Динамичните характеристики и поведението на пътя безспорно са брилянтни, но точно дизайна на екстериора и интериора е, да кажем, не по всеки вкус. Това е проблем и на много други японски коли. Не може да се сравнява например със софистицираната органична форма на Jaguar F-Type или Porsche Cayman (коли от същия клас).
[quote#3:"blowfish"][/quote] "...Не може да се сравнява например със софистицираната органична форма на Jaguar F-Type или Porsche Cayman (коли от същия клас)..." Този Нисан е роудстар, с дължина около 4,25 м, с мощност около 350 к.с. Jaguar F-Type е съвсем друг клас, поне с 25 см по-дълъг, а двигателят му 530-560 к.с., т.е сравним е с ГТ-Р, или Порше 911. Порше Кайман може да е от подобен клас, но и двете коли са много по-скъпи от Нисана, чиято базова цена е от 29 990 долара (поне в САЩ). Мисля, че никакво Порше или Джагуар не можеш да намериш на подобна цена.
Този Нисан е роудстар, с дължина около 4,25 м, с мощност около 350 к.с. Jaguar F-Type е съвсем друг клас, поне с 25 см по-дълъг, а двигателят му 530-560 к.с.
Базовият F-type е 3.0 V6 Supercharged с 340 коня и се смята за умален XK. Боди стайлът му е точно двуврат роудстър или купе, както Нисана. Цената наистина е по-солена, но като характеристики колите са сходни.
Нисан винаги е бил едно дърво по отношение на интериор, дори GTR....... Интериорите на евтините им модели са пълна скръб, техният принцип е продавай колкото се може повече и пести колкото се може повече. С други думи наподобява американските автомобилни гиганти, техните бизнес принципи са подобни...... Иначе отвън е убиец, нямам никакви оплаквания за това как изглежда отвън!
Базовият F-type е 3.0 V6 Supercharged с 340 коня, но е 4,47 дълъг, т.е. 20 см в повече, и цената му започва от 61 400 долара, за да достигне при модела SVR (май над 550 к.с.) 125 900 долара. Jaguar е автомобил от съвсем друг клас, и не е удачно да се сравнява с този модел на Нисан, който също е едно малко технологично чудо, но доста по-"демократично" ( 2 пъти по-евтин). И нормално е материалите вложени в него да са по-обикновени. http://www.jaguarusa.com/all-models/f-type/coupe-models/f-type-svr.html
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
stanislavdi
Рейтинг: 1369 НеутралноКрасавец. При това успя само с няколко поколения да се вклини при наистина бързите и да стане част от тях.
2.5
Рейтинг: 1519 НеутралноСимпатична бегачка. Особено ако решиш да се порадваш на залеза!(5/9)
I Want To Believeamh21579466
Рейтинг: 284 НеутралноДинамичните характеристики и поведението на пътя безспорно са брилянтни, но точно дизайна на екстериора и интериора е, да кажем, не по всеки вкус. Това е проблем и на много други японски коли. Не може да се сравнява например със софистицираната органична форма на Jaguar F-Type или Porsche Cayman (коли от същия клас).
historama
Рейтинг: 3893 Неутрално[quote#3:"blowfish"][/quote]
"...Не може да се сравнява например със софистицираната органична форма на Jaguar F-Type или Porsche Cayman (коли от същия клас)..."
Този Нисан е роудстар, с дължина около 4,25 м, с мощност около 350 к.с.
Jaguar F-Type е съвсем друг клас, поне с 25 см по-дълъг, а двигателят му 530-560 к.с., т.е сравним е с ГТ-Р, или Порше 911. Порше Кайман може да е от подобен клас, но и двете коли са много по-скъпи от Нисана, чиято базова цена е от 29 990 долара (поне в САЩ). Мисля, че никакво Порше или Джагуар не можеш да намериш на подобна цена.
amh21579466
Рейтинг: 284 НеутралноБазовият F-type е 3.0 V6 Supercharged с 340 коня и се смята за умален XK. Боди стайлът му е точно двуврат роудстър или купе, както Нисана. Цената наистина е по-солена, но като характеристики колите са сходни.
amh21579466
Рейтинг: 284 НеутралноПравилната кола за сравнение с GT-R и 911 е Jaguar XKR-S (голям и тежък грандтурър със задни седалки, дори и да са неизползваеми).
shileto
Рейтинг: 1114 НеутралноМного ми хареса , ама ...
442
Рейтинг: 1296 НеутралноТрепач.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2721 НеутралноХубава играчка на достъпна цена.
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !pariah
Рейтинг: 1335 НеутралноСтрахотна е, много я харесвам!
- A witty saying proves nothing. Voltaire"Евтиното Порше".
Делян Ковачев
Рейтинг: 620 НеутралноНисан винаги е бил едно дърво по отношение на интериор, дори GTR.......
Интериорите на евтините им модели са пълна скръб, техният принцип е продавай колкото се може повече и пести колкото се може повече. С други думи наподобява американските автомобилни гиганти, техните бизнес принципи са подобни......
Иначе отвън е убиец, нямам никакви оплаквания за това как изглежда отвън!
historama
Рейтинг: 3893 НеутралноДо коментар [#5] от "blowfish":
Базовият F-type е 3.0 V6 Supercharged с 340 коня, но е 4,47 дълъг, т.е. 20 см в повече, и цената му започва от 61 400 долара, за да достигне при модела SVR (май над 550 к.с.) 125 900 долара.
Jaguar е автомобил от съвсем друг клас, и не е удачно да се сравнява с този модел на Нисан, който също е едно малко технологично чудо, но доста по-"демократично" ( 2 пъти по-евтин). И нормално е материалите вложени в него да са по-обикновени.
http://www.jaguarusa.com/all-models/f-type/coupe-models/f-type-svr.html
lazar.vasilev
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#11] от "Делян":
Че е дърво по отношение на интериора - дърво е, ама как върви....