тегло (кг)1305 - 1430
    Тегло на Опел Инсигния - 1623 - 1843кг.
    Над 300-400 кг. разлика, което за мен е безумно.
    Иначе Опела изглежда чудесно, спор няма, но няма да го карам, ясно е.

    Малко хора, може би биха се загледали в тези детайли, но това е много важно според мен.

    Също много важно е междуосието.
    Опела е 2737 мм.
    Мазда е 2750 мм.

    Широчината също... абе много са нещата и си трябва много писане и гледане.
    Така като извадиш само една кола, най-наточената е ясно, че ще е прекрасна. И тя е, спор няма. Просто който купува, трябва много да гледа детайлите, а не че свети таблото и е много готина. Ми много ясно, все пак е чисто нова. :)
    Успех на всички.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  8. 8 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 637 Неутрално

    Това за теглото е вярно. Хич не ми е ясно защо моята астра J е 1405 кг. с шифьора. При тази тежест 115 кончета идват малко. Пробвах едно сузуки балено - малко по-малко е като размери, но не твърде. Тежи 950 кг. и 90-те му коня го правят доста по-пъргаво и отзивчиво. Новите астри са малко по-леки, но не много.

  9. 9 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 253 Неутрално

    До коментар [#7] от "оstavime":

    Гледал си детайлите и пак си пропуснал НАЙ-ВАЖНАТА ЧАСТ!
    Едното ти е европейски автомобил, другото е японец, съответно поддръжката на едното е осезаемо по евтина на(опела), от японеца.
    Отделно като ти се счупи даден детайл -точно за мазда 6, -го изпращат на инспекция до.... Япония където им е седалището за изследване на причината.
    Един приятел точно с нова 6-ца издуха супата 2 месеца без кола преди 3 години, на няколко пъти също филтъра му се запушва.
    Хубаво е да гледаш детайлите, но има много ДРУГИ неща които традиционно при японските автомобили няма да са ти по джоба.
    Неслучайно най-много са опелите и фолксвагените по регистрация -а Ганя знае колко колко ще му легне със сигурност!

  10. 10 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#7] от "оstavime":Гледал си детайлите и пак си пропуснал НАЙ-ВАЖНАТА ЧАСТ!Едното ти е европейски автомобил, другото е японец, съответно поддръжката на едното е осезаемо по евтина на(опела), от японеца.Отделно като ти се счупи даден детайл -точно за мазда 6, -го изпращат на инспекция до.... Япония където им е седалището за изследване на причината.Един приятел точно с нова 6-ца издуха супата 2 месеца без кола преди 3 години, на няколко пъти също филтъра му се запушва.Хубаво е да гледаш детайлите, но има много ДРУГИ неща които традиционно при японските автомобили няма да са ти по джоба.Неслучайно най-много са опелите и фолксвагените по регистрация -а Ганя знае колко колко ще му легне със сигурност!
    —цитат от коментар 9 на Levski Levov


    Не ми се спори, но щом "на един твой приятел му се е случило", то значи е така. ;) Наложи се да ми сменят километража на 6-цата. За 2 седмици дойде от Япония. Нормално е, кой поддържа километраж на нова кола на склад? Никой, естествено.
    А сблужването на 6-цата не струва и стотинка повече от това на Инсигнията. Ти кога сменява масло на нова Инсигния и нова 6-ца, та да знаеш. Ако искаш да ти снимам фактурата? :)
    А мен какво ме интересува дали е европейски, японски, американски или африкански?! За мен е важно, че едната тези 400 кила повече от другата, ако ще да е правена на луната. А 400 кг. е огромна разлика!!!
    Я ми кажи, които са "другите" неща, които няма да са ти по джоба, като си решил да купуваш чисто нова кола? Направи ми смислено и реално сравнение, моля.
    Ама не от онези, "на един приятел, приятеля му казал, че му казали..."

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  11. 11 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    До коментар [#7] от "оstavime":

    Винаги японските коли са по-леки от всеки европейски модел в техния клас... Въпрос на материал! Японците винаги изпиляват всичко, което не знам дали е много добре...!
    Ако сравниш Маздата с Мерцедес Е-класа, предполагам ще има още по-голяма разлика в теглото. Ама, Мерцедес не страда от липса на клиенти...! ;)

    Бивш tww09306483.
  12. 12 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 856 Неутрално

    До коментар [#5] от "cristo_n":

    "Защото аз единствения минус на Субару, за който знам, са цените им..." И погорват малко повече.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  13. 13 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4017 Неутрално

    До коментар [#7] от "оstavime": Едното ти е европейски автомобил, другото е японец, съответно поддръжката на едното е осезаемо по евтина на(опела)
    —цитат от коментар 9 на Levski Levov

    Пич, живееш с някакви представи отпреди 20 години, а може би и повече (сигурно и колите ти са от това време). Повечето от японските марки, които се продават в Европа реално са ЕВРОПЕСКИ, конструирани и произведени в Европа (Ю.К., Турция, Франция)-Тойота, Нисан, Инфинити. Изключение са Субару, донякъде Мазда. Мазда ги произвеждат в Хирошима, но ползва доста европейски компоненти, напр. на Бош. От 20 години карам само японски коли, и единственото, за което се заглеждам сато детайл е големината на джантите, заради цената на гумите (никога не съм обувал колата си в употребявани гуми).

  14. 14 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#5] от "cristo_n":"Защото аз единствения минус на Субару, за който знам, са цените им..." И погорват малко повече.
    —цитат от коментар 12 на todor._89
    Спрямо? С каква друга кола сравняваш с 4х4 задвижване и приблизително същата мощност?

  15. 15 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4017 Неутрално

    "...Вместо традиционния диференциал на задния мост, който предава еднакъв въртящ момент към двете задни колела, новата система използва два многодискови съединителя с електронно управление, които дават възможност за по-индивидуално и прецизно управление на тягата към всяко едно от колелата. .."

    А как ли се е отразило това оригинално решение на цената. Точно в този момент си мисля (все пак не съм конструктор, може и да бъркам), че идеалното в идеята за хибридно задвижване ще е с малки електромотори в задните колела. Резултатът ще е хибридно задвижване + 4 х 4.

  16. 16 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 669 Неутрално

    Ау, целу 2 см по-висок просвет от стандартната версия - това се постига лесно с малко по-високи подложки на пружините. Някой производители предлагат стандратно опцията да си "вдигнеш" или "свалиш" колата.

    И малко пластмасария по веждите на калниците.

    И ето ти цял един нов модел.

  17. 17 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#11] от "tww09306483":

    Факт, но и цената е доста по-различна. Аз сравнявам коли на що годе еднакви цени, съответно съм избрал това, което на мен ми допада най-много. Авенсис, 6-ца, Инсигния, Мондео (но и то отива бая нагоре в цена), 508-ца...
    Все пак всеки сам избира за себе си.
    Няма база за сравнение от гореизброените и Е-класа

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  18. 18 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 669 Неутрално

    До коментар [#3] от "pifi":

    Според мен пък ако се откажат от боксерите, ще се загубят съвсем в масовката.

    То и без това натам вървят нещата. След като ги е приобил Тойода-сан, искат бързо да ги вкарат в рамките на безличието.

  19. 19 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 669 Неутрално

    До коментар [#4] от "442":

    Основното предимство на боксера е, че звучи прекрасно. Това и нищо друго.

    Всичко друго е маркетинг-спийк. Знам за ниският център на тежеста и т.н. факти от субару-митология, но центъра на тежестта на стандартен автомобил не е много по-високо.

    Двигателят е сравнително компактен, но е прекалено широк, което донякъде ограничава ъгълът на завиване на предните колела.

    Динамичният баланс е сравнително добър защото движението на всяко бутало се компенсира от срещуположното му, но двигателят старада на надлъжни осцилации.

    Основен недостатък е неравномерното износване на цилиндрите от хоризонтално движещите се бутала.

    Всякакви рутинни опреации по поддръжка са затруднени от разположението на двигателя. Но те вече са затруднени и при редовите 4-цилиндрови мотори, така че в това отношение са почти 0:0.

  20. 20 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 953 Любопитно

    [quote#10:"оstavime"][/quote]
    От 2000г имам възможност и на всеки 3 до 5 год. купувам нови автомобили за семейството ми. Не съм фен на конкретна марка и взимам автомобил, който отговаря на изискванията ми за момента. С годините натрупах опит какво да "гледам" при съставянето на критериите, но честно това за теглото ме шашна. От опит задължителните инспекции+сервиз на японските автомобили е значително по-скъп от другите марки от същият клас. Поне при моте Тойоти е така (може би защото са хибриди ). Къде е произведен автомобилът е от голямо значение. Преди имах Фиат Фриймонт произведен в Мексико. За три години въпреки, че беше в гараж всички носещи части , амортисьори и аспух ръждясаха. За същото време Ярисът на жена ми стоящ на улицата нямаше почти никаква ръжда. Семейният РАВ4 след тази сравнително тежка зима изглежда както съм го взел от автосалона.

  21. 21 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 813 Неутрално

    "Инсигниа" започна доста добре и сега е на път да се утвърди. Много приятен автомобил! "Субару" си го уважаваме, не е небходимо да се натяква непрекъснато. От това няма да стане по-популярно.

  22. 22 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    Коментаторите забравят за сигурността при катастрафа (пожелавам да не се случват). Пожарникарите казват: "Разбираш истински каква е колата ти, когато започваме да те вадим от развалините й!". Не е изключено тези центнери в повече при Опел д са с цел сигурност.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  23. 23 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 953 Неутрално

    Коментаторите забравят за сигурността при катастрафа (пожелавам да не се случват). Пожарникарите казват: "Разбираш истински каква е колата ти, когато започваме да те вадим от развалините й!". Не е изключено тези центнери в повече при Опел д са с цел сигурност.
    —цитат от коментар 22 на vxa15365434



    До коментар [#22] от "vxa15365434": При съвременните автомобили пасивната и активна защита в най-голяма степен се осъществява от системите за сигурност, а не от теглото на вложените материали съответно от общата маса. Форд Мустанг 2017г тежи празен до 1790кг, а на Euro NCAP краштеста има само две звезди. Hyundai Ioniq тежи с 300кг по-малко, но има 5 звезди.

  24. 24 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    До коментар [#23] от "Гарван":

    Не се знае какво има в шасито, има ли рама, няма ли рама, има и опция за променливо окачване. Това е агрегат (предполагам хидравличен), който тежи. Инженерите на Опел са старателни и едва ли биха вградили повече метал от необходимото.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  25. 25 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#20] от "Гарван":

    Шашна те в смисъл?

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  26. 26 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 253 Неутрално

    [quote#10:"оstavime"][/quote]

    Инсигниата-тази за която иде реч в статията, смея да кажа че е поне една-две класи над маздата, най-малко мултимедиата комбинирана с ОНСТАР на борда не може да се сравнява с мудната "застаряла" такава на японеца, и това не е само мое твърдение, а констатация от последните две години по най-различни ревюта -кояти така я оприличават.
    Отделно незнам в класа си, но надали маздата е с по-голям багажник от инсигниата, при това че последната стана над 4.90м което автоматически я слага в по-горен клас, ама както казваш давай да върви, тия неща ги пропускаме -защото така ви изнася.
    За килограмите, сигурно си прав, но стремежа в последните 3 години е точно от страна на Опел в олекотяване на автомобилите... не случайно 1.6 шептящия дизел е оклекотен вариант със 100-120кг в сравнение с 2.0 по старите им двигатели.
    На тебе е станало с километража -разминал си се леко... само с 2 седмици.... но нищо не спомена за 2-та месеца при познатия ми... защо ли? Сигурно защото такава ви изнася!
    Нормално е когато колата е в гаранция, ако се счупи даден детайл, то този детайл да се изследва т.е. изпраща се за обстоен анализ, в случая в Япония и така познатия ми 2 МЕСЕЦА беше без автомобил -факт!
    Не случайно са познатите въпросни АКЦИИ -извикване на определени модели за еди какъв си дефект и отстраняване безплатно в сервизите!
    И да въпросната случка става в Белгия, преди 3 години, след два месеца му изпращат новата част и там я слагат в сервиза, какво са изследвали, какво са правили си е тяхна работа, но е и факт за кола нова на година, че човека беше 2 месеца без автомобил.
    От тогава се е зарекъл повече мазда да не купува.
    А на тебе ти пожелавам дълги и безавариини километри с японеца!

  27. 27 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#26] от "Levski Levov":

    Я виж коментар #10 в тази статия и после премисли, дали пиша само позитиви за Маздата, нищо, че аз съм си я избрал и я карам.
    А и аз не сравнявам тази Инсигния, а старата. ;)

    http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/03/31/2944007_fotorazkaz_po-krasiv_i_po-dobur/?ref=id&_ga=1.198544744.65240312.1473660179 #comment-10

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  28. 28 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 302 Неутрално

    До коментар [#11] от "tww09306483":

    Е-класата е един клас НАД Мазда 6. Трябва да сравняваш с 3-ка на БМВ и Ц-Класа на Мерцедес

  29. 29 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 302 Неутрално

    Японските коли като цяло са доста безпроблемни, но до скоро ръждясваха ужасно, особено Мазда. Включително предишните поколения на Мазда 6 и МХ 5

  30. 30 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3188 Неутрално

    До коментар [#10] от "оstavime":

    Ще дойде нещо от Япония, за две седмици..., ама друг път!
    Имат си някакъв централен склад из Европа и от там... Един Господ знае и къде ги правят тия Мазди. Такава е рекламата, но едва ли, в Япония...! Не казвам, че са лоши коли. Просто са прехвалени, както повечето от останалите японски коли.
    Имам един клиент със сервиз и от време на време ходя при него, да пия кафе или да си поговорим. Та хвърлям и по едно око на колите дето му ги оставят разни джамбази, че да ги постегнат и лъснат. Да станат, истински "нов внос"...! Ами, да ти кажа..., Мазда са най-големите ръждилници. Гледаш ги някои, лъснати и намазани, отдолу ламарините са като вестник. Болтовете нямат рзвиване, всичко се къса и троши. Не ми се вижда много добре, като за десетина годишни коли...!

    Бивш tww09306483.
  31. 31 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 515 Любопитно

    До коментар [#4] от "442":

    Харесвам много аутбек, но тук в Канада, като 4уя мотор на Субару да запали при -20-25 и спира да ми харесва на момента! Трака, хлопа, като питате в сервиза ви отговарят '4е било нормално, те си били така моторите боксер'.Пълен майтап! Инак супер 4х4 и отвратителен разход! та с една дума, много хубава кола, но дали я купувам...., твърдо НЕ!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK