"Сеат" продължава продуктовата си офанзива със спортна версия на "Атека"

"Сеат" продължава продуктовата си офанзива със спортна версия на "Атека"

© Сеат



Сеат" продължава най-сериозната си продуктова офанзива от своето основаване със спортна версия на първия си кросоувър "Атека". По традиция, моделът ще носи добавката FR към името си, а премиерата е планирана за автосалона в Барселона (11-21 май).


"Сеат Атека" FR надгражда над най-добре оборудваното ниво "Екселънс", като са добавени елементи, подчертаващи динамичното излъчване на колата. Става дума за променени брони отпред и отзад, черни рамки на прозорците и релси на покрива в същия цвят. Не липсва и спойлер на вратата на багажника.

"Сеат" продължава продуктовата си офанзива със спортна версия на "Атека"

© Сеат


Джантите са 19 цолови в два цвята, а в долната част на вратите се забелязват алуминиеви елементи.


В салона присъстват алуминиеви акценти, като предните седалки са спортни и тапицирани с "Алкантара". Не липсват и задължителните червени шевове, изпъкващи на черната кожа на седалките и волана.


Специално за "Сеат Атека" FR в гамата на кросоувъра се появява нов двулитров бензинов двигател с мощност 190 конски сили. Спортното изпълнение може да се поръча с бензинови и дизелови мотори с мощности между 150 и 190 коня. Те се комбинират с механични и автоматични трансмисии с двоен съединител.

"Сеат" продължава продуктовата си офанзива със спортна версия на "Атека"

© Сеат


Автомобилът може да е с предно предаване и със задвижване 4Х4. От лансирането на "Сеат Атека" през лятото до момента от модела са продадени над 40 хиляди автомобила в цял свят.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Много приятен дизайн и отвът, и отвътре.
    Непретенциозен и изчистен.
    Е, предницата е малко претрупана, но не дразнещо.

  2. 2 Профил на бай кольо
    бай кольо
    Рейтинг: 233 Неутрално
  3. 3 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Онзи ден гледах едно представяне по някаква телевизия. Добре се справя. Харесва ми.
    Интересно дали това ще се търси повече или Шкода.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  4. 4 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1118 Неутрално

    Спортна версия със 190 к.с.? Не е лоша колата, но маркетингът малко е изнасили нещата със спорта.

  5. 5 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 582 Неутрално

    До коментар [#3] от "оstavime":

    По мои наблюдения СЕАТ е малко по-скъп и малко по-некачествен от Шкода.

    Ама то не може хем сиеста, хем качество, хем ниска цена. :)

  6. 6 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 247 Неутрално

    Онзи ден гледах едно представяне по някаква телевизия. Добре се справя. Харесва ми. Интересно дали това ще се търси повече или Шкода.
    —цитат от коментар 3 на оstavime


    Та какво има повече Шкода в този сегмент та и питаш? Най-близкото е Йети-то ама то не е кросоувър. По-скоро идните 2 до 3 години наследниците които се задават ще имат директен конкурент на сеата -Кодяка е друга класа/бира сега.

  7. 7 Профил на pamplemousse
    pamplemousse
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Уф, поредната скука от Волфсбург

  8. 8 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Отличен дизайн. За качеството още не се знае, този модел е от скоро и едва ли има навъртяни много км.

    Шкода обаче се очаква да нанесе пряка конкуренция с новото Йети.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK