Не знам как е в ЕС ама в САЩ не вървят много от тия модели. Хибридите и електричките са само за в Калифорния, където носят данъчен кредит. Нисан имат катастрофални продажби заради тъпия СВТ с който никой не иска да купи кола. Баварките са от типа вечно твоя, затова всички ги взимат на лизинг и ги връщат след 5 години за производствен рециклаж. Тия модели от по 500-600 коня, пък реално не се купуват за ежедневна кола и не правят впечатление никому. Изложението не беше зле, но липсват много модели които трябваше да направят дебют. Джип, ГМЦ, форд
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
442
Рейтинг: 1296 ВеселоВзимам ги всичките накуп.
1gmbh1
Рейтинг: 458 ВеселоДо коментар /1/ "442"
"Взимам ги всичките накуп.""
Само Поршето ми остави. Да покарам за последно с ДВГ.
penetrating
Рейтинг: 5743 НеутралноИ нито един Волксваген или Ауди :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДесен
Рейтинг: 1391 НеутралноНе знам как е в ЕС ама в САЩ не вървят много от тия модели. Хибридите и електричките са само за в Калифорния, където носят данъчен кредит.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Нисан имат катастрофални продажби заради тъпия СВТ с който никой не иска да купи кола. Баварките са от типа вечно твоя, затова всички ги взимат на лизинг и ги връщат след 5 години за производствен рециклаж.
Тия модели от по 500-600 коня, пък реално не се купуват за ежедневна кола и не правят впечатление никому. Изложението не беше зле, но липсват много модели които трябваше да направят дебют. Джип, ГМЦ, форд
Ivan_
Рейтинг: 491 ВеселоДо коментар [#2] от "gmbh":
Модератора е неадекватен!За поршето явно ще стане въргал...