"Опел" вкарва трети кросоувър в гамата си

"Опел" вкарва трети кросоувър в гамата си

© Опел



Опел" пусна първата информация и снимки на новия си кросоувър "Грандленд Екс"(Grandland X), който с дължината си от 4.48 метра се позиционира над "Мока" и "Кросленд Екс". Продажбите на колата ще започнат през есента.


Една от отличителните черти на модела е гамата от системи за подпомагане на водача. Сред тях са адаптивен темпомат, с разпознаване на пешеходци и автоматично аварийно спиране, предупреждението за умора на водача, асистент за паркиране и 360-градусов изглед на зоната около колата и други.

"Опел" вкарва трети кросоувър в гамата си

© Опел


Предните седалки могат да са ергономични, осигуряващи отлична опора на гръбнака, воланът и всички седалки в салона пък могат да са с подгряване. Дългото междуосие от 2.68 метра допринася за наличието на изобилие от пространство за петима човека в компактния кросоувър. Товарният обем варира от 514 до 1652 литра.
Вратата на багажника се отваря с просто движение на крака.
"Опел" вкарва трети кросоувър в гамата си

© Опел


По отношение на свързаността "Грандлед Екс" предлага всичко най-съвременно, а смартфоните могат да бъдат зареждани безжично по индуктивен път. Моделът се оборудва със светодиодни адаптивни предни светлини.


Новият кросоувър на "Опел" ще е само с предно предаване, но възможностите му извън пътя се повишават от електронна система Grip Control. При нея водачът разполага с избор от пет режима на работа, като в зависимост от зададените настройки, системата адаптира разпределението на въртящия момент към предните колела, позволява пробоксуване на гумите в случай, че това е нужно, а при наличие на автоматична трансмисия настройва точките на превключване, както и алгоритъма на реакция на двигателя при подаване на газ.

"Опел" вкарва трети кросоувър в гамата си

© Опел

Ключови думи към статията:

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1253 Неутрално

    За кога бе опел, франсетата вече са Ви написали некролога.

  2. 2 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1580 Неутрално

    жалко за опел.първо му таковаха мамата дженеръл мотърс,качеството им падна безобразно. сега и франсетата ше му дотаковат таковата.

  3. 3 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    За кога бе опел, франсетата вече са Ви написали некролога.
    —цитат от коментар 1 на 442

    Може би достигналите до Вас слухове за смъртта са леко преувеличени?

  4. 4 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 667 Неутрално

    ... не е лоша!
    Ако са я докарали и на цена ... може да се появи по разбичканите ни “пътища“...

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  5. 5 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Френската марка ... Опел!... Голямо извращение! Да се смея ли или да плача...

    Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
  6. 6 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 660 Неутрално

    жалко за опел.,,,,,. сега и франсетата ше му дотаковат таковата.
    —цитат от коментар 2 на pavur

    И то най-лошият вариант на франсета - Пежо - Сутиен.... Дочувам, че и Рено са таковали таковата на някога коравата марка Нисан след поглъщането преди 10-15 години. В много извратени времена живеем - нищо добро, качествено и стойностно няма шанс да просъществува. Качеството струва пари, а на глобалния селяндурин не му се плаща за качествен продукт. Хак му е! Да кара френски Опел, френски Нисан и прочее гнус.

    Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
  7. 7 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 272 Неутрално

    Много хубави автомобили са опелите. В нашето семейство имаме два такива и са безупречни машини. Същото както и техния предшественик в нашето домакинство - Трабантчето - много здрави и издръжливи коли. Немците, когато правят нещо, не си играят. Не че и другите автомобили са лоши, но немските неслучайно държат призовите места в премиум сегмента, както и тези сред най-разпространените - у нас и по света.

  8. 8 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    “Новият кросоувър на “Опел" ще е само с предно предаване, но възможностите му извън пътя се повишават от електронна система Grip Control."

    ‘Що така?

    I Want To Believe
  9. 9 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 668 Весело

    На мен това ми изглежда като поредният градски варел на колела, направен за домакини. Пластмасите са повече, за да подчертаят предимствата при премахване на драскотини и ефекти от грозни малки подчуквания, каквито у нас са ежедневие по паркинги на молове и супермаркети. Тази кола нито е проходима, нито икономична и със сигурност няма да е евтина. Разбрахме също, че за удобство на домакините, чата е подсигурен. Дано да има и двойни пепелници, за да се употребява времето в задръстване по предназначение от разни изнервени женички-молхуманоиди, за които участието в задръствания е част от социална мрежа...

  10. 10 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 859 Весело

    Един мой познат казваше че французите са добри само в едно нещо, което те са измислили и носи тяхното име. Да не го казвам че си е за банване :-)
    Но "германският москвич" едва ли ще загуби много от това сливане. В Германия ще продължат да го купуват защото е немска кола независимо от новите собственици.
    По-скоро очаквам GM да започнат пак да внасят Шевролет в Европа.

  11. 11 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2946 Неутрално

    До коментар [#8] от "2.5":

    Ами, така или иначе, това са коли за асфалта...! За една-две педи сняг, трябва по-висок просвет и малко по-тънки гуми. Двойно предаване, значи по-висок разход и по-скъпо поддържане. Двойно предаване и истинска висока проходимост, трябват няколко дена в годината и едва ли оправдават високата цена, ако се карат ежедневно, на къси и средни разстояния. Колите за тази цел са други и който иска или му трябва ще си купи не такава, ами друго.
    Всеки знае, че това са семейни коли, които нямат големи претенции, за проходимост. Не и за тази цена.
    Можеше и нещо за двигателите да напишат..., ама карай. Някой друг път.

    Бивш tww09306483.
  12. 12 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1580 Неутрално

    До коментар [#6] от "Скакауец":

    нисан са боклуци,който почти не се произвеждат вече в Япония.единствената корава японска марка си остава субару,което изцяло се произвежда в Япония.е,не в двора на японския император,обаче държат качество и цена.тойота са вече пълна скрап,мицубиши,хонда-също.и аз не поглеждам нещо,дето има на маската мачка,пичка и елхичка.

  13. 13 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    “Новият кросоувър на “Опел" ще е само с предно предаване, но възможностите му извън пътя се повишават от електронна система Grip Control."‘Що така?
    —цитат от коментар 8 на 2.5


    Щото на 98% от собствениците им това е напълно достатъчно.
    А, и е доста по-евтино и икономично.

    Знанието е сила, информацията - власт
  14. 14 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2946 Неутрално

    До коментар [#9] от "m_style":

    М-да, точно такава кола ще е... Доста марки имат подобни модели. Явно е модно и печелившо. Не знам, коя марка не е паднала в жертва на пластмасата и качеството.
    Автомобила вече е консуматив, с точно пресметнат живот и функционалност. Нов модел означава, скъпи части и скъпо обслужване, след третата или петата година. Вече части и консумативи се сменят на определен период, не за изминати километри...
    Това се предлага, ако искаш купуваш, ако искаш кърпиш старата кола... Проблема е, че по-старичките в добро състояние, взеха да се пообират и да изчезват. Новите коли (тези след 2005-та) са произведени с мисълта, да се карат от един собственик, между пет и десет години. После, никой не знае... Каквото случиш.
    И на мене, сега ми е крайно неприятно, че демпфера ми започна да напомня за себе си, което значи около 1500 лева. Колата ми е вече десет годишна, има ресурс в двигателя, ама всичко останало трябва да се подменя, едно по едно...!

    Бивш tww09306483.
  15. 15 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 239 Неутрално

    И на мене, сега ми е крайно неприятно, че демпфера ми започна да напомня за себе си, което значи около 1500 лева. Колата ми е вече десет годишна, има ресурс в двигателя, ама всичко останало трябва да се подменя, едно по едно...!
    —цитат от коментар 14 на tww09306483

    Че какъв ти е проблема?!? Подменяш и толкоз!
    Като видиш колко е струвала -като нова, това което ще платиш е една малка капка в чашката за кафе -това ли трябва да ни плаши?

  16. 16 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 772 Неутрално

    [quote#3:"zhivko6461"][/quote]

    За съжаление има много истина в това изказване. Развойната дейност в Опел за моделите, които в момента са още в начален стадий, са замразени. Идеята е всички бъдещи Опел-модели да са изградени върху платформи на Пежо/Ситроен.

  17. 17 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2946 Неутрално

    До коментар [#15] от "Levski Levov":

    Как, какъв да е проблема...? 1500 лева за демпфера, миналата година смених задни пружини и амортисьори, оправях рейката заради прекрасните пътища поддържани от ГЕРБ, трябва да сменя и предните, че и те похлопват. Като сложа и лагери, пак разбити от калпави пътища, сметката отива към 3000 лева. С тия 3000 лева, не мога ли да се поглезя на някое местенце с по-приятен климат...? Карам сравнително евтина и масова кола. Не ми се мисли, ако е нещо по-ново и по-голямо...!

    Бивш tww09306483.
  18. 18 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 481 Неутрално

    До коментар [#17] от "tww09306483":

    По-голямото е много по-здраво.
    Чупи се много, много по-малко.

    Модератора е неадекватен!
  19. 19 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#15] от "Levski Levov":Как, какъв да е проблема...? 1500 лева за демпфера, миналата година смених задни пружини и амортисьори, оправях рейката заради прекрасните пътища поддържани от ГЕРБ, трябва да сменя и предните, че и те похлопват. Като сложа и лагери, пак разбити от калпави пътища, сметката отива към 3000 лева. С тия 3000 лева, не мога ли да се поглезя на някое местенце с по-приятен климат...? Карам сравнително евтина и масова кола. Не ми се мисли, ако е нещо по-ново и по-голямо...!
    —цитат от коментар 17 на tww09306483


    Още по-големият ти проблем е, че новите части които си сложил нямат нищо общо като качество с оригиналните вложени в колата ти. Каквото и да смениш става хронично, затова аз гледам да купувам коли на 3-4 години и да ги карам до колкото издържат, обикновено 10-12 години.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  20. 20 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#17] от "tww09306483":По-голямото е много по-здраво.Чупи се много, много по-малко.
    —цитат от коментар 18 на ivan_


    Казал ти е някой... Като срежеш гума за джип в някоя дупка и ще видиш колко струва - колкото четирите за лек автомобил. А ако някой ти е казал, че ненужно тежките "паркетни" джипки са здрави, много се е объркал.

  21. 21 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2946 Неутрално

    До коментар [#19] от "42":

    Така де... Моята я взех 3 годишна. Сега кара десетата година...
    Оглеждам се за нещо друго, ама направо не смея! Като смятам и колко ще ме цакат за нова, свят ми се вие...!
    За частите, ясно. Каквото нацелиш, няма значение скъпо или евтино го плащаш. Вчера сложих летните гуми, едната се изкривила, а са от края на миналото лято...!
    Преди две седмици ходих да пробвам Тойота Аурис хибрид. Не е лоша, като че ли... Ама, видя ми се пенсионерска кола, нещо...! Поне, жената ще я кара без проблем, ако се навия.

    Бивш tww09306483.
  22. 22 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#15] от "Levski Levov":Как, какъв да е проблема...? 1500 лева за демпфера, миналата година смених задни пружини и амортисьори, оправях рейката заради прекрасните пътища поддържани от ГЕРБ, трябва да сменя и предните, че и те похлопват. Като сложа и лагери, пак разбити от калпави пътища, сметката отива към 3000 лева. С тия 3000 лева, не мога ли да се поглезя на някое местенце с по-приятен климат...? Карам сравнително евтина и масова кола. Не ми се мисли, ако е нещо по-ново и по-голямо...!
    —цитат от коментар 17 на tww09306483


    Е ти какво желаеш от 10-годишна кола??? От тук нататък всяка година те чака по някаква изненада... или поне при мен беше така. Общо взето след 10-тата година един автомобил -няма значение дали е масов-немасов -започва постепенно всичко в него да дефектира за съжаление. Скоро време и моята става на 10 та ще трябва да се замисля и аз. Незнам какво караш но имай впредвид за малко успокоение че тази кола -поне при мен е била десетки пъти по-скъпа като нова от разходите например които ти даваш в момента. При при 48-52 000лв, че си дал 3-4 хил. лева и си си оправил проблемите е едно нищо, щом караш стар автомобил на близо 2-поколения 2х5години -няма какво да очакваш кой знае по-добро от тук нататък да става.
    Колегата по-горе е прав. взимаш нещо на едно 3-4 години караш пак до 10 и пак.

  23. 23 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 481 Весело

    До коментар [#20] от "m_style":

    :)
    Срязана гума в дупка...
    Това какво общо има въобще със здравина на автомобил ако смея да запитам?

    И имам доста познати, които шофират среден и висок клас автомобили и нямат тези проблеми с българските пътища...
    Аз самия съм шофирал различни автомобили включително личният ми е висок клас автомобил и нямам проблеми с разбиването им заради пътищата, здрави са...
    Ходовата им част е здрава...

    Познатите ми итат проблеми с електроника или с горивна система, тези които са на дизел предимно, но не и с ходова част!

    Модератора е неадекватен!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK